Huuuu!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zeiden gewoon dat we nog niks gekocht hadden en de maten niet precies wisten. Dus dan bleef het bij zo'n algemeen praatje en kon je zo weer verder.
Al vond ik (en wij beiden eigenlijk) de keukenconcurrent wel echt géén fijne zaak. Gros echt spuuglelijke keukens, die hele sfeer die er hangt is niet relaxed, en echt van die gesjeesde harry's in zo'n fout maatpak als van die overactieve agressieve verkopertjes
Oehh ja die verkopersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukEn we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
Verder alleen even bij KVIK geweest, daar hadden ze wel leuke dingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huuuu!Mooi dat je dat dan al weet, hoef je daar geen tijd meer aan te spenderen. Of het moet voor de onderhandeling bij de concurrent gunstig zijn.
Omdat je het dan moet delen met de andere 90% bewoner?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef APK het volgende:
Waarom wil niemand mijn 10% huis kopen?![]()
[ afbeelding ]
Die zijn best duur jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verder alleen even bij KVIK geweest, daar hadden ze wel leuke dingenWel redelijk aan de prijs, dus eerst maar eens zien hoe het allemaal uitkomt en wat de wensen precies zijn.
En de maten
Like I care, ik wil 10% moneysquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat je het dan moet delen met de andere 90% bewoner?
Er staat een vraag aan de overkant open, tap tap!quote:
Nee, daar willen we sowieso gaan kijken (en wss wel kopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zijn best duur ja
Ben je ook al eens bij de ikea geweest?
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik zou omvallen als ik al niet op de bank hing.Dus ik ga bedwaarts. Trust!
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, daar willen we sowieso gaan kijken (en wss wel kopen) maar het is ook wel leuk ff bij wat anderen te kijken
Slaap lekker Catquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik zou omvallen als ik al niet op de bank hing.Dus ik ga bedwaarts. Trust!
En mag morgen ook weer om 6 uur eruit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!
[..]
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenen goede prijs-kwaliteit, doen
Oef, slaap lekker dan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mag morgen ook weer om 6 uur eruit.
Vlotjequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ha! De tjoelipz en tsjiezz foto gevonden
Wat danquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Er staat een vraag aan de overkant open, tap tap!
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je ws ook wel vroeg aan het werk vandaag, truste!
[..]
Als je niet iets aparts wil (niet dat ze dat daar niet hebbenen goede prijs-kwaliteit, doen
Een magnetron die nog op kolen werktquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.Het mag dus best wat klassiek ogen, dat past wel bij het huis, maar toch modern
Houtquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het idee is beetje jaren 30, maar dan modern.Het mag dus best wat klassiek ogen, dat past wel bij het huis, maar toch modern
Houten werkblad lijkt me ook niks!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nee geen magnetron op kolen en geen houten werkbladen en dat soort gedoe.
Ah nee, je hebt hem al gefixed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Wat dan
En jij hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag wat jij met puters doet
Jap en een houtoventje natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Houten werkblad lijkt me ook niks!Maar Ml zal wel houten frontjes bedoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |