abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95288730
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik vergeet te vertellen dat ze zelf ook behoorlijke problemen heeft. Ze beweert dat ze zich beter voelt als ik haar probeer op te peppen. Ik heb haar al heel vaak huilend aan de telefoon gekregen.
Dat is het punt ook: Zij gebruikt jou, tot ze zich weer beter voelt.

Maar zo lang je dat maar weet, maakt het niet uit dat je van haar aandacht geniet.
pi_95288751
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eens komt de tijd dat ik haar terug betaal. Als het eindelijk goed met me gaat dan heeft zij een enorm aandeel hier in.
Ik weet dat het verkeerd is wat ik doe, maar ik laat mij leiden door mijn emoties die ik niet kan beheersen.
Ik hoop dat je dat meent dan, is wel de eerste stap.
pi_95288758
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is het punt ook: Zij gebruikt jou, tot ze zich weer beter voelt.

Maar zo lang je dat maar weet, maakt het niet uit dat je van haar aandacht geniet.
Waarom heeft ze me dan uitgenodigd maandag om te komen als ik naar Engeland ben geweest? En dat het haar heel erg interesseert?
pi_95288774
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom heeft ze me dan uitgenodigd maandag om te komen als ik naar Engeland ben geweest? En dat het haar heel erg interesseert?
Ja, om te neuken natuurlijk. Wat anders!

Positief denken inderdaad.
Ron Paul 2012
pi_95288799
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat meent dan, is wel de eerste stap.
Dat meen ik ook. Ik voel me gewoon extreem klote. Ik kan mijn emoties niet meer onder controle houden wat ik vroeger nog wel kon, toen liep alles telkens met een sisser af.
pi_95288811
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, om te neuken natuurlijk. Wat anders!

Positief denken inderdaad.
Ze heeft me al verteld dat ze me lelijk vindt dus dat gaat sowieso niet gebeuren. Maar ze vindt mijn innerlijk wel leuk dat weet ik 100% zeker.
pi_95288816
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ze toch niets beters te doen heeft?

Maar goed, hou het iig in je achterhoofd. :)
pi_95288830
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft me al verteld dat ze me lelijk vindt dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Zak erover en gaan!

Grapje. Dat je in de friendzone zit lijkt me duidelijk.
pi_95288843
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel waar inderdaad.

Wie weet dat jullie bij elkaar op school komen als jij ook psychologie gaat studeren :D in Amsterdam.
pi_95288865
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zak erover en gaan!

Grapje. Dat je in de friendzone zit lijkt me duidelijk.
Verder dan dat kom ik ook nooit. Maar ik vind het best zo. Alleen als ze een vriend krijgt (ze ziet er echt heel erg goed uit) dan ben ik bang dat het afgelopen is meteen.

Ze heeft ook gezegd dat ze het kut vindt dat ik er slecht uitzie en dat voor haar veel meer deuren open gaan vanwege haar mooie uiterlijk. Klopt dit?
pi_95288983
Maar wacht eens even? In februari besloot ze te door te gaan met haar studie en in april stopte ze definitief. Dan kan ze toch helemaal geen psychologie meer studeren 3 jaar lang?
pi_95289012
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Maar wacht eens even? In februari besloot ze te door te gaan met haar studie en in april stopte ze definitief. Dan kan ze toch helemaal geen psychologie meer studeren 3 jaar lang?
Dat is off-topic, maar dat hangt er vanaf....kan zijn dat ze dan net het bindend studieadvies ontloopt.
pi_95289055
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is off-topic, maar dat hangt er vanaf....kan zijn dat ze dan net het bindend studieadvies ontloopt.
Ik bedacht me dat als ik mijn uiterlijk mee had dat zij wel eens een liefde van mijn leven zou kunnen worden. Door belemmeringen op het uiterlijk loop je veel mogelijkheden mis -.-
Geloof me aardbei kwa innerlijk is er echt een hele goede klik.

Maar ik moet realistisch blijven. Als je een kans wil maken bij haar moet je gewoon een aantrekkelijk uiterlijk hebben:

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 10-04-2011 02:49:01 ]
pi_95289219
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik bedacht me dat als ik mijn uiterlijk mee had dat zij wel eens een liefde van mijn leven zou kunnen worden. Door belemmeringen op het uiterlijk loop je veel mogelijkheden mis -.-
Geloof me aardbei kwa innerlijk is er echt een hele goede klik.

Maar ik moet realistisch blijven. Als je een kans wil maken bij haar moet je gewoon een aantrekkelijk uiterlijk hebben:

[ afbeelding ]
Dat is die 9,8?

Knap meisje, maar zó perfect vind ik haar niet.
pi_95289242
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is die 9,8?

Knap meisje, maar zó perfect vind ik haar niet.
Ja je hebt gelijk , 9.8 is wat te hoog, Maar een dikke 8 is het zeker :P Haar innerlijk erbij en het wordt een 10.
pi_95289313
Ik kan maandag dan tenminste oefenen. Zo leer ik ook minder bang te zijn voor de knappe dames hoop ik.

Alhoewel ik die meid van mijn ONS nauwelijks durfde aan te kijken omdat ze ook een beetje van dat kaliber was eigenlijk.
pi_95289513
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je verraad jezelf wel een beetje he :P Maar ik weet zeker dat je ook een klein beetje om me geeft en dat je wilt dat het goed met me gaat O+
pi_95291850
Ik kwam een aardige vrouw tegen in de trein. Ze was ouder dan ik en studeerde geestelijkverzorging. Als ik met iemand over levensbeschouwing kan praten is er vaak een klik. De treinreis was te kort.
pi_95292953
Wat ik niet snap is dat je zomaar een foto plaatst van iemand die hier eigenlijk niks mee te maken heeft. Lekker dan voor haar.

En ik vind haar arrogant dat ze over zichzelf zegt dat ze mooi is en dat er veel deuren voor haar openstaan :') Hoe zij eruit ziet, zo ziet 90% van de Nederlandse meisjes eruit. Helemaal niks bijzonders dus. Ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze mooi zijn terwijl ze gewoon normaal zijn, meid check je spiegel.. ^O^
pi_95292987
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 02:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk , 9.8 is wat te hoog, Maar een dikke 8 is het zeker :P Haar innerlijk erbij en het wordt een 10.
Haar innerlijk terwijl ze in je gezicht verkondigde dat je op een geest lijkt.

Kan het nog steeds niet geloven.. :*
  zondag 10 april 2011 @ 11:14:16 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293003
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik niet snap is dat je zomaar een foto plaatst van iemand die hier eigenlijk niks mee te maken heeft. Lekker dan voor haar.

En ik vind haar arrogant dat ze over zichzelf zegt dat ze mooi is en dat er veel deuren voor haar openstaan :') Hoe zij eruit ziet, zo ziet 90% van de Nederlandse meisjes eruit. Helemaal niks bijzonders dus. Ik heb er een hekel aan als mensen zeggen dat ze mooi zijn terwijl ze gewoon normaal zijn, meid check je spiegel.. ^O^
Dus iemand kan alleen mooi zijn, als hij of zij tot de 10% hoort die er net iets anders uitziet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95293071
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus iemand kan alleen mooi zijn, als hij of zij tot de 10% hoort die er net iets anders uitziet?
Dat maak je er zelf weer van. Ik zeg namelijk niet dat ze lelijk is maar om nou te verkondigen dat ze zó mooi is dat ALLE deuren voor haar open staan terwijl er zoveel meisjes als haar rondlopen en ze gewoon normaal is.. Kom op zeg, hoe komt het uberhaupt dat mensen zo over zichzelf denken en dat zelfs verkondigen :)
  zondag 10 april 2011 @ 11:18:52 #173
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95293134
quote:
16s.gif Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf weer van. Ik zeg namelijk niet dat ze lelijk is maar om nou te verkondigen dat ze zó mooi is dat ALLE deuren voor haar open staan terwijl er zoveel meisjes als haar rondlopen en ze gewoon normaal is.. Kom op zeg, hoe komt het uberhaupt dat mensen zo over zichzelf denken en dat zelfs verkondigen :)
Ze is niet het mooiste meisje, nee. Maar ze zei nooit dat het zo voor haar was, dat zei Richard. Richard heeft een vertekende beeld over schoonheid.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95293179
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze is niet het mooiste meisje, nee. Maar ze zei nooit dat het zo voor haar was, dat zei Richard. Richard heeft een vertekende beeld over schoonheid.
Ik vind haar een 9. Zo zie ja maar weer dat smaken verschillen. Foto's plaatsen van je vrienden is niet zo tof.
pi_95293200
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze zegt wel dat ze mooi is en dat alle deuren voor haar openstaan :P Ik vind dat echt raar en haast niet te geloven.Ik ken veel mooiere meisjes en die praten ook niet zo ''arrogant''. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')