abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95255072
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 03:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Neuh, zo werkt het niet (perse). Ik denk ook niet dat het zo werkt bij vrouwen, maar bij mannen werkt het zeker niet zo.

Heeft te maken met onzekerheid en/of stoerdoenderij. Iedereen wilt, wanneer ze jong zijn, hebben wat alle andere mensen wilt hebben. Ook jongens. Jongens willen het allermooiste meisje of in ieder geval een bijzonder mooie populaire meisje, omdat ze denken dat als ze dat meisje krijgen zij als eindbazen wordt gezien.

Als hij Megan Fox thuis kan brengen bij zijn familie of aan zijn vrienden kan laten kennen, dan stijgt hij wat betreft zijn sociale statuts (denkt hij dan). Daarom is hij obsessed met haar, hij ziet haar als zijn redder.

Ergens tijdens het volwassen worden moet hij beseffen dat het leven helemaal niet zo werkt. Omdat een meisje zoals Megan Fox lijkt, betekent het niet dat zij hem gelukkig kan maken.

Hij moet zichzelf redden en iemand vinden die bij hem past. Natuurlijk moet er een seksuele aantrekkingskracht zijn, maar het hoef echt geen poppetje te zijn.
Ik reageer ook even op een eerdere post waarin je beweert dat ik een nerd ben, de nerds van de nerds enzovoort. Dikke onzin, ik wil gewoon geen lelijke vriendin. Wie wilt dat nou wel dan? Je moet toch iemand hebben die je aantrekkelijk vindt. Een perfect meisje bedoel ik óók haar innerlijk mee; het moet gewoon allemaal klikken tussen ons; interesses, humor enzovoort anders neem je toch ook geen relatie?

Ik denk niet dat ik als eindbaas word gezien als ik een mooi meisje krijg. Mijn sociale status gaat dan omhoog VOLGENS jou denk ik zo? Ik heb daar werkelijk waar nog nooit over nagedacht.

Sowieso heb ik geen idee waar je nou ineens vandaan haalt dat ik een obsessie heb met Megan fox, of je bedoelt dat meisje? Ik ben niet meer ''obsessed'' met haar en je moet begrijpen dat het niet alleen om het uiterlijk draaide bij haar. Het is/was veel meer. Niet omdat ik haar mooi vind, ik vind wel meer vrouwen mooi waar ik verder helemaal geen klik mee heb of die me niet aanstaan en die vind ik dus ook niet leuk.. Krom dat je denkt dat het om het uiterlijk gaat. Ik ken haar toch, ik weet eigenlijk alles over haar.
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:37:41 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95255431
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef lipper het volgende:
Vorige week ging het redelijk goed.
Maar ik wacht nou al weer een 2 weken op antwoord van me broer waneer hij wil afspreken.
Volgens mij ga ik niks meer horen.
Je broer reageerde aanvankelijk heel uitnodigend. Is er sindsdien iets gebeurd? Zo niet, dan kun je er mss zelf nog een keer op terugkomen. Het is toch je broer.

quote:
En nu is dat alleen op de wereld gevoel weer terug. En dan hoor ik me collega's weer die van alles gaan doen, en ik zit te wachten tot het weekend over is. En weer kan werken.

Ik wil ook weer verhuizen, ik woon in een kleine studio van 25m. Maar heb geen flauw idee waar ik moet gaan wonen.
Ik ging in alphen wonen omdat me ouders er vlakbij wonen. Maar toen waren ze al naar Spanje verhuisd.
En contact willen ze ook niet meer.

Het contactet mensen is ook helemaal niks meer. Op me werk zit ik vaak 60 of 70 meter hoog, en de communicatie gaat via de portofoon of armsingalen.
En dan alleen hijsen of zakken.
In mijn werk is het normaal om heel de de op je plek te blijven zitten. Nou Dan zeg ik nog hallo en dag tegen de cassiere en Thats it.
Het feit dat er niemand geen fuck om me geeft maakt me nogal onzeker.
Last moest ik iets in vullen naar wie het geld van de verzekering ging als er iets op me werk gebeurd. En dan kan ik Niemand invullen.
Dat is een vervelende situatie. In dit topic zijn er overigens meer mensen die in een sociaal isolement terecht gekomen zijn. Niemand van hen vindt het gemakkelijk de aansluiting te vinden. Allerlei issues uit het verleden zitten in de weg. We zijn allemaal nog zoekende. Er zijn natuurlijk de gewone mogelijkheden die je kunt proberen om mensen te ontmoeten / leren kennen. Dat is vaak indirekt en kost veel tijd. Het internet lijkt niet zo slecht middel om in contact te komen met nieuwe / gelijkgestemde mensen. Plekken waar mensen samen werken aan issues uit het verleden, zoals particuliere therapie groepen ook niet. Verder weet ik het ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 09-04-2011 13:24:01 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:42:11 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95255571
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is/was veel meer. Niet omdat ik haar mooi vind, ik vind wel meer vrouwen mooi waar ik verder helemaal geen klik mee heb of die me niet aanstaan en die vind ik dus ook niet leuk.. Krom dat je denkt dat het om het uiterlijk gaat. Ik ken haar toch, ik weet eigenlijk alles over haar.
Ga ik maar niet op in.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95255980
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ga ik maar niet op in.
Ja, als je er niet op in wilt gaan moet je dat ook niet zeggen. Typ maar wat je wilt typen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:20:22 #105
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95256812
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 03:39 schreef Staal het volgende:

[..]

Weet je, ik kan ook gewoon PUB als favoriete subforum markeren om daar de alwetende uit te gaan hangen. Makkelijk scoren.

Dit idee heb ik wel een beetje bij jou.
Je legt er een wedstrijd idee in die er niet is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 03:41 schreef Staal het volgende:
En ik vind je een heel vriendelijke user die ook echt mensen wel wilt helpen. Dus het is geen kritiek. Alleen vind ik dat je op je lauweren rust.
Weer hetzelfde idee. Dat ik hier gemakkelijk wil scoren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 04:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Boeken lezen. In het park, op een balkon of in de tuin. Wat je ook doet, pak die interesse weer op. Je hebt kennelijk geen toffe tijd achter de rug maar leun niet teveel op je gemak. Zoek een uitdaging.
Uitdagingen zoeken? Die hoef ik niet te zoeken. Mijn leven is een grote uitdaging geweest. Meestal was die te groot. Overvraagd. Welk gemak? Ik ben nog nooit gesetteld geweest.

Er is voor mij wel een issue mee verbonden. Mijn levensloop heeft vooral geleidt tot het ontwikkelen van een beschouwende zelfoverstijgende levenshouding. Het staat haaks op de tijdgeest. Bij jou proef is dat ook (doen alsof ik 94 ben :6 ). Je hebt zelf mogelijk niet veel affiniteit met reflectie en wil voordurend ondernemende actie zien. De dingen die ik wilde doen, zijn vaak door scoorders en go-getters onmogelijk gemaakt. Die zien eigen levensgevoel en houding als de enige maatstaf. MI houd moralistisch rechts momenteel een feestje over de rug van anderen. Veel mensen met een wetenschappelijke achtergrond zien dat hun inzicht en belangstelling ondergeschikt wordt gemaakt aan het streven naar een bepaald soort belangen. Veel mensen met problemen worden eindeloos op zichzelf teruggeworpen omdat men vindt dat je alles zelf moet kunnen oplossen. Onze tijd lijkt sterk op de Romeinse. Alles draait om geld, macht, machtspel, recht en wetgeving. Zelf hou ik meer van de Griekse instelling die draait om waarheid, schoonheid en het goede leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 09-04-2011 13:48:25 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:31:44 #106
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95257317
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik merk het nu ook wel. Het meisje die mij leuk vind (ik haar niet hoor!) vond ik eerst wel ''lelijk''.. maar nu ik haar beter ken, en aardiger vind, vind ik haar een stuk mooier.
Zo zie je maar.

quote:
Wat ik te bieden heb? Mezelf :)
Goed punt.

Men viel alleen over je stelligheid dat een meisje vooral heel mooi moet zijn om er een relatie mee te willen. Dat sluit heel veel mensen uit en dat gaat voorbij aan andere aspecten waarin een ander waardevol kan zijn. In de praktijk loopt het vaak toch anders. Aan iemands uiterlijk wen je al snel. Andere aspecten blijken minstens zo belangrijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door deelnemer op 09-04-2011 13:39:11 ]
The view from nowhere.
pi_95258054
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zo zie je maar.

[..]

Goed punt.

Men viel alleen over je stelligheid dat een meisje vooral heel mooi moet zijn om er een relatie mee te willen. Dat sluit heel veel mensen uit en dat gaat voorbij aan andere aspecten waarin een ander waardevol kan zijn. In de praktijk loopt het vaak toch anders. Aan iemands uiterlijk wen je al snel. Andere aspecten blijken minstens zo belangrijk.
Zo bedoelde ik het ook weer niet, maar ik wil geen meid zoals op de afbeelding van Supersoep. Gelukkig zien de meiden die mij leuk vinden er wel heel anders uit. En ik weet het, dat je aan iemands uiterlijk snel went.. verliefd word je uiteindelijk toch echt op het innerlijk :)
pi_95259444
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 03:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En waarom zou dit niet kunnen? De laatste 3 jaar at ik slechts 1 maaltijd per dag en dan ook meestal pizza's , snacks en andere ongezonde dingen in combinatie met koffie/energie drankjes/flessen cola.
Ja, helemaal prima jongen.

Dat doe ik ook al geruime tijd, ik loop hier niet over dingen te praten die ik zelf niet meemaak. Ook zijn er periodes waar ik wel langer dan drie dagen me er op leg om gezond en véél te eten. Effect zie je pas na enkele weken op z'n minst, niet na drie dagen.

quote:
Zoals hij er daar uitziet lijkt het mij onmogelijk dat hij een vriendin krijgt inderdaad. Want hij ziet er ongezond vermagerd uit. Dit staat los van BDD. Je hebt toch geen stront in je ogen? Je ziet toch duidelijk dat die gast sterk vermagerd is met ingevallen oogkassen? Het lijkt mij zeer onaannemelijk dat hij in staat is een vriendin te krijgen.
Ik stront in m'n ogen. Die kerel ziet er uit als elke normale puber, ook al is hij wat aan de oudere kant. Dus hij loopt qua ontwikkeling 2-3 jaar achter, so what? Het is een stereotype beeld van een gamer en daar zijn er genoeg van die onder hun bureau worden gepijpt tijdens het WoWen.
Ron Paul 2012
pi_95259447
Vandaag ga ik weer live verslag uitbrengen vanavond tijdens het uitgaan :D Ik ga niet alleen uit. Ik ga weer eens observeren hoe leuk anderen het hebben.
Ik post het verslag hier: Jubileumdag 10,000 dagen single.
pi_95259495
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, helemaal prima jongen.

Dat doe ik ook al geruime tijd, ik loop hier niet over dingen te praten die ik zelf niet meemaak. Ook zijn er periodes waar ik wel langer dan drie dagen me er op leg om gezond en véél te eten. Effect zie je pas na enkele weken op z'n minst, niet na drie dagen.
Wat jij wilt, ik merkte een duidelijke verbetering dat ik er gezonder ging uitzien.
pi_95259527
Dus is je BDD zo ernstig niet en loop je je vaak aan te stellen. Want het heeft geen waarneembaar effect zoals een drastische operatie zou hebben.
Ron Paul 2012
pi_95259559
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
Dus is je BDD zo ernstig niet en loop je je vaak aan te stellen. Want het heeft geen waarneembaar effect zoals een drastische operatie zou hebben.
Jawel het is zeer ernstig. Maar je hoeft niet meer te reageren hoor. Dat je vind dat ik me aanstel is mij wel duidelijk. Ik ben verre van tevreden met mijn uiterlijk. Ik zie er nog steeds niet goed genoeg uit voor een vrouw. Maar die tijdelijke (overdreven ingebeelde?) verbetering gaf me opeens veel moed voor een hele korte periode.
pi_95260531
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag ga ik weer live verslag uitbrengen vanavond tijdens het uitgaan :D Ik ga niet alleen uit. Ik ga weer eens observeren hoe leuk anderen het hebben.
Ik post het verslag hier: Jubileumdag 10,000 dagen single.
Wáárom?

Je weet dat de missie kansloos is, waarom jezelf dan toch dat aandoen?
En je zou een paar dagen niet posten.
pi_95260651
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wáárom?

Je weet dat de missie kansloos is, waarom jezelf dan toch dat aandoen?
En je zou een paar dagen niet posten.
Ik geloof in een wonder. Bovendien vroegen mijn vrienden of ik mee wilde vanavond. De rust is weer wedergekeerd. Ik blijf overnachten bij een vriend die nu geniet van zijn vrijheid zoals hij zelf omschrijft (het is net een weekje uit). Bovendien ga ik hem weer observeren hoe hij contact maakt. Maar het is vrijwel altijd zo dat de dames gewoon oogcontact met hem maken iets wat mij nooit gebeurd.

Het gaat Antwerpen worden vanavond. Misschien hebben de Belgische dames een andere smaak :D
pi_95260762
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik geloof in een wonder. Bovendien vroegen mijn vrienden of ik mee wilde vanavond. De rust is weer wedergekeerd. Ik blijf overnachten bij een vriend die nu geniet van zijn vrijheid zoals hij zelf omschrijft (het is net een weekje uit). Bovendien ga ik hem weer observeren hoe hij contact maakt. Maar het is vrijwel altijd zo dat de dames gewoon oogcontact met hem maken iets wat mij nooit gebeurd.
Ja, dat weten we nou wel.
Maar zoals ik al eerder zei, het lijkt alsof je jezelf wil saboteren. Vanavond mislukt het weer, en dan heb je een reden om te zeggen 'zie je wel'. Je moet dit niet doen voordat je je problemen hebt opgelost. Kan niets goeds van komen.
pi_95260808
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dat weten we nou wel.
Maar zoals ik al eerder zei, het lijkt alsof je jezelf wil saboteren. Vanavond mislukt het weer, en dan heb je een reden om te zeggen 'zie je wel'. Je moet dit niet doen voordat je je problemen hebt opgelost. Kan niets goeds van komen.
Die pijn dat het mislukt voelt zo bevredigend ofzo :P

Mijn missie is , 1 dame aanspreken die me niet op voorhand al afwijst :D
pi_95260970
Haha, richard word een Michael jackson kloon
pi_95261116
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja, ik weet al waarom.
Ron Paul 2012
pi_95261260
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, ik weet al waarom.
Dat had ik al toen ik 20 was en toen kon ik hier niet klagen.

Maar ik WIL gewoon dat ik een keertje succes heb. Ik hoop het zo, dan ga ik met een goed gevoel naar Engeland de dag erop.
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:28:32 #120
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95263861
Eh volgens mij heb ik dit topic niet meer nodig. Maar ik weet nog niet of ik me helemaal prettig voel bij de Zaken. Ja ik durf het ook niet te typen uit angst voor Spionage. Het was heel heftig hoor allemaal.
pi_95263885
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die zieke drang naar zelfhaat moet je niet voeden.
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:30:31 #122
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95263924
Hey mensen,

Ik heb besloten dat ik eigenlijk geen zin meer heb in dit topic. Als de meet doorgaat, wil ik wel komen voor de gezelligheid maar ik ga deze topic niet meer zo serieus nemen. Deed allang niet meer, maar nu ga ik deze topic wel laten vallen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95263928
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat had ik al toen ik 20 was en toen kon ik hier niet klagen.
Aha!

Toen had je dus al BDD trekken. Het is niet vreemd om voor je twintigste geen aandacht te krijgen van puberende meiden, helemaal als je er jonger uitziet. Daarna heb jij het zelf verknald, niet je uiterlijk. Dus je weet wat je te doen staat.
pi_95263944
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen,

Ik heb besloten dat ik eigenlijk geen zin meer heb in dit topic. Als de meet doorgaat, wil ik wel komen voor de gezelligheid maar ik ga deze topic niet meer zo serieus nemen. Deed allang niet meer, maar nu ga ik deze topic wel laten vallen.
Wat is de aanleiding?
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:34:27 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95264056
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is de aanleiding?
Het maakt me telkens een beetje depressief of gefrustreerd naar bepaalde post te lezen en verreweg de meeste willen gewoon klagen. Het kost te veel tijd en er komen steeds meer trolls. Af en toe zal ik wel reageren, maar ik ga niet mijn best meer doen voor de meet of serieus antwoord geven op de meeste hier.
pi_95264141
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het maakt me telkens een beetje depressief of gefrustreerd naar bepaalde post te lezen en verreweg de meeste willen gewoon klagen. Het kost te veel tijd en er komen steeds meer trolls. Af en toe zal ik wel reageren, maar ik ga niet mijn best meer doen voor de meet of serieus antwoord geven op de meeste hier.
Je hebt gelijk, als er niets verandert is dat ook vermoeiend. Eenzelfde gesprek 100 keer voeren, daar ben je als 'hobbypsych' al snel klaar mee. Moet zeggen dat dat snel wel meevalt. Er zijn hier behoorlijk wat geduldige users, ook jij.
pi_95265264
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh volgens mij heb ik dit topic niet meer nodig. Maar ik weet nog niet of ik me helemaal prettig voel bij de Zaken. Ja ik durf het ook niet te typen uit angst voor Spionage. Het was heel heftig hoor allemaal.
Lanterfant, wist je trouwens dat verkrachters ook veelal intelligente mannen kunnen zijn? Want jij zegt altijd dat enge jongens een breezer uiterlijk hebben, maar goed. Je klinkt nu echt als een paranoide schizofreen trouwens.

[ Bericht 49% gewijzigd door -Strawberry- op 09-04-2011 17:17:49 ]
pi_95265838
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar zijn die trollen dan? Ik zie de trollen niet hoor, juist niet. Dit is al 36 delen zo bezig dat mensen klagen, tips krijgen en er niks mee doen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:24:40 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95265916
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waar zijn die trollen dan? Ik zie de trollen niet hoor, juist niet. Dit is al 36 delen zo bezig dat mensen klagen, tips krijgen en er niks mee doen.
Ik denk niet dat jij een troll bent, dus maak je geen zorgen. De trollen zijn weg (voorlopig). Maar zoals je zei, 36 delen en mensen die nog steeds alleen maar blijven klagen, kost te veel energie. Ik wilde die meet meemaken, maar niemand reageert in dat topic.

Laten we anders ophouden met deze topic verder praten in de meet topic, kijken of tot een overeenstemming kunnen komen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:24:45 #130
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95265918
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lanterfant, wist je trouwens dat verkrachters ook veelal intelligente mannen kunnen zijn? Want jij zegt altijd dat enge jongens een breezer uiterlijk hebben, maar goed. Je klinkt nu echt als een paranoide schizofreen trouwens.
Het is wel een net persoon met een boekenkast. Alleen wel wat dominante eigenschappen vooral.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:36:35 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95266365
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het is wel een net persoon met een boekenkast. Alleen wel wat dominante eigenschappen vooral.
Als hij maar een net persoon met een boekenkast is. :')
pi_95266415
-weg + note-

[ Bericht 93% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 19:32:30 ]
pi_95266818
-weg + note-

[ Bericht 92% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 19:33:30 ]
pi_95266853
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 19:34:08 ]
pi_95266985
-weg + note-

[ Bericht 85% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 19:34:45 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:33:06 #136
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95271191
tijdelijk opruimslotje

-edit: en weer open-

Ontopic graag

[ Bericht 32% gewijzigd door Daniel1976 op 09-04-2011 20:12:54 ]
pi_95280959
Heeft iedereen opeens een leven?
pi_95281630
Dat zou wat zijn.

Er is altijd minder drang om te posten op een zaterdagavond, want dan moet je uitgaan, dus niemand wil een slecht figuur slaan.

Beetje zoals je MSN en ICQ op offline-modus zetten.
Ron Paul 2012
pi_95281865
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Dat zou wat zijn.

Er is altijd minder drang om te posten op een zaterdagavond, want dan moet je uitgaan, dus niemand wil een slecht figuur slaan.

Beetje zoals je MSN en ICQ op offline-modus zetten.
Jubileumdag 10,000 dagen single. hahahaha en hij gaat daar een live verslag posten zei hij, vandaar dat het rustig is
pi_95282364
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven?
Ik kan niet voor iedereen spreken maar ja, ik wel een beetje. :P

Ga zo nog even stappen. (plan B :P)

quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Precies. Ik zou gewoon even pauze nemen van plan A.
Wellicht doe je met plan B en C dusdanig veel ervaring op dat plan A een stuk beter benaderbaar wordt. :)
Ik zou er helemaal gek van worden, sterker nog dat ben ik er ooit van geweest.
Dank je. Ik ook. Ik ben gek geworden, geweest, depressief, bijltje erbij neer gegooid..
Recent weer opgepakt, maar de gekte ligt continue op de loer. :X

Ik ben trouwens naast teleurgesteld ook wel behoorlijk opgelucht sinds donderdag. De stress is weg. Even geen gekte, of iig minder.
pi_95283797
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef Keep_Walking het volgende:

Laten we anders ophouden met deze topic verder praten in de meet topic, kijken of tot een overeenstemming kunnen komen.
Mensen hebben zich toch al aangemeld?
pi_95285977
Ik ben bijna bang dat die foto die ik eerder plaatste, daadwerkelijk Schenkstroop is.

Hij begon me informatie erover te vragen en sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen. :D
Ron Paul 2012
pi_95286400
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben bijna bang dat die foto die ik eerder plaatste, daadwerkelijk Schenkstroop is.

Hij begon me informatie erover te vragen en sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen. :D
Als dat Schenkie is, dan valt het met hem ook allemaal wel mee.
pi_95286514
Hij dacht waarschijnlijk ''Zo! Hem lukt het dus'' en hij is nu meiden aan het hosselen ever since.
Ron Paul 2012
pi_95287227
-weg + note-

[ Bericht 94% gewijzigd door Daniel1976 op 10-04-2011 11:08:09 ]
pi_95288075
Ik heb net wel even mijn Amsterdamse dame gebeld en daarbij uitgehuild. Nu kan ik er weer een tijdje tegen aan. Liefde sleept me uiteindelijk door deze akelige periode heen.
Voor mijn 27 heb ik nooit liefde gekend maar ik verlangde er wel altijd naar. Ik weet dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat ik ooit een vriendin ga krijgen, maar op deze manier vind ik het ook best, want ik mag wel bij haar langs komen om een film te kijken enzo. Dat is voor mij al meer dan genoeg. + dat ze 100 keer achter elkaar zei dat ze om me geeft, en nu geloof ik het echt. Het voelt echt heel goed.

[ Bericht 20% gewijzigd door Daniel1976 op 10-04-2011 11:08:39 ]
pi_95288229
Tot over twee weken waar ze het beu is dat je steeds loopt te zeiken over je uiterlijk en je problemen! :W
Ron Paul 2012
pi_95288270
quote:
14s.gif Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Tot over twee weken waar ze het beu is dat je steeds loopt te zeiken over je uiterlijk en je problemen! :W
Ik ken haar al 6 maanden nu, ze wordt me nooit beu en bovendien heb ik het bijna nooit over mijn uiterlijk met haar. Ze heeft al gezegd dat ze me lelijk vond maar toch graag met me wilt omgaan. Ze mag me echt.

Ik vergeet te vertellen dat ze zelf ook behoorlijke problemen heeft. Ze beweert dat ze zich beter voelt als ik haar probeer op te peppen. Ik heb haar al heel vaak huilend aan de telefoon gekregen.

Bovendien is ze net als Strawberry gestopt met haar studie en heeft ze tot September zeeën van tijd om met mij om te gaan.
pi_95288379
Prima jong.

Je hebt dus niet de neiging om jezelf eerst te saboteren zodat je je weer lekker kut kan voelen en daarna even goed uithuilen bij een vriendin van je of hier op het forum. Dat gaat dus niet nog eens gebeuren. Oh wacht, het is al de tweede keer.

Ik vind het gewoon zwak. Wees eens als mij.
Ron Paul 2012
pi_95288501
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Supersoep het volgende:
Prima jong.

Je hebt dus niet de neiging om jezelf eerst te saboteren zodat je je weer lekker kut kan voelen en daarna even goed uithuilen bij een vriendin van je of hier op het forum. Dat gaat dus niet nog eens gebeuren. Oh wacht, het is al de tweede keer.

Ik vind het gewoon zwak. Wees eens als mij.
Eens komt de tijd dat ik haar terug betaal. Als het eindelijk goed met me gaat dan heeft zij een enorm aandeel hier in.
Ik weet dat het verkeerd is wat ik doe, maar ik laat mij leiden door mijn emoties die ik niet kan beheersen.
pi_95288730
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik vergeet te vertellen dat ze zelf ook behoorlijke problemen heeft. Ze beweert dat ze zich beter voelt als ik haar probeer op te peppen. Ik heb haar al heel vaak huilend aan de telefoon gekregen.
Dat is het punt ook: Zij gebruikt jou, tot ze zich weer beter voelt.

Maar zo lang je dat maar weet, maakt het niet uit dat je van haar aandacht geniet.
pi_95288751
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eens komt de tijd dat ik haar terug betaal. Als het eindelijk goed met me gaat dan heeft zij een enorm aandeel hier in.
Ik weet dat het verkeerd is wat ik doe, maar ik laat mij leiden door mijn emoties die ik niet kan beheersen.
Ik hoop dat je dat meent dan, is wel de eerste stap.
pi_95288758
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is het punt ook: Zij gebruikt jou, tot ze zich weer beter voelt.

Maar zo lang je dat maar weet, maakt het niet uit dat je van haar aandacht geniet.
Waarom heeft ze me dan uitgenodigd maandag om te komen als ik naar Engeland ben geweest? En dat het haar heel erg interesseert?
pi_95288774
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom heeft ze me dan uitgenodigd maandag om te komen als ik naar Engeland ben geweest? En dat het haar heel erg interesseert?
Ja, om te neuken natuurlijk. Wat anders!

Positief denken inderdaad.
Ron Paul 2012
pi_95288799
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat meent dan, is wel de eerste stap.
Dat meen ik ook. Ik voel me gewoon extreem klote. Ik kan mijn emoties niet meer onder controle houden wat ik vroeger nog wel kon, toen liep alles telkens met een sisser af.
pi_95288811
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, om te neuken natuurlijk. Wat anders!

Positief denken inderdaad.
Ze heeft me al verteld dat ze me lelijk vindt dus dat gaat sowieso niet gebeuren. Maar ze vindt mijn innerlijk wel leuk dat weet ik 100% zeker.
pi_95288816
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ze toch niets beters te doen heeft?

Maar goed, hou het iig in je achterhoofd. :)
pi_95288830
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft me al verteld dat ze me lelijk vindt dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Zak erover en gaan!

Grapje. Dat je in de friendzone zit lijkt me duidelijk.
pi_95288843
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel waar inderdaad.

Wie weet dat jullie bij elkaar op school komen als jij ook psychologie gaat studeren :D in Amsterdam.
pi_95288865
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zak erover en gaan!

Grapje. Dat je in de friendzone zit lijkt me duidelijk.
Verder dan dat kom ik ook nooit. Maar ik vind het best zo. Alleen als ze een vriend krijgt (ze ziet er echt heel erg goed uit) dan ben ik bang dat het afgelopen is meteen.

Ze heeft ook gezegd dat ze het kut vindt dat ik er slecht uitzie en dat voor haar veel meer deuren open gaan vanwege haar mooie uiterlijk. Klopt dit?
pi_95288983
Maar wacht eens even? In februari besloot ze te door te gaan met haar studie en in april stopte ze definitief. Dan kan ze toch helemaal geen psychologie meer studeren 3 jaar lang?
pi_95289012
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Maar wacht eens even? In februari besloot ze te door te gaan met haar studie en in april stopte ze definitief. Dan kan ze toch helemaal geen psychologie meer studeren 3 jaar lang?
Dat is off-topic, maar dat hangt er vanaf....kan zijn dat ze dan net het bindend studieadvies ontloopt.
pi_95289055
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is off-topic, maar dat hangt er vanaf....kan zijn dat ze dan net het bindend studieadvies ontloopt.
Ik bedacht me dat als ik mijn uiterlijk mee had dat zij wel eens een liefde van mijn leven zou kunnen worden. Door belemmeringen op het uiterlijk loop je veel mogelijkheden mis -.-
Geloof me aardbei kwa innerlijk is er echt een hele goede klik.

Maar ik moet realistisch blijven. Als je een kans wil maken bij haar moet je gewoon een aantrekkelijk uiterlijk hebben:

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 10-04-2011 02:49:01 ]
pi_95289219
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik bedacht me dat als ik mijn uiterlijk mee had dat zij wel eens een liefde van mijn leven zou kunnen worden. Door belemmeringen op het uiterlijk loop je veel mogelijkheden mis -.-
Geloof me aardbei kwa innerlijk is er echt een hele goede klik.

Maar ik moet realistisch blijven. Als je een kans wil maken bij haar moet je gewoon een aantrekkelijk uiterlijk hebben:

[ afbeelding ]
Dat is die 9,8?

Knap meisje, maar zó perfect vind ik haar niet.
pi_95289242
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is die 9,8?

Knap meisje, maar zó perfect vind ik haar niet.
Ja je hebt gelijk , 9.8 is wat te hoog, Maar een dikke 8 is het zeker :P Haar innerlijk erbij en het wordt een 10.
pi_95289313
Ik kan maandag dan tenminste oefenen. Zo leer ik ook minder bang te zijn voor de knappe dames hoop ik.

Alhoewel ik die meid van mijn ONS nauwelijks durfde aan te kijken omdat ze ook een beetje van dat kaliber was eigenlijk.
pi_95289513
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je verraad jezelf wel een beetje he :P Maar ik weet zeker dat je ook een klein beetje om me geeft en dat je wilt dat het goed met me gaat O+
pi_95291850
Ik kwam een aardige vrouw tegen in de trein. Ze was ouder dan ik en studeerde geestelijkverzorging. Als ik met iemand over levensbeschouwing kan praten is er vaak een klik. De treinreis was te kort.
pi_95292953
Wat ik niet snap is dat je zomaar een foto plaatst van iemand die hier eigenlijk niks mee te maken heeft. Lekker dan voor haar.

En ik vind haar arrogant dat ze over zichzelf zegt dat ze mooi is en dat er veel deuren voor haar openstaan :') Hoe zij eruit ziet, zo ziet 90% van de Nederlandse meisjes eruit. Helemaal niks bijzonders dus. Ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze mooi zijn terwijl ze gewoon normaal zijn, meid check je spiegel.. ^O^
pi_95292987
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk , 9.8 is wat te hoog, Maar een dikke 8 is het zeker :P Haar innerlijk erbij en het wordt een 10.
Haar innerlijk terwijl ze in je gezicht verkondigde dat je op een geest lijkt.

Kan het nog steeds niet geloven.. :*
  zondag 10 april 2011 @ 11:14:16 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293003
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik niet snap is dat je zomaar een foto plaatst van iemand die hier eigenlijk niks mee te maken heeft. Lekker dan voor haar.

En ik vind haar arrogant dat ze over zichzelf zegt dat ze mooi is en dat er veel deuren voor haar openstaan :') Hoe zij eruit ziet, zo ziet 90% van de Nederlandse meisjes eruit. Helemaal niks bijzonders dus. Ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze mooi zijn terwijl ze gewoon normaal zijn, meid check je spiegel.. ^O^
Dus iemand kan alleen mooi zijn, als hij of zij tot de 10% hoort die er net iets anders uitziet?
pi_95293071
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus iemand kan alleen mooi zijn, als hij of zij tot de 10% hoort die er net iets anders uitziet?
Dat maak je er zelf weer van. Ik zeg namelijk niet dat ze lelijk is maar om nou te verkondigen dat ze zó mooi is dat ALLE deuren voor haar open staan terwijl er zoveel meisjes als haar rondlopen en ze gewoon normaal is.. Kom op zeg, hoe komt het uberhaupt dat mensen zo over zichzelf denken en dat zelfs verkondigen :)
  zondag 10 april 2011 @ 11:18:52 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293134
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf weer van. Ik zeg namelijk niet dat ze lelijk is maar om nou te verkondigen dat ze zó mooi is dat ALLE deuren voor haar open staan terwijl er zoveel meisjes als haar rondlopen en ze gewoon normaal is.. Kom op zeg, hoe komt het uberhaupt dat mensen zo over zichzelf denken en dat zelfs verkondigen :)
Ze is niet het mooiste meisje, nee. Maar ze zei nooit dat het zo voor haar was, dat zei Richard. Richard heeft een vertekende beeld over schoonheid.
pi_95293179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze is niet het mooiste meisje, nee. Maar ze zei nooit dat het zo voor haar was, dat zei Richard. Richard heeft een vertekende beeld over schoonheid.
Ik vind haar een 9. Zo zie ja maar weer dat smaken verschillen. Foto's plaatsen van je vrienden is niet zo tof.
pi_95293200
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze zegt wel dat ze mooi is en dat alle deuren voor haar openstaan :P Ik vind dat echt raar en haast niet te geloven.Ik ken veel mooiere meisjes en die praten ook niet zo ''arrogant''. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
  zondag 10 april 2011 @ 11:21:07 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293206
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik vind haar een 9. Zo zie ja maar weer dat smaken verschillen.
Ik zou haar een 8 geven.
  zondag 10 april 2011 @ 11:26:13 #177
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293369
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ze zegt wel dat ze mooi is en dat alle deuren voor haar openstaan :P Ik vind dat echt raar en haast niet te geloven.Ik ken veel mooiere meisjes en die praten ook niet zo ''arrogant''. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
Waarschijnlijk zou ze zoiets alleen in geheim vertellen en niet zomaar vertellen. Maar de mensen waarvoor echt alle deuren open gaan, hoeven het niet zeggen. Bij hen weet iedereen dat het zo is.

Maar ik moet je zeggen, ik heb wel een paar meisjes gekend die bijzonder mooi waren (dus het mooiste meisje van de discotheek types) die zulke dingen zeggen. Maar dan in intieme situaties, wanneer ze je echt vertrouwen en zichzelf durven bloot te geven.

Reden waarom ze dat niet zomaar zeggen is omdat dat averechts werkt. Als een bijzonder mooi meisje (of jongen) zegt dat ze weet dat alle deuren voor haar open staat, gaan sommige deuren dicht.
pi_95293441
Voor niemand staan alle deuren open; iedereen heeft een andere smaak. Zoals Richard Jlo onaantrekkelijk vond bijv. ''Het mooiste meisje van de discotheek'' bestaat ook niet, omdat er zóveel mooie meisjes zijn en er is niet 1 mooiste meisje. Zo zie ik het.

Ik snap niet waar jullie dat beeld allemaal vandaan hebben. Als iemand supermooi is, kan diegene iedereen krijgen.
pi_95293538
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor niemand staan alle deuren open; iedereen heeft een andere smaak. Zoals Richard Jlo onaantrekkelijk vond bijv. ''Het mooiste meisje van de discotheek'' bestaat ook niet, omdat er zóveel mooie meisjes zijn en er is niet 1 mooiste meisje. Zo zie ik het.

Ik snap niet waar jullie dat beeld allemaal vandaan hebben. Als iemand supermooi is, kan diegene iedereen krijgen.
Natuurlijk en dat weet iedereen. Maar als 10% van de bevolking je heel mooi vind dan bezwijk je al onder de aandacht en heb je keuze in overvloed.
  zondag 10 april 2011 @ 11:37:03 #180
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293691
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef iwannabehigh het volgende:

Die beeld hebben wij niet. Zoals je zei, smaken verschillen.

Maar zoals deelnemer2 al duidelijk maakte, sommige mensen hebben meer opties dan de andere. Combinatie van persoonlijkheid en uiterlijk.
pi_95293792
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die beeld hebben wij niet. Zoals je zei, smaken verschillen.

Maar zoals deelnemer2 al duidelijk maakte, sommige mensen hebben meer opties dan de andere. Combinatie van persoonlijkheid en uiterlijk.
Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent. En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
pi_95293841
Ik heb een best mooi meisje in mijn klas, maar ze heeft bijv. nog nooit gezoend. :P Ze is heel erg stil, verlegen en als je iets vraagt aan haar kan je aan haar hoofd en houding zien dat ze heel onzeker is. Dit heeft ze bij iedereen; hierdoor vind ik haar meteen een stuk minder aantrekkelijk. Dus ik denk echt dat uiterlijk opzich niet zo heel veel zegt, maar een leuk innerlijk wel.
pi_95293857
Hoe heb je haar leren kennen dan Richard?
pi_95293919
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent.
Voor het innerlijk geldt hetzelfde als voor het uiterlijk. Smaken verschillen.

quote:
En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
Lelijke mensen vallen ook bij voorkeur mooien mensen. Maar iedereen moet roeien met de riemen die hij heeft.
  zondag 10 april 2011 @ 11:45:38 #185
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293943
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent. En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
Natuurlijk vinden die mensen elkaar niet lelijk dan ;).
  zondag 10 april 2011 @ 11:46:27 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293971
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb een best mooi meisje in mijn klas, maar ze heeft bijv. nog nooit gezoend. :P Ze is heel erg stil, verlegen en als je iets vraagt aan haar kan je aan haar hoofd en houding zien dat ze heel onzeker is. Dit heeft ze bij iedereen; hierdoor vind ik haar meteen een stuk minder aantrekkelijk. Dus ik denk echt dat uiterlijk opzich niet zo heel veel zegt, maar een leuk innerlijk wel.
Er staan nog steeds best veel deuren voor haar open, maar ze durft dan niet om eentje te kiezen daar binnen te gaan ;).
pi_95294008
Nou ja, ik denk dat innerlijk toch zwaarder weegt dan uiterlijk (op den duur). Ik heb liever een iets lelijker persoon met een leuk, spontaan met humor dan een mooi maar stil, verlegen persoon die niet durft te praten. Echt. Ik denk echt dat veel mensen het daar met me eens zijn.
pi_95294037
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan het je niet schelen waarom ze verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
  zondag 10 april 2011 @ 11:50:00 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294079
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou ja, ik denk dat innerlijk toch zwaarder weegt dan uiterlijk (op den duur). Ik heb liever een iets lelijker persoon met een leuk, spontaan met humor dan een mooi maar stil, verlegen persoon die niet durft te praten. Echt. Ik denk echt dat veel mensen het daar met me eens zijn.
Mensen die verlegen zijn, durven op een moment wel te praten en hunzelf te zijn als je hen eenmaal beter hebt leren kennen.
pi_95294093
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kan het je niet schelen waarom zo verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
Nou nee daar heb ik in de klas helemaal geen last van. Verreweg van zelfs. :) Meer op andere plekken zoals stage, maar ik heb gehoord dat ze vroeger ook altijd zo was.
  zondag 10 april 2011 @ 11:50:27 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294096
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kan het je niet schelen waarom zo verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
Goede opgemerkt.
  zondag 10 april 2011 @ 11:51:31 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294126
quote:
Dat heeft zo'n beetje iedereen zitten zeggen deze hele reeks. Je bent traag, man.
  zondag 10 april 2011 @ 11:52:48 #193
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294174
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou nee daar heb ik in de klas helemaal geen last van. Verreweg van zelfs. :) Meer op andere plekken zoals stage, maar ik heb gehoord dat ze vroeger ook altijd zo was.
Misschien heeft ze geen last van verlegenheid als ze op stage zit (of bij mensen die ze vertrouwd).
pi_95294175
Sowieso I don't care waarom ze zo is. Ik vind haar dodelijk irritant, ze is zo'n meisje die het altijd met iedereen eens is. Geen eigen mening en altijd ''ja-knikken'' en als je dan je mening bijsteld is ze het daar ook ineen mee eens. En schijnheilig ook nog, nooit iets fout doen enzovoort. Puur omdat ze zo onzeker/bang is maar het irriteert me :)
pi_95294198
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien heeft ze geen last van verlegenheid als ze op stage zit (of bij mensen die ze vertrouwd).
Op stage heeft ze dat ook wel. Ik denk inderdaad niet bij haar familie enzo ;)
  zondag 10 april 2011 @ 11:54:24 #196
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294235
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Sowieso I don't care waarom ze zo is. Ik vind haar dodelijk irritant, ze is zo'n meisje die het altijd met iedereen eens is. Geen eigen mening en altijd ''ja-knikken'' en als je dan je mening bijsteld is ze het daar ook ineen mee eens. En schijnheilig ook nog, nooit iets fout doen enzovoort. Puur omdat ze zo onzeker/bang is maar het irriteert me :)
Lol.
pi_95294675
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Lol.
Het is echt zo :)
  zondag 10 april 2011 @ 12:18:04 #198
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95295061
quote:
Absoluut.

Maar toch kijk je als man eerst naar het uiterlijk.
Je moeder is een hamster
pi_95295850
Als ik Richard was zou ik die foto verwijderen, niet iedereen houd er van als zijn foto zonder toestemming op het net geplempt word.

Trouwens ik denk dat voor de eerste indruk uiterlijk wel een rol speelt maar later niet meer. Iemand kan heel mooi zijn en gewoon een kutkarakter hebben.
pi_95296654
Eindelijk begrijpen jullie nu een beetje dat als je een kut kop heb zoals ik dat niemand je wilt leren kennen tenzij zakelijk. Als ik er gewoon redelijk uitzag dan had ik een grote kans gemaakt bij haar.
Ze is niet arrogant maar gewoon eerlijk. Ze weet dat ze er best goed uitziet en dat voor haar hierdoor meer deuren open gaan. Ze gaat daarom ook met mij om omdat ze medelijden met me heeft dat ik zo'n kut uiterlijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')