Trots op je!quote:
Als je in je nakende niksje zit dan is het niet gek, als je in je winterjas zit dan zou ik me zorgen gaan maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaaaag ing!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ken dat liedje helemaal niet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Er is geen fimpje met fatsoenlijk beeld te vinden
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trots op je!
[..]
Als je in je nakende niksje zit dan is het niet gek, als je in je winterjas zit dan zou ik me zorgen gaan maken.Korte broek en een t-shirt, aan de koude kant van het huis (waar alleen in de ochtend de zon op staat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaaaag ing!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dan is het niet raar. Ik denk dat ik dadelijk mijn driekwart broek en shirt ook ga omwisselen voor iets warmers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Korte broek en een t-shirt, aan de koude kant van het huis (waar alleen in de ochtend de zon op staat).
Kijk je pas ESF sinds een paar jaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje helemaal niet!
Word ik dement of was ik misschien in het buitenland ofzo?
Ik heb Eres tú nog tweede zien wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk je pas ESF sinds een paar jaar?Zij heeft gewonnen in 2005
Kan iemand dan even een rugzakje voor mij regelen, of is dat alleen voor scholieren?quote:
Alleen als je ook een leerachterstand hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand dan even een rugzakje voor mij regelen, of is dat alleen voor scholieren?
Ik ben twee keer blijven zitten op de HAVOquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Alleen als je ook een leerachterstand hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben twee keer blijven zitten op de HAVO![]()
Show me the money [ afbeelding ]
Jij bent psychisch nog niet gestopt met roken volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef APK het volgende:
Oeh, een gulden.
Daar kun je nu net een pakje vloei voor kopen
Klep houden, we zitten niet in SESquote:
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent psychisch nog niet gestopt met roken volgens mij.Hoe gaat het met de afkick?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergeten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, kwam er vanmiddag om 4 uur achter dat ik mijn pleister was vergeten
Daarom ben ik nu al halverwege een zak borrelnootjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik neem een snackmoment. Goed idee. Ik rook namelijk ook niet.
Je hebt jezelf goed gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd net wakker...FAAL![]()
Eerst maar es koffie dan
Ach je hebt lang lopen spuiten vandaag, dan mag datquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik werd net wakker...FAAL![]()
Eerst maar es koffie dan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je hebt lang lopen spuiten vandaag, dan mag dat
Ja een hondenbaan om de tuin te doenquote:
Ja lekker op de Zaterdagavondquote:
quote:
Oeh, kleding?quote:
Tombeaulettequote:
Niet echt, ik moet nog eten maar ik denk dat ik het maar ga skippenquote:
Kledingquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, kleding?Of andere leuke spullies?
Oehh lekker, 1 met veldje?quote:
Waarschijnlijk welquote:
quote:
Wel goed smeren dan he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Erik en Pisces![]()
Zusjes en stiefzusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |