quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef Nachtboy het volgende:
waarom mag niemand haar ?? zo slecht is het ook weer niet
Waarom bannen jullie dat soort mensen niet die zo over autisme praten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregen
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom bannen jullie dat soort mensen niet die zo over autisme praten?
En als ik iets over Juicyhil zijn omvang zeg is het wel fout. ;s
Oud.quote:
vertel mij precies wat er oz slecht aan is ?quote:
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die datquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Zucht, ga naar bed wil je?
Vind het gewoon gek. Hij kan er wat aan doen, ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh boy, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Zucht, ga naar bed wil je?
Zolang ie in z'n eigen bed ligt welquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voor iteejer is dat al een vakantie.
Nee, ik ga zo slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die dat
Da's Porsche, die hele gast is fake.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:49 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hij zou naar zwitserland gaan maar volgens mij verzint die dat
Waar slaat dit op?quote:
Ze lultquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o oke ken hem niet dus zal wel dan toch
ze maakte maar een grapje denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
Check mijn IP maar Yvonne, morgen. Als ik daar internet heb heb ik een Zwitsers IP.
Anders een week niet online
nu snap ik het helemaal niet meer. het is al laat zeg ik maar hahaquote:
Ze doet altijd stom tegen mequote:
maar ga jij op vakantie op fok dan ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
Check mijn IP maar Yvonne, morgen. Als ik daar internet heb heb ik een Zwitsers IP.
Anders een week niet online
Das niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |