Jawelquote:
Om de een of andere reden kan ik nooit zo goed tegen dit soort reacties.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
als je er aan denkt dat mensen lopend met een kinderwagen aangeschoten werden....
Waarschijnlijk wel, maar duurt natuurlijk wat uurtjes voordat dat de weg naar YouTube etc vindt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, maar ook geen beelden van nadat de dader zichzelf dood schoot. Of van later. Of van wanneer dan ook. Ik blijf dat opmerkelijk vinden.
Nee, 5.quote:
10 tot 20 minuten klinkt erg lang, maar in dergelijke gevallen heb je totaal geen tijdsbesef,quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef apple_pie het volgende:
Ik geloof dat 10 tot 20 minuten niet. Dan moet hij echt ontzettend (onrealistisch) veel munitie bij zich hebben gehad.
Maarja, onder die omstandigheden is tijdsbesef moeilijk.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik nooit zo goed tegen dit soort reacties.
Alsof het voor kinderen erger is dan voor andere mensen.
Dit idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef xyzyx het volgende:
Inclusief de dader, die is het niet waard om meegeteld te worden.
die 2 incidenten moet je je leven niet laten beïnvloeden....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Gezellig .....
Je kunt niet meer normaal in een park rondlopen (bijtend zuur in je gezicht gegooid) en je kunt nu ook niet meer normaal winkelen ...
Trouwens wel typisch dat als het een donker iemand was, er meteen reacties waren geweest in de trant van: "Altijd die kutnegers. Waarom hebben ze ooit rechten gekregen? Ze moeten terug naar Afrika."
En bij Marokkanen: "Die Klote Marokkanen ook. Die moeten gewoon terug naar hun eigen land, die terroristen."
Maar bij blanke Nederlanders geen reacties als dit: "Altijd weer die blanke Nederlanders. Je zou ze het land uit moeten zetten."
.........
Ben je nou aan het trollen? Waarom ga je urenoud nieuws posten alsof het nog niet tig keer voorbij is gekomen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
oh hij schiet zich tegen het hoofd @rtl4
Raar he? Dan zou ik mezelf het land uit willen zetten. Imbeciel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Gezellig .....
Je kunt niet meer normaal in een park rondlopen (bijtend zuur in je gezicht gegooid) en je kunt nu ook niet meer normaal winkelen ...
Trouwens wel typisch dat als het een donker iemand was, er meteen reacties waren geweest in de trant van: "Altijd die kutnegers. Waarom hebben ze ooit rechten gekregen? Ze moeten terug naar Afrika."
En bij Marokkanen: "Die Klote Marokkanen ook. Die moeten gewoon terug naar hun eigen land, die terroristen."
Maar bij blanke Nederlanders geen reacties als dit: "Altijd weer die blanke Nederlanders. Je zou ze het land uit moeten zetten."
.........
Of gewoon veel mensenquote:
ik ben net thuis snol, ik ben niet genoeg geinformeerd sorry hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen? Waarom ga je urenoud nieuws posten alsof het nog niet tig keer voorbij is gekomen...
Sarcasme? Tegen de tijd dat ze er waren had de dader al zelfmoord gepleegd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Snelle reactietijd ook van de autoriteiten.
naja enisgzins snap ik het wel, heeft nog een heel leven voor zich, heeft meestal nog ouders etc... en een ouder iemand van 80 oid, ja...quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook vaak zo, dan zijn er 5 doden....zit er een kind bij, dan ineens is het veul erger.
Ja dat vind ik ook hypocriet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Gezellig .....
.........
Misschien niet posten maar inlezen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben net thuis snol, ik ben niet genoeg geinformeerd sorry hoor
nouja als je tussen een kind moeten kiezen of een bejaarde... kind heeft leven nog voor zich.. bejaarde heeft al een mooie tijd gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook vaak zo, dan zijn er 5 doden....zit er een kind bij, dan ineens is het veul erger.
Kinderen kunnen zulke dingen minder makkelijk verwerkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
10 doden + 1 kind is erger dan 100 volwassen doden idd, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Een kogel schijnt sneller te zijn inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Sarcasme? Tegen de tijd dat ze er waren had de dader al zelfmoord gepleegd...
Haha doe normaal man. Dat kunnen ze juist wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kinderen kunnen zulke dingen minder makkelijk verwerken
rustig maar hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Misschien niet posten maar inlezen dan?
Heb jij schokkende dingen dan meegemaakt als kind?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Haha doe normaal man. Dat kunnen ze juist wel.
Dat is waar..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Kinderen kunnen er slechter tegen.. minder goed verwerken.
Kijk maar naar kindsoldaten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Gezellig .....
.........
Natuurlijk was het sarcasme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Sarcasme? Tegen de tijd dat ze er waren had de dader al zelfmoord gepleegd...
Dat zouden ze wel moeten doen. Zou het land er een stuk mooier uit zien, zonder al die racisten en haatzaaiers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Raar he? Dan zou ik mezelf het land uit willen zetten. Imbeciel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |