Je hebt gelijk, als er niets verandert is dat ook vermoeiend. Eenzelfde gesprek 100 keer voeren, daar ben je als 'hobbypsych' al snel klaar mee. Moet zeggen dat dat snel wel meevalt. Er zijn hier behoorlijk wat geduldige users, ook jij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het maakt me telkens een beetje depressief of gefrustreerd naar bepaalde post te lezen en verreweg de meeste willen gewoon klagen. Het kost te veel tijd en er komen steeds meer trolls. Af en toe zal ik wel reageren, maar ik ga niet mijn best meer doen voor de meet of serieus antwoord geven op de meeste hier.
Lanterfant, wist je trouwens dat verkrachters ook veelal intelligente mannen kunnen zijn? Want jij zegt altijd dat enge jongens een breezer uiterlijk hebben, maar goed. Je klinkt nu echt als een paranoide schizofreen trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eh volgens mij heb ik dit topic niet meer nodig. Maar ik weet nog niet of ik me helemaal prettig voel bij de Zaken. Ja ik durf het ook niet te typen uit angst voor Spionage. Het was heel heftig hoor allemaal.
Waar zijn die trollen dan? Ik zie de trollen niet hoor, juist niet. Dit is al 36 delen zo bezig dat mensen klagen, tips krijgen en er niks mee doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het maakt me telkens een beetje depressief of gefrustreerd naar bepaalde post te lezen en verreweg de meeste willen gewoon klagen. Het kost te veel tijd en er komen steeds meer trolls. Af en toe zal ik wel reageren, maar ik ga niet mijn best meer doen voor de meet of serieus antwoord geven op de meeste hier.
Ik denk niet dat jij een troll bent, dus maak je geen zorgen. De trollen zijn weg (voorlopig). Maar zoals je zei, 36 delen en mensen die nog steeds alleen maar blijven klagen, kost te veel energie. Ik wilde die meet meemaken, maar niemand reageert in dat topic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar zijn die trollen dan? Ik zie de trollen niet hoor, juist niet. Dit is al 36 delen zo bezig dat mensen klagen, tips krijgen en er niks mee doen.
Het is wel een net persoon met een boekenkast. Alleen wel wat dominante eigenschappen vooral.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lanterfant, wist je trouwens dat verkrachters ook veelal intelligente mannen kunnen zijn? Want jij zegt altijd dat enge jongens een breezer uiterlijk hebben, maar goed. Je klinkt nu echt als een paranoide schizofreen trouwens.
Als hij maar een net persoon met een boekenkast is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is wel een net persoon met een boekenkast. Alleen wel wat dominante eigenschappen vooral.
Jubileumdag 10,000 dagen single. hahahaha en hij gaat daar een live verslag posten zei hij, vandaar dat het rustig isquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
Dat zou wat zijn.
Er is altijd minder drang om te posten op een zaterdagavond, want dan moet je uitgaan, dus niemand wil een slecht figuur slaan.
Beetje zoals je MSN en ICQ op offline-modus zetten.
Ik kan niet voor iedereen spreken maar ja, ik wel een beetje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:15 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven?
Dank je. Ik ook. Ik ben gek geworden, geweest, depressief, bijltje erbij neer gegooid..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Ik zou gewoon even pauze nemen van plan A.
Wellicht doe je met plan B en C dusdanig veel ervaring op dat plan A een stuk beter benaderbaar wordt.![]()
Ik zou er helemaal gek van worden, sterker nog dat ben ik er ooit van geweest.
Mensen hebben zich toch al aangemeld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Laten we anders ophouden met deze topic verder praten in de meet topic, kijken of tot een overeenstemming kunnen komen.
Als dat Schenkie is, dan valt het met hem ook allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben bijna bang dat die foto die ik eerder plaatste, daadwerkelijk Schenkstroop is.
Hij begon me informatie erover te vragen en sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen.
Ik ken haar al 6 maanden nu, ze wordt me nooit beu en bovendien heb ik het bijna nooit over mijn uiterlijk met haar. Ze heeft al gezegd dat ze me lelijk vond maar toch graag met me wilt omgaan. Ze mag me echt.quote:Op zondag 10 april 2011 02:02 schreef Supersoep het volgende:
Tot over twee weken waar ze het beu is dat je steeds loopt te zeiken over je uiterlijk en je problemen!
Eens komt de tijd dat ik haar terug betaal. Als het eindelijk goed met me gaat dan heeft zij een enorm aandeel hier in.quote:Op zondag 10 april 2011 02:07 schreef Supersoep het volgende:
Prima jong.
Je hebt dus niet de neiging om jezelf eerst te saboteren zodat je je weer lekker kut kan voelen en daarna even goed uithuilen bij een vriendin van je of hier op het forum. Dat gaat dus niet nog eens gebeuren. Oh wacht, het is al de tweede keer.
Ik vind het gewoon zwak. Wees eens als mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |