dat wisten we al hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en, wat kan jou het rotten of ze Hummie likt,... als ze wint weet heel Nederland tenminste wat voor kansloze snol het echt is
is ze ziek ofzoquote:
staat het al in de televaag? dit kan toch bijna niet waar zijn?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
[..]
staat het al in de televaag? dit kan toch bijna niet waar zijn?
Maar de slaapkamer van de Heren is tot nu toe altijd netter en schoner dan die van de damesquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Ireth het volgende:
Waarom is het zo'n teringzooi in de slaapkamers? Dat huis is hartstikke groot en ze hebben nu het halve meubilair in de slaapkamers geparkeerd?
Nou, ze wil wel Flip's bed afhalen maar niet opmaken. Lui wijf.quote:
Heb niet gezien dat ze het gingen inrichten maar Karim en Gerard hadden donderdag al het idee om hun slaapkamer "gezellig" in te richten omdat het zo leeg was met z'n tweetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Ireth het volgende:
Waarom is het zo'n teringzooi in de slaapkamers? Dat huis is hartstikke groot en ze hebben nu het halve meubilair in de slaapkamers geparkeerd?
Omdat het het hele programma verkloot?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou en, wat kan jou het rotten of ze Hummie likt,... als ze wint weet heel Nederland tenminste wat voor kansloze snol het echt is
T was al te mooi om waar te zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, ze wil wel Flip's bed afhalen maar niet opmaken. Lui wijf.
Btw, Geer is de enige die zijn dekbed lekker laat luchten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef Chanel5 het volgende:
Geer weer bezig hahaha
[ link | afbeelding ]
bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik ga effe schijten mensen,.... tot over een half uurtje ofzeau
Half uurtje ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
Dit dus, sl op sl en dat allemaal omdat ze over die Dennis lult.quote:
Ga je ook gelijk de krant lezen??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef Stranger1977 het volgende:
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus, sl op sl en dat allemaal omdat ze over die Dennis lult.
Lijkt wel of ze is opgebaard!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
hebben ze een opblaaspop op bed gelegd
wassen beeld denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\
hebben ze een opblaaspop op bed gelegd
gewoon zo naar buiten schuiven, hoppa door de voordeur en dan weer het hangslot eropquote:
Dat zou idd wel prettig zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....
Heb ik ook al eens geopperd, maar is nooit echt op gereageerd...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
is het niet slimmer als nep5 jo ff apart neemt en haar verbiedt om over dennis te praten? dan hebben wij tenminste geen streamlocks.....
tyquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volegens mijn een zwaard (voor de act voor Alex om 5/6 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |