Ik denk dat de regie op halve kracht werkt met de nachtploeg en dat er van de productie momenteel niemand aanwezig is om de regie aan te sturen. Vandaar dat we nog vrijuit kunnen luisterenquote:Op zondag 10 april 2011 03:07 schreef schurk65 het volgende:
jo heb het uitgebreid over dennis en geen sl!!! Slapen ze bij de regie of heeft dennis zijn gedreig naar sst verloren, dat er geen dingen over hem uitgezonden mogen worden!?
Dat bepalen we zelf wel. Post gewoon on topic of negeer Strawberry gewoon. Nu hebben wij last van jullie vete. Laten we het gewoon gezellig houden.quote:Op zondag 10 april 2011 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat users mogen weten met wie ze te maken hebben.
denk omdat dan het hele huis wakker is, en dan is de kans zeker verkekenquote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom is de Stem er niet?: "Joanna, je dekt je zender af..."
denk het ook, en misschien alleen portugezen met de opdracht alles te filmen, maar die verstaan er toch geen woord van en weten dus niet dat ze bij verhalen over dennis de slknop moeten indrukken hahahahaquote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie op halve kracht werkt met de nachtploeg en dat er van de productie momenteel niemand aanwezig is om de regie aan te sturen. Vandaar dat we nog vrijuit kunnen luisteren
Topic Report geplaatst en melding in het Feedback topic, dus daar is het dan mee klaar.quote:Op zondag 10 april 2011 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf wel. Post gewoon on topic of negeer Strawberry gewoon. Nu hebben wij last van jullie vete. Laten we het gewoon gezellig houden.
ja dat moeten ze wel probleem is eigenlijk dat ze elkaar willen bespringenquote:Op zondag 10 april 2011 03:12 schreef ItsDidi het volgende:
Waarom liggen ze nog steeds onder de dekens? Moeten ze niet slapen?
Mwaoh, volgens Jo heeft Flip haar doen inzien dat ze in een foute relatie zat.quote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Coos het volgende:
Ik versta er echt geen ruk van.![]()
TV staat toch vrij hard.
2e kamer is 3 straten verderquote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Dus wat is er nu erg als ik zeg dat Sharon pas 20 is. Ze kan die mo jo lau aan. PVV of niet. Dat is pook maar 1x stemmen. En omdat ze een beetje dikker is. Lees ik ook alleen maar. En allemaal zeggen dat schoonheid van binnen zit. Fuck a duck
Ik vind haar wel een mooi koppie hebben. Uitstraling minder, maar niks mis met Sharons uiterlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Dus wat is er nu erg als ik zeg dat Sharon pas 20 is. Ze kan die mo jo lau aan. PVV of niet. Dat is pook maar 1x stemmen. En omdat ze een beetje dikker is. Lees ik ook alleen maar. En allemaal zeggen dat schoonheid van binnen zit. Fuck a duck
Mijn bed 13 treden verderop, ik ga klimmen. Fijne nacht allen.quote:
truste sweet dreamsquote:Op zondag 10 april 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn bed 13 treden verderop, ik ga klimmen. Fijne nacht allen.
Gedaan en volgens mij zeggen ze nu niets.quote:Op zondag 10 april 2011 03:14 schreef schurk65 het volgende:
coos op de streams kun je alles heel goed verstaan, dus misschien ff de streams aanzetten?
Eens.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Flip nu wel lang doorzeurt. Hij moet of nu opstaan en naar bed gaan of er gewoon voor gaan.
dat had ik een uur geleden al, je wil of je wil niet.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Flip nu wel lang doorzeurt. Hij moet of nu opstaan en naar bed gaan of er gewoon voor gaan.
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
Flip moet natuurlijk wel z'n fans geruststellen dat ie dit ook niet voor z'n plezier doet.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 03:18 schreef ThomasSlayer het volgende:
heel duidelijk dat ze hem aan het pijpen is.
ja dat is besproken, maar wees dan concreet sta op en ga naar bedquote:Op zondag 10 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........
Ja dat vind ik ook! Maar er gebeurt niks..quote:Op [url= 10 april 2011 03:16[/url] schreef Day het volgende:
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het brave jongetjes speelt, omdat hij weet dat er gekeken wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 03:16 schreef Gamey het volgende:
[..]
dat had ik een uur geleden al, je wil of je wil niet.
maar niet dit gezeik van ik wil wel en blijf liggen maar durf niet echt
Nee, dat geeft aan dat je met een dubbel gevoel zit.quote:Op zondag 10 april 2011 03:18 schreef Gamey het volgende:
[..]
ja dat is besproken, maar wees dan concreet sta op en ga naar bed
blijven liggen geeft alleen de indruk dat je wel wil maar niet durft.
ja dat zegt ie net ook, hij is bang wat de mensen gaan denken.quote:Op zondag 10 april 2011 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hij het brave jongetjes speelt, omdat hij weet dat er gekeken wordt.
Ja prima, ik snap het ook wel, maar ga dan naar bed. Zo wordt het ongeloofwaardig.quote:Op zondag 10 april 2011 03:17 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, dat hebben we net eerder ook nog besproken...........
trustequote:Op zondag 10 april 2011 03:21 schreef schurk65 het volgende:
Jongens ik taai af, heb het wel gehad voor nu. ajuus all en trusten voor later!
was de windquote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef akveor het volgende:
Owww spooky geluiden op de achtergrond.... (Een uil?)
Er zijn dingen die bijna niet uit te leggen zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja prima, ik snap het ook wel, maar ga dan naar bed. Zo wordt het ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |