helemaal niks dus ga gewoon je gangquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Pfff. wat maakt dat ene topic op de 998 uit.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
werd ze maar eens naar beneden gezogen in haar draaikolk
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luiersyndroom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Karim loopt heeeeeel graag gewoon in zijn onderbroek.
Denk dat hij liever zonder loopt, maarja het blijft tv hequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
vooral oranje en geelquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Van mij mag het gewoon een short worden,...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom moet je goede argumenten hebben om te hopen dat iemand ach nee ik ga niet in discussie ook laat maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef DjinN het volgende:
Nog maar 2 topics dan zitten we al weer op 1000!![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
J-Style is toch gewoon Jan Smit underware van C&A
van mij mag hij nu wel op zijn scooter stappenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon een short worden,...
Enne Psych! Ga je nog schaap halen vanavond?
Haha dan wordt het vast weer een topichuntfeestquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en! Wat een kansloze opmerking. Nog 1 topic en we hebben de laatste van de 1ste 1000!
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay wasquote:
ik gok arnie en PBquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Haha dan wordt het vast weer een topichuntfeest
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay was
Strak plan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van mij mag hij nu wel op zijn scooter stappen
quote:#sstnl Zijn er nog mensen die geloven dat Joanna een normale deelnemer is? Dat haar deelname "gewoon" een uitdaging is? Of is het iemand die schreeuwt om aandacht? Die commerciėle belangen heeft! Heeft Gerard niet gewoon gelijk dat het een actrice is?. Dat alles rond haar in scene is gezet?
Het is toch best vreemd als je moeder zich zo mengt in de show? Dat haar vriendje juist nu stopt met de relatie? (aandacht) Dat de moeder de stap van Dennis eerst op Twitter plaatst en pas dagen later aan Joanna verteld is toch helemaal van de zotte?? Waarom deed ze dat?? Dat op haar twitter de site wordt gepromoot op het moment dat ze zelf in een mega put zit. Het is toch best vreemd dat ze zo vreselijk uit haar plaat gaat nav de opmerkingen van Gerard?.(aandacht) Het is toch best vreemd dat ze "de baas" (Hummy) persoonlijk kent. Het is toch best vreemd dat er enorm veel streamlocks waren rond de uitspatting van Miss Joanna? etc etc etc .. kort samengevat De dag dat Joanna en haar team wordt ontmaskerd zou een openbaring zijn!!!...
Uhmzz zo heb ik het nooit bekekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Met andere woorden, Jan Smit houdt Karim z'n leuter vast. Altijd al geweten dat Jantje gay was
Waarom?? omdat het een heel zelf ingenomen achterbaks kind is, alles Ik Ik Ik en nog eens IK, zij is zielig, zij heeft dit en dan weer dat, zij wil aandacht negatief of positief kan haar geen reet schelen als ze maar aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Waarom? (maar wel graag goede argumenten, als dat tenminste lukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |