Heb je al terug zitten lezen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel
Erik en Pisces![]()
Dat had ik dus gepost, maar het is verdwenenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik heb je dit nog nooit horen zeggen, verklaart u nader. -> SC
Oke. En toen? Waarover ging het dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik dus gepost, maar het is verdwenen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niet zoiets als een privéleven.
Oh ik dacht dat het een verkapte hint was richting die van gisterquote:
Mis ik weer een rel waar privé-details op fok gepost worden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niet zoiets als een privéleven.
Dat ik niks voor mezelf kan houdenquote:
'Die van gister'quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een verkapte hint was richting die van gister
Oh nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef APK het volgende:
[..]
Mis ik weer een rel waar privé-details op fok gepost worden?
We zijn gewoon je dagboek of zussiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik niks voor mezelf kan houden.
Ja die hete kerel op het strand.quote:
Erik on the movequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik niks voor mezelf kan houden.
Ja dat valt me ook vaak op, kom je thuis is iets echt veel goedkoper online...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat ik bizar vind..vanmiddag een tuniek gepast en dat staat voor de helft vd prijs op internet(ik vond hem niet leuk maar soit). En dat met meer dingen..
Dan moet je wel á la Greys foto's van jezelf in de spiegel plaatsenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een flinke lente-zomer ronde kleding
Ik ben niet zo'n dagboekposterquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel á la Greys foto's van jezelf in de spiegel plaatsen
Gelukkig niks van wat ik gekocht heb, koop eigks alleen broeken in de winkel omdat ze ze daar vermaken. 1 topje gekocht maar die is wel heel apart.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat valt me ook vaak op, kom je thuis is iets echt veel goedkoper online...![]()
Ik ben ook wel toe aan een flinke lente-zomer ronde kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |