quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Over 7 jaar zien we Maik in Man Bijt Hond als Travo dorpsgek in gemeente Ukkel.
geen enge plaatjes meer uploaden hequote:
heeft hij Budha gebeten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Over 7 jaar zien we Maik in Man Bijt Hond als Travo dorpsgek in gemeente Ukkel.
Wie was er voor Monique toen Maik weg was... Laura!quote:
quote:
Gek he?!?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wie was er voor Monique toen Maik weg was... Laura!
Wie is er voor Laura nu Alex weg is... niemand!
Viel me gisteravond al op dat niemand even bij haar gaat kijken hoe het met haar gaat of hoe het is dat het alleen maar ikke ikke ikke is... beetje jammer
Laten we Psych vragen,... gaan wij schaap en/of pizza etenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie heeft er zin om mijn huis schoon te maken?
Neuh, heb mijn huis al gedaan. Vind ik genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb pizza gekocht gisteren, dus dat kan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Laten we Psych vragen,... gaan wij schaap en/of pizza eten
Gister gekocht? Dan had je hem ook gister moeten eten. Ik bedoel meer een pizza die Psych dan op z'n skoetert kan komen brengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik heb pizza gekocht gisteren, dus dat kan!
joannaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:22 schreef Reksie1981 het volgende:
Ah, ik weet niet waar ie woont, maar zullen wel vrij hoge bezorgkosten worden als ie ver weg woontquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gister gekocht? Dan had je hem ook gister moeten eten. Ik bedoel meer een pizza die Psych dan op z'n skoetert kan komen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |