Alsje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Vaag dit, spix doet het niet en de sstsite is downwat moet ik nu zonder streams
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ die doet het bij mij nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Vaag dit, spix doet het niet en de sstsite is downwat moet ik nu zonder streams
Deze doet het inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
1 keer is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is een een ordinaire snol die Analex niet eens even wil afslobberenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
-1quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Laura is lief
Nee want Laura is super liefquote:
hier zit een tegenstelling in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Laura is een een ordinaire snol die Analex niet eens even wil afslobberen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:zaterdag 9 april 2011 @ 11:19:24 #2
Sorry, had de 1 minuutregel niet gelezen :$
Ze wil Ananex niet afslobberen, wat niet betekend dat ze geen ordinaire snol is voor andere mannen.quote:
werd ze maar eens naar beneden gezogen in haar draaikolkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jo draagt haar innerlijk leed met waarde en trots. Ze zwemt daadkrachtig tegen haar draaikolk van gevoelens in. Het hoofd boven water houdend tot de draaikolk uitgewerveld is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
werd ze maar eens naar beneden gezogen in haar draaikolk
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Heksje bedankt voor de updates van gister
als het er idd 1 op de 998 was niksquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Pfff. wat maakt dat ene topic op de 998 uit.
helemaal niks dus ga gewoon je gangquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Pfff. wat maakt dat ene topic op de 998 uit.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luiersyndroom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Karim loopt heeeeeel graag gewoon in zijn onderbroek.
Denk dat hij liever zonder loopt, maarja het blijft tv hequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
vooral oranje en geelquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Van mij mag het gewoon een short worden,...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom moet je goede argumenten hebben om te hopen dat iemand ach nee ik ga niet in discussie ook laat maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef DjinN het volgende:
Nog maar 2 topics dan zitten we al weer op 1000!![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
J-Style is toch gewoon Jan Smit underware van C&A
van mij mag hij nu wel op zijn scooter stappenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon een short worden,...
Enne Psych! Ga je nog schaap halen vanavond?
Haha dan wordt het vast weer een topichuntfeestquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay wasquote:
ik gok arnie en PBquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Haha dan wordt het vast weer een topichuntfeest
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay was
Strak plan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van mij mag hij nu wel op zijn scooter stappen
quote:#sstnl Zijn er nog mensen die geloven dat Joanna een normale deelnemer is? Dat haar deelname "gewoon" een uitdaging is? Of is het iemand die schreeuwt om aandacht? Die commerciële belangen heeft! Heeft Gerard niet gewoon gelijk dat het een actrice is?. Dat alles rond haar in scene is gezet?
Het is toch best vreemd als je moeder zich zo mengt in de show? Dat haar vriendje juist nu stopt met de relatie? (aandacht) Dat de moeder de stap van Dennis eerst op Twitter plaatst en pas dagen later aan Joanna verteld is toch helemaal van de zotte?? Waarom deed ze dat?? Dat op haar twitter de site wordt gepromoot op het moment dat ze zelf in een mega put zit. Het is toch best vreemd dat ze zo vreselijk uit haar plaat gaat nav de opmerkingen van Gerard?.(aandacht) Het is toch best vreemd dat ze "de baas" (Hummy) persoonlijk kent. Het is toch best vreemd dat er enorm veel streamlocks waren rond de uitspatting van Miss Joanna? etc etc etc .. kort samengevat De dag dat Joanna en haar team wordt ontmaskerd zou een openbaring zijn!!!...
Uhmzz zo heb ik het nooit bekekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay was
Waarom?? omdat het een heel zelf ingenomen achterbaks kind is, alles Ik Ik Ik en nog eens IK, zij is zielig, zij heeft dit en dan weer dat, zij wil aandacht negatief of positief kan haar geen reet schelen als ze maar aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Uhmzz zo heb ik het nooit bekeken
dan kan ik ook beter mijn Bjorn Borg ook niet meer aantrekken
maar je ach weet je Borg houd van ballen
Jep, maar Bjorn heeft stijl, Jan is gewoon de mega lutsen van de lage landenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Uhmzz zo heb ik het nooit bekeken
dan kan ik ook beter mijn Bjorn Borg ook niet meer aantrekken
maar je ach weet je Borg houd van ballen
Die blijft toch wel drijven met al dat plastic helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oe mag ik me hierbij aansluiten???quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom?? omdat het een heel zelf ingenomen achterbaks kind is, alles Ik Ik Ik en nog eens IK, zij is zielig, zij heeft dit en dan weer dat, zij wil aandacht negatief of positief kan haar geen reet schelen als ze maar aandacht krijgt.
Zij gebruikt mensen nu FLIP en geloof dat ze in de buitenwereld het net zo speelt.
Nee verwend meisje die al zal je dood neervallen nog over je heen stapt.
het is een meid van oh leuk jurkje maar achter je rug loopt te lullen van staat voor geen meter, (je snapt me wel)
nee mijn vriendin zal het nooit worden gewoon een uitgekookt kind die koste wat het kost over iemand anders zijn rug populair wilt doen en wil winnen in het echte leven.
en zolang ze deze instelling houd zou ze altijd op der bek gaan, mensen hebben haar op den duur wel door.
Genoeg zo lijkt mij vanaf deze kant.
En waarom zou het niet lukken denk je??? denk je dat je in een topic zit met alleen maar randdebielen???
Huldequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waarom?? omdat het een heel zelf ingenomen achterbaks kind is, alles Ik Ik Ik en nog eens IK, zij is zielig, zij heeft dit en dan weer dat, zij wil aandacht negatief of positief kan haar geen reet schelen als ze maar aandacht krijgt.
Zij gebruikt mensen nu FLIP en geloof dat ze in de buitenwereld het net zo speelt.
het is een meid van oh leuk jurkje maar achter je rug loopt te lullen van staat voor geen meter, (je snapt me wel)
nee mijn vriendin zal het nooit worden gewoon een uitgekookt kind die koste wat het kost over iemand anders zijn rug populair wilt doen en wil winnen in het echte leven.
en zolang ze deze instelling houd zou ze altijd op der bek gaan, mensen hebben haar op den duur wel door.
En waarom zou het niet lukken denk je??? denk je dat je in een topic zit met alleen maar randdebielen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
zo doe even normaal zeg, snauwbeer. Stap met je goede been uit je bed ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!
Omdat het zo overduidelijk de waarheid is, ik wacht nogsteeds op de dag dat de andere bewoners de dikke vinger in de SST pap zat zijn en gaan rellen.quote:
ik denk het ookquote:
Nou en, wat kan jou het rotten of ze Hummie likt,... als ze wint weet heel Nederland tenminste wat voor kansloze snol het echt isquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Omdat het zo overduidelijk de waarheid is, ik wacht nogsteeds op de dag dat de andere bewoners de dikke vinger in de SST pap zat zijn en gaan rellen.
dat wisten we al hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en, wat kan jou het rotten of ze Hummie likt,... als ze wint weet heel Nederland tenminste wat voor kansloze snol het echt is
is ze ziek ofzoquote:
staat het al in de televaag? dit kan toch bijna niet waar zijn?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
[..]
staat het al in de televaag? dit kan toch bijna niet waar zijn?
Maar de slaapkamer van de Heren is tot nu toe altijd netter en schoner dan die van de damesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Ireth het volgende:
Waarom is het zo'n teringzooi in de slaapkamers? Dat huis is hartstikke groot en ze hebben nu het halve meubilair in de slaapkamers geparkeerd?
Nou, ze wil wel Flip's bed afhalen maar niet opmaken. Lui wijf.quote:
Heb niet gezien dat ze het gingen inrichten maar Karim en Gerard hadden donderdag al het idee om hun slaapkamer "gezellig" in te richten omdat het zo leeg was met z'n tweetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Ireth het volgende:
Waarom is het zo'n teringzooi in de slaapkamers? Dat huis is hartstikke groot en ze hebben nu het halve meubilair in de slaapkamers geparkeerd?
Omdat het het hele programma verkloot?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en, wat kan jou het rotten of ze Hummie likt,... als ze wint weet heel Nederland tenminste wat voor kansloze snol het echt is
T was al te mooi om waar te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ze wil wel Flip's bed afhalen maar niet opmaken. Lui wijf.
Btw, Geer is de enige die zijn dekbed lekker laat luchten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef Chanel5 het volgende:
Geer weer bezig hahaha
[ link | afbeelding ]
bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik ga effe schijten mensen,.... tot over een half uurtje ofzeau
Half uurtje ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
Dit dus, sl op sl en dat allemaal omdat ze over die Dennis lult.quote:
Ga je ook gelijk de krant lezen??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus, sl op sl en dat allemaal omdat ze over die Dennis lult.
Lijkt wel of ze is opgebaard!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
hebben ze een opblaaspop op bed gelegd
wassen beeld denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
hebben ze een opblaaspop op bed gelegd
gewoon zo naar buiten schuiven, hoppa door de voordeur en dan weer het hangslot eropquote:
Dat zou idd wel prettig zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....
Heb ik ook al eens geopperd, maar is nooit echt op gereageerd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....
tyquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volegens mijn een zwaard (voor de act voor Alex om 5/6 uur)
Ik zit hier ook hardop te lachen! Arme Karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha Gerard zit Karim te ownen zeg haha geniaal beetje slecht praten. Ga helemaal stuk hier
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Capaja het volgende:
gezellig op de kamer zeg !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon laten wachten tot hij een ons weegtquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat Je_Psychiater nu in een hoekje zit te huilen omdat ik nog steeds op een antwoord wacht.
Kijk, zo kennen we Laura,... op haar mooist!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Capaja het volgende:
gezellig op de kamer zeg !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor Laura haar SST Mega GangBangquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou op stream 1? een lange zwarte gang met allemaal sst stickers op de muur?
Dat is de gang waar de camera's doorheen rollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou op stream 1? een lange zwarte gang met allemaal sst stickers op de muur?
Daar rijd ze camera, (die achter de spiegels zit) langs...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
echt om de 2 minuten pffff wat een vreselijk lui varken is datquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
en laura gaapt weer. Kan dat mens haar scheur eens een keer dicht houden
Sorry wat was je vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat Je_Psychiater nu in een hoekje zit te huilen omdat ik nog steeds op een antwoord wacht.
maak je niet drukquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
echt om de 2 minuten pffff wat een vreselijk lui varken is dat
haha erg he? kan er niks aan doen.quote:
Dit is wel de eerste echt leuke opmerking die je maakt,... hoewel het nog geen glimlach veroorzaakt bij me. Staat je skoetert al warm te draaien?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
Im off to Groningen, latersssssssssssssss
Moet ik die andere date afzeggen voor vanavond? Of ga je bij m'n buurman langsquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
Im off to Groningen, latersssssssssssssss
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Moet ik die andere date afzeggen voor vanavond? Of ga je bij m'n buurman langs
Wat heeft dat met de streams te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste echt leuke opmerking die je maakt,... hoewel het nog geen glimlach veroorzaakt bij me. Staat je skoetert al warm te draaien?
Ik vind je man super maar heb hem toch even op mute gezetquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Flashbox en anderen, dank dank! Wat een grappig filmpje van Geer die doorratelt. Ik weet zeker dat dit een typisch geval is van uittesten hoe lang hij kan doorpraten totdat hij wordt gestopt omdat het irritant wordt! Is zijn gevoel voor humor.. de 'wat als-situaties' uitvoeren. Grappig!
Heeft hij jouw wel eens geflikt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Flashbox en anderen, dank dank! Wat een grappig filmpje van Geer die doorratelt. Ik weet zeker dat dit een typisch geval is van uittesten hoe lang hij kan doorpraten totdat hij wordt gestopt omdat het irritant wordt! Is zijn gevoel voor humor.. de 'wat als-situaties' uitvoeren. Grappig!
hoi, fennekequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Dat was erg vermakelijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:
Hoi Fenneke.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat was erg vermakelijk inderdaad
Ik heb zo nog een gifje hopelijk in betere kwaliteit van Gerard die Karim laat schrikken
[ afbeelding ]
Hai Fennekequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij spoort niet he, je vraagt wat aan Jesje en mij en je wilde een goede argumentatie, die krijg je en komt hier mee........
dus er zitten wel randdebielen in dit topic, je hebt gewonnen je mag door naar de volgende ronde
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij spoort niet he, je vraagt wat aan Jesje en mij en je wilde een goede argumentatie, die krijg je en komt hier mee........
dus er zitten wel randdebielen in dit topic, je hebt gewonnen je mag door naar de volgende ronde
hou toch eens op met uit je neus vreten en uit je nek kletsen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef MargrietV het volgende:
Of doen ze dat om de weekend streamers te vervelen.
Poutas portuguesas of zoiets....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Gerard wil de volgende keer dat ze opgesloten worden in de slaapkamer het dambord meenemen, volgens mij doelt hij erop dat PP ( Portugeze Prutsers ofzo?) er steeds mee zitten te kloten.
Puta Portugezaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Poutas portuguesas of zoiets....
Schrijf het ongetwijfeld fout, maar is wat Gerard er van maakte
Hij zei Portugese Puta'squote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Gerard wil de volgende keer dat ze opgesloten worden in de slaapkamer het dambord meenemen, volgens mij doelt hij erop dat PP ( Portugeze Prutsers ofzo?) er steeds mee zitten te kloten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Is Sharon nou de enige vrouw die zich niet sletterig gedragen heeft?
Daar zul je er niet ver mee naast zittenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Dat dacht ik al,... Dat wil je ook niet meemaken denk ik, maar ze is wel OKquote:
Gevonden:quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee laat maar ik stap het echte leven weer in en ga genieten van mijn zonnetje op mijn balkonnetje
Bedankt. Ik hoop niet dat ze zo in het leven staat als je beschrijft, zou inderdaad niet zo best zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gek he? Mensen houden gewoon niet van smegmasnollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo heeft het er weer over dat ze onderaan in de poll stond!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef Stranger1977 het volgende:
Dat is natuurlijk niet zo fijn voor Mo, ik begrijp wel dat het haar bezig houdt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo heeft het er weer over dat ze onderaan in de poll stond!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat was erg vermakelijk inderdaad
Ik heb zo nog een gifje hopelijk in betere kwaliteit van Gerard die Karim laat schrikken
[ afbeelding ]
Jij zou vandaag naar Portugal fietsen om iets over de schutting te schreeuwen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik heb een mooi broekje voor Maik gevonden:
[ afbeelding ]
ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo fijn voor Mo, ik begrijp wel dat het haar bezig houdt.
Hij had laatst Monique's string aan, zag er bijna netzo uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Goedemiddag allen!
Ik heb een mooi broekje voor Maik gevonden:
[ afbeelding ]
Dat klopt, ze verwijt de streamers en kijkers dan ook niets. Wel vraagt ze zich af hoe ze in beeld is gebracht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft het toch echt aan zichzelf te danken hoor
gewoon, zoals ze is..quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat klopt, ze verwijt de streamers en kijkers dan ook niets. Wel vraagt ze zich af hoe ze in beeld is gebracht.
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:10 schreef Stranger1977 het volgende:
Mo! De beeldvorming over jou,... Vieze snol, kwakgat, zaadcontainer, smegmagleuf
Nee hoor, ik weet van niets!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zou vandaag naar Portugal fietsen om iets over de schutting te schreeuwen!
Niet? Ohw,... Jij hebt het ook over mo toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...
Ik wil me inderdaad ook niet graag in monique vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:11 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf graag, ik kan me hier echt niet in vinden ...
He, wat heeft ons modelletje vandaag allemaal al voorn leuke dingen gedaan?quote:
Misschien wist je het niet, maar Laura kan dit niet lezen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef Wilskracht het volgende:
Beste Laura je bent lief maar je zou nog liever zijn als je met gapen je hand voor je mond doet.
Sinds ik hier ben bedjes opgemaakt en zwaardjes gefixedquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
He, wat heeft ons modelletje vandaag allemaal al voorn leuke dingen gedaan?
Ah toch als shout out naar haar Genialex!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben bedjes opgemaakt en zwaardjes gefixed
Dat weet ik wel maar ik laat zien dat je op een postieve manier ook kritiek kan geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Misschien wist je het niet, maar Laura kan dit niet lezen hoor
Dan ligt die er wel erg langquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb een gebruikte handdoek naast mijn bed waar meer leven in zit.
Je lult ook als Analexquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar ik laat zien dat je op een postieve manier ook kritiek kan geven.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
als Laura in bejaardenhuis zit, heeft ze eindelijk al deze topics doorgeworsteld en zegt tegen een oude baas met lange sik, wat heeft dat tuig me toch verkeerd beoordeeld, ik was de actiefste van allemaal.Ze hadden allemaal stront in hun ogen.
quote:
middag Markquote:
Franse voedbalster in je Uitje?quote:
Ik heb in de tuin een stukje oud brood wat de duiven nog niet willen vreten en dat ziet er beter uit als Mo.quote:
erg hè zo foutquote:
ik vind hem meer een medische misserquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik is wat mij betreft echt een medisch wonder
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind hem meer een medische misser
Daar zal je je wel mee afgeveegd hebben na het fappen op die foto'squote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb een gebruikte handdoek naast mijn bed waar meer leven in zit.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Over 7 jaar zien we Maik in Man Bijt Hond als Travo dorpsgek in gemeente Ukkel.
geen enge plaatjes meer uploaden hequote:
heeft hij Budha gebeten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Over 7 jaar zien we Maik in Man Bijt Hond als Travo dorpsgek in gemeente Ukkel.
Wie was er voor Monique toen Maik weg was... Laura!quote:
quote:
Gek he?!?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wie was er voor Monique toen Maik weg was... Laura!
Wie is er voor Laura nu Alex weg is... niemand!
Viel me gisteravond al op dat niemand even bij haar gaat kijken hoe het met haar gaat of hoe het is dat het alleen maar ikke ikke ikke is... beetje jammer
Laten we Psych vragen,... gaan wij schaap en/of pizza etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie heeft er zin om mijn huis schoon te maken?
Neuh, heb mijn huis al gedaan. Vind ik genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb pizza gekocht gisteren, dus dat kan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Laten we Psych vragen,... gaan wij schaap en/of pizza eten
Gister gekocht? Dan had je hem ook gister moeten eten. Ik bedoel meer een pizza die Psych dan op z'n skoetert kan komen brengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb pizza gekocht gisteren, dus dat kan!
joannaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Ah, ik weet niet waar ie woont, maar zullen wel vrij hoge bezorgkosten worden als ie ver weg woontquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gister gekocht? Dan had je hem ook gister moeten eten. Ik bedoel meer een pizza die Psych dan op z'n skoetert kan komen brengen.
Moniek denkt alleen aan zichzelf. En steekt in het huis de handjes ook niet uit. Denkt alleen maar mooi te liggen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wie was er voor Monique toen Maik weg was... Laura!
Wie is er voor Laura nu Alex weg is... niemand!
Viel me gisteravond al op dat niemand even bij haar gaat kijken hoe het met haar gaat of hoe het is. Het is alleen maar ikke ikke ikke ... beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |