Ik denk dattie geen stap verzetquote:Op maandag 11 april 2011 13:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondje
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.quote:
Dan nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan hang je iets wat ie lekker vindt aan een stok met een touwtje en dat hou je voor zijn neus.
Dat boeit hem al helemaal geen flikkerquote:
luiwammesquote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat boeit hem al helemaal geen flikker![]()
Zo poepig.. hij moet MM echt oooooooooooooooooooveral volgen. Dus gisteren eerst picknicken met zijn 3'en... toen besloten we nog even een ijsje te halen... dus MM gooit de voordeur open en wie stond er als eerste bij de auto?
Gaan we naar de mac, blijft hij bij mij op de stenen zitten en MM gaat een ijsje halen, draai ik me ff om... loopt Baloe in ene zo die mac binnen![]()
En maar piepen en janken als MM niet in zicht isde pleuris.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
kinkyquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
ik heb met mijn blote tieten in de zon gelegen
Dit soort "grapjes" zijn idd niet goedkoop. Been there, done that. Twice met Baloequote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Fijn dat Pluim morgen gelijk geholpen word. Ze heeft al haar pootjes veel te hard nodig!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar waren we weer
Pluim heeft waarschijnlijk de voorste kruisband gescheurd (is natuurlijk niet te zien op de foto, maar alles wees erop). We hadden vier keuzes:
- niets doen (heel onaangenaam)
- eigen bandje oprekken, aan elkaar naaien en weer dichtmaken
- eigen bandje aan elkaar naaien en ter ondersteuning een kunstbandje erbij
- idem, maar dan op een andere manier erin gezet
We hebben voor optie 3 gekozen. Enige voordeel van optie 4 was een iets snellere revalidatie; zelfde dag (of dag erna weer lopen) tegen dat het enkele dagen kan duren voor ze weer gaat lopen, maar het resultaat op iets langere termijn was gelijk. Optie 4 was alleen bijna twee keer zo duur en de DA-kliniek doet het niet zelf.
Plumeautje mocht gelijk blijven, want ze maakt een gaatje om het morgenochtend direct te doen
Ik hou van onze dierenartsen
Christan heeft volgens mij inderdaad een andere bloedgroep. Ik heb A- en qltel A+. Dus het was beslist nodig, die prik (of hij moet toch A- hebben, andere smaken zijn er niet, ik weet het niet meer wat hij had). Overigens was dat bij mijn moeder destijds ook al, die heeft A- en mijn vader had O +. Alleen was het achteraf bij haar dus niet nodig omdat ik ook A- bleek te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Die plumeau toch. Gelukkig is ze morgen al aan de beurt
@rewimo ik weet dat ik er na de bevalling nog 1 krijg en ze nemen bloed af van de baby via de navelstring had Christan een andere bloedgroep? Of ben je onnodig geprikt?
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef indaha het volgende:
En Qwea , fijn dat je al lekker met de rolstoel naar buiten kan en wat een lieverd is Balou toch![]()
Wanneer moet je op controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |