abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2011 @ 11:21:07 #176
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293206
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Ik vind haar een 9. Zo zie ja maar weer dat smaken verschillen.
Ik zou haar een 8 geven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 april 2011 @ 11:26:13 #177
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293369
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ze zegt wel dat ze mooi is en dat alle deuren voor haar openstaan :P Ik vind dat echt raar en haast niet te geloven.Ik ken veel mooiere meisjes en die praten ook niet zo ''arrogant''. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
Waarschijnlijk zou ze zoiets alleen in geheim vertellen en niet zomaar vertellen. Maar de mensen waarvoor echt alle deuren open gaan, hoeven het niet zeggen. Bij hen weet iedereen dat het zo is.

Maar ik moet je zeggen, ik heb wel een paar meisjes gekend die bijzonder mooi waren (dus het mooiste meisje van de discotheek types) die zulke dingen zeggen. Maar dan in intieme situaties, wanneer ze je echt vertrouwen en zichzelf durven bloot te geven.

Reden waarom ze dat niet zomaar zeggen is omdat dat averechts werkt. Als een bijzonder mooi meisje (of jongen) zegt dat ze weet dat alle deuren voor haar open staat, gaan sommige deuren dicht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95293441
Voor niemand staan alle deuren open; iedereen heeft een andere smaak. Zoals Richard Jlo onaantrekkelijk vond bijv. ''Het mooiste meisje van de discotheek'' bestaat ook niet, omdat er zóveel mooie meisjes zijn en er is niet 1 mooiste meisje. Zo zie ik het.

Ik snap niet waar jullie dat beeld allemaal vandaan hebben. Als iemand supermooi is, kan diegene iedereen krijgen.
pi_95293538
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor niemand staan alle deuren open; iedereen heeft een andere smaak. Zoals Richard Jlo onaantrekkelijk vond bijv. ''Het mooiste meisje van de discotheek'' bestaat ook niet, omdat er zóveel mooie meisjes zijn en er is niet 1 mooiste meisje. Zo zie ik het.

Ik snap niet waar jullie dat beeld allemaal vandaan hebben. Als iemand supermooi is, kan diegene iedereen krijgen.
Natuurlijk en dat weet iedereen. Maar als 10% van de bevolking je heel mooi vind dan bezwijk je al onder de aandacht en heb je keuze in overvloed.
  zondag 10 april 2011 @ 11:37:03 #180
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293691
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef iwannabehigh het volgende:

Die beeld hebben wij niet. Zoals je zei, smaken verschillen.

Maar zoals deelnemer2 al duidelijk maakte, sommige mensen hebben meer opties dan de andere. Combinatie van persoonlijkheid en uiterlijk.
pi_95293792
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die beeld hebben wij niet. Zoals je zei, smaken verschillen.

Maar zoals deelnemer2 al duidelijk maakte, sommige mensen hebben meer opties dan de andere. Combinatie van persoonlijkheid en uiterlijk.
Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent. En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
pi_95293841
Ik heb een best mooi meisje in mijn klas, maar ze heeft bijv. nog nooit gezoend. :P Ze is heel erg stil, verlegen en als je iets vraagt aan haar kan je aan haar hoofd en houding zien dat ze heel onzeker is. Dit heeft ze bij iedereen; hierdoor vind ik haar meteen een stuk minder aantrekkelijk. Dus ik denk echt dat uiterlijk opzich niet zo heel veel zegt, maar een leuk innerlijk wel.
pi_95293857
Hoe heb je haar leren kennen dan Richard?
pi_95293919
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent.
Voor het innerlijk geldt hetzelfde als voor het uiterlijk. Smaken verschillen.

quote:
En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
Lelijke mensen vallen ook bij voorkeur mooien mensen. Maar iedereen moet roeien met de riemen die hij heeft.
  zondag 10 april 2011 @ 11:45:38 #185
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293943
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat weet ik dus niet. Als je een hele leuke persoonlijkheid hebt (spontaan, humor) kom je ook ver, ik denk dat je dan door veel mensen sowieso al aantrekkelijk wordt gevonden omdat je zo leuk bent. En voor lelijke mensen is ook genoeg aanbod want lelijke mensen vallen (vaak) op lelijke mensen. Ik zie wel vaak lelijke koppeltjes bij elkaar.
Natuurlijk vinden die mensen elkaar niet lelijk dan ;).
  zondag 10 april 2011 @ 11:46:27 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293971
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb een best mooi meisje in mijn klas, maar ze heeft bijv. nog nooit gezoend. :P Ze is heel erg stil, verlegen en als je iets vraagt aan haar kan je aan haar hoofd en houding zien dat ze heel onzeker is. Dit heeft ze bij iedereen; hierdoor vind ik haar meteen een stuk minder aantrekkelijk. Dus ik denk echt dat uiterlijk opzich niet zo heel veel zegt, maar een leuk innerlijk wel.
Er staan nog steeds best veel deuren voor haar open, maar ze durft dan niet om eentje te kiezen daar binnen te gaan ;).
pi_95294008
Nou ja, ik denk dat innerlijk toch zwaarder weegt dan uiterlijk (op den duur). Ik heb liever een iets lelijker persoon met een leuk, spontaan met humor dan een mooi maar stil, verlegen persoon die niet durft te praten. Echt. Ik denk echt dat veel mensen het daar met me eens zijn.
pi_95294037
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan het je niet schelen waarom ze verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
  zondag 10 april 2011 @ 11:50:00 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294079
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou ja, ik denk dat innerlijk toch zwaarder weegt dan uiterlijk (op den duur). Ik heb liever een iets lelijker persoon met een leuk, spontaan met humor dan een mooi maar stil, verlegen persoon die niet durft te praten. Echt. Ik denk echt dat veel mensen het daar met me eens zijn.
Mensen die verlegen zijn, durven op een moment wel te praten en hunzelf te zijn als je hen eenmaal beter hebt leren kennen.
pi_95294093
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kan het je niet schelen waarom zo verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
Nou nee daar heb ik in de klas helemaal geen last van. Verreweg van zelfs. :) Meer op andere plekken zoals stage, maar ik heb gehoord dat ze vroeger ook altijd zo was.
  zondag 10 april 2011 @ 11:50:27 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294096
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kan het je niet schelen waarom zo verlegen is, of dat je daar waarschijnlijk zelf ook last van heeft?
Goede opgemerkt.
  zondag 10 april 2011 @ 11:51:31 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294126
quote:
Dat heeft zo'n beetje iedereen zitten zeggen deze hele reeks. Je bent traag, man.
  zondag 10 april 2011 @ 11:52:48 #193
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294174
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:50 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou nee daar heb ik in de klas helemaal geen last van. Verreweg van zelfs. :) Meer op andere plekken zoals stage, maar ik heb gehoord dat ze vroeger ook altijd zo was.
Misschien heeft ze geen last van verlegenheid als ze op stage zit (of bij mensen die ze vertrouwd).
pi_95294175
Sowieso I don't care waarom ze zo is. Ik vind haar dodelijk irritant, ze is zo'n meisje die het altijd met iedereen eens is. Geen eigen mening en altijd ''ja-knikken'' en als je dan je mening bijsteld is ze het daar ook ineen mee eens. En schijnheilig ook nog, nooit iets fout doen enzovoort. Puur omdat ze zo onzeker/bang is maar het irriteert me :)
pi_95294198
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien heeft ze geen last van verlegenheid als ze op stage zit (of bij mensen die ze vertrouwd).
Op stage heeft ze dat ook wel. Ik denk inderdaad niet bij haar familie enzo ;)
  zondag 10 april 2011 @ 11:54:24 #196
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95294235
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Sowieso I don't care waarom ze zo is. Ik vind haar dodelijk irritant, ze is zo'n meisje die het altijd met iedereen eens is. Geen eigen mening en altijd ''ja-knikken'' en als je dan je mening bijsteld is ze het daar ook ineen mee eens. En schijnheilig ook nog, nooit iets fout doen enzovoort. Puur omdat ze zo onzeker/bang is maar het irriteert me :)
Lol.
pi_95294675
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Lol.
Het is echt zo :)
  zondag 10 april 2011 @ 12:18:04 #198
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95295061
quote:
Absoluut.

Maar toch kijk je als man eerst naar het uiterlijk.
Je moeder is een hamster
pi_95295850
Als ik Richard was zou ik die foto verwijderen, niet iedereen houd er van als zijn foto zonder toestemming op het net geplempt word.

Trouwens ik denk dat voor de eerste indruk uiterlijk wel een rol speelt maar later niet meer. Iemand kan heel mooi zijn en gewoon een kutkarakter hebben.
pi_95296654
Eindelijk begrijpen jullie nu een beetje dat als je een kut kop heb zoals ik dat niemand je wilt leren kennen tenzij zakelijk. Als ik er gewoon redelijk uitzag dan had ik een grote kans gemaakt bij haar.
Ze is niet arrogant maar gewoon eerlijk. Ze weet dat ze er best goed uitziet en dat voor haar hierdoor meer deuren open gaan. Ze gaat daarom ook met mij om omdat ze medelijden met me heeft dat ik zo'n kut uiterlijk heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')