Nu wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Je weet dat ze straks een "fout feest" krijgen toch?
even hoofdje van laura op dat plaatje plakken natuurlijkquote:
Spix doet het gewoon. Ziggo en UPC ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
spix uit de lucht? Alle anderen streams krijg ik wel verbinding mee
werkt prima hier hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenHet was net alsof hij weer in het huis zat.
En de rest van de bewoners is nog niet van hem af voorlopig
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
ik had deze ook al gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
even hoofdje van laura op dat plaatje plakken natuurlijk![]()
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had deze ook al gemaakt
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lol zou wel wat zijn eerst naar Nederland te liegen om ons te laten geloven dat hij echt weg is en dan weer terug het huis inquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb even gekekenHet was net alsof hij weer in het huis zat.
En de rest van de bewoners is nog niet van hem af voorlopig
Lekkere timing van de Stem De natuur laat zich niet dwingen.quote:
Het ergste aan dit plaatje, is dat ik het er nog niet eens zó raar uit vind zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er was er ooit nog zo 1 in dat huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch niet normaal die gast, geeft poot als zij met d'r vingers knipt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Echt niet heb niet voor niks zitten wachten op de live show, om zeker te zijn dat hij weg was zodat ik het kon geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lol zou wel wat zijn eerst naar Nederland te liegen om ons te laten geloven dat hij echt weg is en dan weer terug het huis in
Da's meer iets voor Mo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef pullup het volgende:
Jo is bang dat ze als babyspice gecast gaat worden![]()
![]()
beterschap BQquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Nou ,dat wordt een dollle avond. Ik voel een migriane opkomen en dat is geen grapje. Fijne avond allemaal.
Ik heb de familie nog niet ontmoet. Maar dat ga ik zeker doen. En ik zie er natuurlijk een paar in de liveshow as donderdag. (Alex zijn twitter)quote:
ze heeft best wel zelfkennisquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef pullup het volgende:
Jo is bang dat ze als babyspice gecast gaat worden![]()
![]()
Ciao BQ, rustig aan dan maar hèquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Nou ,dat wordt een dollle avond. Ik voel een migriane opkomen en dat is geen grapje. Fijne avond allemaal.
Sterkte, hopelijk zet het niet te erg door.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ojee, snel de boel uit doen en je ogen laten rusten. Beterschap meidquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
zei die echt gvd? Ik hoorde wel een sneer in de stem... Was natuurlijk toen Jo er weer doorheen begon te lullen ..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Goh ,als ik zijn twitter zo lees is het bijna jammer dat ik aanstaande donderdag niet naar de liveshow kan
Nee, daarom met kleine letters, dat dacht ie welquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
zei die echt gvd? Ik hoorde wel een sneer in de stem... Was natuurlijk toen Jo er weer doorheen begon te lullen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |