Ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
Wanneer gaat deze soap verder?
Omdat hij zegt een lichte vorm te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef PizzaPepperoni het volgende:
Leuk topic, maar hoe weten jullie zo zeker dat hij niet autistisch is?
oquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Megakick, maar het moet toch even. Nù pas hebben ze namelijk de Friday-vid offline gehaald. Copyrightclaim by Rebecca Black.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
Tja, je had het ook niet door moeten bladeren opzoek naar gedumptepics, daar is 4chan al voor.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef Amootje het volgende:
ik heb 5 pagina's aan topic doorgebladerd en nog niet eens 10 ontopic plaatjes gezien!
FOKin onzin dit
ik kwam gisteren nog naaktfoto's van RB tegen op 4chan. Ik zal ze hier maar niet plaatsen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, je had het ook niet door moeten bladeren opzoek naar gedumptepics, daar is 4chan al voor.
Je had dit topic moeten lezen voor de hoogstaande verbale fittie.
Gadverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Dit, Rebbeca Black-plaatjes kan je ook ergens anders vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Bijgelezen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
Ik leef met porsj mee! pest hem niet zo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |