quote:Op [url= 10 april 2011 03:23[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij is er echt wel meer aan de hand nu......
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 03:21 schreef bb2 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die bijna niet uit te leggen zijn.
Laten we het houden op onzekerheid.
Hoezo?quote:Op zondag 10 april 2011 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.
Maar ik wil verdomme naar bed!
zelfs Al Bundy doet er langer over ;Dquote:
Ik ook.quote:Op zondag 10 april 2011 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp Flip's dilemma echt wel, hoor.
Maar ik wil verdomme naar bed!
Nee, een brommertquote:Op zondag 10 april 2011 03:20 schreef akveor het volgende:
Owww spooky geluiden op de achtergrond.... (Een uil?)
Ik zit te wachten totdat mijn bier op is en dat ik moe ben om überhaupt in slaap te kunnen vallen.quote:Op zondag 10 april 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
Gaan jullie echt serieus wachten tot dat Flip met Jo naait. Kun je nog lang wachten
Je kunt toch je lul op het gaatje leggenquote:Op zondag 10 april 2011 03:28 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten totdat mijn bier op is en dat ik moe ben om überhaupt in slaap te kunnen vallen.
Ikkuh nie, ik wacht op de bevestiging dat ze dat niet gaan doen, ondertussen nog genietend van Hilde hierboven die ook niet slapen gaat.quote:Op zondag 10 april 2011 03:27 schreef Mita het volgende:
Gaan jullie echt serieus wachten tot dat Flip met Jo naait. Kun je nog lang wachten
uuuuh?????quote:Op zondag 10 april 2011 03:29 schreef Mita het volgende:
[..]
Je kunt toch je lul op het gaatje leggen
MaJo... (denk ik)quote:Op zondag 10 april 2011 03:31 schreef spapaars het volgende:
Het wordt wel allemaal beroerd in beeld gebracht.
cam 4 om het hoekje en cam 3 alleen de top van de dekens.
Morgen krijgen we weer gewoon Moniekquote:Op zondag 10 april 2011 03:31 schreef spapaars het volgende:
Het wordt wel allemaal beroerd in beeld gebracht.
cam 4 om het hoekje en cam 3 alleen de top van de dekens.
Haha klopt. En ze weten precies wanneer ze de deken ophoog moeten gooien.quote:Op [url= 10 april 2011 03:30[/url] schreef -Strawberry- het volgende:
Snelle, korte bewegingen heb je niet als je stil tegen elkaar aan ligt.![]()
Wat een blaffende honden trouwens.
Dat is de wind.quote:Op zondag 10 april 2011 03:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Snelle, korte bewegingen heb je niet als je stil tegen elkaar aan ligt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |