doe NORNAAL lafaardquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?
oke veel plezier in zwitserlandquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga slape Yvonne
Je ben denk ik ongesteld ofzo daarom dee je zo
Doei snakey ga maar lekker met je dikke nerf Juicyhil eten en neuke
Ik ben om half 8 weg naar zwirserland doei
Dankjequote:
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
hahah zijkant lijkt een beetje op piet paulusma van sbs maar je bent niet dik hoor
ga eten pestkopquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?
Jullie referentiekader beperkt zich blijkbaar alleen maar tot SBS6, stelletje tokkies.
waarom keren jullie je nou tegen mij ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je lijkt Porsche wel met je opmerkingen, of zit hij je stiekem alles in te fluisteren wat jij moet zeggen?
Jullie referentiekader beperkt zich blijkbaar alleen maar tot SBS6, stelletje tokkies.
Hij is gewoon dom en doet stoer omdat hij blauw isquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:23 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
waarom keren jullie je nou tegen mij ??
quote:
Jij bent dom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hij is gewoon dom en doet stoer omdat hij blauw is
Ik ga ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:26 schreef Nachtboy het volgende:
nou denkt dat ik ook maar ga snappen want snap er kant nog kant van
weltrusten allemaal
Ben je al opgetieft?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga slape Yvonne
Je ben denk ik ongesteld ofzo daarom dee je zo
Doei snakey ga maar lekker met je dikke nerf Juicyhil eten en neuke
Ik ben om half 8 weg naar zwirserland doei
Ja, ik ga slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:27 schreef Skillstorm het volgende:
Mag ik hier een nieuw topic over maken Yvonne?
doe nornaal domboquote:
Ga etequote:
SNAKEY SNAKEY HIJ LUST NOG WEL EEN MILKSJEEKIEquote:
Ja zo maar iedereen geeft me aandachtquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja zo maar iedereen geeft me aandacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |