quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Autisme is niet grappig man, mensen hebben dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij begint over autisme. Dus nu moet je ook ermee leren leven.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij begint over autisme. Dus nu moet je ook ermee leren leven.
Okéquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bijna, geef ons een paar minuten. Dan mag hij dicht.
Nee, ik moet TS even duidelijk maken dat autisme niet leuk is. Ik heb een lichte vorm en dat is niet leuk.quote:
Skkltje.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus iedereen en hun oma op Fok! maakt grappen over autisten, en als ik het doe is het niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet TS even duidelijk maken dat autisme niet leuk is. Ik heb een lichte vorm en dat is niet leuk.![]()
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Skkltje.
Hoop dat jij een autisme krijgt
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.
Ga nou NIE zo doe van da je t NIE begrijp wan je wee donder goe da ik geen grapje maakquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga nou NIE zo doe van da je t NIE begrijp wan je wee donder goe da ik geen grapje maak
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En nu dat cynisme er overheen, ga je schamen manDie jongen heeft al zo veel te verduren.
Dankje dat je voor me opkomt. Hij weet niet hoe het is om zo te leven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En nu dat cynisme er overheen, ga je schamen manDie jongen heeft al zo veel te verduren.
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.
Hij is niet uit, hij ligt in bed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef porsche1 het volgende:
Ik wist niet dat Iteejer ofzo al zo uit was.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Nachtboy het volgende:
waarom mag niemand haar ?? zo slecht is het ook weer niet
Waarom bannen jullie dat soort mensen niet die zo over autisme praten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregen
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom bannen jullie dat soort mensen niet die zo over autisme praten?
En als ik iets over Juicyhil zijn omvang zeg is het wel fout. ;s
Oud.quote:
vertel mij precies wat er oz slecht aan is ?quote:
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die datquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Zucht, ga naar bed wil je?
Vind het gewoon gek. Hij kan er wat aan doen, ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Zucht, ga naar bed wil je?
Zolang ie in z'n eigen bed ligt welquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voor iteejer is dat al een vakantie.
Nee, ik ga zo slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die dat
Da's Porsche, die hele gast is fake.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die dat
Waar slaat dit op?quote:
Ze lultquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o oke ken hem niet dus zal wel dan toch
ze maakte maar een grapje denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
Check mijn IP maar Yvonne, morgen. Als ik daar internet heb heb ik een Zwitsers IP.
Anders een week niet online
nu snap ik het helemaal niet meer. het is al laat zeg ik maar hahaquote:
Ze doet altijd stom tegen mequote:
maar ga jij op vakantie op fok dan ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
Check mijn IP maar Yvonne, morgen. Als ik daar internet heb heb ik een Zwitsers IP.
Anders een week niet online
Das niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregen
Skillstorm dusquote:
Wat nou? ;squote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef yvonne het volgende:![]()
![]()
![]()
Porsche, ga slapen mens, echt.
Godskolere.
En bedankt v voor je stomme topic
Weekje kliko.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
maar ga jij op vakantie op fok dan ??
"want zij zijn groot en ik is klein'quote:
Doe wat aan die TS hij pest me heel erg. Minstens een week, of 49 uurquote:
Hij heeft mijn topic verneuktquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
Porsche, ga slapen mens, echt.
Godskolere.
En bedankt v voor je stomme topic
Welnee, ik haat niemand.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nu snap ik het helemaal niet meer. het is al laat zeg ik maar haha
Zo is het wel als ik rood was piepte je andersquote:
o oke. ik ken hem niet maar jullie kennen elkaar vast goed als ik het zo hoor. jullie lijken wel een getrouwd stel hahahahquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niemand.
Porsche is een beetje in de war, dat heeft ie altijd als ie moet reizen.
Echt gewoon binnen de minuut!quote:
;s wat wil je nou? Met ston doen berijk je nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, ik haat niemand.
Porsche is een beetje in de war, dat heeft ie altijd als ie moet reizen.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o oke. ik ken hem niet maar jullie kennen elkaar vast goed als ik het zo hoor. jullie lijken wel een getrouwd stel hahahah
Nee in de eggiequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
maar ga jij op vakantie op fok dan ??
Gaquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
;s wat wil je nou? Met ston doen berijk je niets
Doe normaal ;squote:
Ja dat bedoel ik nou dat ie een beetje in de war is...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
maar hij valt op mannen zei die net
Moet je hem eens bannen, dan weer unbannen en gelijk weer bannen. Zoveel DM´s heb je nog nooit gehad.quote:
doe normaal vrij forum ditquote:
Leuk hoor je liet me flink schrikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je hem eens bannen, dan weer unbannen en gelijk weer bannen. Zoveel DM´s heb je nog nooit gehad.
En sinds wanneer is dit nou weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal ;s
Leuk hoor omdat ik een beetje autistisch ben deze grapjes
Och jeetje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal ;s
Leuk hoor omdat ik een beetje autistisch ben deze grapjes
nou ik zie het wel zitten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik nou dat ie een beetje in de war is...
Als je mij een beetje volgt en mijn kwaliteit mails leest weet je dat ik de laatste tijd er wat meer voor ben uitgekomen. Ik heb een lichte vorm van het asperge syndroom maar merk je niet veel van. Ben naar buiten gekomen omdat Graseter het al door zat te vertellenquote:
Ja! Tell him!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
Leuk hoor Porsche. je hebt mijn topic volgebaggerd, stom kutkind!
nou dat vind ik oprecht zielig voor je. maar als je er goed mee kan leven is het toch niet zo erg??quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje volgt en mijn kwaliteit mails leest weet je dat ik de laatste tijd er wat meer voor ben uitgekomen. Ik heb een lichte vorm van het asperge syndroom maar merk je niet veel van. Ben naar buiten gekomen omdat Graseter het al door zat te vertellen
Doe nou maar niet of het je niks boeit want via de DM zat je toch wel te janken omdat ik je vernederdequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet of het je niks boeit want via de DM zat je toch wel te janken omdat ik je vernederde
Deel ze met ons.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet of het je niks boeit want via de DM zat je toch wel te janken omdat ik je vernederde
En nu denk je dat je bij elke scheet naar jou toe, kom laat ikmijn asperges eens steken....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje volgt en mijn kwaliteit mails leest weet je dat ik de laatste tijd er wat meer voor ben uitgekomen. Ik heb een lichte vorm van het asperge syndroom maar merk je niet veel van. Ben naar buiten gekomen omdat Graseter het al door zat te vertellen
Ja maar fok is niet eerlijk. Ik peste een dikzak hier en kreeg er een ban voor. Mensen pesten mij en er gebeurt niets. Terwijl ik er niets aan kan doen van me autisme en die dikzak welquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nou dat vind ik oprecht zielig voor je. maar als je er goed mee kan leven is het toch niet zo erg??
Hij mankeert, buiten dat ie een beetje dom is, gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nou dat vind ik oprecht zielig voor je. maar als je er goed mee kan leven is het toch niet zo erg??
Hé, ik heb in het begin nog gemod, maar er was niet tegenop te moddenquote:
Ja, ik ben er net pas vijf minuten overheen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Donderop met je kut grapjes en ga Juicyhil zijn vetrol neuken ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nu denk je dat je bij elke scheet naar jou toe, kom laat ikmijn asperges eens steken....
Es kijken, zal ik je nou gewoon eens bannen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja maar fok is niet eerlijk. Ik peste een dikzak hier en kreeg er een ban voor. Mensen pesten mij en er gebeurt niets. Terwijl ik er niets aan kan doen van me autisme en die dikzak wel
Oh, nou ban Porsche dan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, ik heb in het begin nog gemod, maar er was niet tegenop te modden
wat weet jij daar nou van? Je bent m'n ma niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij mankeert, buiten dat ie een beetje dom is, gewoon helemaal niks.
Jij vin wel merrquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, zal ik je nou gewoon eens bannen?
Voor de 9768976e keer hetzelfde jankverhaal ophangen is gewoon banbaar.
Vind ik.
Ban aanvragenquote:
het lijkt alsof het grapje uit de hand loopt nu ? hij heeft een ziekte he...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Es kijken, zal ik je nou gewoon eens bannen?
Voor de 9768976e keer hetzelfde jankverhaal ophangen is gewoon banbaar.
Vind ik.
Stop maar, voor ze het ook echt doet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van? Je bent m'n ma niet.
Gelukkig anders was ik ook lelijk
Nu begin ik wel een beetje in je zogenaamde autisme te geloven. Weet je zeker dat je chromosonen wel op de juiste plek zitten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja maar fok is niet eerlijk. Ik peste een dikzak hier en kreeg er een ban voor. Mensen pesten mij en er gebeurt niets. Terwijl ik er niets aan kan doen van me autisme en die dikzak wel
Hij heeft geen ziektequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
het lijkt alsof het grapje uit de hand loopt nu ? hij heeft een ziekte he...
Ja maar ze gelooft me niet. Boeiend dan niet. Moet zij weten ik weet dat t waar isquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
het lijkt alsof het grapje uit de hand loopt nu ? hij heeft een ziekte he...
Is dat tegen de regels dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie terug is uit zwitserlandquote:
Welquote:
doe normaal manquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu begin ik wel een beetje in je zogenaamde autisme te geloven. Weet je zeker dat je chromosonen wel op de juiste plek zitten?
Och jeetje, dit loopt niet helemaal zoals je zou willen, is het niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Donderop met je kut grapjes en ga Juicyhil zijn vetrol neuken ofzo
nou.. hij reageert soms wel raar dus weet je dat wel zeker dan hahahquote:
Doe je toch niet had je gras ook beloofdquote:
laat me gewoon met rustquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Och jeetje, dit loopt niet helemaal zoals je zou willen, is het niet?
Het is 1 grote trollquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nou.. hij reageert soms wel raar dus weet je dat wel zeker dan hahah
Ga dan naar je nest man.quote:
LAAT ME GEWOON MET RUSTquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het bewijs yvonne, hij heeft weldegelijk een ziekte. Chronisch liegen!
Dat doe jij met anderen ook niet, geef me dan 1 reden waarom we dat met jou wel zouden moeten doen.quote:
Lig er al inquote:
Die andere lokken het uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doe jij met anderen ook niet, geef me dan 1 reden waarom we dat met jou wel zouden moeten doen.
Ga slapen dan en LAAT ONS MET RUST!quote:
Laat je ballen zien en zeg even tegen ze dat ze moeten optyfen uit jouw topic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dit topic is al verloren, helemaal volgebaggerd
o oke ken hem niet dus geloof het allemaal wel. maar volgens mij is het wel allemaal tegen 1 he. ook neit eerlijkquote:
doe nornaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga slapen dan en LAAT ONS MET RUST!
ALBERT HEYN!
Paranoia slaat al toequote:
wat is een troll? Kan He me da uitleggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o oke ken hem niet dus geloof het allemaal wel. maar volgens mij is het wel allemaal tegen 1 he. ook neit eerlijk
Ga hem helpen dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o oke ken hem niet dus geloof het allemaal wel. maar volgens mij is het wel allemaal tegen 1 he. ook neit eerlijk
Als je ook maar een beetje verstand hebt dan weet je dat dat geen nut heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laat je ballen zien en zeg even tegen ze dat ze moeten optyfen uit jouw topic.
DOE NORNAAL ZEI IKquote:
Ik heb verstand. Beetje zesjesmentaliteit jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand hebt dan weet je dat dat geen nut heeft.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laat je ballen zien en zeg even tegen ze dat ze moeten optyfen uit jouw topic.
ik lok het niet uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net als jij.
Heb je foto´s van jezelf eigenlijk? Volgens mij ben je dik.
Geef gewoon toe, je hebt nog nooit zo'n succestopic gehadquote:
Ze doen allemaal stom en ik wor zometeen gestraftquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef Nachtboy het volgende:
dit grapje wordt steeds minder leuk . dit gaat ruzie worden
Oh jawel hoor, Mijn Dubstep topic heeft wel 10 pagina,s bereikt tot nu toe, en meer dan 3.5k views!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef gewoon toe, je hebt nog nooit zo'n succestopic gehad
Ik zou mezelf in slaap huilen, op de wc.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef Nachtboy het volgende:
dit grapje wordt steeds minder leuk . dit gaat ruzie worden
Success is not measured in numbersquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, Mijn Dubstep topic heeft wel 10 pagina,s bereikt tot nu toe, en meer dan 3.5k views!
klinkt niet eerlijk maar ja ik weet natuurlijk ook niet precies wat er aan de hand is ofzo weet je het dus ik wil eigenlijk el een partij trekken maar i kweet dus niet bij wie, misschien heb jij wel een keer iets heel erg doms hier op deze site gedaan en dan ga ik jou beschermen terwijl zij juist de goeden zijn kan natuurlijk ook andersom maar voor mij is het nu een moeilijke zaak dus probeer neutraal te blijven. hoop dat je het begrijptquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal stom en ik wor zometeen gestraft
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Success is not measured in numbers
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal stom en ik wor zometeen gestraft
ik of jij of hij ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou mezelf in slaap huilen, op de wc.
ja snap ik Dankje in ieddergevalquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
klinkt niet eerlijk maar ja ik weet natuurlijk ook niet precies wat er aan de hand is ofzo weet je het dus ik wil eigenlijk el een partij trekken maar i kweet dus niet bij wie, misschien heb jij wel een keer iets heel erg doms hier op deze site gedaan en dan ga ik jou beschermen terwijl zij juist de goeden zijn kan natuurlijk ook andersom maar voor mij is het nu een moeilijke zaak dus probeer neutraal te blijven. hoop dat je het begrijpt
Doe normaalquote:
Porsche1 is de goeierik in dit verhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
klinkt niet eerlijk maar ja ik weet natuurlijk ook niet precies wat er aan de hand is ofzo weet je het dus ik wil eigenlijk el een partij trekken maar i kweet dus niet bij wie, misschien heb jij wel een keer iets heel erg doms hier op deze site gedaan en dan ga ik jou beschermen terwijl zij juist de goeden zijn kan natuurlijk ook andersom maar voor mij is het nu een moeilijke zaak dus probeer neutraal te blijven. hoop dat je het begrijpt
hahaa jaquote:
Aaaahhh, das best lief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nu is het 2 tegen ..... ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Porsche1 is de goeierik in dit verhaal.
Ik heet geen rikquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Porsche1 is de goeierik in dit verhaal.
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
Erikquote:
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto'squote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
bevestig jij tyreps aan auto's?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:17 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto's
wie is dikke juicyhill ? volgens mij moet je gaan slapen want je ratelt al onzin denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijk
Sorryquote:
Oh really? I am also very adept with the English language. I hope you will be able to understand me and you did not make that up.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:17 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto's
dat is zon vieze dikke user hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
wie is dikke juicyhill ? volgens mij moet je gaan slapen want je ratelt al onzin denk ik
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat is zon vieze dikke user hier
Eten
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijk
gelukigquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoor
yes i get it. but it is (lang geleden dat ik weer op de middelbare zat)quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh really? I am also very adept with the English language. I hope you will be able to understand me and you did not make that up.
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoor
hahah zijkant lijkt een beetje op piet paulusma van sbs maar je bent niet dik hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.
nee ik ken hem niet maar probeer neutraal te blijven maar ben nogal goedgelovig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?
nou en flikker opquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.
doe NORNAAL lafaardquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?
oke veel plezier in zwitserlandquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga slape Yvonne
Je ben denk ik ongesteld ofzo daarom dee je zo
Doei snakey ga maar lekker met je dikke nerf Juicyhil eten en neuke
Ik ben om half 8 weg naar zwirserland doei
Dankjequote:
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hahah zijkant lijkt een beetje op piet paulusma van sbs maar je bent niet dik hoor
ga eten pestkopquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?
Jullie referentiekader beperkt zich blijkbaar alleen maar tot SBS6, stelletje tokkies.
waarom keren jullie je nou tegen mij ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?
Jullie referentiekader beperkt zich blijkbaar alleen maar tot SBS6, stelletje tokkies.
Hij is gewoon dom en doet stoer omdat hij blauw isquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:23 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
waarom keren jullie je nou tegen mij ??
quote:
Jij bent dom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij is gewoon dom en doet stoer omdat hij blauw is
Ik ga ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:26 schreef Nachtboy het volgende:
nou denkt dat ik ook maar ga snappen want snap er kant nog kant van
weltrusten allemaal
Ben je al opgetieft?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga slape Yvonne
Je ben denk ik ongesteld ofzo daarom dee je zo
Doei snakey ga maar lekker met je dikke nerf Juicyhil eten en neuke
Ik ben om half 8 weg naar zwirserland doei
Ja, ik ga slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:27 schreef Skillstorm het volgende:
Mag ik hier een nieuw topic over maken Yvonne?
doe nornaal domboquote:
Ga etequote:
SNAKEY SNAKEY HIJ LUST NOG WEL EEN MILKSJEEKIEquote:
Ja zo maar iedereen geeft me aandachtquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja zo maar iedereen geeft me aandacht
Ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
Wanneer gaat deze soap verder?
Omdat hij zegt een lichte vorm te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef PizzaPepperoni het volgende:
Leuk topic, maar hoe weten jullie zo zeker dat hij niet autistisch is?
oquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Megakick, maar het moet toch even. Nù pas hebben ze namelijk de Friday-vid offline gehaald. Copyrightclaim by Rebecca Black.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
Tja, je had het ook niet door moeten bladeren opzoek naar gedumptepics, daar is 4chan al voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Amootje het volgende:
ik heb 5 pagina's aan topic doorgebladerd en nog niet eens 10 ontopic plaatjes gezien!
FOKin onzin dit
ik kwam gisteren nog naaktfoto's van RB tegen op 4chan. Ik zal ze hier maar niet plaatsen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, je had het ook niet door moeten bladeren opzoek naar gedumptepics, daar is 4chan al voor.
Je had dit topic moeten lezen voor de hoogstaande verbale fittie.
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Dit, Rebbeca Black-plaatjes kan je ook ergens anders vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
Ik leef met porsj mee! pest hem niet zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |