Dat denk ik niet want het is nu 3 weken geleden en ben net ongesteld gewordenquote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
Hoe lang is dat terug dan? Kan het niet zijn dat je te vroeg hebt getest?
Na 30 weken? Ik dacht dat het 26 of zo was?quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow hell ik krijg net te horen dat een medezwemster en zwangerschapsgymster haar zwangerschap deze week na 30 wk gaat afbreken. Hun kindje de nieren werken niet.
Ik heb er geen woorden voor.
Verschrikkelijk zegquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow hell ik krijg net te horen dat een medezwemster en zwangerschapsgymster haar zwangerschap deze week na 30 wk gaat afbreken. Hun kindje de nieren werken niet.
Hoe lief!quote:
Ik ook n ietquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe lief!
Ik zag Jazz eerst helemaal niet
Ze zijn al een poos met onderzoeken bezig nav de 20wk echo. Nu pas zijn alle uitslagen bekent.quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na 30 weken? Ik dacht dat het 26 of zo was?
Na de periode van 12 weken is abortus evenmin strafbaar als:quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn al een poos met onderzoeken bezig nav de 20wk echo. Nu pas zijn alle uitslagen bekent.
Ja, wat gek eigenlijk. Als het kindje dan leeft bij geboorte dan doen ze niets of hoe moet ik dat dan zien? Man oh man, ik zou gek worden denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat lijkt het mij ook
Vorige week was ze nog hoopvol dat maar 1 nier slecht was.
En na 30wk dan ben je er al bijna en is het gewoon al levensvatbaar
Och lieverd, wat een rot nieuwsquote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh wat een lieve foto!quote:
Alles in orde gekomen met de kat van Anne?quote:
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Alles in orde gekomen met de kat van Anne?
Of het blaasontsteking is? Ik heb haar niet meer voorbij zien komen
Zou het maar doen; het is niet leukquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.
Ik weet hetquote:
Nog niet over dus?quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoi hoi, ik ga er morgen even mee naar de dierenarts als het aan blijft houden.
Hou op, dat is echt vreselijk. Ik drink zelf in zo'n geval veel cranberry sap, maar dat krijg je er bij een kater niet in.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, dat ken ik, dat doet zeer
Had vorig jaar 's avonds op werk al ontzettende last van mijn zij/rug, toen ging het nog wel. Midden in de nacht echter was ik het aan het uitgillen van de pijn. Heb een pilletje gehad van mijn schoonmama (ik hield haar en vriendjelief uit hun slaap) en toen sliep ik wel goed. Volgende dag opgehaald door m'n pa en door naar de dokter.
Aldaar kreeg ik na wat gedruk in m'n zij een potje mee. Plassen. Tada, blaasontsteking die veranderd was in nierbekken ontsteking.. Zonder ook maar een bijwerking van blaasontsteking van tevoren gehad te hebben..
Nou, geloof me, doe dan maar een paar daagjes die blaasontsteking
quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog niet over dus?
Wij hebben jaren geleden enorm getobd met onze Abbesijn, die gaf altijd aan hij last had door in de gootsteen te plassen. Speciale brokken, speciaal voer, maar kwam steeds weer terug.
Bleek later, na onze verhuizing, hagelkorrels in z'n blaas te hebben, bleek na een rontgen foto.
Is gelukkig goed gekomen, een jaar na onze verhuizing hoorde ik van een voormalig buurman, dat er iemand in de buurt was die voor de sport op katten schoot.
Een tijdje later kwam ik deze persoon tegen in de huisartsen praktijk, raad eens wie toen volkomen door het lint ging......
Dat heb ik geprobeerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op, dat is echt vreselijk. Ik drink zelf in zo'n geval veel cranberry sap, maar dat krijg je er bij een kater niet.![]()
Onze Abbesijn deed het gelukkig heel goed op homeopathische druppels, nadat de hagelkorrels uit zijn blaas waren gehaald.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Nog niet over dus?
Wij hebben jaren geleden enorm getobd met onze Abbesijn, die gaf altijd aan hij last had door in de gootsteen te plassen. Speciale brokken, speciaal voer, maar kwam steeds weer terug.
Bleek later, na onze verhuizing, hagelkorrels in z'n blaas te hebben, bleek na een rontgen foto.
Is gelukkig goed gekomen, een jaar na onze verhuizing hoorde ik van een voormalig buurman, dat er iemand in de buurt was die voor de sport op katten schoot.
Een tijdje later kwam ik deze persoon tegen in de huisartsen praktijk, raad eens wie toen volkomen door het lint ging......
Jammer genoeg alleen die slechte camera beneden en t was nacht, maar jaquote:
Nee, zeg dat tegen een kat en.......quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Wie zit er met haar gescheurde kruisbandje helemaal bovenin de krabpaal
Juist. Plumeautje dus. En dat mag ze helemaal niet
Tsja... Aan de andere kant: ze zal het zelf wel het beste weten. Maar mooi dat ze mee naar bed gaat vannacht. Want ze moet er natuurlijk ook weer een keer afquote:
Nee, het was al na de behandeling dat ik het van een ex-buurjongen hoorde.quote:Op zondag 10 april 2011 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet voor mezelf in kunnen staan. Heb je hem voor de behandeling laten betalen?
[..]
Jammer genoeg alleen die slechte camera beneden en t was nacht, maar ja
Ja, als er zo iets is doe ik ze meestal voor de nacht in de ziekenboeg. (de hal, met bak, gordijn voor de voordeur dicht, mandje, dekje enz. water en brokjes.) Dat pikken ze dan gelukkig ook wel.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... Aan de andere kant: ze zal het zelf wel het beste weten. Maar mooi dat ze mee naar bed gaat vannacht. Want ze moet er natuurlijk ook weer een keer af
Wij hebben helaas zo'n kamer of ruimte niet. We hebben allerlei ruimtes, maar overal kan ze de hoogte in (behalve dus in de slaapkamer)quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Strega het volgende:
Ja, als er zo iets is doe ik ze meestal voor de nacht in de ziekenboeg. (de hal, met bak, gordijn voor de voordeur dicht, mandje, dekje enz. water en brokjes.) Dat pikken ze dan gelukkig ook wel.
Mooie poezel, die Plumeauquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Niet de beste kwaliteit, maar ze ligt er echt
[ afbeelding ]
En ze is er zelf nogal content mee
[ afbeelding ]
En als ik dan toch aan het uploaden ben: mijn weer-helemaal-fluffy dekbedje
[ afbeelding ]
Ey... dat klinkt niet heel fijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Strega het volgende:
Mooie poezel, die Plumeau![]()
![]()
![]()
Dat dekbedje zegt, wij moeten maar gaan, niet dat ik moe ben, maar Pagan had een uur geleden eigenlijk weer naar de spoedeisende hulp gemoeten. Ik heb hem een extra tablet laten nemen en hij hangt hier nu als een vaatdoek, dus ik ga gelijk maar mee naar de slaapkamer.![]()
![]()
Allemaal nog fijne avond en voor straks
quote:
kunstofquote:Op maandag 11 april 2011 08:34 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooo boven achter zijn mn mooie houten kozijntjes er al uiten aan het eind van de week is alles vervangen voor kunststof
![]()
de hondjes hebben nog geen kick gegeven![]()
gaan ze er een figuurtje in knippen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Charlie achtergelaten bij de trimsalon
extensjuns!quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ze kan er moeilijk haar bij aanknippen, jongens!
Ik vond het wel echt zielig hoor, hij wilde graag mee naar huis. Ik heb hem nog nooit ergens achter gelaten, en zeker niet bij een vreemdequote:
Ik vind net geknipte Goldens eigenlijk minder mooi dan au naturelquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
ga je charlie straks ook in het mooie haren topic posten?
Voornamelijk om zoveel mogelijk haar te lozen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
jezus, das langer dan dat ik de afgelopen 10 jaar bij de kapper heb doorgebracht bij elkaar geloof ikquote:
Ze liggen wel vaker bij elkaar hoor, maar deze camouflage was nieuwquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik zie em nu pas, das wel heel schattig
He Zwabberquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprekquote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En arme Plumeau....ben je alweer naar de DA geweest voor vervolgstappen?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Vandaag voor jou ook een spannende dag he (je moeder)? Laat je de uitslag even weten? Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat heftig weer P+S
Oognip succes bij de DA
Pluim lag wel erg lief Elies maar goed voor de genezing zou het niet zijn vrees ik
Ik heb het een kaartje geschreven vanavond moet ik voor rhesus prik naar het diagnostisch centrum dan stop ik hem even in de bus. Vind het wel het moeilijkste kaartje wat ik tot nu toe heb moeten schrijven
Hopelijk is het makkelijk te verhelpenquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Uiteraardquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk is het makkelijk te verhelpen![]()
Laat het je het ff weten vanmiddag?
Aha, nou maar goed dat je een prik krijgt, de gevolgen anders zijn niet prettigquote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik laat de uitslag weten
Ik krijg een rhesus prik omdat ik een afwijkende bloedgroep heb. En aangezien ze niet weten welke bloedgroep het kindje heeft krijg ik uit voorzorg zo'n prik. Joepie maar niet heus
PS nieuwe foto in het betreffende topic
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondjequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
Succes P&S!
Nou, dat was module 1 van acces. Wat dodelijk saaaaaaaaaaaaaaaai.
MM is solliciteren. Ik ga hem lief aankijken of hij strakkies met me in de rolstoel en Baloe naar het park wil
Ik denk dattie geen stap verzetquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondje
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.quote:
Dan nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.
Dat boeit hem al helemaal geen flikkerquote:
luiwammesquote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat boeit hem al helemaal geen flikker![]()
Zo poepig.. hij moet MM echt oooooooooooooooooooveral volgen. Dus gisteren eerst picknicken met zijn 3'en... toen besloten we nog even een ijsje te halen... dus MM gooit de voordeur open en wie stond er als eerste bij de auto?
Gaan we naar de mac, blijft hij bij mij op de stenen zitten en MM gaat een ijsje halen, draai ik me ff om... loopt Baloe in ene zo die mac binnen![]()
En maar piepen en janken als MM niet in zicht isde pleuris.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
kinkyquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
Dit soort "grapjes" zijn idd niet goedkoop. Been there, done that. Twice met Baloequote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Fijn dat Pluim morgen gelijk geholpen word. Ze heeft al haar pootjes veel te hard nodig!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Christan heeft volgens mij inderdaad een andere bloedgroep. Ik heb A- en qltel A+. Dus het was beslist nodig, die prik (of hij moet toch A- hebben, andere smaken zijn er niet, ik weet het niet meer wat hij had). Overigens was dat bij mijn moeder destijds ook al, die heeft A- en mijn vader had O +. Alleen was het achteraf bij haar dus niet nodig omdat ik ook A- bleek te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Die plumeau toch. Gelukkig is ze morgen al aan de beurt
@rewimo ik weet dat ik er na de bevalling nog 1 krijg en ze nemen bloed af van de baby via de navelstring had Christan een andere bloedgroep? Of ben je onnodig geprikt?
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
En Qwea , fijn dat je al lekker met de rolstoel naar buiten kan en wat een lieverd is Balou toch![]()
Wanneer moet je op controle?
Ja is dan mischien beter voor de genezing,quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen berichtje: het bandje kan niet op tijd binnen zijn, dus het wordt toch volgende week. Volgens de DA jammer voor ons, maar voor de operatie zelfs beter (als de randen van de kruisband van zichzelf al wat tijd krijgen om te helen, zijn ze wat sterker bij de reparatie)
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Dat valt nog wel mee. Ik was als de dood dat dat onderbeentje er zo'n soort van los bij hing, maar dat is helemaal niet aan de orde. Dat blijft echt wel zitten, alleen is het een beetje instabiel. Ze mag bij voorkeur niet teveel springen, maar zelfs als ze dat wel zou doen, dan blijft de poot gewoon zo die nu is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef indaha het volgende:
Ja is dan mischien beter voor de genezing,maar dan moet je wel Pluim nog een week in toom houden.
Is misschien slecht voor je nachtrust maar ja daar ben je dan kattenpersoneel voor
Jakkie! Misschien ben jij wel gewoon misselijk van alle spanningquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Brrr op dit moment wordt HET gesprek gevoerd met de familieen mijn vader kreeg vandaag ook een echo van zijn onderbuik/lever en ik ben nog steeds misselijk
Ramenmannen; je hebt er nix anquote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Nonneke het volgende:
zooooooooooo de heren zijn lekker naar huis, nog 3 dagen te gaan![]()
Logeerkamer en WalkinCloset zijn voorzien van nieuwe kozijntjes en raampjesHelaas toch nog fout gegaan in de bestelling, we wouden alles glas houden, hebben ze toch 1 paneel waar een raam zou moeten zitten
ooh crap! Ik PM je het adres welquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
PM gestuurd!quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
F_R, 't telt ook nog mee of je moeder + of - is, een - moeder maakt antistoffen tegen +, andersom niet. Als jij - bent en je moeder + kan je geen bloed van haar krijgen idd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik maar mijn moeder had dan toch ook een rhesusfactor moeten krijgen.
Want ik kan haar bloed niet accepteren en bloedcontact is wel mogelijk tijdens de zwangerschap
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebtquote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ramenmannen; je hebt er nix an
Ik ben overigens wel gek op nieuwe kozijnen; het knapt er altijd zo van op
Ik voel met je mee. Wij hebben dan ook knetterhard hardhout genomenquote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Nonneke het volgende:
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebt![]()
Oh ja het knapt er ook onwijs van op, nu al, en het ziet er best goed uit aan de buitenkant (cremeachtig, en daar zit een heel licht houtnerfje in) maar aan de binnenkant is het gewoon glad witwit, het is niet te schilderen dus moet gaan lopen kutten met plakfolie ofzo (ik heb verder alles antraciet, deuren etc dus het steekt zo af straksen om de tuindeur kan ik wel janken zo'n groot wit plastic vlak
)
Had liever hout gehad Ik ben gewoon een zeikerd
quote:
Yeah right!quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Only in the mind of ElisaB and Nonneke
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonderquote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |