quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Moet ik die andere date afzeggen voor vanavond? Of ga je bij m'n buurman langs
Wat heeft dat met de streams te maken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste echt leuke opmerking die je maakt,... hoewel het nog geen glimlach veroorzaakt bij me. Staat je skoetert al warm te draaien?
Ik vind je man super maar heb hem toch even op mute gezetquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Flashbox en anderen, dank dank! Wat een grappig filmpje van Geer die doorratelt. Ik weet zeker dat dit een typisch geval is van uittesten hoe lang hij kan doorpraten totdat hij wordt gestopt omdat het irritant wordt! Is zijn gevoel voor humor.. de 'wat als-situaties' uitvoeren. Grappig!
Heeft hij jouw wel eens geflikt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Flashbox en anderen, dank dank! Wat een grappig filmpje van Geer die doorratelt. Ik weet zeker dat dit een typisch geval is van uittesten hoe lang hij kan doorpraten totdat hij wordt gestopt omdat het irritant wordt! Is zijn gevoel voor humor.. de 'wat als-situaties' uitvoeren. Grappig!
hoi, fennekequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Dat was erg vermakelijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:
Hoi Fenneke.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat was erg vermakelijk inderdaad
Ik heb zo nog een gifje hopelijk in betere kwaliteit van Gerard die Karim laat schrikken
[ afbeelding ]
Hai Fennekequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Pablolaatje het volgende:
Kom je daar nu pas achterquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij spoort niet he, je vraagt wat aan Jesje en mij en je wilde een goede argumentatie, die krijg je en komt hier mee........
dus er zitten wel randdebielen in dit topic, je hebt gewonnen je mag door naar de volgende ronde
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij spoort niet he, je vraagt wat aan Jesje en mij en je wilde een goede argumentatie, die krijg je en komt hier mee........
dus er zitten wel randdebielen in dit topic, je hebt gewonnen je mag door naar de volgende ronde
hou toch eens op met uit je neus vreten en uit je nek kletsen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah sorry je hebt gelijk ga even zoeken (was even met iets anders bezig)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef MargrietV het volgende:
Of doen ze dat om de weekend streamers te vervelen.
Poutas portuguesas of zoiets....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
Gerard wil de volgende keer dat ze opgesloten worden in de slaapkamer het dambord meenemen, volgens mij doelt hij erop dat PP ( Portugeze Prutsers ofzo?) er steeds mee zitten te kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |