Luchtbuksquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had die Vroege Vogels met alle liefde uit hun nest gepleurd.
Maar dan moest ik uit bed en een ladder zoeken
Had ik toevallig ook niet bij de hand toenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LuchtbuksOf gewoon een jachtgeweer
Die sliep nogquote:
Private chambersquote:
Gewoon ff wekken dan, bellen ofzoquote:
Hier waren de vogels zelfs tot iets na 5 uur stil, een wonderquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Vis![]()
Ik ga es ff een turborondje met de stofzuiger door het huis rennen en dan naar buiten, waar die klote-vogels fluiten
Zoals "waarom is de shampoo op?"quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Ff douchen, en nog wat vragen bedenken tijdens het douchen
Volgens mij nietquote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh
Ze moet ook naar die docu van donderdag
Voor die 3e vraag moet ik Qwea meenemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
"Vind jij dat ik een dikke kont heb?"
"Gaan mn borsten al hangen?"
"Is dit scrub voor je gezicht of je bipsebaps?"
Doen het vast goed op zo'n persco
Oh diequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat postte ik donderdagavond![]()
Niemand leest mijn postskraskraskras
Docu'tjequote:
Ik had hem teruggezocht jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Docu'tjeWas echt wel leuk. Eigenlijk vanaf 'Nevermind' / 'Smells like Teen Spirit' tot heden over de Foo's en hoop er omheen enzo. Leuk om te zien. En dat nieuwe album bevat ook wel wat meer de sound uit die tijd, dus denk dat ze dat wel leuk vindt
Het komt vast wel op DVD ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had hem teruggezocht jaMaar er staat maar 1 avond, dus dat heeft geen zin voor haar toch?
Dan kan ze er toch niet heenquote:
Dan koop ik de dvd, zet ik het op, en komt ze het hier kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan ze er toch niet heen
Sorry, ik ben vervelend
Film je wel ff Sjon en Mips samen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan koop ik de dvd, zet ik het op, en komt ze het hier kijken
Mips sloopt hemquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Film je wel ff Sjon en Mips samen?
Film dat ffquote:
Uh-huhquote:
Harrharr opschepperTquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een telefoon die full HD kan filmen
En dat is opgevoed, want?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Het was nogal een mongol trouwens, maar sommigen weten hun huisdieren wel te trainen
[ afbeelding ]
componentenlijmquote:
Dit is ESFquote:
WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Tombo...
http://www.telegraaf.nl/v(...)ote_voordelen__.html
Het is toch een positief artikel Pokonnetjequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Ik gister net toegeven dat ik best blij met mn lichaam benNu niet meer dus
![]()
![]()
Het impliceert dat jij vindt dat ik kleine borsten hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een positief artikel Pokonnetje
Moggehquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook net wakker...
Mooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Tombo...
http://www.telegraaf.nl/v(...)ote_voordelen__.html
Das waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooischeelt ook nog een berg rug en nekklachten
Welke windows versie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ll; weet jij toevallig hoe je aan kunt geven in welke map/root Windows explorer (verkenner) opent?
Vistaquote:
Dankequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet even naar de link van 'explorer' gaan (in bureau-accessoires dus), rechtermuisknop -> eigenschappen.
Dan heb je daar een veld 'doel' (of target). Die pas je aan naar : "%SystemRoot%\Explorer.exe /e, path"
Met als path het volledige pad dat je wil. Dus bv: %SystemRoot%\Explorer.exe /e, C:\Documents and Settings\Pisces29\Pictures\Foto's van mijn poes
Yesquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werkt het? Testte het net hier (wel Win 7, maar ach) en dat werkte
quote:Doden en gewonden bij schietpartij winkelcentrum Ridderhof
ALPHEN AAN DEN RIJN - BIj een schietpartij in winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn zijn zaterdagmiddag twee doden en meerdere gewonden gevallen. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven. Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt.
Later meer
Je zult er maar lopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
z'n mitrailleur (WTF?) komt legen in de C1000
Oh het valt hier wel mee, Had 'm eerst via de site (omdat ik de BETA had), en dan was het wel om de dag ofzo. Nu via de Market en dan max 1x per week ofzo, vaak minder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat watsapp blijft ook maar om updates vragen. Wat een zorgenkindje
Hij schijnt zichzelf door het hoofd te hebben geschoten. Een of andere dolgedraaide ex-werknemer of boze klant ofzo.quote:
Ik wilde het net zeggen, zeker weer zelfmoord als hij klaar isquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij schijnt zichzelf door het hoofd te hebben geschoten. Een of andere dolgedraaide ex-werknemer of boze klant ofzo.
Oh ik dacht dat 1x per maand al veel was hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het valt hier wel mee, Had 'm eerst via de site (omdat ik de BETA had), en dan was het wel om de dag ofzo. Nu via de Market en dan max 1x per week ofzo, vaak minder.
Fuck op man, ik ben net wakkerquote:
Jemig nog meer doden en veel gewonden, blegh...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook wat als de stroopwafels weer een duppie duurder zijn.
teller staat nu op 4 doden geloof ik
quote:
Tha_Eer, vertelquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo. Ik werd ook om 14.00 pas wakker. Maar ja
, mijn nacht was ook apart
.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Er heeft een tijger op mijn balkon gescheten
Niet echt echtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tha_Eer, vertelBen je uit geweest?
Wat is een house-call? Gewoon bij iemand op visite?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt echt, meer een house-call gedaan bij iemand en pas 's ochtends weer thuis beland
.
quote:
Sloeriequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het was wel leuk. En niet elke week
, twee keer in de week
.
Moet je even naar die andere gast sms'en, kijken of 'ie jaloers wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk dagje vandaag! Vanmorgen gewerkt, daarna even naar de ouders toe, die frietjes aten dus dat werd wat langer, daarna naar de stad waar ik een dinnetje belde die kittens wilde komen knuffelen en ook in de stad bleek te zijn, samen ijsje gegeten, naar de kittens toe, daarna rozenstruikje geplant en wasje gedaan en nu ben ik halverwege de afwas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Erik, je bent op dreefquote:
'Konijntje'?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen je tong trouwens of heeft konijntje ook een leuke nacht gehad?
Je bent een gemiddelde Nederlander!quote:
Pas maar op, dadelijk begint ze te schelden.quote:
The bottom half.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben naar keukenzaken geweest, tel ik nu ook als gemiddelde nederlander?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Is het schoon geworden?quote:
Tja, jij vond de duiffies leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ze mag mijn balkon ook wel eens karcheren
Die sportvlek is echt niet van de duiven hoorquote:
Maar jij zegt dus tegen die kerel van je "Zal ik jouw konijntje even verwennen?"quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jij zegt dus tegen die kerel van je "Zal ik jouw konijntje even verwennen?"
Ll snapt emquote:
Bijna klaarquote:
Van welk beest dan wel? Duiven kunnen flink schijten hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die sportvlek is echt niet van de duiven hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna klaar![]()
Alleen het pad naar de voordeur en het kleine terrasje nog, maar daar had ik geen zin meer in.
Morgen is er weer een dag
Yayquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna klaar![]()
Alleen het pad naar de voordeur en het kleine terrasje nog, maar daar had ik geen zin meer in.
Morgen is er weer een dag
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag de kärcher van de buurman een keer lenen.
Zo heet dat tegenwoordig, geloof ik.
Ik heb echt geen idee, een meeuw van een meter of 5 ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Van welk beest dan wel? Duiven kunnen flink schijten hoor.![]()
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilenquote:
Foto!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ideaal op zich hoor, maar echt alles zat onder de modderspetters; inclusief vooral ikke
Dat is ook weer zo, maar toch geef ik nu de voorkeur aan lasagne, tukkie, koffie, wijntje, slapies en hopelijk weer gezond ende frips wakker worden.quote:
Stadsknullie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, een meeuw van een meter of 5 ofzo?
Te laat, heb al gedouchtquote:
Nope, ik vind het nu ook frips wordenquote:
Lachen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen
Oh, dus jij bent van de poep-CSI en je kunt zien van welke vogel faeces afkomstig zijn?quote:
quote:
Trots op je!quote:
Als je in je nakende niksje zit dan is het niet gek, als je in je winterjas zit dan zou ik me zorgen gaan maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaaaag ing!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ken dat liedje helemaal niet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Er is geen fimpje met fatsoenlijk beeld te vinden
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trots op je!
[..]
Als je in je nakende niksje zit dan is het niet gek, als je in je winterjas zit dan zou ik me zorgen gaan maken.Korte broek en een t-shirt, aan de koude kant van het huis (waar alleen in de ochtend de zon op staat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaaaag ing!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dan is het niet raar. Ik denk dat ik dadelijk mijn driekwart broek en shirt ook ga omwisselen voor iets warmers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Korte broek en een t-shirt, aan de koude kant van het huis (waar alleen in de ochtend de zon op staat).
Kijk je pas ESF sinds een paar jaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje helemaal niet!
Word ik dement of was ik misschien in het buitenland ofzo?
Ik heb Eres tú nog tweede zien wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk je pas ESF sinds een paar jaar?Zij heeft gewonnen in 2005
Kan iemand dan even een rugzakje voor mij regelen, of is dat alleen voor scholieren?quote:
Alleen als je ook een leerachterstand hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand dan even een rugzakje voor mij regelen, of is dat alleen voor scholieren?
Ik ben twee keer blijven zitten op de HAVOquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Alleen als je ook een leerachterstand hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben twee keer blijven zitten op de HAVO![]()
Show me the money [ afbeelding ]
Jij bent psychisch nog niet gestopt met roken volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef APK het volgende:
Oeh, een gulden.
Daar kun je nu net een pakje vloei voor kopen
Klep houden, we zitten niet in SESquote:
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent psychisch nog niet gestopt met roken volgens mij.Hoe gaat het met de afkick?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergeten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergeten
Daarom ben ik nu al halverwege een zak borrelnootjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik neem een snackmoment. Goed idee. Ik rook namelijk ook niet.
Je hebt jezelf goed gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd net wakker...FAAL![]()
Eerst maar es koffie dan
Ach je hebt lang lopen spuiten vandaag, dan mag datquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd net wakker...FAAL![]()
Eerst maar es koffie dan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je hebt lang lopen spuiten vandaag, dan mag dat
Ja een hondenbaan om de tuin te doenquote:
Ja lekker op de Zaterdagavondquote:
quote:
Oeh, kleding?quote:
Tombeaulettequote:
Niet echt, ik moet nog eten maar ik denk dat ik het maar ga skippenquote:
Kledingquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, kleding?Of andere leuke spullies?
Oehh lekker, 1 met veldje?quote:
Waarschijnlijk welquote:
quote:
Wel goed smeren dan he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Erik en Pisces![]()
Zusjes en stiefzusjequote:
Meidendagje. Gezellig!quote:
Heb je al terug zitten lezen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Erik en Pisces![]()
Dat had ik dus gepost, maar het is verdwenenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik heb je dit nog nooit horen zeggen, verklaart u nader. -> SC
Oke. En toen? Waarover ging het dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik dus gepost, maar het is verdwenen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niet zoiets als een privéleven.
Oh ik dacht dat het een verkapte hint was richting die van gisterquote:
Mis ik weer een rel waar privé-details op fok gepost worden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niet zoiets als een privéleven.
Dat ik niks voor mezelf kan houdenquote:
'Die van gister'quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een verkapte hint was richting die van gister
Oh nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef APK het volgende:
[..]
Mis ik weer een rel waar privé-details op fok gepost worden?
We zijn gewoon je dagboek of zussiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik niks voor mezelf kan houden.
Ja die hete kerel op het strand.quote:
Erik on the movequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik niks voor mezelf kan houden.
Ja dat valt me ook vaak op, kom je thuis is iets echt veel goedkoper online...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat ik bizar vind..vanmiddag een tuniek gepast en dat staat voor de helft vd prijs op internet(ik vond hem niet leuk maar soit). En dat met meer dingen..
Dan moet je wel á la Greys foto's van jezelf in de spiegel plaatsenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een flinke lente-zomer ronde kleding
Ik ben niet zo'n dagboekposterquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel á la Greys foto's van jezelf in de spiegel plaatsen
Gelukkig niks van wat ik gekocht heb, koop eigks alleen broeken in de winkel omdat ze ze daar vermaken. 1 topje gekocht maar die is wel heel apart.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat valt me ook vaak op, kom je thuis is iets echt veel goedkoper online...![]()
Ik ben ook wel toe aan een flinke lente-zomer ronde kleding
Oeh wat ben jij aardig vandaagquote:
Ik kan dat dus niet he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig niks van wat ik gekocht heb, koop eigks alleen broeken in de winkel omdat ze ze daar vermaken. 1 topje gekocht maar die is wel heel apart.
Heb alweer een mandje volmaarrr wel veel sale en de helft gaat ws toch terug omdat niet past/niet staat enz
Hij is een ietsiepietsie verward.quote:
Ik moet in een kledingwinkel altijd eerst twintig keer langs een kledingstuk lopen en het steeds even vasthouden en twijfelen voordat ik het een pashokje in neemquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet he.Ik moet echt in de winkel staan, stoffie voelen, vergelijken met wat er verder hangt en het ding aanhebben om te bepalen of het me staat. Gewoon in 1 keer klaar en geen gedoe met terugsturen.
De winkel waar ik altijd graag winkelde heeft tegenwoordig een winkelteam dat de rekken zo vol stouwt dat de Mr mee moet om er wat uit te halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet he.Ik moet echt in de winkel staan, stoffie voelen, vergelijken met wat er verder hangt en het ding aanhebben om te bepalen of het me staat. Gewoon in 1 keer klaar en geen gedoe met terugsturen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet in een kledingwinkel altijd eerst twintig keer langs een kledingstuk lopen en het steeds even vasthouden en twijfelen voordat ik het een pashokje in neem, en dan daar weer veel te lang twijfelen voor de spiegel
.
Dat is mijn constante toestand.quote:
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik vrij snel weer terzijde gelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig.Wat een ellende lijkt me dat, keuken shoppen.
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je mijn Volendammer foto al gezien?
Erik, roep eens Oeh en Ah over al die andere smakelijke hapjes?
/Aandacht-ik-zit-me-niet-voor-niets-de-tandjes-te-uploaden!Direct linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loopt toch als een tiet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon in mijn uppie in dat persdag topic he?
Ik post driftig achter je aan heurquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk niet.quote:
Want in ESF het bovenste of één na bovenste topic met 'Persdag' in de titel openen is iets teveel moeite?quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukEn we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
Ik ben al aan het mulitaskenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Want in ESF het bovenste of één na bovenste topic met 'Persdag' in de titel openen is iets teveel moeite?Laat dan maar
Stiekem toch homo vrouw?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het mulitaskenén nieuwe Foo Fighters album luisteren, én in de SC posten én FIFA spelen. Dat zijn al 2 dingen teveel
Nee we zeiden gewoon dat we nog niks gekocht hadden en de maten niet precies wisten. Dus dan bleef het bij zo'n algemeen praatje en kon je zo weer verder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Zagen jullie er zo armlastig uit?![]()
Huuuu!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zeiden gewoon dat we nog niks gekocht hadden en de maten niet precies wisten. Dus dan bleef het bij zo'n algemeen praatje en kon je zo weer verder.
Al vond ik (en wij beiden eigenlijk) de keukenconcurrent wel echt géén fijne zaak. Gros echt spuuglelijke keukens, die hele sfeer die er hangt is niet relaxed, en echt van die gesjeesde harry's in zo'n fout maatpak als van die overactieve agressieve verkopertjes
Oehh ja die verkopersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukEn we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
Verder alleen even bij KVIK geweest, daar hadden ze wel leuke dingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuu!Mooi dat je dat dan al weet, hoef je daar geen tijd meer aan te spenderen. Of het moet voor de onderhandeling bij de concurrent gunstig zijn.
Omdat je het dan moet delen met de andere 90% bewoner?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef APK het volgende:
Waarom wil niemand mijn 10% huis kopen?![]()
[ afbeelding ]
Die zijn best duur jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verder alleen even bij KVIK geweest, daar hadden ze wel leuke dingenWel redelijk aan de prijs, dus eerst maar eens zien hoe het allemaal uitkomt en wat de wensen precies zijn.
En de maten
Like I care, ik wil 10% moneysquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat je het dan moet delen met de andere 90% bewoner?
Er staat een vraag aan de overkant open, tap tap!quote:
Nee, daar willen we sowieso gaan kijken (en wss wel kopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn best duur ja
Ben je ook al eens bij de ikea geweest?
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik zou omvallen als ik al niet op de bank hing.Dus ik ga bedwaarts. Trust!
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, daar willen we sowieso gaan kijken (en wss wel kopen) maar het is ook wel leuk ff bij wat anderen te kijken
Slaap lekker Catquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik zou omvallen als ik al niet op de bank hing.Dus ik ga bedwaarts. Trust!
En mag morgen ook weer om 6 uur eruit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!
[..]
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenen goede prijs-kwaliteit, doen
Oef, slaap lekker dan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mag morgen ook weer om 6 uur eruit.
Vlotjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ha! De tjoelipz en tsjiezz foto gevonden
Wat danquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Er staat een vraag aan de overkant open, tap tap!
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!
[..]
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenen goede prijs-kwaliteit, doen
Een magnetron die nog op kolen werktquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.Het mag dus best wat klassiek ogen, dat past wel bij het huis, maar toch modern
Houtquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.Het mag dus best wat klassiek ogen, dat past wel bij het huis, maar toch modern
Houten werkblad lijkt me ook niks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nee geen magnetron op kolen en geen houten werkbladen en dat soort gedoe.
Ah nee, je hebt hem al gefixed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat dan
En jij hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag wat jij met puters doet
Jap en een houtoventje natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Houten werkblad lijkt me ook niks!Maar Ml zal wel houten frontjes bedoelen
Leuk hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ben je een dag te laat, gister was het vragenuurtjedag
Zit je nou ook al met Piscie te smsen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Ik gooi er nog een wanhoops-sms'je tegenaan, fuck it!
Dat doe je bij mij nooitquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Ik gooi er nog een wanhoops-sms'je tegenaan, fuck it!
Nee watsappenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou ook al met Piscie te smsen?![]()
Ook?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou ook al met Piscie te smsen?![]()
Pisces brengt het beste in hem naar bovenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat was toch zo kut, APK? Wat is er ineens zo anders aan? Hmm?
Hoeft geen hout te zijn hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Frontjes van hout lijkt me niet meer dan normaal, maar daar ook geen hout'kleur' ofzo hoor
Ja ik zal er op lettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeft geen hout te zijn hoormaar zorg wel dat je garantie hebt op de frontjes.
quote:
Doe je ook aan wanhoops mmsjes ?quote:
Well baby, i went back and got it for youquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ahhhhhhhhhhh I thought the old lady dropped it into the ocean in the end?![]()
Welke?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
Top hits vd 90s, even wat luchtigs na al dat gitaargeweld.
Nu Ken Lee Badiebadiebajoeeeeee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |