http://en.wikipedia.org/w(...)m-related_death_ratequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef Elusive het volgende:
als het dragen van een wapen legaal zou zijn in Nederland was dit NOOIT gebeurt. dan had al lang iemand ingegrepen
Ik voldoe aan de eisen, maar ik was het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
25-jarige geflipte blanke Nederlander. Is al bekend welke Fok!ker het was?
Na Dubai worden dit soort scenario's ook goed bestudeerd door terrorisme-experts. Misschien is het motief niet terrorisme in de gebruikelijke zin, maar het scenario is wel bekend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, maar ik snap niet zo goed wat dit met terrorisme te maken heeft.
Oké... Met jou valt niet te praten dat is duidelijk. Als ik ''met oogkleppen op leefde'' zou ik nu ook niet in dit topic reageren..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat dat het leven is.
Ik vind het zieker dat je de 2e wereldoorlog kan visualiseren wanneer je de beelden nog nooit hebt gezien.
Je leeft met oogkleppen op.
Je wilt zekers ook niks afweten van de beelden van Libië?
Op het nieuws is het allemaal prachtig wat er gebeurd.. we zijn zo goed bezig.
Maar Kadafie strijders zijn ook maar papa's die kinderen en een vrouw hebben.. maar nee dat zijn echt de slechteriken...
Je wilt gewoon neit zien wat er op aarde gebeurd.. vind ik triest.
Inclusief de dader, die is het niet waard om meegeteld te worden.quote:
iets wat ze vaak missen bij de opvoeding.. dus mss is het goed dat ze het gezien hebben.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit zoiets meemaak.
de dader is niet doodquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Inclusief de dader, die is het niet waard om meegeteld te worden.
Zeker, maar ook geen beelden van nadat de dader zichzelf dood schoot. Of van later. Of van wanneer dan ook. Ik blijf dat opmerkelijk vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het niet opmerkelijk. Als iemand begint te schieten, dan is niet het eerste wat je doet je mobieltje pakken om je Twitter/Facebook status te updaten en om een filmpje te schieten. Paniek, rennen, chaos en ineens is het voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |