Die is vroeg! Had je hem binnen opgekweekt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar voor het eerst een geranium gestekt en er komt al een bloemetje aan
Ja hier net zo, zeker 2 á 3 keer geen vlees in de week en alleen biologisch. Maar vlees staat ons ook steeds meer tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja erg wat dieren aangedaan wordt, ik eet ook steeds minder vlees en probeer ook zoveel mogelijk biologisch vlees te gebruiken.
Veel sterkte morgen voor jullie bezoek aan de opa van je vriend
Het was te lekker buitenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een post van 5 uur geleden.
Effe flink doorposten, dan haal je ons niet meer in
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Strega het volgende:
Die is vroeg! Had je hem binnen opgekweekt?
Hebben jullie wel eens olijven aan de boom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Strega het volgende:
Het was te lekker buiten![]()
We hebben hier de olijven, oleanders en vijgen naar buiten gehaald, die hebben de winter zeer goed doorstaan. Oleanders zitten al vol knoppen. Alleen heeft een of ander knaagdiertje een heel stel knoppen uit m'n vijgen gegeten.
Ja, twee jaar geleden had ik zo'n 20 olijven aan m'n grootste boompje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Gewoon afgeknipt en in wat water gezet
[..]
Hebben jullie wel eens olijven aan de boom?
Die van mij heeft alleen maar blaadjes
Dan houd ik de moed er maar inquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef Strega het volgende:
Ja, twee jaar geleden had ik zo'n 20 olijven aan m'n grootste boompje.
Vorig jaar niks, toe hadden ze eerst te lijden gehad van de late winter en daarna de slecht (natte) zomer.
Ze staan er nu prachtig bij en er komt al een begin van bloei, dus met een mooie zomer moet het dit jaar weer lukken.
Ja, het duurt wel een paar jaar hoor.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel.quote:
Kaarten kunnen krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Woehoe defqon here I come
Pagan / strega hoe diep moet dat papiertje de grond in?
Jup, easy as hellquote:
Ik post niet namens een gebande, ik had deze foto's per mail.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef senesta het volgende:
Even een kleine waarschuwing en ik ben me er van bewust dat ik me daar niet erg populair mee maak waarschijnlijk.
Maar het is niet toegestaan om namens een gebande te posten he?
Gewoon op juiste plek leggen, dun laagje potgrond er over en water geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Woehoe defqon here I come
Pagan / strega hoe diep moet dat papiertje de grond in?
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
Heeft ze geen dagboek waar ze dat soort meuk kwijt kan?
Je kan helegaar niet staan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, easy as hellprecies om 13:00 stond ik 5 min in de rij en MM 7
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's allquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik post niet namens een gebande, ik had deze foto's per mail.
Maar das prima hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |