abonnement Unibet Coolblue
pi_95281229
er was nog geen nieuwe?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95282596
Pfff, make-up kopen is verslavend :@

Van de week voor het eerst sinds 10 jaar weer make-up, oorbellen en sieraden gekocht. Had eerst gewoon alleen wat bij de Etos gekocht, maar was vandaag bij het Kruitvat en ook daar nog wat spullen van Essence gehaald. Heb nu dit:



Ga voor een natuurlijke look, hoef niet zo in de schijnwerpers te staan, maar nu ik weer lekker in mn vel zit vind ik het wel leuk om weer een beetje extra aandacht aan mijn uiterlijk te besteden :)
pi_95283805
make-up kan veel doen, ook zeker als je het naturel houdt!

zo kreeg ik van de week van mijn O+ te horen dat ik er slecht/moe/ziekig uitzag. net op die éne dag dat ik geen make-up op had gedaan... :')
pi_95292615
Ik heb eigenlijk niks meer gekocht laatste tijd :@ Heb het idee dat ik alles nu wel heb! :') Nooit gedacht!
pi_95292655
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 10:58 schreef GotC het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meer gekocht laatste tijd :@ Heb het idee dat ik alles nu wel heb! :') Nooit gedacht!
Zo zeg! Doe mij dat gevoel even! Want mijn 'ikhebditechtnietal4keerindekastliggendusikkoophetnogeenkeer' gevoel is aardig slecht voor mijn bankrekening :)
pi_95292789
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef Beije het volgende:

[..]

Zo zeg! Doe mij dat gevoel even! Want mijn 'ikhebditechtnietal4keerindekastliggendusikkoophetnogeenkeer' gevoel is aardig slecht voor mijn bankrekening :)
Je mag t best lenen hoor! :D Zelfs bij de Sephora actie heb ik nergens naar gekeken, alleen m'n primer x 2 gehaald en een bruine mascara :').

Ik heb op dit moment een doos nog liggen met spullen die ik niet gebruik, de rest ligt in de badkamer :P. Als iets op is, dan vervang ik het wel :Y). Ben gewoon onwijs tevreden met m'n basis en m'n warm 88 palette :o
pi_95292867
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 11:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Je mag t best lenen hoor! :D Zelfs bij de Sephora actie heb ik nergens naar gekeken, alleen m'n primer x 2 gehaald en een bruine mascara :').

Ik heb op dit moment een doos nog liggen met spullen die ik niet gebruik, de rest ligt in de badkamer :P. Als iets op is, dan vervang ik het wel :Y). Ben gewoon onwijs tevreden met m'n basis en m'n warm 88 palette :o
Ik heb bij Sephora 15 dingen gehaald... Echt erg, want ik heb het meeste eigenlijk niet eens nodig. Ik heb trouwens ook een warm 88 palette, fantastisch ding. Daar was ik dus helemaal verslingerd aan, maar nu gebruik ik het Too Faced natural eye palette. Ook heel mooi.

Ach, die verslaving is gewoon niet goed uit mijn leven te bannen. Nu nog op zoek naar een kast waar ik alles netjes in kan opbergen, want mijn meneer wordt zo langzamerhand niet goed van al die spullen die overal liggen :)
pi_95293033
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef Beije het volgende:

[..]

Ik heb bij Sephora 15 dingen gehaald... Echt erg, want ik heb het meeste eigenlijk niet eens nodig. Ik heb trouwens ook een warm 88 palette, fantastisch ding. Daar was ik dus helemaal verslingerd aan, maar nu gebruik ik het Too Faced natural eye palette. Ook heel mooi.

Ach, die verslaving is gewoon niet goed uit mijn leven te bannen. Nu nog op zoek naar een kast waar ik alles netjes in kan opbergen, want mijn meneer wordt zo langzamerhand niet goed van al die spullen die overal liggen :)
Ik heb ikea plastic opbergdozen :Y In 1 doos zit al m'n make-up, 1 zit al m'n Lush spul in, 1 voor al m'n zeepjes, shampoo's etc etc en 1 voor vanalles :')
Gewoon opgestapeld in m'n kledingkast :7.

(mijn meneer was het ook zat :D!)
pi_95293132
Toen ik bij sephora was probeerde was probeerde de verkoopster de vrouw naast mij blauwe mascara aan te smeren. Ze zij dat mensen zich vergissen in hoe mooi dit kan staan.
Is dat echt wat blauwe mascara? Want het geeft mij een beetje een jaren 80-gevoel. Ik wilde het eigenlijk in de winkel proberen maar ik vind proefmonsters een beetje ranzig :@
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_95293248
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toen ik bij sephora was probeerde was probeerde de verkoopster de vrouw naast mij blauwe mascara aan te smeren. Ze zij dat mensen zich vergissen in hoe mooi dit kan staan.
Is dat echt wat blauwe mascara? Want het geeft mij een beetje een jaren 80-gevoel. Ik wilde het eigenlijk in de winkel proberen maar ik vind proefmonsters een beetje ranzig :@
Nja...ik vind er niks aan :D. Maargoed, ik blijf dan ook ver weg van alles wat blauw is.
Bij sommige mensen kan het ok/goed staan, mits mooie kleur blauw (en blauwe ogen).
pi_95293256
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 11:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb ikea plastic opbergdozen :Y In 1 doos zit al m'n make-up, 1 zit al m'n Lush spul in, 1 voor al m'n zeepjes, shampoo's etc etc en 1 voor vanalles :')
Gewoon opgestapeld in m'n kledingkast :7.

(mijn meneer was het ook zat :D!)
Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een Hemnes kast ofzo, en dan daar allemaal kleine bakjes in. Het lijkt mij namelijk handiger om het per product op te ruimen. Dus oogschaduw bij oogschaduw, foundation bij foundation... Moet jij niet vaak zoeken naar wat je nodig hebt?

Lush... ik ben er pas net mee bekend geworden eigenlijk. Op 1 april ben ik op uitnodiging naar de lancering van de Dirty lijn in Amsterdam geweest. Wat een heerlijke producten zeg! Ik heb nu een aantal bruisballen, de dirty toothy tabs en tea tree water gekocht. Binnenkort volgt er meer, haha.

Halloooo nieuwe verslaving :W
pi_95293274
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toen ik bij sephora was probeerde was probeerde de verkoopster de vrouw naast mij blauwe mascara aan te smeren. Ze zij dat mensen zich vergissen in hoe mooi dit kan staan.
Is dat echt wat blauwe mascara? Want het geeft mij een beetje een jaren 80-gevoel. Ik wilde het eigenlijk in de winkel proberen maar ik vind proefmonsters een beetje ranzig :@
Ik vind blauw ook niet mooi. Ik snapte de hele hype rond de blauwe mascara van de MAC wonder woman collectie ook al niet...
pi_95293413
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef Beije het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een Hemnes kast ofzo, en dan daar allemaal kleine bakjes in. Het lijkt mij namelijk handiger om het per product op te ruimen. Dus oogschaduw bij oogschaduw, foundation bij foundation... Moet jij niet vaak zoeken naar wat je nodig hebt?

Lush... ik ben er pas net mee bekend geworden eigenlijk. Op 1 april ben ik op uitnodiging naar de lancering van de Dirty lijn in Amsterdam geweest. Wat een heerlijke producten zeg! Ik heb nu een aantal bruisballen, de dirty toothy tabs en tea tree water gekocht. Binnenkort volgt er meer, haha.

Halloooo nieuwe verslaving :W
Ik heb allemaal 'vakjes' in m'n plastic dozen gedaan :@. Maar verder, eens in de zoveel tijd trek ik die doos er weer uit om te kijken of ik er nog iets van wil/ga gebruiken, that's it :). Alles wat ik dagelijks/wekelijks gebruik zit in een make-uptasje in de badkamer :P.

Lush O+ Hmm..net van die verslaving af, thank god! Make-up kan duur zijn, maar Lush is het sowieso :D. Tea Tree Water is fijnnn! O+
pi_95293738
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef Beije het volgende:

[..]

Ik vind blauw ook niet mooi. Ik snapte de hele hype rond de blauwe mascara van de MAC wonder woman collectie ook al niet...
Oke gelukkig is dacht al dat ik de enige was die het niet zo zag zitten. Want die vrouw in de sephora ging uiteindelijk met blauwe mascara naar huis!
Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet van mijn pikzwarte mascara af te brengen ben, misschien moet ik eens een bruine variant proberen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_95294989
Ik heb het nu in een grote toilettas met verschillende vakjes zitten. En dan idd alle oogmake-uo bij elkaar, alle lipgloss/lipsticks bij elkaar enzo :) Maar goed, heb nog niet zoveel natuurlijk vergeleken bij jullie, dus ik hoef niet zo heel lang te zoeken. Maar het is idd slecht voor mn bankrekening die nieuwe verslaving :P

Vriendlief vroeg ook al wat er met me aan de hand was, ketting, oorbellen, make-up, zo kent hij me helemaal nog niet :D
  zondag 10 april 2011 @ 12:16:57 #17
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95295029
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toen ik bij sephora was probeerde was probeerde de verkoopster de vrouw naast mij blauwe mascara aan te smeren. Ze zij dat mensen zich vergissen in hoe mooi dit kan staan.
Is dat echt wat blauwe mascara? Want het geeft mij een beetje een jaren 80-gevoel. Ik wilde het eigenlijk in de winkel proberen maar ik vind proefmonsters een beetje ranzig :@
Sowieso make-up advies bij de Sephora :') een verkoopster probeerde mij blauw/groene eyeliner aan te smeren, terwijl ik dus blauw/grijze (en soms groenige) ogen heb :') deed echt helemaal niks met m'n ogen.
pi_95295197
Sephora is idd niet top voor advies :')
Ik: ik zoek een nieuwe foundation! *O* Help me!
Verkoper: nou we hebben hier foundations van (noemt merken op). Gaat wel lukken he?
Ik: :? *sprint winkel uit en rent bij MAC naar binnen*
  zondag 10 april 2011 @ 12:33:11 #19
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95295659
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Sephora is idd niet top voor advies :')
Ik: ik zoek een nieuwe foundation! *O* Help me!
Verkoper: nou we hebben hier foundations van (noemt merken op). Gaat wel lukken he?
Ik: :? *sprint winkel uit en rent bij MAC naar binnen*
Hahaha, omg wat een mutsen daar :')
pi_95295759
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Sephora is idd niet top voor advies :')
Ik: ik zoek een nieuwe foundation! *O* Help me!
Verkoper: nou we hebben hier foundations van (noemt merken op). Gaat wel lukken he?
Ik: :? *sprint winkel uit en rent bij MAC naar binnen*
Oh god, wat erg!

Gisteren was ik bij ICI Paris en de vrouw die me hielp had afgebladderde zwarte nagellak op. Dat gaf mij ook niet echt veel vertrouwen dus ik ren van de week wel even naar Douglas. Daar zien ze er tenminste netjes uit!
pi_95297073
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Sephora is idd niet top voor advies :')
Ik: ik zoek een nieuwe foundation! *O* Help me!
Verkoper: nou we hebben hier foundations van (noemt merken op). Gaat wel lukken he?
Ik: :? *sprint winkel uit en rent bij MAC naar binnen*
whut?! :N

ik werk in een 'gewone' drogist en ik waak er echt voor om iemand zo af te wimpelen... zou het zelf ook niet fijn vinden.
pi_95297111
Toen ik van de week make-up ging kopen heb ik eerst gevraagd bij de Etos of iemand me kon helpen. Er kwam een vrouw speciaal van achteren om rustig met mij te bekijken wat bij me past ^O^
pi_95297542
Vond t ook absoluut geen service. Bovendien trok hij me gelijk mee naar de dure foundations (50+ euro) omdat ik zei dat ik voorheen Dior foundation gebruikte.

Mja, werd gelukkig top geholpen bij MAC en was klaar met een foundation van 25 euro :P (...en een poeder, blush, kwasten.. :@)
pi_95298207
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 13:32 schreef GotC het volgende:
Vond t ook absoluut geen service. Bovendien trok hij me gelijk mee naar de dure foundations (50+ euro) omdat ik zei dat ik voorheen Dior foundation gebruikte.

Mja, werd gelukkig top geholpen bij MAC en was klaar met een foundation van 25 euro :P (...en een poeder, blush, kwasten.. :@)
Haha, klinkt goed! Pics!
pi_95298228
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:51 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Haha, klinkt goed! Pics!
Heb ik al keertje laten zien :P Van blote billen gezicht naar opgemaakt :+ 1 of 2 topics geleden :Y
  zondag 10 april 2011 @ 15:42:37 #26
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95302435
quote:
Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Sephora is idd niet top voor advies :')
Ik: ik zoek een nieuwe foundation! *O* Help me!
Verkoper: nou we hebben hier foundations van (noemt merken op). Gaat wel lukken he?
Ik: :? *sprint winkel uit en rent bij MAC naar binnen*
Ik hoorde het ook in de Sephora.
Meisje met een primer in haar hand: waar is dit voor?
Verkoopster: Dat is een primer voor onder je make up
Meisje: Oh, ok.. :{

Jammer dat ze bij merken zoals Too Faced en dalijk Urban Decay de enige verkopers zijn in Nederland |:(
吴 曼 迪
pi_95304814
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook in de Sephora.
Meisje met een primer in haar hand: waar is dit voor?
Verkoopster: Dat is een primer voor onder je make up
Meisje: Oh, ok.. :{

Jammer dat ze bij merken zoals Too Faced en dalijk Urban Decay de enige verkopers zijn in Nederland |:(
Ah, die had ik ook ja :').
Ik: Ja..ik zoek een primer voor onder m'n oogschaduw.
Zij: Ja dat is deze *pakt face primer van Sephora*
Ik: Ok! *O*

Achteraf kwam ik er dus pas achter dat die niet voor je ogen is :'). Geluk bij een ongeluk: Nu ben ik wel gek op die face primer :')
  zondag 10 april 2011 @ 19:14:58 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95311548
Downtown van NYC (nagellakje) is echt een hele mooie kleur, maar absoluut niet makkelijk of fijn op te brengen. Ik ben al geen held met opbrengen, maar mijn mac nagellak kan ik zelf fatsoenlijk opbrengen op beide handen maar die van NYC had ik toch echt moeite mee. Hij wil ook snel uitlopen als het al een beetje een dikkere laag is op de nagel, terwijl ik juist graag in een keer een dikkere laag wil opbrengen. }:|
吴 曼 迪
pi_95312089
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 16:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah, die had ik ook ja :').
Ik: Ja..ik zoek een primer voor onder m'n oogschaduw.
Zij: Ja dat is deze *pakt face primer van Sephora*
Ik: Ok! *O*

Achteraf kwam ik er dus pas achter dat die niet voor je ogen is :'). Geluk bij een ongeluk: Nu ben ik wel gek op die face primer :')
Is dat die doorzichtige? Die heb ik ook en die is echt heel fijn!
Maar ik vraag eigenlijk nooit om make-up advies in de winkel omdat ik meestal niet zo onder de indruk ben van de make-up die ze zelf op hebben.
Niet dat ik er nou zoveel verstand van heb, maar toch schrikt het me af.

Ik was laatst in de ici paris xl en werd door een vrouw van rond de 50 geholpen met zoveel make-up op haar gezicht dat ik absoluut niet haar advies wilde volgen!
Uiteindelijk dus met lege handen naar huis gegaan -O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 10 april 2011 @ 23:48:09 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95326763
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Mirjam het volgende:
er was nog geen nieuwe?
Ik heb het vorige topic gesloten en zag niet dat ik hem dicht gooide omdat ik vanaf mijn telefoon postte...
Oeps!
Ik zat me al de hele tijd te verbazen dat er nog geen reply was... hehe
Nogmaals sorry en bedankt voor het openen van een nieuw deeltje :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 10 april 2011 @ 23:55:02 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95327095
De paarse gelliner van Essence heeft het gisteren tijdens een avondje stappen prima gehouden, het zat er om een uur of 4 's nachts nog net zo op als 's avonds om 8 uur :)
Ik had voor de zekerheid wel een oogschaduwprimer opgedaan (TFSI), om transfer tegen te gaan (heb ik altijd erg gauw door overhangende oogleden).
Hij is lekker dun van substantie, makkelijker op mijn kwastje te krijgen dan die van Bobbi Brown, daar moet ik bovendien vaak als ik het pak afvegen en dat gaat lastig omdat het zo dik is.
Voor die paar euro ben ik er blij mee :Y
Morgen naar werk ga ik de bruine van Catrice proberen :)

Lipstains van NYC vind ik trouwens ook erg fijn, ze blijven beter zitten dan die van Max Factor vind ik, al is het zeker niet de 180 uur die ze beloven. (ok, da's overdreven, maar hun statement van 12 uur, 16 uur, weet ik veel hoeveel, is ook belachelijk).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95334500
Ik had nog nooit van een primer gehoord voordat ik in dit topic postte :@ Maar dat is dus om onder bijvoorbeeld je oogschaduw te doen zodat het beter/langer blijft zitten? En is dat echt nodig of kan het ook gewoon zonder?
pi_95334556
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik had nog nooit van een primer gehoord voordat ik in dit topic postte :@ Maar dat is dus om onder bijvoorbeeld je oogschaduw te doen zodat het beter/langer blijft zitten? En is dat echt nodig of kan het ook gewoon zonder?
Het gaat dan niet..ophopen enzo, dat je van die randjes krijgt en het dus niet mooi blijft zitten ;). Wereld van verschil! Oogschaduw blijft ineens van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten :o
Ik zou de eye primer van Too Faced aanraden :9

Edit: Deze dus:
pi_95334840
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 10:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Het gaat dan niet..ophopen enzo, dat je van die randjes krijgt en het dus niet mooi blijft zitten ;). Wereld van verschil! Oogschaduw blijft ineens van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten :o
Ik zou de eye primer van Too Faced aanraden :9

Edit: Deze dus:
[ afbeelding ]
Thnx, dat klinkt idd wel goed dan ja. Waar koop je die en hoe duur is ie? :)
pi_95335386
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Thnx, dat klinkt idd wel goed dan ja. Waar koop je die en hoe duur is ie? :)
Bij Sephora in de V&D. Effe geen idee hoe duur het was :@.
  maandag 11 april 2011 @ 12:34:59 #36
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95338210
Heb de 28 Neutral palette via internet besteld. Ben heel benieuwd :)
pi_95338653
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Heb de 28 Neutral palette via internet besteld. Ben heel benieuwd :)
Via byBeautygloss? Ik ben ook benieuwd hoe de pigmentatie is en de kleurtjes zijn! Keep me posted :)
pi_95339808
@GotC: Ik zal van de week wel eens kijken als ik in Enschede ga shoppen :) (Hier in Almelo is geen V&D :( )
  FOK!fossiel maandag 11 april 2011 @ 14:55:37 #39
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95343162
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:19 schreef Sylvana het volgende:
@GotC: Ik zal van de week wel eens kijken als ik in Enschede ga shoppen :) (Hier in Almelo is geen V&D :( )
Ja, maar in die V&D zit geen Sephora (kijk hier maar: http://www.sephora.nl/vestigingen.html )

Maar de prijs is rond de 16 euro en het is elke euro waard! (Ik heb nog niemand gezien die het daar niet mee eens is.) Dus ik zou kijken of je het online kan bestellen of dat iemand het voor je mee kan nemen, maar spijt krijg je echt niet.
Chick on a mission
pi_95343798
quote:
17s.gif Op zondag 10 april 2011 00:10 schreef altootje86 het volgende:
make-up kan veel doen, ook zeker als je het naturel houdt!

zo kreeg ik van de week van mijn O+ te horen dat ik er slecht/moe/ziekig uitzag. net op die éne dag dat ik geen make-up op had gedaan... :')
:D

make up kan zeker veel doen hoor, zonder dat je er geplamuurd uitziet.

Het is echt een misverstand dat je met veel make up een plamuurhoofd hebt, laatst zei iemand tegen mij: 'maar jij hebt toch nooit zoveel op?'

Genoeg maar blijkbaar op een niet opvallende manier. :) (tot ze mij make up loos zien dan, aangezien ik blonde wimpers heb ziet dát alleen er al heel anders uit dan :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_95344591
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:D

make up kan zeker veel doen hoor, zonder dat je er geplamuurd uitziet.

Het is echt een misverstand dat je met veel make up een plamuurhoofd hebt, laatst zei iemand tegen mij: 'maar jij hebt toch nooit zoveel op?'

Genoeg maar blijkbaar op een niet opvallende manier. :) (tot ze mij make up loos zien dan, aangezien ik blonde wimpers heb ziet dát alleen er al heel anders uit dan :P)
Dat zijn de mooiste complimenten :Y Zo hoort het ook!

Volgeplamuurde (is dat een woord? :')) vrouwen hebben gewoon de verkeerde make up op :Y
  maandag 11 april 2011 @ 16:19:12 #42
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95346307
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:46 schreef Beije het volgende:

[..]

Via byBeautygloss? Ik ben ook benieuwd hoe de pigmentatie is en de kleurtjes zijn! Keep me posted :)
Yep! Zal ik doen :Y
pi_95346425
hebben jullie nog tips voor smookey eyes efect? xd
  maandag 11 april 2011 @ 17:14:29 #44
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95348722
Heb vanmiddag nog even deze gekocht bij Kruidvat:


no. 20 babydoll van essence en no. 57 peach van Maybelline. Nog geen nieuw spul van Essence helaas, hadden ze nog niet.

Vind ze mooi en er komt best veel vanaf :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:57:05 #45
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95402644
O ik heb net echt iets heel doms gedaan :') ik had laatst een bestelling gekregen van bybeautygloss.nl, en toen werd een blush niet geleverd omdat ie niet op voorraad was. Nu is ie er weer wel, dus ik denk die gooi ik nog even snel bij mijn nieuwe bestelling van de 28 neutral palette. Dus ik afrekenen enzo, heb ik nu dus twee keer de 28 palette besteld :') Echt, hoe dom. Dus ik snel gemaild of het nog gefixt kan worden en of alles nog in 1 bestelling kon. Ik hoop dat ze dit goed regelen want ik begin enigszins te twijfelen aan de service. Voor die blush die niet geleverd was, had ik dus al wel betaald en ik heb mijn geld nog steeds niet terug (2 weken geleden) }:| . Ze mailden dat het vandaag gestort zou worden, maar nog niks gehad. Dus als ze dit niet goed regelen, bestel ik er niet meer.
pi_95408782
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Eva4Evah het volgende:
*KNIP* Verhaal over ByBeautygloss
:') Wat balen zeg! Ik hoop voor je dat ze het nog kunnen regelen! En anders wil ik het palette wel van je overnemen hoor ^O^
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:31:14 #47
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95411615
Faal, weer een nagellak. Nu van catrice, my cafe au lait at the Notre Dame ofzoiets :@
吴 曼 迪
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:09:09 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95414077
Gisteren en vandaag de Catrice bruine gelliner opgedaan, makkelijk aan te brengen en bleef eigenlijk gewoon prima zitten :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95437972
Leuk vraagje: Wat is voor jullie echt onmisbaar in je make-up collectie geworden? En laten we er maar een top 3 van maken :+

Voor mij is het:
1) MAC Mineralize Skinfinish Natural

2) 88 warm palette

3) Too Faced Shadow Insurance


(al zou ik eigenlijk niks meer kunnen missen :@)

[ Bericht 33% gewijzigd door GotC op 13-04-2011 12:35:58 (Oh ja, plaatjes :9) ]
pi_95438193
ehm even denken :)

*Eclat lumiere, das een highlighter pen van Chanel.

* rimmel 003 peach glow poeder

* goeie mascara, ben erg content met Inimitable van Chanel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 13 april 2011 @ 15:54:03 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95446766
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef GotC het volgende:
Leuk vraagje: Wat is voor jullie echt onmisbaar in je make-up collectie geworden? En laten we er maar een top 3 van maken :+

Voor mij is het:
1) MAC Mineralize Skinfinish Natural
[ afbeelding ]
2) 88 warm palette
[ afbeelding ]
3) Too Faced Shadow Insurance
[ afbeelding ]

(al zou ik eigenlijk niks meer kunnen missen :@)
Oeh. 3 maar? :') :@ Hihi. Nou, voor mij dan het volgende:
1. Catrice Infinite matt foundation is mijn nieuwe liefde O+


2. MAC fluidline in blacktrack *;


3. H&M Lipgloss in Bite Me Blondie _O_ Plakt wel wat, maar blijft superlang zitten met goeie dekking :D (sorry voor de reclame in het plaatje)


Ik vind het lastig te kiezen, kijk, ik gebruik ook mijn too faced shadow insurance natuurlijk, maar dit zijn nu de dingen waar ik echt helemaal *; _O_ van ben. :D

Ohja, en ik heb weer eens gefaald op eBay *O* :@
3 NYX jumbo eye pencils, in 613 Horse Raddish:

615 Slate:

617 Iced Mocha:

O+ O+
Ook weer een 10-kleuren paletje in Caviar & bubbles (heette eerst Champagne & Caviar volgensmij, magoed?) :D


En dan ook eindelijk eens die geweldige blush; Pinched O+

(linker dus, wordt vergeleken met de NARS orgasm *; :9)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95446832
Ik heb gisteren voor het eerst die oogschaduw van Essence opgedaan :) Had het kwastje iets nat gemaakt en het bleef de hele dag goed zitten. En het viel vriendlief na een week ook eindelijk op dat ik make-up op had :')

@Enfermera, dat 10-kleuren palet ziet er leuk uit, zijn ook wel kleuren die bij mij passen :)
pi_95447044
weet iemand welke mascara ik het best kan kopen? :)
  woensdag 13 april 2011 @ 16:01:30 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95447159
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst die oogschaduw van Essence opgedaan :) Had het kwastje iets nat gemaakt en het bleef de hele dag goed zitten. En het viel vriendlief na een week ook eindelijk op dat ik make-up op had :')

@Enfermera, dat 10-kleuren palet ziet er leuk uit, zijn ook wel kleuren die bij mij passen :)
Nice! :D Hahaha had hij het ook nog door _O- Pff :')
Ja leuk he! :D Ja ben erg benieuwd :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:15:57 #55
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95455949
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst die oogschaduw van Essence opgedaan :) Had het kwastje iets nat gemaakt en het bleef de hele dag goed zitten. En het viel vriendlief na een week ook eindelijk op dat ik make-up op had :')

@Enfermera, dat 10-kleuren palet ziet er leuk uit, zijn ook wel kleuren die bij mij passen :)
Haha :D :')

@ Enfermera: ooooh die Caviar & bubbles palette is echt moooi :o echt helemaal mijn kleuren.

Pff, ik word een beetje moe van bybeautygloss.nl |:( Geld van niet geleverde blush is nóg niet teruggestort, en ik krijg dus nu 2x de 28 neutral palette waarschijnlijk, ja wel mijn eigen domme schuld maar er wordt helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en ik kan de bestelling niet meer annuleren/aanpassen. Ben er nu nogal klaar mee :{
pi_95456079
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Haha :D :')

@ Enfermera: ooooh die Caviar & bubbles palette is echt moooi :o echt helemaal mijn kleuren.

Pff, ik word een beetje moe van bybeautygloss.nl |:( Geld van niet geleverde blush is nóg niet teruggestort, en ik krijg dus nu 2x de 28 neutral palette waarschijnlijk, ja wel mijn eigen domme schuld maar er wordt helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en ik kan de bestelling niet meer annuleren/aanpassen. Ben er nu nogal klaar mee :{
Pff, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, wat een slechte service zeg :{w
  woensdag 13 april 2011 @ 19:31:12 #57
313020 Chromophobia.
Whiskey on a sunday
pi_95456845
iemand tips voor mensen met een bril? draag m niet zo heel vaak, maar als ik m opheb lijken mn ogen zo klein. Kan mn ogen mooi opmaken, maar met die bril is t maar mwah allemaal :P
They can say the most wonderful words you just don't understand,
I can show you the way but I know that you'll never be there
All the time, all the shine of your eyes I would never forget
  woensdag 13 april 2011 @ 19:47:15 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95457805
1. Max Factor Masterpiece mascara



2. Bourjois Healthy Mix concealer (kleurnummer 2)



3. Bourjois Healthy Mix foundation (nummer 51 Vanille Clair)

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 13 april 2011 @ 19:52:28 #59
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95458126
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pff, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, wat een slechte service zeg :{w
Zal ik ze nog een keer mailen? :{ Pff, hoe moeilijk is het nou om dit even te regelen zeg.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:53:30 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95458191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Haha :D :')

@ Enfermera: ooooh die Caviar & bubbles palette is echt moooi :o echt helemaal mijn kleuren.

Pff, ik word een beetje moe van bybeautygloss.nl |:( Geld van niet geleverde blush is nóg niet teruggestort, en ik krijg dus nu 2x de 28 neutral palette waarschijnlijk, ja wel mijn eigen domme schuld maar er wordt helemaal niet gereageerd op mijn mailtjes en ik kan de bestelling niet meer annuleren/aanpassen. Ben er nu nogal klaar mee :{
Mooi he! :D Ik zat eerst ook naar de "Bohemian Rhapsody" te kijken, die is ook wel erg mooi. :D Maar wat te donker imho. En ik wil eik nog het UD naked palette (als ie ooit nog uitkomt ;() dus ja, dan maar 1 paletje. :D
Joh, wat vervelend van die shop! Ik had ook een keer gemaild wanneer ze iets op voorraad hadden en echt serieus nooit meer een mailtje teruggehad.. -O- Maar dit is idd wel heel raar! :? Bizar joh. En kan je niet bellen ofzo?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Zal ik ze nog een keer mailen? :{ Pff, hoe moeilijk is het nou om dit even te regelen zeg.
Ik zou zeker blijven mailen ja, en wellicht met een wat onaardigere toon/ titel, want dit kan echt niet hoor... Come on. :{
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:56:57 #61
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95458405
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Mooi he! :D Ik zat eerst ook naar de "Bohemian Rhapsody" te kijken, die is ook wel erg mooi. :D Maar wat te donker imho. En ik wil eik nog het UD naked palette (als ie ooit nog uitkomt ;() dus ja, dan maar 1 paletje. :D
Joh, wat vervelend van die shop! Ik had ook een keer gemaild wanneer ze iets op voorraad hadden en echt serieus nooit meer een mailtje teruggehad.. -O- Maar dit is idd wel heel raar! :? Bizar joh. En kan je niet bellen ofzo?
Oeh, bohemian rhapsody is ook mooi idd! Maar die je nu hebt besteld vind ik mooier :Y

Ja ik word er echt schijtziek van. Heb serieus nog nadat mijn 1e bestelling binnen was gekomen een lovend mailtje gestuurd over de producten en de snelle service, en daar kreeg ik een aardig antwoord op. Maar nu ben ik geneigd een wat minder aardig mailtje te sturen (ga niemand uitschelden, maar je snap wat ik bedoel ;)) En nee er staat geen telefoonnummer op de site :{
  woensdag 13 april 2011 @ 20:18:59 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95459607
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Oeh, bohemian rhapsody is ook mooi idd! Maar die je nu hebt besteld vind ik mooier :Y

Ja ik word er echt schijtziek van. Heb serieus nog nadat mijn 1e bestelling binnen was gekomen een lovend mailtje gestuurd over de producten en de snelle service, en daar kreeg ik een aardig antwoord op. Maar nu ben ik geneigd een wat minder aardig mailtje te sturen (ga niemand uitschelden, maar je snap wat ik bedoel ;)) En nee er staat geen telefoonnummer op de site :{
Ik zou idd maar een zeer duidelijk, niet zo heel aardig mailtje sturen. Je mag best iets verwachten van een webshop, ook al is het gerund door 1 persoon, dat maakt niet uit. Mailtjes benatwoorden lijkt me niet meer dan normaal en zeker je geld teruggestort als je niet tevreden bent over de service! :Y ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:20:01 #63
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95459657
Ik heb dit net gemaild (2x achter elkaar, hehe)

quote:
URGENT!

Beste Mascha/Slaven,

Maandag stuurde je mij een mail met de belofte dat het geld er dinsdag op zou staan. Helaas, er is nog niets overgemaakt. Wil je dit alsnog doen, ¤8,99 naar rek. nr. ****** t.n.v. **** (het ging om de milani blush die niet werd geleverd).

Verder heb ik nog 2 bestellingen geplaatst. Bij de tweede heb ik een vergissing gemaakt, ik heb nogmaals de 28 neutral palette besteld, maar dit was niet de bedoeling. Ik heb er meteen achteraan gemaild met de vraag of het nog geannuleerd kon worden. Mijn fout, I know, maar als ik 1 seconde erna mail of het geannuleerd kan worden, moet dit toch kunnen lijkt me? Bij deze dus nogmaals: de bedoeling is 1x 28 neutral palette. 1x nyx blush en 1x milani luminous. Liefst ook nog allemaal in hetzelfde pakketje, als dit nog kan (zo niet: ok, jammer).

Ik hoop dat jullie dit snel voor mij kunnen regelen. Na mijn eerste bestelling was ik heel tevreden en dit heb ik Mascha ook gemaild (over de goede producten en de snelle service). Nu is het aan jullie om die goede service ook in stand te houden, het zou jammer zijn als je hiermee een klant verliest.

Graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Eva *
Als ze nu niet reageren... grrrr!
  woensdag 13 april 2011 @ 20:30:05 #64
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95460315
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb dit net gemaild (2x achter elkaar, hehe)

[..]

Als ze nu niet reageren... grrrr!
Nice, ziet er goed uit :Y Netjes en toch dringend! ;) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95460895
dat caviar&bubbles palette wil ik ook nog steeds. al 4 maanden ofzo, maar steeds nog niet besteld :')
  woensdag 13 april 2011 @ 20:38:31 #66
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95460933
Ik lees dit net op de facebook van Lushious Beauty:
quote:
A.s. maandag 18 april 2011 zal dan eindelijk het fijne make-up merk Urban Decay te koop zijn bij de verschillende Sephora filialen in Nederland. In Rotterdam & Den haag wordt het complete assortiment verkocht, in de andere filialen een deel van het assortiment.
Ik ben a.s. maandagochtend om 11.00 uur bij de Sephora in Rotterdam (V&D Beursplein) en zou het gezellig vinden om meerdere UD fans te zien, wie gaan er ook? Spreken we af om nog even koffie te drinken voor of na het shoppen!
吴 曼 迪
pi_95460975
ooooh dan kan ik die shadow insurance halen (L) eindelijkkkkkkk
  woensdag 13 april 2011 @ 20:42:32 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95461182
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef electronique het volgende:
dat caviar&bubbles palette wil ik ook nog steeds. al 4 maanden ofzo, maar steeds nog niet besteld :')
Ik zal laten weten hoe ie is en zelf ook wat fotootjes maken ^O^ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:44:23 #69
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95461297
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef electronique het volgende:
ooooh dan kan ik die shadow insurance halen (L) eindelijkkkkkkk
Die is van Too Faced en kon je er al kopen :P
Je bedoelt de Primer Potion denk ik ;)

Maar supergaaf, ga er ook zeker binnenkort een kijkje nemen :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 13 april 2011 @ 20:45:14 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95461357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Die is van Too Faced en kon je er al kopen :P
Je bedoelt de Primer Potion denk ik ;)

Maar supergaaf, ga er ook zeker binnenkort een kijkje nemen :Y
Nou he :9 Ik ook.. Ben benieuwd wanneer het naked palette weer binnenkomt ;( :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 21:28:31 #71
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95464100
quote:
Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nou he :9 Ik ook.. Ben benieuwd wanneer het naked palette weer binnenkomt ;( :o
Die kleuren zijn gewoon echt liefde! Maar ik heb al een aantal nude kleurtjes in mijn stash dus mijn eerste 25% korting sticker is voor the black palette O+
吴 曼 迪
  woensdag 13 april 2011 @ 21:47:58 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95465320
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die kleuren zijn gewoon echt liefde! Maar ik heb al een aantal nude kleurtjes in mijn stash dus mijn eerste 25% korting sticker is voor the black palette O+
Die is idd ook heel gaaf :Y Al vind ik 'm voor mezelf wat te donker, maar toch :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 21:55:14 #73
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95465834
The Black palette vind ik ook 1 van de kanshebbers, is heel gaaf!
Het Vegan palette lijkt me ook heel erg mooi :Y





En er zitten ook een Travel-size 24/7 Glide-On Eye Pencil in Zero en een mini Primer Potion in Sin bij *O*
Lijkt me wel wat!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95465925
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
The Black palette vind ik ook 1 van de kanshebbers, is heel gaaf!
Het Vegan palette lijkt me ook heel erg mooi :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er zitten ook een Travel-size 24/7 Glide-On Eye Pencil in Zero en een mini Primer Potion in Sin bij *O*
Lijkt me wel wat!
:o Mooooiii!
Jammer dat blauw echt niks voor mij is..

En jammer dat 10 v/d kleuren in de 88 warm palette dus blauw zijn }:|
  woensdag 13 april 2011 @ 22:14:04 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95467142
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
The Black palette vind ik ook 1 van de kanshebbers, is heel gaaf!
Het Vegan palette lijkt me ook heel erg mooi :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er zitten ook een Travel-size 24/7 Glide-On Eye Pencil in Zero en een mini Primer Potion in Sin bij *O*
Lijkt me wel wat!
Oehhhhh :o :9 Wat doe je me aannn?? :o _O_ Wat een mooi palette is dat ook zeg.... O+ :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:14:16 #76
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95467152
Naked palette is via de UD website in stock, dus ook maandag in de winkel? O-)
吴 曼 迪
  woensdag 13 april 2011 @ 23:00:21 #77
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95470157
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef megamandy het volgende:
Naked palette is via de UD website in stock, dus ook maandag in de winkel? O-)
In de NL winkels denk ik niet, hier in Amerika zijn ze er pas een week ofzo in stock dacht ik.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 april 2011 @ 23:02:46 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95470273
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef megamandy het volgende:
Naked palette is via de UD website in stock, dus ook maandag in de winkel? O-)
Dat duurt nog wel ff gok ik. Ik heb ook al mn mailadres ingevuld bij Beatybay.com, paar weken terug, maar daar ook nog geen mailtje van gehad dat ie weer in stock is ;(

Maar ik heb wel maandag vrij.. Dus... wellicht.. :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95520540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
The Black palette vind ik ook 1 van de kanshebbers, is heel gaaf!
Het Vegan palette lijkt me ook heel erg mooi :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En er zitten ook een Travel-size 24/7 Glide-On Eye Pencil in Zero en een mini Primer Potion in Sin bij *O*
Lijkt me wel wat!
Wow dat zijn echt Mijn kleuren O+ O+
Hebben!
pi_95559909

Eindelijk besteld :D
pi_95560323
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk besteld :D
Leuk palet! O+
pi_95566895
Besteld bij FM Make-up:

Adv. Foundation Naturel beige
Mineral eyeshadow Heather intense
Mineral powder Opal
Automatic eyepencil Icy Amathyst
Rich lipstick Sunrise pink
Automatic lipliner Sunrise pink
Eyeshadow sponge

Vrouw van collega van vriendlief is daar distributeur voor :9
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:14:14 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95569001
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk besteld :D
Ook al! Wat leuk! :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95576146
Sigma borstels zijn er *O* En gratis E25 blending brush er bij gekregen O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:17:25 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95578586
Leuk leuk leuk!
Ben benieuwd wat je van de Sigma-kwasten vindt!

Dat NYX palletje staat ook al tijden op mijn wensenlijstje, lijkt me erg mooi :)

Ik ben echt blij met mijn gelliners van Catrice & Essence, heel erg fijn spul, zeker een aanrader! En het kost bijna niks dus dat is ook mooi meegenomen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:39:10 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95579303
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk leuk leuk!
Ben benieuwd wat je van de Sigma-kwasten vindt!

Dat NYX palletje staat ook al tijden op mijn wensenlijstje, lijkt me erg mooi :)

Ik ben echt blij met mijn gelliners van Catrice & Essence, heel erg fijn spul, zeker een aanrader! En het kost bijna niks dus dat is ook mooi meegenomen :)
Nou he :o Ik heb vandaag ook weer de bruine gelliner op van Catrice, echt fijn issie *G* Alhoewel het wat lastig opbrengen is door de zachte substantie, maar voor die prijs neem ik dat voor lief :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:47:38 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95579564
Ik dip mijn kwastje (slanted eyeliner brush van de HEMA) er lekker in en tik beide kanten dan tegen de zijkant aan van het potje. Werkt prima voor mij :)
Ik vind de Bobbi Brown lastiger te doseren omdat die weer zo dik is.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95579874
ik kan écht niet met gel liner werken. liever potloodjes. en dan met voorkeur die van chanel of clinique
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:18:29 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95580437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik dip mijn kwastje (slanted eyeliner brush van de HEMA) er lekker in en tik beide kanten dan tegen de zijkant aan van het potje. Werkt prima voor mij :)
Ik vind de Bobbi Brown lastiger te doseren omdat die weer zo dik is.
Ja, precies, dat doe ik ook :) Maar mn MAC fluidline is dan heel anders, daar veeg ik mn kwastje langs en er zit precies genoeg aan :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef electronique het volgende:
ik kan écht niet met gel liner werken. liever potloodjes. en dan met voorkeur die van chanel of clinique
Oefenen oefenen oefenen oefenen oefenen en nog meer oefenen ;) Als je het wil dan, natuurlijk :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:20:57 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95580516
Ik vind het een stuk makkelijker dan vloeibare eyeliner en het wordt een stuk strakker (als ik wil, ik smudge het ook vaak) dan met een potloodje.
3 x was het een beetje lastig, maar daarna, zelfs makkelijker dan met potlood moet ik zeggen :)

Iemand ervaring met de Mineralized Skin Finish Natural van MAC? Ik zit te denken om die te kopen om mijn bruidsmake-up (in september) ermee af te poederen en tussendoor bij te poederen.
Hebben jullie hier ideeën over?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95580986
Ligt eraan wat voor dekking je wil, want het is geen compact powder, maar zit qua dekking een beetje in tussen een poederfoundation en een poeder om het af te poederen.

Ik vind hem zelf enorm fijn, natuurlijk ook. vind de prijs wat minder, kost 30 euro terwijl ik er maximaal 3 maanden mee doe, daarom gebruik ik nu ook andere.

ik zou wel even controleren,want blijkbaar krijg je van minerale makeup een enorm wit hoofd als er fotos genomen worden, door weerspiegeling oid.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:28:50 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_95582444
Oh, da's goed dat je het zegt, ik heb al een wit hoofd en een nog witter hoofd (onbedoeld) zou een beetje gek eruit zien op een foto...
Thanks!
3 maanden 30,- is inderdaad wel een hoop geld. Ik gebruikte hiervoor ook wel Max Factor Face Finity, poederfoundation, wel fijn spul voor medium dekking, maar gaat ook veel te snel op, denk dat ik er 2 maanden mee deed, minipannetje :(

Ik ga gewoon binnenkort eens MAC-shoppen en dan advies vragen en uitproberen, is nooit verkeerd :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_95596558
Als ik op ebay de 88 warm palette wil bestellen.. Moet ik erg uitkijken voor 'nepperds' ? Ik zie namelijk heel veel prijs verschil en vraag me wel af of dat kan kloppen :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 17 april 2011 @ 15:11:11 #94
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95621816
Morgen,
Urban Decay :9~
吴 曼 迪
pi_95626595
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik op ebay de 88 warm palette wil bestellen.. Moet ik erg uitkijken voor 'nepperds' ? Ik zie namelijk heel veel prijs verschil en vraag me wel af of dat kan kloppen :+
Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95 :P Kwam snel+heel aan (en ben er nog steeds héél blij mee!)
pi_95631092
quote:
17s.gif Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95 :P Kwam snel+heel aan (en ben er nog steeds héél blij mee!)
Ja zat daar ook aan te denken idd :Y Vooral als er veel fake rond'zwerven' op ebay; wil ik toch eerder het zekere.. Maar ik dacht: misschien heeft iemand ervaring ;) :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 17 april 2011 @ 18:56:20 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95632117
Je kan op eBay.com ook het hokje 'Top-rated Sellers' aanvinken, en dan heb je zeker weten een goeie koop ;) Dan koop je namelijk van iemand die veel of alleen maar positieve feedback heeft :) Succes gegarandeerd, wellicht nog iets goedkoper zelfs dan op Boozyshop!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95634321
quote:
17s.gif Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb de mijne gewoon via Boozyshop besteld voor 18,95 :P Kwam snel+heel aan (en ben er nog steeds héél blij mee!)
Dat valt me nog reuze mee die prijs dan :D
  zondag 17 april 2011 @ 19:52:20 #99
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95634585
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:57 schreef electronique het volgende:
ik kan écht niet met gel liner werken. liever potloodjes. en dan met voorkeur die van chanel of clinique
Clinique _O_
Mijn foundation heb ik van YSL maar dat was meer omdat er 3 verkoopsters van de Pour Vous bezig waren om een foundation in mijn bleke kleur te zoeken... na drie kwartier dus eindelijk deze gevonden! English Rose hè.

Ben zo bleek dat ik licht geef!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_95642633
ik gebruik ook altijd die van chanel :@
pi_95642726
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:52 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik gebruik ook altijd die van chanel :@
Jaa die foundation is prettig he :D mooie egale tint :Y
  maandag 18 april 2011 @ 11:12:42 #102
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95659142
Ohai! Ik heb gewoon bijna 1/3e make-uptopic gemist! :o
Don't come closer, I might hurt you
pi_95659163
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb gewoon bijna 1/3e make-uptopic gemist! :o
o|O
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95659671
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
  maandag 18 april 2011 @ 11:41:08 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95660205
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb gewoon bijna 1/3e make-uptopic gemist! :o
Oh noeesss! :o :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95660234
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
Ik dacht een beetje een mix. Felle zomerse kleuren, pastelkleuren, neutrale lippen, knalrode lippen.. Tsja :+
pi_95660687
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
ik draag normaal redelijk donkere makeup (zwart, bruintinten) en als ik in de stemming ben draag ik van MAC patina met beautiful iris met patina en een heeeel klein beetje carbon + oogpotlood en mascara.
pi_95660797
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef electronique het volgende:

[..]

ik draag normaal redelijk donkere makeup (zwart, bruintinten) en als ik in de stemming ben draag ik van MAC patina met beautiful iris met patina en een heeeel klein beetje carbon + oogpotlood en mascara.
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit.
pi_95660865

beetje het idee van dit palette, en dan de middelste kleuren gebruiken
  maandag 18 april 2011 @ 12:05:53 #110
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95661191
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

o|O
Ja, shame on me!!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 april 2011 @ 12:07:30 #111
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95661238
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ik stond vanmorgen voor de spiegel me op te maken en vond dat het tijd werd voor zomerse kleuren. Wie heeft er een idee wat leuk/hip is voor de zomer qua kleuren?
Pastel, niet te veel zwart... Kies bijvoorbeeld ipv zwarte eyeliner eens een bruine enzo :)
Felle kleurtjes, ook leuk! Roze lippen.... keuze zat!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 april 2011 @ 12:17:32 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95661652
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
beetje het idee van dit palette, en dan de middelste kleuren gebruiken
Jaaa, die heb ik ook, die is zoo mooi voor paarse en smokey looks O+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!fossiel maandag 18 april 2011 @ 13:03:06 #113
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95663364
Ik was net om 12.00 bij Sephora Utrecht.

"Hoi, ik had begrepen dat jullie vanaf vandaag een aantal produkten van Urban Decay in het assortiment hebben"
- "Ja"
"Ehm waar zijn ze dan?"
- "Daar zijn we nog mee bezig" (op verveelde toon).

Stomme mutsen daar bij de Sephora! Klantvriendelijkheidsniveau uit de tijd van het communisme. En, zorg dat zoiets in orde is voordat de winkel open gaat...

Nou 'moet' ik toch terug voor een paar schoenen (woon gelukkig dicht bij het centrum) maar kut is het wel zeg...
Chick on a mission
  maandag 18 april 2011 @ 15:46:04 #114
57434 Marloes
Digital Love
pi_95670112
Ik ben verliefd op de lipgloss van de h&m! (die van 4 euro, niet die van 0,95 :P). Ik heb de kleur 'Sweet Talk Me' O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_95670463
Yay! Ik heb mn te-dure-lipgloss-om-kwijt-te-raken weer gevonden! *O* Lag in een zijvakje van een tas ergens :') Was m 3 dagen na aankoop kwijt :o

Dior Addict Ultra-Gloss Reflect #247 O+
pi_95672838
Ik lees net dat je met oude make up gratis een nieuw product kan uitzoeken van NYC.
(Bron: http://www.beautylab.nl/2011/04/nyc-inruilactie-bij-kruidvat.html)

Iemand nog aanraders? :D
  FOK!fossiel maandag 18 april 2011 @ 16:49:06 #117
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95673070
Iemand hier wél Urban Decay gescoord? :)
Chick on a mission
pi_95673071
ik vind de compact powder daar wel erg fijn voor, om mijn pro longwear concealer mee af te poederen. gaat alleen enorm snel op.
lakjes zijn ook wel fijn, en dan die van 2,99. andere heb ik geen ervaring mee.

Macara's zijn in ieder geval kut
  Licht Ontvlambaar maandag 18 april 2011 @ 16:49:47 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95673098
Ik denk dat ik voor een lipstain ga :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95673240
zou ik mijn oude, bijna lege compact powder bij de kruidvat dan in kunnen ruilen voor een nieuwe :')
  maandag 18 april 2011 @ 17:34:39 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95674995
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef GotC het volgende:
Yay! Ik heb mn te-dure-lipgloss-om-kwijt-te-raken weer gevonden! *O* Lag in een zijvakje van een tas ergens :') Was m 3 dagen na aankoop kwijt :o
[ afbeelding ]
Dior Addict Ultra-Gloss Reflect #247 O+
Zo, gelukk :o *O*
Ja, hoe zijn die lipglosses van dior trouwens? Ben er erg benieuwd naar :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95676255
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo, gelukk :o *O*
Ja, hoe zijn die lipglosses van dior trouwens? Ben er erg benieuwd naar :D
Ik vind m erg fijn! Mooie glans, mooi kleurtje en blijft voor mijn doen lang zitten :Y (ik rook+wrijf mn lippen constant over elkaar heen :')).
Als je de kleur ziet denk je :o wat licht! Maar dat valt reuze mee :Y
  maandag 18 april 2011 @ 18:03:55 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95676335
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik vind m erg fijn! Mooie glans, mooi kleurtje en blijft voor mijn doen lang zitten :Y (ik rook+wrijf mn lippen constant over elkaar heen :')).
Als je de kleur ziet denk je :o wat licht! Maar dat valt reuze mee :Y
Oeh :D Nice O+ en mooie kleurtjes ook he :o Ik ga ook eens kijken denk ik :9
Ja, goeie dekking dus? Nice :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95676547
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh :D Nice O+ en mooie kleurtjes ook he :o Ik ga ook eens kijken denk ik :9
Ja, goeie dekking dus? Nice :D
Ik draag bijna nooit lipspul (behalve vaseline O+) dus tsja.. :P Weet niet of je erg veel hebt aan m'n mening :+
  maandag 18 april 2011 @ 18:45:26 #125
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95678259
Yay als het goed is krijg ik morgen mijn pakketje binnen van byBeautygloss. Ze hebben het eindelijk weten te fixen :') na 2,5 week hebben ze eindelijk het geld teruggestort dat ze me nog schuldig waren (van niet geleverde blush van 1e bestelling), en ik krijg nu ook het 28 neutral palette niet dubbel binnen. Ben benieuwd... maar de service was wel om te huilen (echt iets van 6 a 7 keer gemaild voordat ze het fixten)
  maandag 18 april 2011 @ 18:48:57 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95678434
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik draag bijna nooit lipspul (behalve vaseline O+) dus tsja.. :P Weet niet of je erg veel hebt aan m'n mening :+
Ah, maakt niet uit :P Thanks iig! :* Ik ga sowieso een keertje kijken in de winkel en ff wat swatchen :D Als ik geld heb :@ :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Eva4Evah het volgende:
Yay als het goed is krijg ik morgen mijn pakketje binnen van byBeautygloss. Ze hebben het eindelijk weten te fixen :') na 2,5 week hebben ze eindelijk het geld teruggestort dat ze me nog schuldig waren (van niet geleverde blush van 1e bestelling), en ik krijg nu ook het 28 neutral palette niet dubbel binnen. Ben benieuwd... maar de service was wel om te huilen (echt iets van 6 a 7 keer gemaild voordat ze het fixten)
Zo, finally! Jeutje. Nouja, gelukkig is het opgelost.. Volgende keer ergens anders dus? ;) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 18 april 2011 @ 19:11:59 #127
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95679684
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:49 schreef Keroppi het volgende:
Iemand hier wél Urban Decay gescoord? :)
Ja! Hier! Hier!
Ik ging voor The Black Palette. Kom ik daar om 12.30 zag ik niets, wel heel veel dozen. Dus ik ook vragen maar nu had ik eens een enthousiast iemand bij de Sephora. Zij dus: Ja, hier, ik loop even mee. Hadden ze een klein kartonnen stellage met Urban Decay, geen black palette -O-

Hetmeisje zei ook dat ze eigenlijk zes a zeven paletten zouden binnenkrijgen maar er stonden er maar vier. Heb ik maar van alle ellende ( :') ) The Naked Palette met 25% korting meegenomen

*O* *O* *O*
Oveigens was ik de derde binnen vijf minuten :@ Kom ik thuis is mijn moeder ook helemaal verliefd erop, dus morgen kijken of er nog iets over is :D
吴 曼 迪
pi_95679769
hoeveel kost dat naked palette normaal eigenlijk?
  maandag 18 april 2011 @ 19:22:34 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95680252
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef electronique het volgende:
hoeveel kost dat naked palette normaal eigenlijk?
Ik dacht ¤47,- maar daar heb je dan wel 12 mooie kleuren voor, een oogschaduwkwast en een primer potion :7
En de pigmentaie is volgens mij ook heel goed.
吴 曼 迪
  maandag 18 april 2011 @ 19:34:24 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95680926
Ohjeee. Hoe vaak krijgen ze daar ladingen binnen bij Sephora? Anders ga ik vrijdag ochtend ff langs denk ik :9 Maarja, om voor niks langs te gaan.. Mja dat weet je ook niet -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 18 april 2011 @ 19:37:33 #131
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95681104
Je ne sais pas, ik zou even bellen naar de Sephora bij jou in de buurt. Ga je tenminste niet voor niets langs.
吴 曼 迪
  maandag 18 april 2011 @ 19:43:41 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95681555
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 19:37 schreef megamandy het volgende:
Je ne sais pas, ik zou even bellen naar de Sephora bij jou in de buurt. Ga je tenminste niet voor niets langs.
Ja idd, ga dat maar ff doen :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 18 april 2011 @ 20:27:58 #133
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95684275
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:48 schreef Enfermera het volgende:
Zo, finally! Jeutje. Nouja, gelukkig is het opgelost.. Volgende keer ergens anders dus? ;) :D
Mja, voorlopig bestel ik sowieso ff niks meer (want budget :+ ), maar ik ga zeker wel speuren naar andere goede (en goedkopere?) webshops :Y
  maandag 18 april 2011 @ 20:28:51 #134
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95684340
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja! Hier! Hier!
Ik ging voor The Black Palette. Kom ik daar om 12.30 zag ik niets, wel heel veel dozen. Dus ik ook vragen maar nu had ik eens een enthousiast iemand bij de Sephora. Zij dus: Ja, hier, ik loop even mee. Hadden ze een klein kartonnen stellage met Urban Decay, geen black palette -O-

Hetmeisje zei ook dat ze eigenlijk zes a zeven paletten zouden binnenkrijgen maar er stonden er maar vier. Heb ik maar van alle ellende ( :') ) The Naked Palette met 25% korting meegenomen

*O* *O* *O*
Oveigens was ik de derde binnen vijf minuten :@ Kom ik thuis is mijn moeder ook helemaal verliefd erop, dus morgen kijken of er nog iets over is :D
Ohh maar waarom is het nu 25% korting dan? Omdat het net nieuw is? (wel duur trouwens ¤47 :o )
pi_95684759
Grom.. Sephora niet echt in de buurt hier.. }:| En waarom heb ik ook swatches gezocht van the naked palette :'( O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 18 april 2011 @ 21:23:51 #136
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95687801
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.. Sephora niet echt in de buurt hier.. }:| En waarom heb ik ook swatches gezocht van the naked palette :'( O+
Naked pallette is gewoon pure liefde O+

En kak.... ik ben mijn kortingsstickers kwijt }:|
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 april 2011 @ 21:55:45 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95690248
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:27 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Mja, voorlopig bestel ik sowieso ff niks meer (want budget :+ ), maar ik ga zeker wel speuren naar andere goede (en goedkopere?) webshops :Y
eBay ;) :Y *G*
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Naked pallette is gewoon pure liefde O+

En kak.... ik ben mijn kortingsstickers kwijt }:|
Echt he :o Heb jij 'm al, naked palette? Het maakt mij niet uit, met of zonder korting, ik moet 'm gewoon hebben :Y :o O+ _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 18 april 2011 @ 22:04:21 #138
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95690954
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]

eBay ;) :Y *G*

[..]

Echt he :o Heb jij 'm al, naked palette? Het maakt mij niet uit, met of zonder korting, ik moet 'm gewoon hebben :Y :o O+ _O_
Ik heb m al een tijdje :Y Uit Engeland geloof ik :)
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 18 april 2011 @ 22:52:36 #139
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95694212
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:28 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ohh maar waarom is het nu 25% korting dan? Omdat het net nieuw is? (wel duur trouwens ¤47 :o )
Kortingsstickers die ik tijdens de 3 voor ¤10,- actie heb gekregen.
En ¤47.- valt best mee, je krijgt er een kwast bij, 3,7ml oogschaduwbasis, en 12x 1,3g oogschaduw als je nagaat dat in een oogschaduw van Mac 1,5g zit voor ¤15,-

Ik ben er nu echt helemaal verliefd op! Kan niet wacten tot morgenvroeg om mij op te maken om naar het werk te gaaN *;
吴 曼 迪
  FOK!fossiel dinsdag 19 april 2011 @ 00:17:06 #140
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95698535
Ik kocht vandaag Liquif-eye van Too Faced en kreeg ook van die kortingsstickers :)
Chick on a mission
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 april 2011 @ 11:57:50 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95707782
Hoe is de lippenstift van de MAC eigenlijk?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_95708081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is de lippenstift van de MAC eigenlijk?
Ik vind ze fijn, en dat voor iemand die lippenstift haat :P
pi_95709788
Dan is het Naked palette dus weer duurder geworden, want in Parijs was hij 40 euro, en eerder hier in NL ook geloof ik. Maar hij is het echt waard. :Y Enige make-up palette dat ik zowat dagelijks gebruik.

Ben benieuwd welke palettes ze er nog meer hebben. Iemand al in Sephora Den Haag geweest?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 april 2011 @ 14:12:43 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95712604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind ze fijn, en dat voor iemand die lippenstift haat :P
Hmmss! :9
En ze blijven goed zitten enzo?

Ohja, en ik heb nu ook de gelliner van de MAC O+ , maar ik weet nog niet zo goed wat voor brush ik daarvoor moet gebruiken/kopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChipsZak. op 19-04-2011 14:20:46 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!fossiel dinsdag 19 april 2011 @ 15:37:13 #145
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95716004
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 19 april 2011 14:12

Ohja, en ik heb nu ook de gelliner van de MAC O+ , maar ik weet nog niet zo goed wat voor brush ik daarvoor moet gebruiken/kopen.
De mw van MAC raadde mij een kort schuin kwastje (266) aan maar ik vind een superdun penseeltje (210) fijner.

Ligt er ook aan wat je ermee wil doen. Voor een 'wing' schijnt de 266 beter te zijn
Chick on a mission
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 april 2011 @ 16:57:19 #146
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95719851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

De mw van MAC raadde mij een kort schuin kwastje (266) aan maar ik vind een superdun penseeltje (210) fijner.

Ligt er ook aan wat je ermee wil doen. Voor een 'wing' schijnt de 266 beter te zijn
Aha! Oke, dankjewel! Zal het sowieso wel even met de visagiste van de MAC hier overleggen :)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_95720245
Hmm en die naked palette is natuurlijk ook nergens online te koop (waar ze hem ook naar NL versturen) ? ;(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:42:51 #148
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95722062
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm en die naked palette is natuurlijk ook nergens online te koop (waar ze hem ook naar NL versturen) ? ;(
Nee, volgens mij is ie (nu althans) overal uitverkocht -O-
Don't come closer, I might hurt you
pi_95731543
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee, volgens mij is ie (nu althans) overal uitverkocht -O-
*voelt zich erg zielig* ;(

Ben erg slecht in geduld opbrengen :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:39:41 #150
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95731753
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nee, volgens mij is ie (nu althans) overal uitverkocht -O-
Ja, bij BeautyBay ook nog de hele tijd, heb nog geen mail gehad. -O-
Ik ga denk vrijdag ff bellen naar Sephora in R'dam, of ze 'm daar nog hebben :o *duimt*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95737917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, bij BeautyBay ook nog de hele tijd, heb nog geen mail gehad. -O-
Ik ga denk vrijdag ff bellen naar Sephora in R'dam, of ze 'm daar nog hebben :o *duimt*
En als je eindelijk mail krijgt; wil je dit graag met ons delen? *kijkt smekend* :* O+ _O_
:@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 20 april 2011 @ 00:01:52 #152
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95744502
Vandaag bij de Sephora geweest, was er nu korting op Urban Decay grrr. Nu wqs het Named Palette inderdaad ¤39,95 hadden ze mij ook gister wel mogen vertellen :(

En de lippenstift van de mac is fijn! Blijft in principe wel goed zitten, alkeen met eten niet, maar dan praat ik over knalrood en ik eet sowieso altijd alles op :')
Gister heb ik weer gefaald, ook lippenstoft van de mac in de kleur Costa Chic. Past perfect bij mijn koraalkleurig topje (kwam er vandaag achter dat het echt dezelfde kleur is O+ )

En vandaag weer :@ Catrice nagellak in de kleur Sir, Yes Sir! Zeer mooie kleur op de nagels.
吴 曼 迪
  woensdag 20 april 2011 @ 05:04:28 #153
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95748425
Ik heb 1 Mac lipstick en omg I love it O+ is ook echt de enige lipstick kleur die ik draag als een neutrale. Rode lippen staan me ook wel, maar dat draag je toch niet zo snel. Ik dan :') Misschien op een feestje oid. En oh, ik heb zelf ook het Naked palette, en het is echt een super fijn ding *; ga ik echt jaren mee doen gok ik. *; Urban Decay is echt een top merk, en ik vind Too Faced ook heel erg fijn, die oogschaduws zijn ook top. En heb een sampler mascara van Benefit, de Badgirl lash ofzo, en dies ook echt geweldig :D die ga ik denk ik in het groot kopen als ik een mascara heb opgemaakt :9 Wil eigenlijk ook nog de 8pan palette van Wet'n'Wild, maar hijs echt overal uitverkocht hier -O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:34:21 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95765618
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En als je eindelijk mail krijgt; wil je dit graag met ons delen? *kijkt smekend* :* O+ _O_
:@
Oh, je kan ook zelf je mailadres invullen hoor! ;) Dan krijg je een mailtje wanneer ie weer op voorraad is. Met de disclaimer erbij dat wanneer je op de site gaat kijken ie dus wellicht weer uitverkocht is, dus ze garanderen niks :')
Maar ik zal het doen :P Als ik 'm eerst zelf besteld heb XD

Ennn mn pakketje is binnen! Met allemaal superleuke NYX spullies! :D *O*
Ik heb vrijdag pas weer tijd, dan maak ik ff wat foto's. Willen jullie nog swatches? (paletje champagne & caviar, jumbo eye pencils in iced mocha, horse raddisch & pots en pans, en de blush pinched)
En ik kreeg nog een superleuk gloss erbij ook, echt een kleur voor mij! Beetje oud/donkerroze O+ Geweldig! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95766940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, je kan ook zelf je mailadres invullen hoor! ;) Dan krijg je een mailtje wanneer ie weer op voorraad is. Met de disclaimer erbij dat wanneer je op de site gaat kijken ie dus wellicht weer uitverkocht is, dus ze garanderen niks :')
Maar ik zal het doen :P Als ik 'm eerst zelf besteld heb XD

Ennn mn pakketje is binnen! Met allemaal superleuke NYX spullies! :D *O*
Ik heb vrijdag pas weer tijd, dan maak ik ff wat foto's. Willen jullie nog swatches? (paletje champagne & caviar, jumbo eye pencils in iced mocha, horse raddisch & pots en pans, en de blush pinched)
En ik kreeg nog een superleuk gloss erbij ook, echt een kleur voor mij! Beetje oud/donkerroze O+ Geweldig! *O*
Wou ik inderdaad doen; maar die palette staat helemaal niet meer op die site; dus dan is het een beetje moeilijk :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 20 april 2011 @ 17:07:13 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95767188
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wou ik inderdaad doen; maar die palette staat helemaal niet meer op die site; dus dan is het een beetje moeilijk :P
Oh? Ik heb nog een direct linkje, maar ik zie idd ook geen knopje meer waar je je kan laten mailen als ie weer in stock is. -O-
Anyhowz, ik laat het weten hier als ie weer in stock is zodra ik het mailtje zie! ;) :Y *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95772033
ik heb mn makeup spulletjes eens opgeruimd, en ben verschillende dingen tegen gekomen die ik niet meer hoef. alles mag gratis weg, op de verzendkosten na. (¤0,50 per product)

lijstje van wat er tussen zit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pm maar als je er iets van wil :)
  FOK!fossiel donderdag 21 april 2011 @ 00:12:09 #158
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95789250
Jullie gaan me om het volgende misschien voor gek verklaren:

In de Sephora van Maastricht lag nog 1 Naked palette van Urban Decay en ij heb 'm niet gekocht.

Ben namelijk heel erg blij met m'n Naked eye palette van Too Faced (die heeft wat koelere tonen en de Naked palette is warmer) en ik vond 40 euro wel prijzig voor iets waar ik uiteindelijk matig enthousiast over ben.

En natuurlijk had ik 'm kunnen kopen en voor veel geld op marktplaats verpatsen maar zo ben ik niet. Nu is iemand anders er vast heel blij mee
Chick on a mission
pi_95796243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Keroppi het volgende:
Jullie gaan me om het volgende misschien voor gek verklaren:

In de Sephora van Maastricht lag nog 1 Naked palette van Urban Decay en ij heb 'm niet gekocht.

Ben namelijk heel erg blij met m'n Naked eye palette van Too Faced (die heeft wat koelere tonen en de Naked palette is warmer) en ik vond 40 euro wel prijzig voor iets waar ik uiteindelijk matig enthousiast over ben.

En natuurlijk had ik 'm kunnen kopen en voor veel geld op marktplaats verpatsen maar zo ben ik niet. Nu is iemand anders er vast heel blij mee
Oehhh... ik hoop dat ie er nog ligt :@ Heb vriendinnetje gevraagd om hem op te halen voor me..

Maar ik snap wel dat jij hem niet meeneemt; als je al een dergelijk palette hebt ;)

Heb nog errrrrrg weinig qua make-up. Heb een keer een palette gekocht met allemaal basis kleuren (77 kleuren); maar pigment is nou ook niet om van weg te schrijven :')
En ik vind deze toch wel erg work-appropriate; dus zal hem verder wel veel gebruiken *hoopt heel erg dat ie er nog ligt :P *
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95796917
Ik kijk straks ook nog wel voor de grap in Den Haag. Wil m zelf niet, ben meer dan tevreden met mn 88 warm palette :Y
  FOK!fossiel donderdag 21 april 2011 @ 10:39:55 #161
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95797070
Het is een mooi palette, maar om iets te kopen puur voor de heb/hype, neh :)

Hoop dat je 'm nog hebt kunnen bemachtigen priengirl
Chick on a mission
pi_95799169
Morgen gaat m'n vriendin even langs :Y Ik hoop dat ie er nog ligt en ahja.. Anders heb ik pech (en moet ik maar even wachten tot ie online weer beschikbaar komt ;) ).
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95799838
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen gaat m'n vriendin even langs :Y Ik hoop dat ie er nog ligt en ahja.. Anders heb ik pech (en moet ik maar even wachten tot ie online weer beschikbaar komt ;) ).
Bellen of ze hem voor je vasthouden? :9
  FOK!fossiel donderdag 21 april 2011 @ 12:42:03 #164
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95801395
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen gaat m'n vriendin even langs :Y Ik hoop dat ie er nog ligt en ahja.. Anders heb ik pech (en moet ik maar even wachten tot ie online weer beschikbaar komt ;) ).
Heb je contacten in Utrecht, daar lagen er namelijk nog 5!
Chick on a mission
pi_95801420
heb ik wat gemist, aarom is er zo'n run op die palettes? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_95801891
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Bellen of ze hem voor je vasthouden? :9
Lol euh.. Kan ook idd :+
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Heb je contacten in Utrecht, daar lagen er namelijk nog 5!
Hmm ik ken er wel een paar die wellicht kunnen helpen :Y Dank je :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_95802105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef Mirjam het volgende:
heb ik wat gemist, aarom is er zo'n run op die palettes? :@
Errr... volgens mij zijn enkel enfer en ik op zoek naar die palette? Dus de 'run' valt wel mee; toch? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  FOK!fossiel donderdag 21 april 2011 @ 13:23:08 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95803052
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Errr... volgens mij zijn enkel enfer en ik op zoek naar die palette? Dus de 'run' valt wel mee; toch? :@
Nou ze zijn wel erg gewild :). En al tijden online uitverkocht.
Chick on a mission
pi_95807767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef electronique het volgende:
ik heb mn makeup spulletjes eens opgeruimd, en ben verschillende dingen tegen gekomen die ik niet meer hoef. alles mag gratis weg, op de verzendkosten na. (¤0,50 per product)

lijstje van wat er tussen zit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pm maar als je er iets van wil :)
Je hebt pm
pi_95812527
Ik heb gefaald door de kortingstickers. :'(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_95813746
Zijn die sephora kortingsstickers nog geldig? Ik heb ze toen gekregen tijdens de 3 voor 10 actie, en ben morgen weer in amstelveen dus anders kan ik dan mooi inslaan :)
pi_95813761
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Zijn die sephora kortingsstickers nog geldig? Ik heb ze toen gekregen tijdens de 3 voor 10 actie, en ben morgen weer in amstelveen dus anders kan ik dan mooi inslaan :)
Op de mijne staat tot 8 mei.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_95813801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:47 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Op de mijne staat tot 8 mei.
oke thanks :D
pi_95813861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oke thanks :D
Niet te veel uitgeven he :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_95814102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:49 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Niet te veel uitgeven he :D
ehmz ... :@
pi_95814172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ehmz ... :@
_O-

Ik was voor twee dingen 46 euro kwijt dus ik mag eigenlijk niks zeggen. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_95846904
:X Gisteren alsnog vergeten te bellen naar sephora 8)7

Maar volgens de verkoopster is ie al lang uitverkocht (zei die kennis van me).. :') Apart. Aangezien UD er nog maar vanaf maandag ligt. Misschien had ze het op een ander palette.

Ahja.. *wacht 'geduldig' tot ie weer online beschikbaar komt* :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:29:55 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95846952
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
:X Gisteren alsnog vergeten te bellen naar sephora 8)7

Maar volgens de verkoopster is ie al lang uitverkocht (zei die kennis van me).. :') Apart. Aangezien UD er nog maar vanaf maandag ligt. Misschien had ze het op een ander palette.

Ahja.. *wacht 'geduldig' tot ie weer online beschikbaar komt* :+
XD echt he. Die dingen zijn gewoon erg gewild dus snap wel dat ze snel weg zijn.. Maar ze komen toch elke keer wel weer gewoon opnieuw op voorraad? :P Lijkt me sterk dat UD iets wat zó populair is niet meer zullen produceren :+ Ja, uiteindelijk wel, maar nu nog niet hoop ik :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95847156
Ja is ook. Ze komen ook weer beschikbaar :D Maar ik ben zo slecht in geduld opbrengen (wat dat betreft ben ik net een klein kind: Ik willut en ik willut nu :') ).
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:38:14 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95847252
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ja is ook. Ze komen ook weer beschikbaar :D Maar ik ben zo slecht in geduld opbrengen (wat dat betreft ben ik net een klein kind: Ik willut en ik willut nu :') ).
Haha ik ken het :D Ik heb het ook hoor, met dat palette :Y :D :@ Maar komt goeddd *O* *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95847893
Verkopen ze de palettes ook in Amstelveen? adners kan k zo wel ff kijken :9
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:43:19 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95849185
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Verkopen ze de palettes ook in Amstelveen? adners kan k zo wel ff kijken :9
Oh, geen idee... Hebben ze daar ook een Sephora dan? Wellicht wel dan :D :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95849278
Mijn vriend was ff alleen de stad in na het sporten. Hij neemt de Naked en Ammo palette voor me mee <3. Volgens hem lag er nog genoeg. (Sephora Rotterdam)
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:47:01 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95849305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef n0a het volgende:
Mijn vriend was ff alleen de stad in na het sporten. Hij neemt de Naked en Ammo palette voor me mee <3. Volgens hem lag er nog genoeg. (Sephora Rotterdam)
Ohhhh! Wat leukk! :D O+ Wat lief zeg :o
Misschien ga ik morgen even heel snel langs :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:00:19 #185
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95868693
voor de ebayshopperts hier; klopt het dat hwet 72 diamond palette best wel duur is incl. verzenden?
of zoek ik gewoon weer eens niet goed?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:17:04 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95869721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
voor de ebayshopperts hier; klopt het dat hwet 72 diamond palette best wel duur is incl. verzenden?
of zoek ik gewoon weer eens niet goed?
Wat vind je erg duur? Ik vind 'm voor zo'n 23 dollar.. -->
http://cgi.ebay.com/72-Co(...)&hash=item230fb603fc
Ik zoek dan wel op 'top rated sellers', 'buy it now' en 'worldwide'. :)
Mijn zoekresultaten:
http://shop.ebay.com/i.ht(...)trksid=p3286.c0.m283
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:34:07 #187
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_95886240
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
:X Gisteren alsnog vergeten te bellen naar sephora 8)7

Maar volgens de verkoopster is ie al lang uitverkocht (zei die kennis van me).. :') Apart. Aangezien UD er nog maar vanaf maandag ligt. Misschien had ze het op een ander palette.

Ahja.. *wacht 'geduldig' tot ie weer online beschikbaar komt* :+
Die verkoopsters in Maastricht zou ik niet vertrouwen. De dag dat bekend wordt dat UD de maandag daarna in de Sephora komt te liggen heb ik nog gevraagd of ze iets wisten qua datum. Neuh, ze wisten nog niet eens waar het te staan kwam.
Zelf hebik het palette op de maandag gekocht, woensdag ben ik nog even binnen geweest en toen stonden er volgens mij nog drie in het display. Dus het was vrijdag misschien net uitverkocht :')
Stelletje sukkels
吴 曼 迪
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:52:47 #188
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_95886761
Jullie hebben verstand van make-up he? Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst oogpotlood op mijn bovenste ooglid kan aanbrengen? Ik krijg het maar niet voor elkaar doordat ik steeds met m'n ogen ga knipperen enzo.
pi_95934096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef morgane het volgende:
Jullie hebben verstand van make-up he? Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst oogpotlood op mijn bovenste ooglid kan aanbrengen? Ik krijg het maar niet voor elkaar doordat ik steeds met m'n ogen ga knipperen enzo.
ik neem aan een lijntje tegen je wimperrand aan? ik hou sowieso altijd dat oog dicht. en eventueel met je vrije hand bij je wenkbrauw de huid iets straktrekken naar boven.

ik heb zelf trouwens ook ff een vraagje: ik heb een aantal nieuwe kwasten, maar ze verharen nogal. is dit te verhelpen door ze te wassen, of blijft dat zo (omdat het aan de kwaliteit ligt)? :?
pi_95934839
Weet niet wat voor kwasten je hebt? Ik heb kwasten van MAC, geen problemen mee :)
  zondag 24 april 2011 @ 22:49:07 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95935464
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef GotC het volgende:
Weet niet wat voor kwasten je hebt? Ik heb kwasten van MAC, geen problemen mee :)
Nee idd.. Met mn MAC kwasten nooit problemen O+ Heb alleen kwasten voor mn ogen moet ik zeggen. Van Sigma 2 face kwasten, die verharen wel iets maar heb ze ook al een aantal keer gewassen en werd toen wel wat minder :) En het is af en toe een haartje, niet gelijk 20 haren bij 1x gebruiken. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!fossiel zondag 24 april 2011 @ 22:54:45 #192
1455 Keroppi
kool kikker
pi_95935767
Ik heb al jaaaren kwasten van de Bodyshop en daarmee heb ik nooit last gehad van uitvallende haren. Ze zijn niet goedkoop, maar kwalitatief het echt waard.
Chick on a mission
pi_95936694
mmm. miskoopje dus. dacht een leuk setje met 5 face kwasten, voor 25 euro. zijn wel heerlijk zacht :) maar, bij de twee keer dat ik ze nu gebruikt heb kwamen er wel wat haren vanaf. bij de stippling/duofibre/flat top nog het meeste, de eerste keer een stuk of 10, de tweede keer een stuk of 3.

nouja, positief denken, het worden er wel steeds minder :+ het resultaat is een stuk mooier dan met mijn vingers *O* en die haartjes zijn ook zo weggeveegd :')
pi_95936747
Liever iets meer betalen en geweldige kwasten hebben die gewoon goed blijven :Y
pi_95937055
haha ach ja. ik kan nu iig fatsoenlijk gezichtsmake-up aanbrengen: ik deed eerst alles (foundation, poeder, blush) met een oud kabukidingetje van catrice. ik ga dan toch maar sparen voor wat duurdere kwasten (ik was trouwens al eens bij TBS binnengelopen, maar daar hadden ze sowieso niet zo'n duofibre brush en dat was wel de 'belangrijkste' die ik wilde) en ondertussen lekker kliederen met deze :7
pi_95937443
Ik heb alleen een foundationkwast, oogschaduwkwast en een blenderkwast. Heb ook een kwasten voor een mooi lijntje. Allemaal van MAC.
pi_95937996
ghehe. ik heb vanalles wat :')
vooral heel veel oogschaduwkwasten: o.a. van de HEMA, oriflame en etos. uiteindelijk gebruik ik er eigenlijk maar twee, beide van oriflame. een soort platte om aan te brengen (met aan de andere kant zo'n applicatorsponsje), en een minifluffy om te blenden.

toen ik nog wel eens wat daar bestelde hadden ze ooit het "geniale" idee om een oogschaduw uit te brengen in de vorm van hun 'welbekende' bronzerparels. met een speciaal oogschaduwkwastje daarvoor. het werkte alleen voor geen ene meter; met het kwastje pakte je amper wat van de slecht gepigmenteerde bolletjes op. de oogschaduw is dan ook al relatief snel uit mijn stash verdwenen, maar het kwastje heeft heel lang onderin mijn makeupbakje gelegen. tot het moment van een reorganisatie en het herontdekken van spelen met makeup. toen bleek 'ie ineens vet handig en precies groot genoeg voor het blenden van kleurtjes in mijn crease :)

en verder had ik alleen die catrice-kwast, een foundationkwast van de hema (die ik enkel en alleen gebruik voor maskers. voor foundation vind ik 'm niet fijn werken). en nog een travelsize poeder/bronzerkwast van oriflame ook, maar die vind ik eigenlijk iets te.... flexibel. ofzo :')
  maandag 25 april 2011 @ 12:01:23 #198
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_95950162
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef altootje86 het volgende:

[..]

ik neem aan een lijntje tegen je wimperrand aan? ik hou sowieso altijd dat oog dicht. en eventueel met je vrije hand bij je wenkbrauw de huid iets straktrekken naar boven.

ik heb zelf trouwens ook ff een vraagje: ik heb een aantal nieuwe kwasten, maar ze verharen nogal. is dit te verhelpen door ze te wassen, of blijft dat zo (omdat het aan de kwaliteit ligt)? :?
Ja dat bedoel ik. Ik ga het dan maar eens zo proberen, dank je! :)
pi_95951464
Hier kwarsten van mac en sigma, allebei geweldig!
pi_95965928
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier kwarsten van mac en sigma, allebei geweldig!
Ik ook, mac is fantastisch, Sigma een goed(koper) alternatief en sommige kwasten van Crown zijn ook goed!
  maandag 25 april 2011 @ 21:04:52 #201
57434 Marloes
Digital Love
pi_95969377
Ik heb kwasten van bare minerals O+ Ik vond ze wel duur maar gebruik ze met veel plezier.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_95969485
Ik heb gewoon 2 poederkwasten (een grote en een kleine voor in handtas) van de Etos. En heb verschillende kwastjes voor oogschaduw, die bij de oogschaduw zelf inzaten (bijv bij Catrice en Essence) en gewoon een setje van 3 stuks gekocht bij het Kruidvat geloof ik.

Foundation smeer ik op met een make-upsponsje, net als mijn dag-/nachtcrème
  maandag 25 april 2011 @ 22:32:52 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95973998
Ik ben ook begonnen met allerlei kwasten van goedkope winkels; hema e.d. Maar beviel totaal niet. Uiteindelijk toch besloten om naar de MAC store te gaan en daar een 239 te kopen, mijn god, wat een verschil _O_ Zelfs de hema oogschaduw brengt ie super op O+ Later nog wat van NYX geprobeerd maar die kwasten zijn wat minder vind ik. Later nog een 266 en 217 van MAC gekocht en van Sigma een duo fibre stippeling (F50) en een blush kwast. Allebei O+ Ga er denk ik nog meer bestellen van Sigma, geweldige kwasten ook. Misschien wel zo'n reisset ofzo :D :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 25 april 2011 @ 22:38:01 #204
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95974276
Ik heb kwasten van Fraulein 38, via Ebay gekocht, gelijk hele set van 24 kwasten :P. Was beetje huiverig qua kwaliteit enzo, maar het zijn echt superkwasten! O+ Heb ook een paar Hema kwasten, die vind ik ook erg fijn.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Licht Ontvlambaar maandag 25 april 2011 @ 22:46:42 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95974721
quote:
17s.gif Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb kwasten van Fraulein 38, via Ebay gekocht, gelijk hele set van 24 kwasten :P. Was beetje huiverig qua kwaliteit enzo, maar het zijn echt superkwasten! O+ Heb ook een paar Hema kwasten, die vind ik ook erg fijn.
Die heb ik ook, fijne set :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 27 april 2011 @ 15:44:18 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96047025
Vandaag bij Sephora R'dam geweest, maar Naked Palette van UD was uitverkocht :P Dacht ik al. Heb iig mn telefoonnummer opgegeven zodat ze me bellen als ie er weer is O+ Ze zegt dat het waarschijnlijk vrij snel is, ongeveer een week ofzo. Ze wist het niet precies. I don't care O+ Ik sta op de lijst! :D *G* O+
En ik kon het niet laten om toch wat te kopen, heb een UD eyeliner gekocht in de kleur 'Roach';


Tis echt een supermooie bruinrode kleur met wat glitter erin O+ _O_

En aangezien ik toch in R'dam was en daar eik niet meer zo vaak kom, ben ik gelijk de body shop in gedoken O+ Heb een body butter in mango gekocht en een blush in de kleur 'petal';

Damnn, wat een pigmentatie! :o Ik was echt even verbaasd, mn kwast neemt normaal niet zoveel op maar er zat echt enorm veel op mn wangen :o _O_
Ik dacht vroeger altijd dat blushes met glitter/shimmer altijd heel cheap zou staan bij mij, maar wat een mooie gloed geeft deze af man O+ en die highlighter die erbij zit ook :D Geweldig!

Magoed, ik ga dus binnenkort mijn naked palette ophalen in R'dam O+ Ben zooooooo blij. Nu al XD Ghehe. :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96047228
Ik zag de naked palette in Den Haag liggen vandaag en moest gelijk aan jullie denken :P
  woensdag 27 april 2011 @ 15:52:24 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96047347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef GotC het volgende:
Ik zag de naked palette in Den Haag liggen vandaag en moest gelijk aan jullie denken :P
Hihi lief O+
Maar je hebt 'm niet eens ff gekocht voor ons?? O-) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96047635
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hihi lief O+
Maar je hebt 'm niet eens ff gekocht voor ons?? O-) :D
Had t achteraf wel kunnen doen haha ;) zou er genoeg mensen hier blij mee kunnen maken haha
pi_96050943
Hoe maken jullie je kwasten schoon?
  woensdag 27 april 2011 @ 17:20:20 #211
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96051024
Ohai, misschien wisten jullie het al lang, maar vanaf morgen tot zondag:
*O* 50% korting op alle make-up bij Kruidvat! *O*
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 27 april 2011 @ 17:43:53 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96051909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Had t achteraf wel kunnen doen haha ;) zou er genoeg mensen hier blij mee kunnen maken haha
Haha ja XD

Had trouwens echt een leuke discussie met een vrouw in de Sephora, die begon tegen me aan te kletsen toen ik zag dat het Naked Palette uitverkocht was :P wat over kwasten staan praten (zij had vooral veel MAC), had slechte ervaringen met goedkope en dure kwasten. :P En ze had ook al behoorlijk wat in haar mandje gegooid :D _O- Behoorlijk wat dingen van UD enzo, echt grappig. Was een leuk gesprek :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Hurray het volgende:
Hoe maken jullie je kwasten schoon?
Met shampoo en water :P
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, misschien wisten jullie het al lang, maar vanaf morgen tot zondag:
*O* 50% korting op alle make-up bij Kruidvat! *O*
Oeh! Thanks, dat wist ik nog ff niet! :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96061855
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, misschien wisten jullie het al lang, maar vanaf morgen tot zondag:
*O* 50% korting op alle make-up bij Kruidvat! *O*
:( grrrrrrrr. vorige week stond ik met mijn handen vol make-up bij de KV, zegt het meisje: volgende week is het 30%. ik vond het heel lief dat ze me waarschuwde *)

ik zondag gelijk de hele folder doorgespit, maar niks te zien, dus ik was boos op dat KV-meisje. (waarom zeg je dan zoiets?!)

vervolgens vanmiddag alsnog voor zo'n 17 euro make-upjes ingeslagen... O+ heel blij naar huis, en:
zie dus net de reclame voorbijkomen op TV. i haz a mad! o|O

waarom heb ik net nu geen geduld opgebracht, en waarom zei het meisje van vanmiddag niks?!

Edit: zit nu serieus over na te denken of ik het durf om morgen of vrijdag nog een keer hetzelfde halen, (+nog wat meer natuurlijk :') ) en dan met mijn oude bon volgende week het dubbel gehaalde weer terug te brengen. :X

[ Bericht 11% gewijzigd door altootje86 op 27-04-2011 21:09:10 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 21:06:05 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96062166
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef altootje86 het volgende:

[..]

:( grrrrrrrr. vorige week stond ik met mijn handen vol make-up bij de KV, zegt het meisje: volgende week is het 30%. ik vond het heel lief dat ze me waarschuwde *)

ik zondag gelijk de hele folder doorgespit, maar niks te zien, dus ik was boos op dat KV-meisje. (waarom zeg je dan zoiets?!)

vervolgens vanmiddag alsnog voor zo'n 17 euro make-upjes ingeslagen... O+ heel blij naar huis, en:
zie dus net de reclame voorbijkomen op TV. i haz a mad! o|O

waarom heb ik net nu geen geduld opgebracht, en waarom zei het meisje van vanmiddag niks?!
Pft. Stom joh -O-
Maar misschien heb je nog meer dingetjes die je wilt hebben? :+ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96062391
kijk even naar mijn edit :+
  woensdag 27 april 2011 @ 21:12:12 #216
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96062506
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef altootje86 het volgende:

[..]

:( grrrrrrrr. vorige week stond ik met mijn handen vol make-up bij de KV, zegt het meisje: volgende week is het 30%. ik vond het heel lief dat ze me waarschuwde *)

ik zondag gelijk de hele folder doorgespit, maar niks te zien, dus ik was boos op dat KV-meisje. (waarom zeg je dan zoiets?!)

vervolgens vanmiddag alsnog voor zo'n 17 euro make-upjes ingeslagen... O+ heel blij naar huis, en:
zie dus net de reclame voorbijkomen op TV. i haz a mad! o|O

waarom heb ik net nu geen geduld opgebracht, en waarom zei het meisje van vanmiddag niks?!

Edit: zit nu serieus over na te denken of ik het durf om morgen of vrijdag nog een keer hetzelfde halen, (+nog wat meer natuurlijk :') ) en dan met mijn oude bon volgende week het dubbel gehaalde weer terug te brengen. :X
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef altootje86 het volgende:
kijk even naar mijn edit :+
Why not :D Tis toch nog korting O-) *G* Hahahahaha _O- helemaal een goed plan XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96069185
Ik zag de reclame van het Kruidvat net ook, dus ga van de week toch maar weer even kijken :@
pi_96082408
Die kruidvat actie is wel leuk. _O- Blijkbaar gaan er bij Gosh bepaalde producten uit het assortiment dus die waren ook met 50% korting. De kassa rekent die korting dubbel dus uiteindelijk heb ik 6,75 betaald en kreeg ik 38,73 euro korting. :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_96087512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Dwyn het volgende:
Die kruidvat actie is wel leuk. _O- Blijkbaar gaan er bij Gosh bepaalde producten uit het assortiment dus die waren ook met 50% korting. De kassa rekent die korting dubbel dus uiteindelijk heb ik 6,75 betaald en kreeg ik 38,73 euro korting. :D
Wow dat is wel erg relaxed zeg O+

Ik ga morgen even bij het Kruidvat langs. Die andere spullen die ik pas had gekocht had ik toen al met 35% korting gehaald :D Was ik ook maar iets van 8 euro kwijt ofzo :)
  donderdag 28 april 2011 @ 14:26:22 #220
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96089311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef Dwyn het volgende:
Die kruidvat actie is wel leuk. _O- Blijkbaar gaan er bij Gosh bepaalde producten uit het assortiment dus die waren ook met 50% korting. De kassa rekent die korting dubbel dus uiteindelijk heb ik 6,75 betaald en kreeg ik 38,73 euro korting. :D
Oh, dat is wel heel relaxt ja!! Ik ben vanochtend al even snel geweest, maar ik had niet veel tijd, dus ik ga vanmiddag ook nog even langs denk ik. Ook nog maar even bij GOSH kijken dan :D
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 28 april 2011 @ 17:40:29 #221
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96096921


Kruidvat!! En ik heb een no-buy voor mezelf ingesteld voor de rest van de maand :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_96125518
haha gosh was sowieso al 2 voor 10,- dacht ik, misschien dan dat dat 't is? heb gisteren al ff flink ingeslagen, vandaag denk ik hier ook nog even snuffelen want die hebben meer dan die naast mn werk. heb tot nu toe:

- catrice:
matt foundation
3 lakjes (london's weather forecast, I wear sunglasses at night en apropos apricot)
gelliner bruin
wenkbrauwsetje
-Essence: nagellak irreplaceable
-Lóreal blush 265

en dit ook nog:
-catrice
photo finish foundation
-nagellak purplelized
-gelliner zwart + Kwastje.

maar dat gaat terug met mijn bonnetje van woensdag ;)

en dan heb ik ook écht even een stop. O-)
pi_96125857
Die nieuwe Maybelline mascara is echt heldenspul O+ Volume Express one by one ofzo.. Wimpers reiken tot aan mn wenkbrauwen en nee dat is normaal niet zo O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_96126133
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef princess-a het volgende:
Die nieuwe Maybelline mascara is echt heldenspul O+ Volume Express one by one ofzo.. Wimpers reiken tot aan mn wenkbrauwen en nee dat is normaal niet zo O+
*noteert op haar lijstje* :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:33:20 #225
187510 IrCute
Americunt
pi_96126249
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef princess-a het volgende:
Die nieuwe Maybelline mascara is echt heldenspul O+ Volume Express one by one ofzo.. Wimpers reiken tot aan mn wenkbrauwen en nee dat is normaal niet zo O+
Ik vind die fake lash effect eigenlijk veel fijner :@
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:35:27 #226
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_96126290
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Kruidvat!! En ik heb een no-buy voor mezelf ingesteld voor de rest van de maand :')
Zo flink ingeslagen. :P

ben gister ook even langs de kruidvat geweest, heb een liquid eyeliner gekocht (bleken thuis glittertjes in te zitten, maar gelukkig vallen ze niet zo op :P), dat concealpalletje van catrice met dat groen rood + 3 bruintinten, en het belangrijkste dream creamy foundation. Weet nog niet zo goed wat ik van de foundation moet vinden, het lijkt zo weinig in het potje! ;(
pi_96130182
ik ben verliefddddd op mijn champagne & caviar palette van NYX. niet zo gepigmenteerd als MAC oogschaduws, maar het is irritant om al mijn MAC oogschaduws mee te nemen als ik ga logeren oid.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:23:10 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96136256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:22 schreef electronique het volgende:
ik ben verliefddddd op mijn champagne & caviar palette van NYX. niet zo gepigmenteerd als MAC oogschaduws, maar het is irritant om al mijn MAC oogschaduws mee te nemen als ik ga logeren oid.
Mooi issie he O+ Ik vind 'm ook helemaal geweldig :D

Oh, en ik ben echt goed geweest! :o Heb maar 2 dingen gekocht bij de kruidvat met die 50% korting actie! :o :D
Catrice gelliner-kwastje;

En Catrice nagellakje in Sir, Yes! Sir;

:D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96137701
Is er ook 50% korting op het kwastje? :D
pi_96138489
haha jazeker ;) heb m ook meegenomen :)
pi_96141582
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef altootje86 het volgende:
haha jazeker ;) heb m ook meegenomen :)
Oh ok, ik wil namelijk de Catrice gel eyeliner & kwast morgen gaan kopen. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:38:25 #232
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_96142684
Zometen ook nog ff naar Kruidvat :9
pi_96153224
Enfermera, wow, wat goed zeg dat je maar 2 dingen gekocht hebt bij het Kruidvat :o

Ik heb net als Lindytje en altootje aardig gefailed :')

Max Factor


Catrice


Catrice


Gosh


Essence


Rimmel


Voorlopig mezelf ook even een koopverbod opgelegd :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:37:26 #234
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96157620
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Mooi issie he O+ Ik vind 'm ook helemaal geweldig :D

Oh, en ik ben echt goed geweest! :o Heb maar 2 dingen gekocht bij de kruidvat met die 50% korting actie! :o :D
Catrice gelliner-kwastje;
[ afbeelding ]
En Catrice nagellakje in Sir, Yes! Sir;
[ afbeelding ]
:D *O*
Die nagellak is echt mooi! En blijft ook nog eens supergoed zitten. Morgen maar even kijken of er nog een kleurtje van Catrice is wa ik graag wil hebben als ze toch maar ¤1,25 p.p. zijn O-)

Deze week heb ik een lippencil gekocht van de mac in de kleur Magenta O+ Ik zag dat ze het bij zo'n modellenprogramma op net5 gebruikte en vond die kleur zo mooi! Op tv gebruikte ze het in combi met een rode lippenstift, die had ik gister niet bij me dus probeerde ik het in combi met mijn L'oreal 233 (licht rose) wat dee kleur juist wat zachter maakte. En dat isook heel mooi.
Ik zal binnekort wat foto's maken van alleen de lippencil, met een rode lippenstift en een rose lippenstift.

Whoehoe!
吴 曼 迪
pi_96157836
Hier ook gefaald O+

Heb wel de gelliner, maar de kwastjes waren op :'( Heb hem toch alvast meegenomen voor de korting :+
Maar jeetje wat was er al veel weg.... :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:45:11 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96163626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Hurray het volgende:
Is er ook 50% korting op het kwastje? :D
Ja, betaalde totaal 2,50! :D *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef Sylvana het volgende:
Enfermera, wow, wat goed zeg dat je maar 2 dingen gekocht hebt bij het Kruidvat :o

Ik heb net als Lindytje en altootje aardig gefailed :')

Max Factor
[ afbeelding ]

Catrice
[ afbeelding ]

Catrice
[ afbeelding ]

Gosh
[ afbeelding ]

Essence
[ afbeelding ]

Rimmel
[ afbeelding ]

Voorlopig mezelf ook even een koopverbod opgelegd :')
Goed he :o Ik stond helemaal perplex van mezelf :o Nouja, er was ook al aardig wat nagellak uitverkocht, als daar meer van was had ik wellicht meer gekocht. Maar ik zit in mn hoofd met mn UD Naked Palette wat ik binnenkort kan kopen O+ Dus ja _O_
Leuke spullies verder Sylvana! :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook gefaald O+

Heb wel de gelliner, maar de kwastjes waren op :'( Heb hem toch alvast meegenomen voor de korting :+
Maar jeetje wat was er al veel weg.... :o
Haha ja _O- Erg he :o -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96163953
ik kwam gister bij kruitvat aan voor die 1+1 gratis...
waren ze bezig met die winkel verbouwen en alle make-up lag in de opslag :(
pi_96169694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef deadly_kiss het volgende:
ik kwam gister bij kruitvat aan voor die 1+1 gratis...
waren ze bezig met die winkel verbouwen en alle make-up lag in de opslag :(
Dat is balen :( Maar de actie is vandaag en morgen ook nog, dus misschien dat je nog naar een andere Kruidvat in de buurt kunt? :)
pi_96170603
Kuch.. Vanmorgen ook nog even naar het kruidvat geweest hier in het dorp. Hier hebben ze wel veuuuul minder; maar er was nog veel meer aanwezig :D O.a. nieuwe rock you collectie van essence.

Mijn gefaal :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:18:39 #240
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_96170642
Die rode mascara van Maybelline is echt zoooo fijn! Ik ga vanmiddag maar weer even heen, ga nog even wat extra spul inslaan O+
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_96170813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef Finland. het volgende:
Die rode mascara van Maybelline is echt zoooo fijn! Ik ga vanmiddag maar weer even heen, ga nog even wat extra spul inslaan O+
Ja he O+ ik heb er ook 1 bij gehaald *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_96171047
Ik had gisteren die van max factor gekocht. Die rode was uitverkocht :'( En ik wou toch echt 1 extra mascara (heb maar 1 goeie.. Dankzij princess-a :*); maar vandaag lag ie dus in het kruidvat in het dorp en moest ik hem gewoon ook hebben!
Heb ik mooi 2 extra's O+
Ik ben blij met mijn falen ! (faal van 64euro :@ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_96171360
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:

Ik ben blij met mijn falen ! (faal van 64euro :@ )
Pfoe, gelukkig, ik was ook zo rond de 65 euro kwijt. Ben gelukkig niet de enige :%
pi_96171422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pfoe, gelukkig, ik was ook zo rond de 65 euro kwijt. Ben gelukkig niet de enige :%
Hahaha *haalt ook opgelucht adem* :D Kunnen we het in ieder geval wat verantwoorden; toch :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_96171653
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:49 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hahaha *haalt ook opgelucht adem* :D Kunnen we het in ieder geval wat verantwoorden; toch :+
Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteld O-)
pi_96171856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteld O-)
Haha... Ik dus ook :@ Ik heb gezegd dat ik nu wat ga kopen want er is zoveel korting ! Verder heb ik niet gezegd wat ik heb gekocht en voor hoeveel :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:10:09 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96171947
Iemand tips voor een leeg palette? Ik word gek van al die losse doosjes!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_96172066
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Haha... Ik dus ook :@ Ik heb gezegd dat ik nu wat ga kopen want er is zoveel korting ! Verder heb ik niet gezegd wat ik heb gekocht en voor hoeveel :')
Eigenlijk best erg :')
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:15:32 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96173467
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Vanmorgen ook nog even naar het kruidvat geweest hier in het dorp. Hier hebben ze wel veuuuul minder; maar er was nog veel meer aanwezig :D O.a. nieuwe rock you collectie van essence.

Mijn gefaal :@
[ afbeelding ]
Wat ben je goed gefaald! :D *O* XD Leuke spullies! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mijn vriend weet wel dat ik make-up heb gekocht omdat het 50% korting was, maar wat ik allemaal gehaald heb en hoeveel ik totaal kwijt was heb ik gewoon niet verteld O-)
_O- :D
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Iemand tips voor een leeg palette? Ik word gek van al die losse doosjes!
Hoe bedoel je? Leeg palette om oogschaduws in te doen met magneetjes of een palette met leuke kleurtjes? :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:18:13 #250
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96173529
Dit gaat heel stom klinken, maar... hoe moet je liquid eyeliner opdoen? :') Ik heb gisteren bij de Kruidvat voor het eerst zo'n ding gehaald, omdat het me maar niet wil lukken om oogpotlood OP m'n ooglid te krijgen ipv eronder, maar dit ziet er wel heel dik uit. Bijna gothic-achtig. Moet je stippelen met dat spul?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:26:50 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96173730
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat ben je goed gefaald! :D *O* XD Leuke spullies! O+

[..]

_O- :D

[..]

Hoe bedoel je? Leeg palette om oogschaduws in te doen met magneetjes of een palette met leuke kleurtjes? :)
Een lege met magneetjes om al m'n leuke kleurtjes in te doen :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:47:29 #252
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96174295
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Een lege met magneetjes om al m'n leuke kleurtjes in te doen :Y.
Z-pallette heeft van die lege pallettes. Zijn volgens mij wel aan de prijzige kant... (20 dollar geloof ik)
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:50:08 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96174369
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Z-pallette heeft van die lege pallettes. Zijn volgens mij wel aan de prijzige kant... (20 dollar geloof ik)
Ik heb geloof ik wat gevonden: promakeupstore verkoopt zowel Z als yaby!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:03:51 #254
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96174650
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:47 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Z-pallette heeft van die lege pallettes. Zijn volgens mij wel aan de prijzige kant... (20 dollar geloof ik)
Dat wilde ik idd ook zeggen :P
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik wat gevonden: promakeupstore verkoopt zowel Z als yaby!
Oh, mooi! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96183159
Ik zat een beetje op Youtube naar opmaaktips etc te zoeken en kwam de pagina van dit meisje tegen. Echt superhandige filmpjes met tips staan daar op ^O^ Ze heeft ook een filmpje waarin ze laat zien hoe ze al haar make-up etc opgeborgen heeft en wat ze heeft. Echt een superhandig systeem met die bakjes van de Xenos, dus ga volgende week ook maar eens wat van die bakjes/laatjes kopen. Want heb het nu in 2 toilettassen zitten (in de ene de make-up en in de andere de verzorgingsproducten) En dat begint toch wat onoverzichtelijk te raken :')



pi_96184587
Ik heb één zo'n laatjesding van de Xenos, al sinds m'n 15de ofzo, had ik ooit destijds van Beautygloss. Ik begin em wel zat te raken, m'n laatjes raken overvol en het is zo plasticig, het is maar goed dat ie nog weer in een andere kast staat. Daarnaast nog een apart mandje erbij en dat make-upbakje/organizer van de Action voor al m'n dagelijkse producten. Het wordt tijd voor een ander systeem, maar de ruimte is er niet. Verder even hier flink hard balen dat ik gewoon geen tijd had om naar de Kruidvat te gaan voor de 50%-kortingactie :(
I reject reality and substitute my own
pi_96187504
Ik heb aardig gebruik gemaakt van de kortings actie bij Kruidvat
50% korting

12 eyeshadows (mono) catrice,..
en stay matt powder van rimmel

en eerder deze week Chanel Inimitable Intense Mascara gekocht O+
Die bevalt me echt super _O_
pi_96187592
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:16 schreef princess-a het volgende:
Die nieuwe Maybelline mascara is echt heldenspul O+ Volume Express one by one ofzo.. Wimpers reiken tot aan mn wenkbrauwen en nee dat is normaal niet zo O+
Die wou ik ook nog kopen maar was door de 50% kortings actie uitverkocht :o
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:40:35 #259
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96188652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Assiej het volgende:

[..]

Die wou ik ook nog kopen maar was door de 50% kortings actie uitverkocht :o
Hier ook weg, sowieso bijna alle mascara
吴 曼 迪
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:50:38 #260
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_96189208
Bij ons was de mascara ook foetsie en toen hij even werd bijgevuld ging iedereen er als tijgers bovenop.

Overigens, mijn score O+


De mascara, 4-kleur van Gosh en een nagellakje had ik donderdag al gekocht. De rest was een score van vandaag. En stiekem bleek ik een van die nagellakjes al te hebben :@.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 1 mei 2011 @ 09:49:42 #261
315379 altootje86
kiek es an
pi_96198714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef CindieY het volgende:
Ik heb één zo'n laatjesding van de Xenos, al sinds m'n 15de ofzo, had ik ooit destijds van Beautygloss. Ik begin em wel zat te raken, m'n laatjes raken overvol en het is zo plasticig, het is maar goed dat ie nog weer in een andere kast staat. Daarnaast nog een apart mandje erbij en dat make-upbakje/organizer van de Action voor al m'n dagelijkse producten. Het wordt tijd voor een ander systeem, maar de ruimte is er niet. Verder even hier flink hard balen dat ik gewoon geen tijd had om naar de Kruidvat te gaan voor de 50%-kortingactie :(
haha die heb ik ook! dus ook al een jaar of 10. Er zat eerst een 'boel' make-up in, later toen ik heel grondig ben gaan uitsorteren en heel veel heb weggegooid heeft ie een tijdje gediend voor mijn pennen enzo :+ make-up zat toen in een toilettasje (pfff.. dat dat paste!). en nu gebruik ik 'm voor mijn nagellakstash, al is dat ook niet heel handig omdat mijn opi's en CG er niet rechtop inpassen. catrice past net. en hij raakt een beetje vol :@

make-up heb ik nu in een gevlochten mandje met deksel en een toilettasje, maar dat mandje zit na de 50% actie echt vól. het is dus echt graven naar het product wat ik zoek }:|

gelukkig gaan we over twee weken de woon- en slaapkamer aanpakken, dan wil ik ook mijn bureau leegtrekken en die gaan gebruiken als 'kaptafel'. heb ik mooi 4 kleine laatjes voor mijn nagellakjes enzo, en ik wil de brede la met van die xenosbakjes (volgens mij ook zoals hierboven) gebruiken voor mijn make-upspullies. scheelt een hoop zoekwerk denk ik *O*
pi_96203597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:18 schreef Assiej het volgende:
Ik heb aardig gebruik gemaakt van de kortings actie bij Kruidvat
50% korting

12 eyeshadows (mono) catrice,..
en stay matt powder van rimmel

en eerder deze week Chanel Inimitable Intense Mascara gekocht O+
Die bevalt me echt super _O_
Fototje





[ Bericht 4% gewijzigd door Assiej op 01-05-2011 13:26:25 ]
pi_96203613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hier ook weg, sowieso bijna alle mascara
Zonde .. dan maar wachten tot de volgende korting die ooit zal komen :P
weer een goede reden om dan tevens meer in te slaan ofniet haha
  zondag 1 mei 2011 @ 13:56:12 #264
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96204851
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Fototje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof O+. Welke palette heb jij? En welke depotting methode gebruik je?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_96206020
Ik heb net voor het eerst van mijn leven mijn wenkbrauwen geëpileerd :o :D
pi_96206664
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tof O+. Welke palette heb jij? En welke depotting methode gebruik je?
MAC pallet..

Als je die Mono dingen hebt en je haalt het stickertje er onder vandaan heb je een klein gaatje die standaard in het doosje zit, dan met een sate prikker de oogschaduw eruit halen.
Je zou ook een gaatje kunnen boren met een boormachine aan de onderkant wil ook omdat het gewoon plastic is..

Magneet eronder geplakt en nummer genoteerd aan de onderkant en klaaar O+
pi_96207156
Ik heb maar even een fotootje gemaakt, aangezien het de eerste keer was dat ik mn wenkbrauwen geëpileerd heb.



Is het goed zo of moet ik nog wat veranderen?
pi_96208790
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb maar even een fotootje gemaakt, aangezien het de eerste keer was dat ik mn wenkbrauwen geëpileerd heb.

[ afbeelding ]

Is het goed zo of moet ik nog wat veranderen?
Heb je ze zelf ingevuld met een potlood of poeder? ze zien er zo vlekkerig uit of lijkt dat zo ...

Pas wel op dat ze niet te dun worden en vormloos worden
pi_96210391
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:38 schreef Assiej het volgende:

[..]

Heb je ze zelf ingevuld met een potlood of poeder? ze zien er zo vlekkerig uit of lijkt dat zo ...

Pas wel op dat ze niet te dun worden en vormloos worden
Ik heb ze zelf ingevuld met een potloodje. Denk dat dat vlekkerige door de lichtinval komt ofzo, want in het echt vind ik ze niet zo vlekkerig.

En dunner dan dit was ik ook niet van plan idd :)

Eerst zagen ze er zo uit trouwens:

pi_96214821
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb ze zelf ingevuld met een potloodje. Denk dat dat vlekkerige door de lichtinval komt ofzo, want in het echt vind ik ze niet zo vlekkerig.

En dunner dan dit was ik ook niet van plan idd :)

Eerst zagen ze er zo uit trouwens:

[ afbeelding ]
Dat denk ik dan ook, ik vind dat je het wel netjes hebt gedaan, niet extreem gek ofzo gewoon het overtollige haar weg
pi_96214849
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:07 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dat denk ik dan ook, ik vind dat je het wel netjes hebt gedaan, niet extreem gek ofzo gewoon het overtollige haar weg
Thnx en dat was ook mn bedoeling :)

Toch handiger om het gewoon zelf te doen (met behulp van een filmpje op Youtube) dan er bij de kapper/schoonheidsspecialiste extra geld voor te moeten betalen.
pi_96215331
Vaak is het handig om het 1x bij een goede schoonheidsspecialiste te laten doen en het vervolgens zelf bij te houden :Y
Maar je hebt t netjes gedaan *O*
  zondag 1 mei 2011 @ 18:57:33 #273
180477 CindieY
Dat dus
pi_96216343
In welke staat moeten je wenkbrauwen eigenlijk zijn voordat je ze bij de schoonheidsspecialiste kunt laten epileren? Moet je veel laten groeien of valt het mee? Ik wil dat ook één keer gaan doen, ik epileer m'n wenkbrauwen al jaren (niks geks, overtollige weg en dergelijke), maar wil er ook wel eens een professionelere kijk op hebben qua vorm en dergelijke, vandaar de schoonheidsspecialiste. Ik zou er alleen niet happy van worden als je het echt heul erg moet laten groeien ofzo, dan neem ik denk ik spontaan een tijd vakantie :')
I reject reality and substitute my own
pi_96216371
Gewoon een keer gaan :P Niet direct nadat je het zelf hebt gedaan denk ik..
  zondag 1 mei 2011 @ 19:10:11 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96216737
Over wenkbrauwen epileren gesproken... heeft iemand het wel eens met zo'n touwtje laten doen? Mijn wenkbrauwen hebben nogal een rare vorm van zichzelf en ik ben er nooit tevreden over als ik het geplukt heb, en met een touwtje vind ik vaak wel mooi.

Ik ken er alleen geen bij Breda in de buurt.

Voorbeeld (niet mijn wenkbrauwen):

[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 1 mei 2011 @ 19:28:55 #276
57434 Marloes
Digital Love
pi_96217389
Ik vind dat echt lelijk, foto 2, zo onnatuurlijk. Mijn wenkbrauwen zijn ook zoals op foto 1, die haren aan de bovenkant moet je niet weghalen.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:49:30 #277
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96218132
Ik haal die wildgroei aan de bovenkant wel weg, vind dat zo onverzorgd staan, zwarte stoppels midden op je voorhoofd. De vorm laat ik wel intact aan de bovenkant (ook al is dat bij mij een rechte streep zonder boog), maar de haartjes die er echt buiten vallen, gaan eruit.

Iele neppe wenkbrauwen hoeven van mij ook niet, maar een model erin vind ik toch wel mooi.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 1 mei 2011 @ 20:14:41 #278
57434 Marloes
Digital Love
pi_96219235
Nouja, over smaak valt niet te twisten he ;)
Ik vind juist het juist mooi als de bovenkant van de wenkbrauw intact wordt gelaten en vorm wordt gecreëerd door te epileren aan de onderkant.. Zo doet mijn schoonheidsspecialiste het ook altijd!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_96219349
Ik haal wel wat haartjes boven de wenkbrauw weg. Niet heel veel, gewoon de haartjes die verdwaald zijn :+
pi_96219490
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
Ik haal wel wat haartjes boven de wenkbrauw weg. Niet heel veel, gewoon de haartjes die verdwaald zijn :+
Dat heb ik ook gedaan hoor, waren een paar haartjes die echt los van mn wenkbrauw groeiden en die heb ik ook gewoon verwijderd :Y
pi_96222315
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Over wenkbrauwen epileren gesproken... heeft iemand het wel eens met zo'n touwtje laten doen? Mijn wenkbrauwen hebben nogal een rare vorm van zichzelf en ik ben er nooit tevreden over als ik het geplukt heb, en met een touwtje vind ik vaak wel mooi.

Ik ken er alleen geen bij Breda in de buurt.

Voorbeeld (niet mijn wenkbrauwen):

[ afbeelding ]
Ik epileer zelf mensen(klanten) met touw en doe het ook bij mijzelf ..

Met touw krijg je indd strak resultaat mee.. Ik vind het zelf altijd ideaal en de pijn valt nog wel mee
pi_96222651
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Marloes het volgende:
Nouja, over smaak valt niet te twisten he ;)
Ik vind juist het juist mooi als de bovenkant van de wenkbrauw intact wordt gelaten en vorm wordt gecreëerd door te epileren aan de onderkant.. Zo doet mijn schoonheidsspecialiste het ook altijd!
Ik wil hier toch even op reageren want het klinkt zo zwart-wit hoe ik het lees..

De bovenkant van de wenkbrauw mag weggehaald worden als de specialist weet waar hij - zij mee bezig is. Het is alles behalve erg om die haren daar weg te halen want die techniek met touw komt uit landen waar vrouwen erg behaard zijn en halen ook een deel van de haren weg aan de bovenkant maar niet met grote delen. Puur de haartjes die de lijn verpesten van de wenkbrauw.

Zelfs het voorhoofd haar wordt weggehaald. Nee het is niet natuurlijk om je haar wat op je voorhoofd zit weg te halen maar ik neem aan dat het alles behalve vrouwelijk is als men daar haar heeft zitten....
  zondag 1 mei 2011 @ 22:19:40 #283
57434 Marloes
Digital Love
pi_96226097
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik wil hier toch even op reageren want het klinkt zo zwart-wit hoe ik het lees..

De bovenkant van de wenkbrauw mag weggehaald worden als de specialist weet waar hij - zij mee bezig is. Het is alles behalve erg om die haren daar weg te halen want die techniek met touw komt uit landen waar vrouwen erg behaard zijn en halen ook een deel van de haren weg aan de bovenkant maar niet met grote delen. Puur de haartjes die de lijn verpesten van de wenkbrauw.

Zelfs het voorhoofd haar wordt weggehaald. Nee het is niet natuurlijk om je haar wat op je voorhoofd zit weg te halen maar ik neem aan dat het alles behalve vrouwelijk is als men daar haar heeft zitten....
Ik snap wat je bedoelt, maar op de foto die hier werd gepost vond ik het gewoon niet mooi.. Té strak, als je het mij vraagt. Maar zoals ik al zei is het ook een kwestie van smaak. En nee, daarmee zeg ik niet dat haren op het voorhoofd mooi zijn, ook al zijn ze natuurlijk :')
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_96227733
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Over wenkbrauwen epileren gesproken... heeft iemand het wel eens met zo'n touwtje laten doen? Mijn wenkbrauwen hebben nogal een rare vorm van zichzelf en ik ben er nooit tevreden over als ik het geplukt heb, en met een touwtje vind ik vaak wel mooi.

Ik ken er alleen geen bij Breda in de buurt.

Voorbeeld (niet mijn wenkbrauwen):

[ afbeelding ]
opzich wel mooi opgelost.. maar ik vind ze wel erg kaal nu :o
ik pluk ook weleens een verdwaalde haar weg, maar ik vind dit er niet meer natuurlijk uitzien...
de wenkbrauw lijkt ook wel erg rond te lopen, hoewel dit ook afhangt van de vorm van de ogen en gezicht..

edit: ik vind het ook raar als het uiteinde lager uitvalt dan het begin.. alsof je droevig bent of een verlamming hebt..

als het uiteinde hoger stopt lijkt het een frissere blik.. meer een liftend effect zeg maar :Y

(let niet op cracky paint, ff snel gedaan _O- )



[ Bericht 20% gewijzigd door deadly_kiss op 01-05-2011 22:59:20 ]
pi_96229272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is balen :( Maar de actie is vandaag en morgen ook nog, dus misschien dat je nog naar een andere Kruidvat in de buurt kunt? :)
pff.. vandaag rdam zuidplein...
ik had al een mandje gepakt omdat ik weet dat ik alles wil hebben wat ik zie..
dus hoe verder ik die winkel in liep..hoe meer mensen :{
achter in de winkel aangekomen kon ik over de koppen lopen :'(
iedereen stond te dringen en te bekvechten om de laatste dingen die nog in de schappen stonden...
ik werd er een beetje agressief van.. ik ben niet stads ingesteld en ben aangeleerd om op mijn beurt te wachten.. echter beukten de dames achter mij gewoon dwars door mij heen waardoor ik een beetje haantje de voorste instelling kreeg...
ik sleepte mijn mandje achter me vandaan zodat ik dat kon gebruiken om te beuken.. eindelijk een plek vooraan veroverd..
lagen er nog 2 lakjes.. 1 essence cracking base en een twins topper
toen heb ik uit frustratie (omdat ik de rest achter mij niks meer gunde) ook de 2 laatste blokvijlen gepakt en mij, langs de overige leeggeroofde schappen en andere wachtende dames, een weg naar de kassa toe gedrongen waar ik er achter kwam dat ik voor die 7 euro's nog 20min. in de wachtrij stond...
toen heb ik gedaan alsof ik iets nodig had uit de schappen vlakbij de kassa zodat ik erdoor kon.. en me daar onopgevallen vooraan de rij ertussen geschoven..

maar wel 3 euro nogwat bespaard...

;(
pi_96229559
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:23 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

pff.. vandaag rdam zuidplein...
ik had al een mandje gepakt omdat ik weet dat ik alles wil hebben wat ik zie..
dus hoe verder ik die winkel in liep..hoe meer mensen :{
achter in de winkel aangekomen kon ik over de koppen lopen :'(
iedereen stond te dringen en te bekvechten om de laatste dingen die nog in de schappen stonden...
ik werd er een beetje agressief van.. ik ben niet stads ingesteld en ben aangeleerd om op mijn beurt te wachten.. echter beukten de dames achter mij gewoon dwars door mij heen waardoor ik een beetje haantje de voorste instelling kreeg...
ik sleepte mijn mandje achter me vandaan zodat ik dat kon gebruiken om te beuken.. eindelijk een plek vooraan veroverd..
lagen er nog 2 lakjes.. 1 essence cracking base en een twins topper
toen heb ik uit frustratie (omdat ik de rest achter mij niks meer gunde) ook de 2 laatste blokvijlen gepakt en mij, langs de overige leeggeroofde schappen en andere wachtende dames, een weg naar de kassa toe gedrongen waar ik er achter kwam dat ik voor die 7 euro's nog 20min. in de wachtrij stond...
toen heb ik gedaan alsof ik iets nodig had uit de schappen vlakbij de kassa zodat ik erdoor kon.. en me daar onopgevallen vooraan de rij ertussen geschoven..

maar wel 3 euro nogwat bespaard...

;(
Wat een toestand zeg -O- Hier in Almelo waren we met iets van 5 meiden/vrouwen aan het kijken en lag er nog heel veel :D
pi_96229710
het was echt dramatisch gewoon...
ik wilde eigenlijk mn mandje ergens dumpen en gewoon weglopen... ik miste nog net wat beveiligers die die wijven uit elkaar moesten houden _O-
maarja dan had ik helemaal niks :@
  zondag 1 mei 2011 @ 23:43:05 #288
164755 Mss
kutHOEr
pi_96230360
Ik heb geen tijd gehad om te gaan. Ik stond gisteren voor de deur maar toen was-ie natuurlijk dicht. Maarja, ik heb eigenlijk ook niks nodig, ik had vorig jaar een megahaul :')
Aids.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:01:24 #289
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96231303
Ik was vrijdag gegaan, stond vreedzaam met een andere vrouw tussen de make-upschappen te snuffelen en te vergelijken :D Veel rustiger dan ik had verwacht.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

opzich wel mooi opgelost.. maar ik vind ze wel erg kaal nu :o
ik pluk ook weleens een verdwaalde haar weg, maar ik vind dit er niet meer natuurlijk uitzien...
de wenkbrauw lijkt ook wel erg rond te lopen, hoewel dit ook afhangt van de vorm van de ogen en gezicht..

edit: ik vind het ook raar als het uiteinde lager uitvalt dan het begin.. alsof je droevig bent of een verlamming hebt..

als het uiteinde hoger stopt lijkt het een frissere blik.. meer een liftend effect zeg maar :Y

(let niet op cracky paint, ff snel gedaan _O- )

[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook, jouw paint is mooier inderdaad. Ik heb mijn wenkbrauwen ook tot dat punt, ongeveer.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 2 mei 2011 @ 14:16:32 #290
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_96248272
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef deadly_kiss het volgende:
het was echt dramatisch gewoon...
ik wilde eigenlijk mn mandje ergens dumpen en gewoon weglopen... ik miste nog net wat beveiligers die die wijven uit elkaar moesten houden _O-
maarja dan had ik helemaal niks :@
Jezus, wat erg :') Nee bij Kruidvat in Leiden waren er heel weinig mensen, schappen nog voor 90% vol, en ging er beschaafd aan toe _O_ (dit was zaterdag) Heb uiteindelijk van maybelline een dream matte poederfoundation, dream satin liquid en een essence lipgloss. Heb eigenlijk niks nodig dus heb me goed ingehouden :)
  maandag 2 mei 2011 @ 15:44:25 #291
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96251865
Wow dat is wel even anders dan dat het er in Eindhoven aan toe ging. Het was wel druk, maar het ging er nog wel gemoedelijk aan toe.

Nog wel een oogschaduw geruild met een vrouw, omdat we die va elkaar stiekem mooier vonden (a)..

Was uiteindelijk maar ¤54,-.. zoveel kwijt (a)

Wat betreft Beautygloss die vind ik al een tijdje ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 02-05-2011 16:08:14 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 mei 2011 @ 18:54:02 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96261085
Vandaag nog even langs de hema gelopen en daar zag ik nog twee nagellakjes die ik niet kon laten liggen :D Nr 1 en nr 3 meegenomen, de ene is een koraalachtig roze, geweldig mooi O+ En de andere is een soort olijfgroen, echt super. Denk dat ze samen ook heel mooi staan (en dan bijv alleen je ringvinger in het koraalroze) :9 :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96273383
Ik ben vandaag even naar de Xenos geweest en heb daar handige opbergbakjes gekocht :) Ga morgen alles inrichten en dan zal ik wel een filmpje maken van mn make-up stash ^O^
  maandag 2 mei 2011 @ 22:31:04 #294
315379 altootje86
kiek es an
pi_96273970
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben vandaag even naar de Xenos geweest en heb daar handige opbergbakjes gekocht :) Ga morgen alles inrichten en dan zal ik wel een filmpje maken van mn make-up stash ^O^
jaaaahh! stashes *O*
pi_96303135
Vanmiddag naar de schoonheidsspecialiste geweest en bij de complete gezichtsbehandeling zat ook gewoon epileren, dus ze heeft mn wenkbrauwen toch nog even wat extra mooi gemaakt :) En mn wimpers zijn geverfd en die zien er nu echt onwijs mooi uit! Vooral de wimpers onder mn ogen zag je eerst amper en nu vallen ze lekker op :D



En hier het filmpje van mn make-up stash :) Is soms wel een beetje donker, hebben geen daglicht in de badkamer :(



[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 03-05-2011 18:00:31 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:42:59 #296
315379 altootje86
kiek es an
pi_96315710
handig ingedeeld zo!

het was misschien nog leuker geweest als je in het filmpje er wat bij had verteld :)
pi_96316679
misschien een heele rare vraag hoor.. maar is dat alle make-up wat je bezit.. in dat filmpje? :@
pi_96317057
@altootje: Dat heb ik express niet gedaan omdat ik mn stem echt 3 keer niks vind :')

@deadly_kiss: Ik heb pas sinds 2 weken weer make-up etc, daarvoor 10 jaar niks in huis gehad :o Maar nu ik weer ben begonnen is het meteen weer erg verslavend en zal er elke maand wel wat bij komen ;)
pi_96317253
ok

ik heb namelijk zo'n grote trolley vol van 1.50 hoog ofzo :{
nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet mn oogpotloden enzo weggooi na 6 maanden hoor :P
alleen lippenstiften hou ik wel altijd in de gaten omdat die bacteriebommen zijn :P
maar ik ben dan ook zo'n type dat wanneer ik iets goed of mooi vind, en het is 1+1 ofzo.. dan haal ik er meteen 4 _O-
pi_96317976
Lol tja ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb een vriend, huis en dus veel vaste lasten en studeer nog. Dan komt make-up kopen niet op de eerste plaats ;) Vond dat ik in die 2 weken al veel heb gekocht en dat ik het nu wel weer even wat rustiger aan moet doen :p

Maar als ik vanaf nu gewoon weer elke maand wat spullen koop zal ik op een gegeven moment ook wel opbergruimte erbij kopen.
pi_96318481
ik ben opgegroeid met een moeder als nagelstyliste, een zus die bij etos werkte (nieuwe testers, parfums zonder doppen, make-up waar het dekseltje van losgebroken was of oogschaduw met een hap eruit.. alles kwam bij ons terecht _O_ ) daarna ging ik zelf een kappersopleiding volgen met visagie en handverzorging ect erbij.
verder hou ik gewoon van ''thuisshoppen'' wat wil zeggen wanneer ik iets nodig heb moet ik het op voorraad hebben :')
nu woon ik bijna 5 jaar samen met mijn vriend en ik ben nu bijna 25, en ik heb mijn eigen kamertje gekregen waar ik me helemaal kan uitleven :*
het is alleen wel zo dat ik minder tijd heb om te tutten.. vroeger durfde ik nog nieteens de hond uit te laten zonder make-up, en nu heb ik er schijt aan :P ik krul alleen wel ALTIJD mijn wimpers anders raggen ze langs mn brilglazen :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')