Nu begin ik wel een beetje in je zogenaamde autisme te geloven. Weet je zeker dat je chromosonen wel op de juiste plek zitten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja maar fok is niet eerlijk. Ik peste een dikzak hier en kreeg er een ban voor. Mensen pesten mij en er gebeurt niets. Terwijl ik er niets aan kan doen van me autisme en die dikzak wel
Hij heeft geen ziektequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
het lijkt alsof het grapje uit de hand loopt nu ? hij heeft een ziekte he...
Ja maar ze gelooft me niet. Boeiend dan niet. Moet zij weten ik weet dat t waar isquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
het lijkt alsof het grapje uit de hand loopt nu ? hij heeft een ziekte he...
Is dat tegen de regels dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie terug is uit zwitserlandquote:
Welquote:
doe normaal manquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu begin ik wel een beetje in je zogenaamde autisme te geloven. Weet je zeker dat je chromosonen wel op de juiste plek zitten?
Och jeetje, dit loopt niet helemaal zoals je zou willen, is het niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Donderop met je kut grapjes en ga Juicyhil zijn vetrol neuken ofzo
nou.. hij reageert soms wel raar dus weet je dat wel zeker dan hahahquote:
Doe je toch niet had je gras ook beloofdquote:
laat me gewoon met rustquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Och jeetje, dit loopt niet helemaal zoals je zou willen, is het niet?
Het is 1 grote trollquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
nou.. hij reageert soms wel raar dus weet je dat wel zeker dan hahah
Ga dan naar je nest man.quote:
LAAT ME GEWOON MET RUSTquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het bewijs yvonne, hij heeft weldegelijk een ziekte. Chronisch liegen!
Dat doe jij met anderen ook niet, geef me dan 1 reden waarom we dat met jou wel zouden moeten doen.quote:
Lig er al inquote:
Die andere lokken het uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doe jij met anderen ook niet, geef me dan 1 reden waarom we dat met jou wel zouden moeten doen.
Ga slapen dan en LAAT ONS MET RUST!quote:
Laat je ballen zien en zeg even tegen ze dat ze moeten optyfen uit jouw topic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dit topic is al verloren, helemaal volgebaggerd
o oke ken hem niet dus geloof het allemaal wel. maar volgens mij is het wel allemaal tegen 1 he. ook neit eerlijkquote:
doe nornaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga slapen dan en LAAT ONS MET RUST!
ALBERT HEYN!
Paranoia slaat al toequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |