Komt uit een kinderfilmquote:
ZO oppervlakkig is Tombo ook weer niet hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Cock cock cock? Tombo laat haar wensen weer spreken?
En wat is dumbledore?
Nou het ligt er aan waarom hij/zij/het 'cock cock cock' riep natuurlijk, het kan nog best een goede vertaling zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZO oppervlakkig is Tombo ook weer niet hoor
Dat was op tv, en dat werd vertaald als "pijpen"
En Dumbledore is van Harry Potter
In een gesprek, hij zei dat zij te preuts was, en het woord 'cock' niet zou gebruiken ofzo...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het ligt er aan waarom hij/zij/het 'cock cock cock' riep natuurlijk, het kan nog best een goede vertaling zijn.
Oh dat ken ik nie
Nee, dat is....quote:Op donderdag 7 april 2011 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In een gesprek, hij zei dat zij te preuts was, en het woord 'cock' niet zou gebruiken ofzo...
Dan is het toch geen pijpen?
Ja, dat weet ik wel, ik dacht ineens dat ik misschien iets miste ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat is....
Dat weet je vast wel![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien was penis, penis, penis te zwaar beladen voor ze
Of haan haan haanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien was penis, penis, penis te zwaar beladen voor ze
Doe je ook mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, doet APK de vraag-van-de-dag ronde?
Geen idee eik, toen was ik 4 ofzo.. maar ik zet in op Jeroentjequote:
En wat is de naam van de straat waar jij geboren bent?quote:
Ariequote:Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee eik, toen was ik 4 ofzo.. maar ik zet in op JeroentjeKonijn
![]()
En jij?
Dat grapje ken ik al, check ook even of ze een HTML5 compatible browser hebben anders werkt het nietquote:Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
En wat is de naam van de straat waar jij geboren bent?
Welk dier was Arie?quote:
Huhquote:Op donderdag 7 april 2011 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dat grapje ken ik al, check ook even of ze een HTML5 compatible browser hebben anders werkt het niet
Waar dan mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Heeft geen reet met internet te maken
Die in een plantenpot ligt?quote:
Nee-hee.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Waar dan mee?Wachtwoorden aan het kraken?
Is dat dat je jezelf ziet rennen in de wijk waar je geboren bent?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, jullie kennen http://www.thewildernessdowntown.com/ niet?
Is dat net zoiets als Dumbeldoredinges?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat dat je jezelf ziet rennen in de wijk waar je geboren bent?
Die is heel tof!
Nee, Arie is in een sigarenkistje bedekt met fluweel van binnen de gracht op gegaan.quote:
Dit is toch persoonlijker ipv zoiets randoms?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch een ziljoen van dat soort generators op Facebook en weet ik waar
Ja, maar bij mij is heel weinig beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |