Ik zit hier ook hardop te lachen! Arme Karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
Haha Gerard zit Karim te ownen zeg haha geniaal beetje slecht praten. Ga helemaal stuk hier
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Capaja het volgende:
gezellig op de kamer zeg !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon laten wachten tot hij een ons weegtquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat Je_Psychiater nu in een hoekje zit te huilen omdat ik nog steeds op een antwoord wacht.
Kijk, zo kennen we Laura,... op haar mooist!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Capaja het volgende:
gezellig op de kamer zeg !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor Laura haar SST Mega GangBangquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou op stream 1? een lange zwarte gang met allemaal sst stickers op de muur?
Dat is de gang waar de camera's doorheen rollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
wat was dat nou op stream 1? een lange zwarte gang met allemaal sst stickers op de muur?
Daar rijd ze camera, (die achter de spiegels zit) langs...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Stability het volgende:
echt om de 2 minuten pffff wat een vreselijk lui varken is datquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
en laura gaapt weer. Kan dat mens haar scheur eens een keer dicht houden
Sorry wat was je vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat Je_Psychiater nu in een hoekje zit te huilen omdat ik nog steeds op een antwoord wacht.
maak je niet drukquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
echt om de 2 minuten pffff wat een vreselijk lui varken is dat
haha erg he? kan er niks aan doen.quote:
Dit is wel de eerste echt leuke opmerking die je maakt,... hoewel het nog geen glimlach veroorzaakt bij me. Staat je skoetert al warm te draaien?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
Im off to Groningen, latersssssssssssssss
Moet ik die andere date afzeggen voor vanavond? Of ga je bij m'n buurman langsquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:56 schreef Annelies-G het volgende:
Im off to Groningen, latersssssssssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |