Als het de dader is niet nee, anders wel.quote:
is toch niet schokkkend?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Foto mag achter een spoiler geplaatst worden!
aansteller..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef marcodej het volgende:
Die foto mag wel uit beeld hoor NOS, ik heb het gezien.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Elusive het volgende:
NWSNou, je ziet iemand op de grond liggen. De beelden in mijn voorstelling zijn erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel schokkend (wel erg, daar niet van).
Die gast heeft niet alleen in het winkelcentrum geschoten he, hij op het parkeerdek begonnen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Maar die luisteren ook naar getuigen die onder dergelijke omstandigheden alle tijdsbesef verliezen.
Die staat in de OPquote:
Je zal je kind/man/partner maar herkennen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Precies dat heb ik ook gelezen. Stom dat de NOS dit dan ook laat zien.
jup, maar als men al zegt dat het lijkt op klapperpistooltjes en vuurwerk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zou kunnen.. maar wel maar ff zeggen.. automatisch geweer zegt niks.. kan dus gewoon een pistool zijn geweest.
dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Foto's van neergeschoten mensen vind ik echt niet kunnen - familie en vrienden weten misschien nog van niks en di worden geconfronteerd met zo'n foto.
Swift-girl ook:quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet zo heel schokkend.. Porsche girl was schokkender o.a.
je ziet zn gezicht niet eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Foto's van neergeschoten mensen vind ik echt niet kunnen - familie en vrienden weten misschien nog van niks en di worden geconfronteerd met zo'n foto.
is het zeker wel, lekker spoilerenquote:
Omdat er niet duidelijk is wat voor soort foto's er gepost gaan worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is toch niet schokkkend?
Je ziet niks.. alleen iemand die op straat ligt.
Conspiracyquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat dit soort dingen altijd gebeuren om fantastisch mooie dagen. Zal wel toeval zijn denk ik.
9/11...prachtige dag in NY
Het Koninginnedagdrama...prachtig weer
Columbine....mooie dag
Nu weer een mooie zonnige dag
Toch gek.
Inderdaad, de meeste Nederlanders weten het verschil niet tussen een pistool en geweer. Even afwachten dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
jup, maar als men al zegt dat het lijkt op klapperpistooltjes en vuurwerk...
Men weet gewoon weinig af van vuurwapens.
Ik vind het een afschuwelijke foto.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat dit soort dingen altijd gebeuren om fantastisch mooie dagen. Zal wel toeval zijn denk ik.
Columbine....mooie dag
Toch gek.
dit jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een afschuwelijke foto.
Gewoon, omdat.
klopt, daarom blijf ik tegenwoordig binnen als het mooi weer isquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
De zon verbieden!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
vind je? zou ook een mooie dag uitkiezen.. dan in de regen rondlopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
Op een parkeerdek is het toch minder druk dan in het centrum?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die gast heeft niet alleen in het winkelcentrum geschoten he, hij op het parkeerdek begonnen...
Vergeet Virginia Tech niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
Jouw wil is wet, weet ik wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon, omdat.
ik ook , ook zonder bloed zijn zulke foto's schokkend genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon, omdat.
Zien je anders wel eens iemand zo op de grond liggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, je ziet iemand op de grond liggen. De beelden in mijn voorstelling zijn erger.
Nou nee, maar ik vraag me dan af of het niet predisponerend is tot dit soort daden. Mooi weer = beter zicht om mensen af te knallen? Mooi weer = meer mensen op publieke plekken?quote:
Je vergeet Operatie Barberossa!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
Parkeergarage. Er wordt onder het winkel centrum geparkeerd. Je gaat ook met de roltrap naar boven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die gast heeft niet alleen in het winkelcentrum geschoten he, hij op het parkeerdek begonnen...
Die is ook niet heel erg schokkend als je het mij vraagt.. Geen bloed of wat dan ook..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Swift-girl ook:
http://www.frpnorge.com/w(...)93a36-anp9693485.jpg
Zeik niet,quote:
Het is ook altijd weer de schuld van die kutzon!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
Vuurwerkramp Enschede ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef starla het volgende:
Columbine....mooie dag
Toch gek.
alleen door t verhaal... de foto niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon, omdat.
Was ook zo met de beelden van koninginnedag...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |