hahaa jaquote:
Aaaahhh, das best lief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
klinkt niet eerlijk maar ja ik weet natuurlijk ook niet precies wat er aan de hand is ofzo weet je het dus ik wil eigenlijk el een partij trekken maar i kweet dus niet bij wie, misschien heb jij wel een keer iets heel erg doms hier op deze site gedaan en dan ga ik jou beschermen terwijl zij juist de goeden zijn kan natuurlijk ook andersom maar voor mij is het nu een moeilijke zaak dus probeer neutraal te blijven. hoop dat je het begrijpt
nu is het 2 tegen ..... ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Porsche1 is de goeierik in dit verhaal.
Ik heet geen rikquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Porsche1 is de goeierik in dit verhaal.
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
Erikquote:
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto'squote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
bevestig jij tyreps aan auto's?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:17 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto's
wie is dikke juicyhill ? volgens mij moet je gaan slapen want je ratelt al onzin denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijk
Sorryquote:
Oh really? I am also very adept with the English language. I hope you will be able to understand me and you did not make that up.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:17 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nee engels was altijd een van de sterkere punten maar heb het niet in mijn profiel gezet. werk ook vooral met buitenlandse auto's
dat is zon vieze dikke user hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
wie is dikke juicyhill ? volgens mij moet je gaan slapen want je ratelt al onzin denk ik
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat is zon vieze dikke user hier
Eten
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe normaal tegen hem je bent zelf dik vieze Juicyhil neef als ik in je FoBo kijk
gelukigquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoor
yes i get it. but it is (lang geleden dat ik weer op de middelbare zat)quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh really? I am also very adept with the English language. I hope you will be able to understand me and you did not make that up.
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
o ken hem niet maar als jij het zegt geloof ik het wel hoor
hahah zijkant lijkt een beetje op piet paulusma van sbs maar je bent niet dik hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.
nee ik ken hem niet maar probeer neutraal te blijven maar ben nogal goedgelovig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben jij Porsche z.n holmaatje ofzo, of probeer je dat te zijn?
nou en flikker opquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag zoiets alleen maar zeggen als je ook foto´s van jezelf in je fobo zet. Dit is nogal lafjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |