Iieeeekkksssssquote:Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Terug van de rommelmarkt met een stapeltje boeken (echte, Elies, van die papieren dingen, weet je nog van vroeger?)
Ik ben ook al lekker aan het bijkleuren. Ik ga zo ff een tukje doen in de tuinquote:Nu eerst koffie, dan maar eens naar het toernooi. Zonnebrandspul mee want ik was gisteren van een uurtje zon alweer rood
Oew, en mijn rundertong is klaar en hij is zó lekker!Ik zou hem zo achter elkaar op kunnen eten. Maar dat doen we maar niet
Ow, da's mooi lullig danquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik wilde de aardkinderen weer eens helemaal van voren af aan gaan lezen maar ik kan deel 1 gewoon echt helemaal nergens meer vinden
Daar heb je ook ebooks vanquote:Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik wilde de aardkinderen weer eens helemaal van voren af aan gaan lezen maar ik kan deel 1 gewoon echt helemaal nergens meer vinden
Wauw!quote:Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
zit nog ff te klooien wat recht moet zijn, maar hey, mooi he
Ja, waarschijnlijk heb ik hem gewoon weer eens uitgeleend aan iemandquote:
Ja maar ik heb geen readerquote:
Speaking of which: MammaElisaB en ik hebben wat verzoekjes voor jouw betere helftquote:
Ik heb hem ingeseind. Hij is nu acuut een schuttersputje aan het gravenquote:Op zondag 10 april 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
Speaking of which: MammaElisaB en ik hebben wat verzoekjes voor jouw betere helft![]()
Straks maar eens even een mooi mailtje in elkaar draaien
Wat een mal dingquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem ingeseind. Hij is nu acuut een schuttersputje aan het graven
Och ja, dat zei je een paar weken geledenquote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
Mijn beste vriendin en haar vrouw hebben een zoon gekregen![]()
Ik ben heel benieuwd naar het kleine mannetje, ik krijg wel smsjes over hoe verliefd ze zijn
Ah leukquote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
Mijn beste vriendin en haar vrouw hebben een zoon gekregen![]()
Ik ben heel benieuwd naar het kleine mannetje, ik krijg wel smsjes over hoe verliefd ze zijn
Trek een vuilniszak over je hoofd; stukken goedkoper en werkt ook perfect (niet dichtbinden van onder ik herhaal niet dichtbinden van onder!!)quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Dan maar verbranden. Ik neem wel een pet mee.
Tot vanmiddag
Kan ze mooi voor Erwin Olaf poseren.quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trek een vuilniszak over je hoofd; stukken goedkoper en werkt ook perfect (niet dichtbinden van onder ik herhaal niet dichtbinden van onder!!)
Plezier
Joh, volgens mij is ze hetquote:Op zondag 10 april 2011 13:15 schreef Pagan het volgende:
Kan ze mooi voor Erwin Olaf poseren.
[ afbeelding ]
Ze ligt lekker onder in de krabpaal. Komt er af in toe uit en hinkt dan naar de deur (in de hoop dat ze naar buiten mag.... think again girl!)quote:
Goed idee; ik ga ookquote:Ik heb mijn nagels gelakt, benen geschoren, driekwarts broek aan.. big flaming ball up in the sky, here I come!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Arme meid.. heerlijk weer om languit buiten te liggen, maar zij mag niet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze ligt lekker onder in de krabpaal. Komt er af in toe uit en hinkt dan naar de deur (in de hoop dat ze naar buiten mag.... think again girl!)
[..]
Goed idee; ik ga ook
quote:Op zondag 10 april 2011 14:21 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |