Ik kan dat dus niet he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig niks van wat ik gekocht heb, koop eigks alleen broeken in de winkel omdat ze ze daar vermaken. 1 topje gekocht maar die is wel heel apart.
Heb alweer een mandje volmaarrr wel veel sale en de helft gaat ws toch terug omdat niet past/niet staat enz
Hij is een ietsiepietsie verward.quote:
Ik moet in een kledingwinkel altijd eerst twintig keer langs een kledingstuk lopen en het steeds even vasthouden en twijfelen voordat ik het een pashokje in neemquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet he.Ik moet echt in de winkel staan, stoffie voelen, vergelijken met wat er verder hangt en het ding aanhebben om te bepalen of het me staat. Gewoon in 1 keer klaar en geen gedoe met terugsturen.
De winkel waar ik altijd graag winkelde heeft tegenwoordig een winkelteam dat de rekken zo vol stouwt dat de Mr mee moet om er wat uit te halenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet he.Ik moet echt in de winkel staan, stoffie voelen, vergelijken met wat er verder hangt en het ding aanhebben om te bepalen of het me staat. Gewoon in 1 keer klaar en geen gedoe met terugsturen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet in een kledingwinkel altijd eerst twintig keer langs een kledingstuk lopen en het steeds even vasthouden en twijfelen voordat ik het een pashokje in neem, en dan daar weer veel te lang twijfelen voor de spiegel
.
Dat is mijn constante toestand.quote:
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik vrij snel weer terzijde gelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig.Wat een ellende lijkt me dat, keuken shoppen.
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Ll, heb je mijn Volendammer foto al gezien?
Erik, roep eens Oeh en Ah over al die andere smakelijke hapjes?
/Aandacht-ik-zit-me-niet-voor-niets-de-tandjes-te-uploaden!Direct linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loopt toch als een tiet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon in mijn uppie in dat persdag topic he?
Ik post driftig achter je aan heurquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk niet.quote:
Want in ESF het bovenste of één na bovenste topic met 'Persdag' in de titel openen is iets teveel moeite?quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, nu er nog niks moet is het nog leukEn we hebben maar 2 zaken ff gezien, beetje vluchtig doorgelopen, boekjes meegepakt en alle verkopers op afstandje kunnen houden
Ik ben al aan het mulitaskenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Want in ESF het bovenste of één na bovenste topic met 'Persdag' in de titel openen is iets teveel moeite?Laat dan maar
Stiekem toch homo vrouw?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het mulitaskenén nieuwe Foo Fighters album luisteren, én in de SC posten én FIFA spelen. Dat zijn al 2 dingen teveel
Nee we zeiden gewoon dat we nog niks gekocht hadden en de maten niet precies wisten. Dus dan bleef het bij zo'n algemeen praatje en kon je zo weer verder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw!![]()
Zagen jullie er zo armlastig uit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |