En als het gaat om een 20 jarige dan heeft die persoon waarschijnlijk veel meer mensen die om hem/haar zullen rauwen. Tja...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nouja als je tussen een kind moeten kiezen of een bejaarde... kind heeft leven nog voor zich.. bejaarde heeft al een mooie tijd gehad.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Voor kinderen is dit minder erg om te zien dan volwassenen. Hele jonge mensen kunnen het niet plaatsen, beseffen de enorme emotionele impact niet.
Het is natuurlijk niet te hopen dat enkele ouders van aanwezige (of niet aanwezige kinderen) overleden zijn.
Jen kunt tegenwoordig ook niet meer veilig in de trein zitten, voor je het weet, nemen de Molukkers het over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
?
Er is nu 1 keer een dergelijk iets gebeurd en gelijk zeg jij dat we niet meer normaal kunnen winkelen?
Er gebeuren relatief gezien vééél meer vliegtuigrampen, auto-ongelukken, etc. We kunnen dus ook niet meer normaal per auto en vliegtuig gaan?
Zo dacht ik dus ook een beetje idd. Maar toch raken kinderen sneller getraumatiseerd schijnt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Voor kinderen is dit minder erg om te zien dan volwassenen. Hele jonge mensen kunnen het niet plaatsen, beseffen de enorme emotionele impact niet.
Het is natuurlijk niet te hopen dat enkele ouders van aanwezige (of niet aanwezige kinderen) overleden zijn.
Hier het echte slachtoffer van de schietpartij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Faux. het volgende:
Dat wordt dus vanavond boodschappen doen in de Aarhof in plaats van in de Ridderhof.
Dat kan bijna niet, als hij zoals die getuigen beweerde bijna onafgebroken aan het schieten was moet hij vele honderden patronen hebben verschoten. Dat is niet realistisch, alleen het gewicht al.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
Die Marokkaanse ooggetuige had dus wel degelijk gelijk. Die gast heeft 10 tot 15 min staan schieten, zegt de gemeente zelf.
je kan beter helemaal geen boodschappen meer doen, veelte gevaarlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Faux. het volgende:
Dat wordt dus vanavond boodschappen doen in de Aarhof in plaats van in de Ridderhof.
Als ze dood zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kinderen kunnen zulke dingen minder makkelijk verwerken
Lijkt me niet als ik de oogetuigen hoor, en het filmpje beluister.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef DeRakker. het volgende:
Misschien was t wel een glock ... automatisch.. klein...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles online kopen.. Ik ga nooit meer weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef Elusive het volgende:
[..]
je kan beter helemaal geen boodschappen meer doen, veelte gevaarlijk
Ja, ze zijn nog onschuldig en gaan recht de hemel in.quote:
Wat is "onafgebroken", als hij telkens 1 minuut pauze neemt is het voor de getuigen al onafgebroken. Bovendien zeg ik net dat de gemeente het nota bene zelf bevestigde...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, als hij zoals die getuigen beweerde bijna onafgebroken aan het schieten was moet hij vele honderden patronen hebben verschoten. Dat is niet realistisch, alleen het gewicht al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou kunnen.. maar wel maar ff zeggen.. automatisch geweer zegt niks.. kan dus gewoon een pistool zijn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ik de oogetuigen hoor, en het filmpje beluister.
Maar die luisteren ook naar getuigen die onder dergelijke omstandigheden alle tijdsbesef verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is "onafgebroken", als hij telkens 1 minuut pauze neemt is het voor de getuigen al onafgebroken. Bovendien zeg ik net dat de gemeente het nota bene zelf bevestigde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Elusive het volgende:
NWSNiet zo heel schokkend.. Porsche girl was schokkender o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Goed punt idd..vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, als hij zoals die getuigen beweerde bijna onafgebroken aan het schieten was moet hij vele honderden patronen hebben verschoten. Dat is niet realistisch, alleen het gewicht al.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
wat is hier nu verkeerd aan?
als je er niet tegen kan, luister dan radio
Nee, geen last van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef AlwaysConnected het volgende:
En toch keek ik vandaag met andere ogen het centrum in, hier in de Stad
meer mensen daar last van gehad?
ohnee Fokkers komen niet buiten
Precies dat heb ik ook gelezen. Stom dat de NOS dit dan ook laat zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
de dader ligt nog in de appie heijn, zeiden ze bij rtl4
Zo schokkend is dat plaatje niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Foto mag achter een spoiler geplaatst worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |