mhaw. We hebben een tuin op het Noorden, dus over het algemeen niet erg veel zon. Maar we hebben een mooi terras in de voortuinquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebben jullie beetje lekkere tuin daar?
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, witquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw. We hebben een tuin op het Noorden, dus over het algemeen niet erg veel zon. Maar we hebben een mooi terras in de voortuinWaar de zon de hele dag op staat te branden
Het eerste stukkie van de achtertuin heb wel zon
da's ook laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Strega het volgende:
Zo, hier is de zalm gerookt en de asperges gaar, dus aan tafel
Als je heel veel hebt... dat klinkt erg leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, wit
Hee, goed je weer te zien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
operatie ging goed, afgezien van verdoving wat narcose werd. Typen met 1 hand zuigt
Jij is nie lief niequote:
Hey! Het was 1.95 euroquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
operatie ging goed, afgezien van verdoving wat narcose werd. Typen met 1 hand zuigt
Bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, goed je weer te zien!Fijn dat alles goed is gegaan
En je wordt vanzelf handig in dat typen, weet ik uit ervaring.
quote:
Roze of lilaquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal ik nog eens in mijn zadenvoorraad kijken binnenkort? Volgens mij heb ik iig zaad van de kattensnor, bloeit de hele zomer, roze, lila, wit
Ganglion verwijderd en zenuw ingekort, dus niet heel veel pijn gelukkig, maar wel dizzy van de narcose & medicijnen. En het halvemaanbotje is stuk dus mss moet nog verder geopereerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoi Multi fijn dat alles goed is gegaan. Wat hebben ze precies bij je gedaan?
Zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je niet zoveel pijn hebt maar wel balen dat je misschien nog een keer moet
Jij krijgt die met roze haar niet. Dan weet je het vastquote:
roze haar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij krijgt die met roze haar niet. Dan weet je het vast
Hi Nonneke
Kijk nou wat een poepiequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Nonneke het volgende:
ik heb ook een foto van mezelf met roze haar, we kunnen wel ruilen![]()
Heerlijk in de tuin gezetenquote:jazeker ! met jou ook ?
oh dearquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk nou wat een poepie
[ afbeelding ]
[..]
Heerlijk in de tuin gezeten
f*ck de 3j's ik stem voor Albaniequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
Hier nog een ESF-Pink voor Elies
[ afbeelding ]
Mwahquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
f*ck de 3j's ik stem voor Albanie![]()
kan ze ook nog zingen ?
Ha Mama Mia, fijn dat je er weer bentquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
ahwz das liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil wel delen hoor Nonneke; maakt mij niet uit
Wat leuk , dat je nog wat hoort over je opvangpoesjes en dat alles goed met ze gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
MM ik heb net berichtjes over Mees en Sam gekregeneen filmpje van Sam
en het gaat goed met hem, hij is gecastreerd en komt al lekker buiten. Met Mees gaat het ook super goed
Filmpje kan ik helaas niet laten zien want die staat op zijn baasjes hyves en die is prive
Mwah valt best mee iddquote:
Tja, Pagan wil morgen vroeg op voor de Grand Prix, anders waren we nog later geweest!quote:
Gelukkig, dat heb je weer achter de rugquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Mama_Mia het volgende:
hoi
Ja, ze staan erg mooi en bloeien de hele zomer. Stuur je wel wat, het is gemengd zaad, qua kleur. Want eigen teelt en hybride.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je heel veel hebt... dat klinkt erg leuk!
Het is gemengd, mijn eigen planten vorig jaar en ze bestuiven onderling. Maar de verschillende kleuren passen erg goed bij elkaar.quote:
Owwwwww, superquote:Op zondag 10 april 2011 00:39 schreef vamperotica het volgende:
Even een postje uit parijs!!
Gister kwamen we er achter dat de categorieën anders dan verwachtg waren.. Dochterlief moest tegen teams tot 18 jaar.. Ze moesten als laatste van de 31 teams... stonden klaar... geen muziek....tweede cd.. ook niet....
Hoop stress...
Terug naar het hotel voor een ipod en toen mochten ze als eerst bij de volwassenen... eeuwigheid later... Ze zijn door naar de finale morgen!!!
Awquote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Plumeau flikkerde net met donderend geraas van de vensterbank. Hoop lawaai en een scheef pootje. Dus wij naar de DA: kruisband naar de knoppen
Maandag moet ze terugkomen om te zien wat ze eraan kunnen gaan doen. Arme Plumeau
Pijnstilling en in een kooitje, zodat ze niet gaat springen (as if, want Plumeau is sowieso niet zo van het springen als het niet strikt noodzakelijk is). En ze vindt zichzelf errug zieligquote:Op zondag 10 april 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Aw
En in de tussentijd, tot maandag? Pijnstillers enzo? Ingetaped?
Ze IS ook erg zieligquote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pijnstilling en in een kooitje, zodat ze niet gaat springen (as if, want Plumeau is sowieso niet zo van het springen als het niet strikt noodzakelijk is). En ze vindt zichzelf errug zielig
Da's de tweede nacht deze week dat ik dezelfde DA uit haar bed hou
Kweenie. We hebben een hele grote, voor een super-hond (past een kattenbak in, en een mandje om te slapen, en de bakjes eten & drinken. En volgens mij gaat ze gewoon slapen. Zo niet, dan slapen we vannacht samen nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Ze IS ook erg zielig![]()
Maar gaat ze niet flippen, zo lang in een kooitje? Of is het sowieso een heel kalme, als ze al niet van de springeritis is?
Zeg dat welquote:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Plumeau flikkerde net met donderend geraas van de vensterbank. Hoop lawaai en een scheef pootje. Dus wij naar de DA: kruisband naar de knoppen
Maandag moet ze terugkomen om te zien wat ze eraan kunnen gaan doen. Arme Plumeau
Dat is altijd joh; er begint er één en dan volgt de rest als vanzelf. En áltijd 's avonds of 's nachts, en bij voorkeur ook nog op een feestdagquote:
En Pinksteren, Hemelvaart; I know the drillquote:Op zondag 10 april 2011 08:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan weet je hoe je komende week eruit gaat zien
Succes alvast Pasen komt er weer aan
Dank jequote:Op zondag 10 april 2011 08:50 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
wat vervelend elies van PlumeauSterkte voor der.
Oe, wat lekker voor hem dat ie weer mag meedoen! Mooi weer ervoor ookquote:Op zondag 10 april 2011 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Moggeqltel ging er om half 8 uit en ik bleef nog héél even liggen
Elies, arme Plumeau, en arme jijKatten komen altijd op hun pootjes terecht maar ook weleens verkeerd dus.
Christan heeft vandaag een toernooi, en hij heeft er helemaal zin in na de goede wedstrijd van gisteren. Ik heb iemand gevraagd om hem op te halen zodat qltel en ik eerst naar de rommelmarkt kunnen. Ga ik daarna wel lekker in de zon zitten langs de lijn
Ze moest in een benche, maar dat vond ze stom. Om 6:10 hing ze ondersteboven aan het plafond van het ding knetterhard te mauwenquote:Op zondag 10 april 2011 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar da's vermoeiend werk, je blikopener de hele nacht bezighouden!
Arm beessie :"e:Op zondag 10 april 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Knap hoor Ynskequote:Op zondag 10 april 2011 09:07 schreef Ynske het volgende:
Gister dus naar het landschaftspark geweest, zo mooi, zo gaaf, deze angsthaas is ket een bonkend hart, knikkende knieën hyperventilerend naar boven gelopen, naar de top van een van de gieterijtorens. Met van die open trappen.
Hoog! maar zo gaaf!
* Ynske is trots
quote:Op zondag 10 april 2011 09:07 schreef Ynske het volgende:
Gister dus naar het landschaftspark geweest, zo mooi, zo gaaf, deze angsthaas is ket een bonkend hart, knikkende knieën hyperventilerend naar boven gelopen, naar de top van een van de gieterijtorens. Met van die open trappen.
Hoog! maar zo gaaf!
* Ynske is trots
ja, dr zitten plaatjes bijquote:Op zondag 10 april 2011 09:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel mooie foto's gemaakt
ja, echt zo stomquote:Op zondag 10 april 2011 09:50 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Arme PluimHopelijk is het goed te repareren
Heb je hoogtevrees Yns? Dan is het zeker knap van je
quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou het op 'morgen' dan ben ik het met je eensch
Aha, komt die band bij jou vandaanquote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef senesta het volgende:
Ik gaf het nog even het voordeel van de twijfel, en de drumband die gisteren in mijn hoofd speelde heeft plaats gemaakt voor een nu nog solo drummer dus dat is vooruitgang
Iieeeekkksssssquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Terug van de rommelmarkt met een stapeltje boeken (echte, Elies, van die papieren dingen, weet je nog van vroeger?)
Ik ben ook al lekker aan het bijkleuren. Ik ga zo ff een tukje doen in de tuinquote:Nu eerst koffie, dan maar eens naar het toernooi. Zonnebrandspul mee want ik was gisteren van een uurtje zon alweer rood
Oew, en mijn rundertong is klaar en hij is zó lekker!Ik zou hem zo achter elkaar op kunnen eten. Maar dat doen we maar niet
Ow, da's mooi lullig danquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik wilde de aardkinderen weer eens helemaal van voren af aan gaan lezen maar ik kan deel 1 gewoon echt helemaal nergens meer vinden
Daar heb je ook ebooks vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik wilde de aardkinderen weer eens helemaal van voren af aan gaan lezen maar ik kan deel 1 gewoon echt helemaal nergens meer vinden
Wauw!quote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
zit nog ff te klooien wat recht moet zijn, maar hey, mooi he
Ja, waarschijnlijk heb ik hem gewoon weer eens uitgeleend aan iemandquote:
Ja maar ik heb geen readerquote:
Speaking of which: MammaElisaB en ik hebben wat verzoekjes voor jouw betere helftquote:
Ik heb hem ingeseind. Hij is nu acuut een schuttersputje aan het gravenquote:Op zondag 10 april 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
Speaking of which: MammaElisaB en ik hebben wat verzoekjes voor jouw betere helft![]()
Straks maar eens even een mooi mailtje in elkaar draaien
Wat een mal dingquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem ingeseind. Hij is nu acuut een schuttersputje aan het graven
Och ja, dat zei je een paar weken geledenquote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
Mijn beste vriendin en haar vrouw hebben een zoon gekregen![]()
Ik ben heel benieuwd naar het kleine mannetje, ik krijg wel smsjes over hoe verliefd ze zijn
Ah leukquote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
Mijn beste vriendin en haar vrouw hebben een zoon gekregen![]()
Ik ben heel benieuwd naar het kleine mannetje, ik krijg wel smsjes over hoe verliefd ze zijn
Trek een vuilniszak over je hoofd; stukken goedkoper en werkt ook perfect (niet dichtbinden van onder ik herhaal niet dichtbinden van onder!!)quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Dan maar verbranden. Ik neem wel een pet mee.
Tot vanmiddag
Kan ze mooi voor Erwin Olaf poseren.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trek een vuilniszak over je hoofd; stukken goedkoper en werkt ook perfect (niet dichtbinden van onder ik herhaal niet dichtbinden van onder!!)
Plezier
Joh, volgens mij is ze hetquote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Pagan het volgende:
Kan ze mooi voor Erwin Olaf poseren.
[ afbeelding ]
Ze ligt lekker onder in de krabpaal. Komt er af in toe uit en hinkt dan naar de deur (in de hoop dat ze naar buiten mag.... think again girl!)quote:
Goed idee; ik ga ookquote:Ik heb mijn nagels gelakt, benen geschoren, driekwarts broek aan.. big flaming ball up in the sky, here I come!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Arme meid.. heerlijk weer om languit buiten te liggen, maar zij mag niet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze ligt lekker onder in de krabpaal. Komt er af in toe uit en hinkt dan naar de deur (in de hoop dat ze naar buiten mag.... think again girl!)
[..]
Goed idee; ik ga ook
quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een rare tietenquote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan ze mooi voor Erwin Olaf poseren.
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 10 april 2011 13:45 schreef ElisaB het volgende:
Joh, volgens mij is ze hetHoewel: Rewimo heeft veul mooiere tetten
En zo is hetquote:Op zondag 10 april 2011 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb je goed gezienWas dat bezoekje toch nog ergens goed voor
Zit daar een 'minimale dikte' aan dan, aan zo'n shoot?quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Hou op over BBQ
Wij hebben volgende week zaterdag de dikke buikenshoot maar mijn buik is eigenlijk nog helemaal niet dik. Ik hoop maar dik genoeg voor de shoot
Ik zat buiten in de zon. Met een biertje. Maar toen dreef ik me broek uitquote:
Ik zit metquote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit dan ook zonder (lange) broek. Bezig met het belangrijkste voor het huis
Oh nee dat gaat lekker bakken natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit metHet is geen porum om met 1 gips poot te zitten
En wat is het belangrijkste?
Sterktequote:Op zondag 10 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend en ik zijn net op bezoek geweest bij de opa van mijn vrend in het ziekenhuis en opa ziet er heel slecht uit. Ontzettend benauwd en hoesten en hij 's gewoon op. Morgenmiddag is er een familiegesprek en worden alle uitslagen van de onderzoeken doorgenomen maar ik vrees niet veel goeds. Zal niet lang meer duren
Hij zei nog wel een paar keer dat hij het zo fijn vindt dat ik zo blij ben met m'n studie en daar was hij ook blij om
Ja, gaat wel. Ik kan er geen fuck mee dus ik ben wat frustiquote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee dat gaat lekker bakken natuurlijkhoest er verder mee?
En het belangrijkste is uiteraard:
[ afbeelding ]
Die keuken en badkamer komen wel
Ja dat moet lastig zo, zo weinig kunnen en veel willenquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Ik kan er geen fuck mee dus ik ben wat frustiWoensdag terug. Doet nog wel pijn als ik hem wil draaien in bed bv.
En ja, dat is uber zeer fucking belangrijk
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat moet lastig zo, zo weinig kunnen en veel willen
Ja toch? Zeker aangezien electra en plafonds nog moeten, kan gelijk zo veel mogelijk bekabeling weggewerkt worden
quote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee dat gaat lekker bakken natuurlijkhoest er verder mee?
En het belangrijkste is uiteraard:
[ afbeelding ]
Die keuken en badkamer komen wel
Ik zit er wel aan te denkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn zeker met dit mooie weer
Gelijk heb jeLaat je ook gelijk overal utp uitgangen naast je stopcontacten / lichtschakelaren komen?
Ik zou het gewoon doen. Nu heb je nog "redelijk weinig" maar wie weet wat de toekomst brengt? En dan heb je iig geen meters kabel nodig. Dan prop je hem in de dichtstbijzijnde utp poort en whoppa.quote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denkenen dan gewoon een patchpaneltje in de trapkast ofzo
Maar misschien is dat weer beetje overkill, aangezien maar een aantal dingen bedraad hoeven en dat waarschijnlijk nog op redelijk kleine afstand is. NAS/Sonos/Router/Mediaplayer allemaal beneden in gang/woonkamer. En alleen desktop boven.
Das ook wel zo ja, en nu moeten toch de muren open en de plafonds er uit. Maarja, het is ook geen porem om in iedere kamer 2 van die dikke UTP poorten te hebben, is dat er ook een beetje in een low-profile design dan?"quote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Nu heb je nog "redelijk weinig" maar wie weet wat de toekomst brengt? En dan heb je iig geen meters kabel nodig. Dan prop je hem in de dichtstbijzijnde utp poort en whoppa.
Als ik hier de zooi ooit los ga halen, ga ik dat ook zeker weten overal doen.
Hoezo moet het naast het stopcontact perse? Je kan ook besluiten om het op de vloer te doen net boven je plint. Dus bv onder je bureau. Je muren gaan er toch uit, en het elektra moet toch gedaan worden dus dan kun je ook makkelijk ff het naar benee trekkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook wel zo ja, en nu moeten toch de muren open en de plafonds er uit. Maarja, het is ook geen porem om in iedere kamer 2 van die dikke UTP poorten te hebben, is dat er ook een beetje in een low-profile design dan?"
Het is idd verder wel ideaal, patchpaneltje in trapkast bij router, ergens netwerkverbinding nodig is het alleen ff prikken van router -> patchpanel en gaaaaan
Ja die kleppie ellende zie je overal op het werk ja, maar das vaak opbouw dus geen porem voor thuis. Maar ik zal eens kijken, als er idd wat low profile inbouw is dan valt het vaak nog wel weg te werken natuurlijk. Zeker als het bv. achter je TV-meubel of onder een bureau zit ofzo zie je er weinig vanquote:Op zondag 10 april 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo moet het naast het stopcontact perse? Je kan ook besluiten om het op de vloer te doen net boven je plint. Dus bv onder je bureau. Je muren gaan er toch uit, en het elektra moet toch gedaan worden dus dan kun je ook makkelijk ff het naar benee trekken
Het is rete ideaal
Je moet sowieso inbouw nemen. Geen opbouw. Dat zou ik voor alles nemen. Zowel je licht schakelaar, je stopcontact en dan je utp contact. Opbouw hebben we hier... want inbouw kan helaas niet. Moet je alles weer overhoop gaan trekken (boven). Ik had veel liever inbouw gehad.
[ afbeelding ]
Inbouw. Met kleppies. Kleppie dicht, staat helegaar niet zo mal IMHO
Ze zijn er in zoveel soorten en maten
Wat Q laat zien op het plaatje is voor in huis. Niet meer low profile dan datquote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die kleppie ellende zie je overal op het werk ja, maar das vaak opbouw dus geen porem voor thuis. Maar ik zal eens kijken, als er idd wat low profile inbouw is dan valt het vaak nog wel weg te werken natuurlijk. Zeker als het bv. achter je TV-meubel of onder een bureau zit ofzo zie je er weinig van
Dat kan ja, maar ik gok dat als je draadloos muziek speelt, én met je telefoon en laptop draadloos zit, en dan nog een 1080p filmpje wil gaan streamen het toch niet zo soepel loopt als gewoon een gigabit bedraadquote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef APK het volgende:
Alles kan toch gewoon draadloos tegenwoordig?
Niet bepaald low profile dusquote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat Q laat zien op het plaatje is voor in huis. Niet meer low profile dan dat
Dan moet je 160 worden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog een jaar of 80, dan heb ik geen inkijk meer
Mja ze zitten hier naast de stopcontacten, 1 meer of minder in de hoek valt echt niet op.quote:
Ze gingen nét uitleggen waarom ze hoowmoow-porno kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus?zo ver heb ik niet gekeken
![]()
Tenminste, de film wel, maar niet de gebrandde DVD.
Ik ga nog es kijken![]()
Telefoonaansluiting enz. Verder kun je zo alles makkelijk aansluiten voor wie wel met gadgets hier binnen komt gerendquote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik weet het nog niet
Waarom heb hij ze eigenlijk Ml? Jij bent toch niet zo'n gadgetfreak?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze gingen nét uitleggen waarom ze hoowmoow-porno kijken
Als je de gordijnen dicht doet bij het verwekken hoef je niet zo lang te wachten tot je geen inkijk meer hebt hoor.quote:
Hoi!quote:
quote:
Sinds een bepaalde gebeurtenis of zo?quote:Op zondag 10 april 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neewas het maar zo, dan wist ik waarom ik al weken ontzettend misselijk ben en buikpijn heb
Sinds ik een keer de pil was vergeten dus had ergens verwacht dat ik zwanger was maar dat is dus niet zo. Ik vind het wel eng want wat is het dan wel?quote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef senesta het volgende:
[..]Bevalt het?
[..]
Sinds een bepaalde gebeurtenis of zo?
Dat denk ik niet want het is nu 3 weken geleden en ben net ongesteld gewordenquote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
Hoe lang is dat terug dan? Kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest?
Na 30 weken? Ik dacht dat het 26 of zo was?quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow hell ik krijg net te horen dat een medezwemster en zwangerschapsgymster haar zwangerschap deze week na 30 wk gaat afbreken. Hun kindje de nieren werken niet.
Ik heb er geen woorden voor.
Verschrikkelijk zegquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow hell ik krijg net te horen dat een medezwemster en zwangerschapsgymster haar zwangerschap deze week na 30 wk gaat afbreken. Hun kindje de nieren werken niet.
Hoe lief!quote:
Ik ook n ietquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lief!
Ik zag Jazz eerst helemaal niet
Ze zijn al een poos met onderzoeken bezig nav de 20wk echo. Nu pas zijn alle uitslagen bekent.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na 30 weken? Ik dacht dat het 26 of zo was?
Na de periode van 12 weken is abortus evenmin strafbaar als:quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn al een poos met onderzoeken bezig nav de 20wk echo. Nu pas zijn alle uitslagen bekent.
Ja, wat gek eigenlijk. Als het kindje dan leeft bij geboorte dan doen ze niets of hoe moet ik dat dan zien? Man oh man, ik zou gek worden denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat lijkt het mij ook
Vorige week was ze nog hoopvol dat maar 1 nier slecht was.
En na 30wk dan ben je er al bijna en is het gewoon al levensvatbaar
Och lieverd, wat een rot nieuwsquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh wat een lieve foto!quote:
Alles in orde gekomen met de kat van Anne?quote:
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Alles in orde gekomen met de kat van Anne?
Of het blaasontsteking is? Ik heb haar niet meer voorbij zien komen
Zou het maar doen; het is niet leukquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.
Ik weet hetquote:
Nog niet over dus?quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.
Hou op, dat is echt vreselijk. Ik drink zelf in zo'n geval veel cranberry sap, maar dat krijg je er bij een kater niet in.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, dat ken ik, dat doet zeer
Had vorig jaar 's avonds op werk al ontzettende last van mijn zij/rug, toen ging het nog wel. Midden in de nacht echter was ik het aan het uitgillen van de pijn. Heb een pilletje gehad van mijn schoonmama (ik hield haar en vriendjelief uit hun slaap) en toen sliep ik wel goed. Volgende dag opgehaald door m'n pa en door naar de dokter.
Aldaar kreeg ik na wat gedruk in m'n zij een potje mee. Plassen. Tada, blaasontsteking die veranderd was in nierbekken ontsteking.. Zonder ook maar een bijwerking van blaasontsteking van tevoren gehad te hebben..
Nou, geloof me, doe dan maar een paar daagjes die blaasontsteking
quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog niet over dus?
Wij hebben jaren geleden enorm getobd met onze Abbesijn, die gaf altijd aan hij last had door in de gootsteen te plassen. Speciale brokken, speciaal voer, maar kwam steeds weer terug.
Bleek later, na onze verhuizing, hagelkorrels in z'n blaas te hebben, bleek na een rontgen foto.
Is gelukkig goed gekomen, een jaar na onze verhuizing hoorde ik van een voormalig buurman, dat er iemand in de buurt was die voor de sport op katten schoot.
Een tijdje later kwam ik deze persoon tegen in de huisartsen praktijk, raad eens wie toen volkomen door het lint ging......
Dat heb ik geprobeerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op, dat is echt vreselijk. Ik drink zelf in zo'n geval veel cranberry sap, maar dat krijg je er bij een kater niet.![]()
Onze Abbesijn deed het gelukkig heel goed op homeopathische druppels, nadat de hagelkorrels uit zijn blaas waren gehaald.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog niet over dus?
Wij hebben jaren geleden enorm getobd met onze Abbesijn, die gaf altijd aan hij last had door in de gootsteen te plassen. Speciale brokken, speciaal voer, maar kwam steeds weer terug.
Bleek later, na onze verhuizing, hagelkorrels in z'n blaas te hebben, bleek na een rontgen foto.
Is gelukkig goed gekomen, een jaar na onze verhuizing hoorde ik van een voormalig buurman, dat er iemand in de buurt was die voor de sport op katten schoot.
Een tijdje later kwam ik deze persoon tegen in de huisartsen praktijk, raad eens wie toen volkomen door het lint ging......
Jammer genoeg alleen die slechte camera beneden en t was nacht, maar jaquote:
Nee, zeg dat tegen een kat en.......quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Wie zit er met haar gescheurde kruisbandje helemaal bovenin de krabpaal
Juist. Plumeautje dus. En dat mag ze helemaal niet
Tsja... Aan de andere kant: ze zal het zelf wel het beste weten. Maar mooi dat ze mee naar bed gaat vannacht. Want ze moet er natuurlijk ook weer een keer afquote:
Nee, het was al na de behandeling dat ik het van een ex-buurjongen hoorde.quote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet voor mezelf in kunnen staan. Heb je hem voor de behandeling laten betalen?
[..]
Jammer genoeg alleen die slechte camera beneden en t was nacht, maar ja
Ja, als er zo iets is doe ik ze meestal voor de nacht in de ziekenboeg. (de hal, met bak, gordijn voor de voordeur dicht, mandje, dekje enz. water en brokjes.) Dat pikken ze dan gelukkig ook wel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... Aan de andere kant: ze zal het zelf wel het beste weten. Maar mooi dat ze mee naar bed gaat vannacht. Want ze moet er natuurlijk ook weer een keer af
Wij hebben helaas zo'n kamer of ruimte niet. We hebben allerlei ruimtes, maar overal kan ze de hoogte in (behalve dus in de slaapkamer)quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Strega het volgende:
Ja, als er zo iets is doe ik ze meestal voor de nacht in de ziekenboeg. (de hal, met bak, gordijn voor de voordeur dicht, mandje, dekje enz. water en brokjes.) Dat pikken ze dan gelukkig ook wel.
Mooie poezel, die Plumeauquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Niet de beste kwaliteit, maar ze ligt er echt
[ afbeelding ]
En ze is er zelf nogal content mee
[ afbeelding ]
En als ik dan toch aan het uploaden ben: mijn weer-helemaal-fluffy dekbedje
[ afbeelding ]
Ey... dat klinkt niet heel fijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Strega het volgende:
Mooie poezel, die Plumeau![]()
![]()
![]()
Dat dekbedje zegt, wij moeten maar gaan, niet dat ik moe ben, maar Pagan had een uur geleden eigenlijk weer naar de spoedeisende hulp gemoeten. Ik heb hem een extra tablet laten nemen en hij hangt hier nu als een vaatdoek, dus ik ga gelijk maar mee naar de slaapkamer.![]()
![]()
Allemaal nog fijne avond en voor straks
quote:
kunstofquote:Op maandag 11 april 2011 08:34 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooo boven achter zijn mn mooie houten kozijntjes er al uiten aan het eind van de week is alles vervangen voor kunststof
![]()
de hondjes hebben nog geen kick gegeven![]()
gaan ze er een figuurtje in knippen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Charlie achtergelaten bij de trimsalon
extensjuns!quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ze kan er moeilijk haar bij aanknippen, jongens!
Ik vond het wel echt zielig hoor, hij wilde graag mee naar huis. Ik heb hem nog nooit ergens achter gelaten, en zeker niet bij een vreemdequote:
Ik vind net geknipte Goldens eigenlijk minder mooi dan au naturelquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
ga je charlie straks ook in het mooie haren topic posten?
Voornamelijk om zoveel mogelijk haar te lozen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
jezus, das langer dan dat ik de afgelopen 10 jaar bij de kapper heb doorgebracht bij elkaar geloof ikquote:
Ze liggen wel vaker bij elkaar hoor, maar deze camouflage was nieuwquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik zie em nu pas, das wel heel schattig
He Zwabberquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprekquote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En arme Plumeau....ben je alweer naar de DA geweest voor vervolgstappen?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Vandaag voor jou ook een spannende dag he (je moeder)? Laat je de uitslag even weten? Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat heftig weer P+S
Oognip succes bij de DA
Pluim lag wel erg lief Elies maar goed voor de genezing zou het niet zijn vrees ik
Ik heb het een kaartje geschreven vanavond moet ik voor rhesus prik naar het diagnostisch centrum dan stop ik hem even in de bus. Vind het wel het moeilijkste kaartje wat ik tot nu toe heb moeten schrijven
Hopelijk is het makkelijk te verhelpenquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Uiteraardquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk is het makkelijk te verhelpen![]()
Laat het je het ff weten vanmiddag?
Aha, nou maar goed dat je een prik krijgt, de gevolgen anders zijn niet prettigquote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik laat de uitslag weten
Ik krijg een rhesus prik omdat ik een afwijkende bloedgroep heb. En aangezien ze niet weten welke bloedgroep het kindje heeft krijg ik uit voorzorg zo'n prik. Joepie maar niet heus
PS nieuwe foto in het betreffende topic
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondjequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
Succes P&S!
Nou, dat was module 1 van acces. Wat dodelijk saaaaaaaaaaaaaaaai.
MM is solliciteren. Ik ga hem lief aankijken of hij strakkies met me in de rolstoel en Baloe naar het park wil
Ik denk dattie geen stap verzetquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondje
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.quote:
Dan nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.
Dat boeit hem al helemaal geen flikkerquote:
luiwammesquote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat boeit hem al helemaal geen flikker![]()
Zo poepig.. hij moet MM echt oooooooooooooooooooveral volgen. Dus gisteren eerst picknicken met zijn 3'en... toen besloten we nog even een ijsje te halen... dus MM gooit de voordeur open en wie stond er als eerste bij de auto?
Gaan we naar de mac, blijft hij bij mij op de stenen zitten en MM gaat een ijsje halen, draai ik me ff om... loopt Baloe in ene zo die mac binnen![]()
En maar piepen en janken als MM niet in zicht isde pleuris.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
kinkyquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
Dit soort "grapjes" zijn idd niet goedkoop. Been there, done that. Twice met Baloequote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Fijn dat Pluim morgen gelijk geholpen word. Ze heeft al haar pootjes veel te hard nodig!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Christan heeft volgens mij inderdaad een andere bloedgroep. Ik heb A- en qltel A+. Dus het was beslist nodig, die prik (of hij moet toch A- hebben, andere smaken zijn er niet, ik weet het niet meer wat hij had). Overigens was dat bij mijn moeder destijds ook al, die heeft A- en mijn vader had O +. Alleen was het achteraf bij haar dus niet nodig omdat ik ook A- bleek te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Die plumeau toch. Gelukkig is ze morgen al aan de beurt
@rewimo ik weet dat ik er na de bevalling nog 1 krijg en ze nemen bloed af van de baby via de navelstring had Christan een andere bloedgroep? Of ben je onnodig geprikt?
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
En Qwea , fijn dat je al lekker met de rolstoel naar buiten kan en wat een lieverd is Balou toch![]()
Wanneer moet je op controle?
Ja is dan mischien beter voor de genezing,quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen berichtje: het bandje kan niet op tijd binnen zijn, dus het wordt toch volgende week. Volgens de DA jammer voor ons, maar voor de operatie zelfs beter (als de randen van de kruisband van zichzelf al wat tijd krijgen om te helen, zijn ze wat sterker bij de reparatie)
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Dat valt nog wel mee. Ik was als de dood dat dat onderbeentje er zo'n soort van los bij hing, maar dat is helemaal niet aan de orde. Dat blijft echt wel zitten, alleen is het een beetje instabiel. Ze mag bij voorkeur niet teveel springen, maar zelfs als ze dat wel zou doen, dan blijft de poot gewoon zo die nu is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef indaha het volgende:
Ja is dan mischien beter voor de genezing,maar dan moet je wel Pluim nog een week in toom houden.
Is misschien slecht voor je nachtrust maar ja daar ben je dan kattenpersoneel voor
Jakkie! Misschien ben jij wel gewoon misselijk van alle spanningquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Brrr op dit moment wordt HET gesprek gevoerd met de familieen mijn vader kreeg vandaag ook een echo van zijn onderbuik/lever en ik ben nog steeds misselijk
Ramenmannen; je hebt er nix anquote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Nonneke het volgende:
zooooooooooo de heren zijn lekker naar huis, nog 3 dagen te gaan![]()
Logeerkamer en WalkinCloset zijn voorzien van nieuwe kozijntjes en raampjesHelaas toch nog fout gegaan in de bestelling, we wouden alles glas houden, hebben ze toch 1 paneel waar een raam zou moeten zitten
ooh crap! Ik PM je het adres welquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
PM gestuurd!quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
F_R, 't telt ook nog mee of je moeder + of - is, een - moeder maakt antistoffen tegen +, andersom niet. Als jij - bent en je moeder + kan je geen bloed van haar krijgen idd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik maar mijn moeder had dan toch ook een rhesusfactor moeten krijgen.
Want ik kan haar bloed niet accepteren en bloedcontact is wel mogelijk tijdens de zwangerschap
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebtquote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ramenmannen; je hebt er nix an
Ik ben overigens wel gek op nieuwe kozijnen; het knapt er altijd zo van op
Ik voel met je mee. Wij hebben dan ook knetterhard hardhout genomenquote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Nonneke het volgende:
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebt![]()
Oh ja het knapt er ook onwijs van op, nu al, en het ziet er best goed uit aan de buitenkant (cremeachtig, en daar zit een heel licht houtnerfje in) maar aan de binnenkant is het gewoon glad witwit, het is niet te schilderen dus moet gaan lopen kutten met plakfolie ofzo (ik heb verder alles antraciet, deuren etc dus het steekt zo af straksen om de tuindeur kan ik wel janken zo'n groot wit plastic vlak
)
Had liever hout gehad Ik ben gewoon een zeikerd
quote:
Yeah right!quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Only in the mind of ElisaB and Nonneke
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonderquote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |