quote:
kunstofquote:Op maandag 11 april 2011 08:34 schreef Nonneke het volgende:
Zoooooo boven achter zijn mn mooie houten kozijntjes er al uiten aan het eind van de week is alles vervangen voor kunststof
![]()
de hondjes hebben nog geen kick gegeven![]()
gaan ze er een figuurtje in knippen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb Charlie achtergelaten bij de trimsalon
extensjuns!quote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ze kan er moeilijk haar bij aanknippen, jongens!
Ik vond het wel echt zielig hoor, hij wilde graag mee naar huis. Ik heb hem nog nooit ergens achter gelaten, en zeker niet bij een vreemdequote:
Ik vind net geknipte Goldens eigenlijk minder mooi dan au naturelquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
ga je charlie straks ook in het mooie haren topic posten?
Voornamelijk om zoveel mogelijk haar te lozen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
jezus, das langer dan dat ik de afgelopen 10 jaar bij de kapper heb doorgebracht bij elkaar geloof ikquote:
Ze liggen wel vaker bij elkaar hoor, maar deze camouflage was nieuwquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik zie em nu pas, das wel heel schattig
He Zwabberquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
leeuw kan ook natuurlijk...
[ afbeelding ]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprekquote:Op maandag 11 april 2011 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En arme Plumeau....ben je alweer naar de DA geweest voor vervolgstappen?
ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Vandaag voor jou ook een spannende dag he (je moeder)? Laat je de uitslag even weten? Ik ben erg benieuwd.quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Poeh wat heftig weer P+S
Oognip succes bij de DA
Pluim lag wel erg lief Elies maar goed voor de genezing zou het niet zijn vrees ik
Ik heb het een kaartje geschreven vanavond moet ik voor rhesus prik naar het diagnostisch centrum dan stop ik hem even in de bus. Vind het wel het moeilijkste kaartje wat ik tot nu toe heb moeten schrijven
Hopelijk is het makkelijk te verhelpenquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat vooralsnog wel redelijk geloof ik. Ze heeft pijn en dat vind ik erg sneu, maar ze slaapt, eet en drinkt alsof er niets aan de hand is. Om 13:30 mogen we ons bij de DA melden voor een foto & een goed gesprek
Uiteraardquote:Op maandag 11 april 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hopelijk is het makkelijk te verhelpen![]()
Laat het je het ff weten vanmiddag?
Aha, nou maar goed dat je een prik krijgt, de gevolgen anders zijn niet prettigquote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik laat de uitslag weten
Ik krijg een rhesus prik omdat ik een afwijkende bloedgroep heb. En aangezien ze niet weten welke bloedgroep het kindje heeft krijg ik uit voorzorg zo'n prik. Joepie maar niet heus
PS nieuwe foto in het betreffende topic
kan je Baloe niet voor je rolstoel spannen, als een soort sledehondjequote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
Succes P&S!
Nou, dat was module 1 van acces. Wat dodelijk saaaaaaaaaaaaaaaai.
MM is solliciteren. Ik ga hem lief aankijken of hij strakkies met me in de rolstoel en Baloe naar het park wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |