Ik reageer ook even op een eerdere post waarin je beweert dat ik een nerd ben, de nerds van de nerds enzovoort. Dikke onzin, ik wil gewoon geen lelijke vriendin. Wie wilt dat nou wel dan? Je moet toch iemand hebben die je aantrekkelijk vindt. Een perfect meisje bedoel ik óók haar innerlijk mee; het moet gewoon allemaal klikken tussen ons; interesses, humor enzovoort anders neem je toch ook geen relatie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Neuh, zo werkt het niet (perse). Ik denk ook niet dat het zo werkt bij vrouwen, maar bij mannen werkt het zeker niet zo.
Heeft te maken met onzekerheid en/of stoerdoenderij. Iedereen wilt, wanneer ze jong zijn, hebben wat alle andere mensen wilt hebben. Ook jongens. Jongens willen het allermooiste meisje of in ieder geval een bijzonder mooie populaire meisje, omdat ze denken dat als ze dat meisje krijgen zij als eindbazen wordt gezien.
Als hij Megan Fox thuis kan brengen bij zijn familie of aan zijn vrienden kan laten kennen, dan stijgt hij wat betreft zijn sociale statuts (denkt hij dan). Daarom is hij obsessed met haar, hij ziet haar als zijn redder.
Ergens tijdens het volwassen worden moet hij beseffen dat het leven helemaal niet zo werkt. Omdat een meisje zoals Megan Fox lijkt, betekent het niet dat zij hem gelukkig kan maken.
Hij moet zichzelf redden en iemand vinden die bij hem past. Natuurlijk moet er een seksuele aantrekkingskracht zijn, maar het hoef echt geen poppetje te zijn.
Je broer reageerde aanvankelijk heel uitnodigend. Is er sindsdien iets gebeurd? Zo niet, dan kun je er mss zelf nog een keer op terugkomen. Het is toch je broer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef lipper het volgende:
Vorige week ging het redelijk goed.
Maar ik wacht nou al weer een 2 weken op antwoord van me broer waneer hij wil afspreken.
Volgens mij ga ik niks meer horen.
Dat is een vervelende situatie. In dit topic zijn er overigens meer mensen die in een sociaal isolement terecht gekomen zijn. Niemand van hen vindt het gemakkelijk de aansluiting te vinden. Allerlei issues uit het verleden zitten in de weg. We zijn allemaal nog zoekende. Er zijn natuurlijk de gewone mogelijkheden die je kunt proberen om mensen te ontmoeten / leren kennen. Dat is vaak indirekt en kost veel tijd. Het internet lijkt niet zo slecht middel om in contact te komen met nieuwe / gelijkgestemde mensen. Plekken waar mensen samen werken aan issues uit het verleden, zoals particuliere therapie groepen ook niet. Verder weet ik het ook niet.quote:En nu is dat alleen op de wereld gevoel weer terug. En dan hoor ik me collega's weer die van alles gaan doen, en ik zit te wachten tot het weekend over is. En weer kan werken.
Ik wil ook weer verhuizen, ik woon in een kleine studio van 25m. Maar heb geen flauw idee waar ik moet gaan wonen.
Ik ging in alphen wonen omdat me ouders er vlakbij wonen. Maar toen waren ze al naar Spanje verhuisd.
En contact willen ze ook niet meer.
Het contactet mensen is ook helemaal niks meer. Op me werk zit ik vaak 60 of 70 meter hoog, en de communicatie gaat via de portofoon of armsingalen.
En dan alleen hijsen of zakken.
In mijn werk is het normaal om heel de de op je plek te blijven zitten. Nou Dan zeg ik nog hallo en dag tegen de cassiere en Thats it.
Het feit dat er niemand geen fuck om me geeft maakt me nogal onzeker.
Last moest ik iets in vullen naar wie het geld van de verzekering ging als er iets op me werk gebeurd. En dan kan ik Niemand invullen.
Ga ik maar niet op in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is/was veel meer. Niet omdat ik haar mooi vind, ik vind wel meer vrouwen mooi waar ik verder helemaal geen klik mee heb of die me niet aanstaan en die vind ik dus ook niet leuk.. Krom dat je denkt dat het om het uiterlijk gaat. Ik ken haar toch, ik weet eigenlijk alles over haar.
Je legt er een wedstrijd idee in die er niet is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je, ik kan ook gewoon PUB als favoriete subforum markeren om daar de alwetende uit te gaan hangen. Makkelijk scoren.
Dit idee heb ik wel een beetje bij jou.
Weer hetzelfde idee. Dat ik hier gemakkelijk wil scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:41 schreef Staal het volgende:
En ik vind je een heel vriendelijke user die ook echt mensen wel wilt helpen. Dus het is geen kritiek. Alleen vind ik dat je op je lauweren rust.
Uitdagingen zoeken? Die hoef ik niet te zoeken. Mijn leven is een grote uitdaging geweest. Meestal was die te groot. Overvraagd. Welk gemak? Ik ben nog nooit gesetteld geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Boeken lezen. In het park, op een balkon of in de tuin. Wat je ook doet, pak die interesse weer op. Je hebt kennelijk geen toffe tijd achter de rug maar leun niet teveel op je gemak. Zoek een uitdaging.
Zo zie je maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook wel. Het meisje die mij leuk vind (ik haar niet hoor!) vond ik eerst wel ''lelijk''.. maar nu ik haar beter ken, en aardiger vind, vind ik haar een stuk mooier.
Goed punt.quote:Wat ik te bieden heb? Mezelf
Zo bedoelde ik het ook weer niet, maar ik wil geen meid zoals op de afbeelding van Supersoep. Gelukkig zien de meiden die mij leuk vinden er wel heel anders uit. En ik weet het, dat je aan iemands uiterlijk snel went.. verliefd word je uiteindelijk toch echt op het innerlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zo zie je maar.
[..]
Goed punt.
Men viel alleen over je stelligheid dat een meisje vooral heel mooi moet zijn om er een relatie mee te willen. Dat sluit heel veel mensen uit en dat gaat voorbij aan andere aspecten waarin een ander waardevol kan zijn. In de praktijk loopt het vaak toch anders. Aan iemands uiterlijk wen je al snel. Andere aspecten blijken minstens zo belangrijk.
Ja, helemaal prima jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En waarom zou dit niet kunnen? De laatste 3 jaar at ik slechts 1 maaltijd per dag en dan ook meestal pizza's , snacks en andere ongezonde dingen in combinatie met koffie/energie drankjes/flessen cola.
Ik stront in m'n ogen. Die kerel ziet er uit als elke normale puber, ook al is hij wat aan de oudere kant. Dus hij loopt qua ontwikkeling 2-3 jaar achter, so what? Het is een stereotype beeld van een gamer en daar zijn er genoeg van die onder hun bureau worden gepijpt tijdens het WoWen.quote:Zoals hij er daar uitziet lijkt het mij onmogelijk dat hij een vriendin krijgt inderdaad. Want hij ziet er ongezond vermagerd uit. Dit staat los van BDD. Je hebt toch geen stront in je ogen? Je ziet toch duidelijk dat die gast sterk vermagerd is met ingevallen oogkassen? Het lijkt mij zeer onaannemelijk dat hij in staat is een vriendin te krijgen.
Wat jij wilt, ik merkte een duidelijke verbetering dat ik er gezonder ging uitzien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima jongen.
Dat doe ik ook al geruime tijd, ik loop hier niet over dingen te praten die ik zelf niet meemaak. Ook zijn er periodes waar ik wel langer dan drie dagen me er op leg om gezond en véél te eten. Effect zie je pas na enkele weken op z'n minst, niet na drie dagen.
Jawel het is zeer ernstig. Maar je hoeft niet meer te reageren hoor. Dat je vind dat ik me aanstel is mij wel duidelijk. Ik ben verre van tevreden met mijn uiterlijk. Ik zie er nog steeds niet goed genoeg uit voor een vrouw. Maar die tijdelijke (overdreven ingebeelde?) verbetering gaf me opeens veel moed voor een hele korte periode.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
Dus is je BDD zo ernstig niet en loop je je vaak aan te stellen. Want het heeft geen waarneembaar effect zoals een drastische operatie zou hebben.
Wáárom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag ga ik weer live verslag uitbrengen vanavond tijdens het uitgaanIk ga niet alleen uit. Ik ga weer eens observeren hoe leuk anderen het hebben.
Ik post het verslag hier: Jubileumdag 10,000 dagen single.
Ik geloof in een wonder. Bovendien vroegen mijn vrienden of ik mee wilde vanavond. De rust is weer wedergekeerd. Ik blijf overnachten bij een vriend die nu geniet van zijn vrijheid zoals hij zelf omschrijft (het is net een weekje uit). Bovendien ga ik hem weer observeren hoe hij contact maakt. Maar het is vrijwel altijd zo dat de dames gewoon oogcontact met hem maken iets wat mij nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wáárom?
Je weet dat de missie kansloos is, waarom jezelf dan toch dat aandoen?
En je zou een paar dagen niet posten.
Ja, dat weten we nou wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik geloof in een wonder. Bovendien vroegen mijn vrienden of ik mee wilde vanavond. De rust is weer wedergekeerd. Ik blijf overnachten bij een vriend die nu geniet van zijn vrijheid zoals hij zelf omschrijft (het is net een weekje uit). Bovendien ga ik hem weer observeren hoe hij contact maakt. Maar het is vrijwel altijd zo dat de dames gewoon oogcontact met hem maken iets wat mij nooit gebeurd.
Die pijn dat het mislukt voelt zo bevredigend ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nou wel.
Maar zoals ik al eerder zei, het lijkt alsof je jezelf wil saboteren. Vanavond mislukt het weer, en dan heb je een reden om te zeggen 'zie je wel'. Je moet dit niet doen voordat je je problemen hebt opgelost. Kan niets goeds van komen.
Ja, ik weet al waarom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die pijn dat het mislukt voelt zo bevredigend ofzo
Mijn missie is , 1 dame aanspreken die me niet op voorhand al afwijst
Dat had ik al toen ik 20 was en toen kon ik hier niet klagen.quote:
Die zieke drang naar zelfhaat moet je niet voeden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die pijn dat het mislukt voelt zo bevredigend ofzo
Mijn missie is , 1 dame aanspreken die me niet op voorhand al afwijst
Aha!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat had ik al toen ik 20 was en toen kon ik hier niet klagen.
Wat is de aanleiding?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey mensen,
Ik heb besloten dat ik eigenlijk geen zin meer heb in dit topic. Als de meet doorgaat, wil ik wel komen voor de gezelligheid maar ik ga deze topic niet meer zo serieus nemen. Deed allang niet meer, maar nu ga ik deze topic wel laten vallen.
Het maakt me telkens een beetje depressief of gefrustreerd naar bepaalde post te lezen en verreweg de meeste willen gewoon klagen. Het kost te veel tijd en er komen steeds meer trolls. Af en toe zal ik wel reageren, maar ik ga niet mijn best meer doen voor de meet of serieus antwoord geven op de meeste hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |