Hu? Wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
Heeft ze geen dagboek waar ze dat soort meuk kwijt kan?
Oh jee, dat word even langs de dierenarts, niet te lang mee wachten hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heeft een van m'n poezzies een blaasontsteking.
Dus de foto's mogen wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's all
Nou, ik heb ook niet de eer.quote:
Ow, in een echte winkel-winkel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, easy as hellprecies om 13:00 stond ik 5 min in de rij en MM 7
quote:
Nee, gewoon op de kattenbakquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, dat word even langs de dierenarts, niet te lang mee wachten hoor!
Plast ze in huis?
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef APK het volgende:
Ik krijg zojuist een mail van Oh-Oh dat ze vandaag een bloemetjesjurk draagt
Ze kunnen ook van die steentjes hebben in hun urinebuis toch? Dat kan levensgevaarlijk heb ik begrepen, dus niet te lang aankijken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de kattenbak. Het is een hij btw..
Gisteren was het echt erg, om de 10 minuten op de kattenbak. Vandaag is ie nog niet zo heel erg veel geweest..
Nee, ook nooit hier in de SC gezienquote:
Hartjeshoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Maes het volgende:
En waarom geen reactie van jou op mijn hartjeshoofd?
Heuj!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ook nooit hier in de SC gezien
Then again, ze maken elke idioot mod tegenwoordig
R noemt dat het hartjeshoofd, de smiley in de vorm van een hartje en je bent (nog) niet dementquote:
Nou, bedankt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ook nooit hier in de SC gezien
Then again, ze maken elke idioot mod tegenwoordig
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bedankt.
Maar hoi, ik ben Anne en was moderator op F&F van 08-08-2006/11-02-2007.
Nee joh, dat was winnywanda of zo ietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?
Nee, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?
Ow dan zit ik met de verkeerde katten in mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh, dat was winnywanda of zo iets
Ah, okayquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
R noemt dat het hartjeshoofd, de smiley in de vorm van een hartje en je bent (nog) niet dement
Hoi Annequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
Nou, bedankt.
Maar hoi, ik ben Anne en was moderator op F&F van 08-08-2006/11-02-2007.
O ja dat topic heb ik ook nog gevolgd, maar hier krijgen zoveel beestjes een goed huisje dat ik ze niet meer allemaal bij naam weet, maar fijn dat je ze opgenomen hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben die van Minos en Dushi. Deze twee flappies:
[ afbeelding ]
Ach wat een mooierd, ik heb ook zo'n rood-wittequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
Ze hebben trouwens een nieuw huisgenootje, al een tijdje:
[ afbeelding ]
Of nouja, eigenlijk heeft bovenstaande poes, Moppie, 2 nieuwe huisgenootjes.
Mooie poezels Anne!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben die van Minos en Dushi. Deze twee flappies:
[ afbeelding ]
Deze lijkt zeer op onze dagelijkse gast aan tafel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
Ze hebben trouwens een nieuw huisgenootje, al een tijdje:
[ afbeelding ]
Of nouja, eigenlijk heeft bovenstaande poes, Moppie, 2 nieuwe huisgenootjes.
Niet normaal, dat daar eerst een petitie voor moet komen, ik dacht ook dat het wel duidelijk verkrachting is en dat het ook zo in de wet stond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik lees trouwens net dat penetreren van Baby's, peuters en kleuters niet als verkrachting word gerekend? Klopt dat?
http://petities.nl/petiti(...)-altijd-verkrachting
Dat is echt te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet normaal, dat daar eerst een petitie voor moet komen, ik dacht ook dat het wel duidelijk verkrachting is en dat het ook zo in de wet stond.
I
Leuk! Dit was met dit weer natuurlijk extra feestelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee![]()
Nog niet teruggelezen, ga ik zo even doen. Net terug uit Volendam, daar was een persdag van het Eurovisie Songfestival met allemaal buitenlandse deelnemers. Superdag gehad met MissBliss, met dit weer in Volendam was echt geweldig
Heb je een rooie kop nu?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee![]()
Nog niet teruggelezen, ga ik zo even doen. Net terug uit Volendam, daar was een persdag van het Eurovisie Songfestival met allemaal buitenlandse deelnemers. Superdag gehad met MissBliss, met dit weer in Volendam was echt geweldig
Wat reageer je weer flatteus naar Greys.quote:
Het was heerlijk, MissBliss en ik zijn na afloop gewoon lekker de toerist gaan uithangen daarquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Dit was met dit weer natuurlijk extra feestelijk!
Ik bedenk me net dat ik er ook nog nooit geweest benquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was heerlijk, MissBliss en ik zijn na afloop gewoon lekker de toerist gaan uithangen daar
Op de foto in klederdracht, terrasje, foto's maken. Wat is Volendam eigenlijk leuk, ik was er in geen dertig jaar geweest en MissBliss nog nooit!
Jep dat klopt, omdat er geen geweld bij wordt gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik lees trouwens net dat penetreren van Baby's, peuters en kleuters niet als verkrachting word gerekend? Klopt dat?
http://petities.nl/petiti(...)-altijd-verkrachting
Dat gebeurt toch, als je in de zon zit enzo?quote:
Ben jij die linker of die rechter op de fotoquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Die foto die je zag was na afloop. En? Had ik een rooie kop?
Okequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Gewoon op juiste plek leggen, dun laagje potgrond er over en water geven.
Oh ja, zonnig plekje vinden ze wel lekker!quote:
Nope, ze worden echt enkel alleen via q-dance verkochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, in een echte winkel-winkel?
Misschien moet ik dat de volgende keer ook doen dan. Via internet lukt het echt nimmer.
Tja, dat is toch echt te bizar voor woorden. Zo'n geval en dan geen geweld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep dat klopt, omdat er geen geweld bij wordt gebruiktIk heb die link hier ook al eens neergezet en heb de petitie ook getekend. Echt bah
Mooi, dan heb ik als de tuin klaar is het perfecte plekkiequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ja, zonnig plekje vinden ze wel lekker!
Hebben jullie beetje lekkere tuin daar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik als de tuin klaar is het perfecte plekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |