anders ik welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef RobbieBoy het volgende:
De week van de angst. Ben heel benieuwd
Ze mogen alleen niet samen slapen toch? Alsof ze nu bruut van elkaar gescheiden zijn, gezeur om niets....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij wil samen met Monique knuffelen etc, maar dat mag niet
Die zit met Jo en Mo in een huis. Ik denk dat dat de zwaarste emotionele rollercoaster is die je een mens kunt aandoen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De stem verzint deze opdracht precies op het moment dat Mo en Maik onder in de polls staan. Dus bewust weer naaien van dezelfde 2 bewoners, waar bewoners als bijvoorbeeld Sharon nog geen enkele emotionele zware missie gehad hebben.
Sowieso 2 Mosquitos samenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
leuk dat sharon bij team van gerard zit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niet samen slapen toch? Alsof ze nu bruut van elkaar gescheiden zijn, gezeur om niets....
jo, sharon en gerard, dat gaat leukere botsingen geven dan het andere teamquote:
maar blauw heeft mo..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jo, sharon en gerard, dat gaat leukere botsingen geven dan het andere team
Dat vind ik ook. Dat blijkt nu maar weer. Jo wil de boel wil sturen en dat gaat clashen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
leuk dat sharon bij team van gerard zit
Mo!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef IamCurious het volgende:
Als Sharon wint gaat Laura of Mo eruit.......
Lol, nee, eMo en dinges.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en ik denk even dat je het over Mark en Annelies hebt
Op dit moment clashed het al tussen Sharon en Joannequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je van Gerard en Joanna![]()
hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb een lichte favoriet
Als ik echt moet kiezen, wordt het blauw
Papa Mo zei toch; je bent alleen gekomen dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden echt niet op met Mo en Maik naaien....
Een van hun staat nu sowieso genomineerd (en gaat naar huis) plus ze mogen niet samen slapen?
Lullig weer.
Ze gebruikt Maik alleen om zelf alleen met Flip te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
OH jezus Jo houdt gewoon je bek met je Maik is emotioneel instabiel ik weet niet of je jezelf goed gezien hebt de laatste week...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Piediepiediepiediepiediepiediepiediepiedie.. Adriaantjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas voor haar heeft ze de leider-skills van een os.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel ineens een hoge dunk nu ze weet populair te zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef afca_oc het volgende:
Geef Gerard de missie: zorg dat je team verliest. slaag je krijg je 15.000 euro
Onzin, ze heeft gewoon een punt. Jo wil haar zin doordrijven en daar is ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel ineens een hoge dunk nu ze weet populair te zijn.
Precies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gebruikt Maik alleen om zelf alleen met Flip te kunnen zijn.
ja maar wie is die damequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie http://spixtv.nl/live.php ?
gaat binnenkort 24/7 worden, in normale SD kwaliteit... (nu nog bagger).
binnenkort kunnen jullie gebruikers, zelf filmpjes op dit kanaal uploaden!
Sharon heeft waarschijnlijk Maiks geheim geraden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Coos het volgende:
Was de hele dag druk en weg. Heb net wel het laatste half uur de dagelijkse gezien. Die teamopdrachten komen ook weer uit het grote verjaardagfeestjesboek.![]()
Maar de grote vraag is!!! Is er verder nog iets noemswaardig gebeurd??
Yip!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Gaat de goede kant op Kwaliteitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Draait hiero;)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
200.000 fakking % zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Sharon heeft waarschijnlijk Maiks geheim geraden...
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef ItsDidi het volgende:
Raar meisje die Sharon baas spelen enso, maar de rest kapt het af hahahhaha
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heel begrijpelijk dat Mo nu verdrietig is, zelfs ik begrijp dat.
Jij, morgen even de andere kant op omrijden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Reksie1981 het volgende:
SJer en Geer moeten hun team laten verliezen.
Dan gaat Maik of Jo weg.. wie zegt dat even tegen ze
ja ze is echt erg bazig hoor !!!!! en die toon is inderdaad niet normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef ItsDidi het volgende:
Raar meisje die Sharon baas spelen enso, maar de rest kapt het af hahahhaha
stuur haar een blommetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werk
Ga je ook nog op de brommert stappen vanavond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nee, dan liever Mo, laat aub Mo voor Maik vertrekken.... Niet weer een tranendal in de hoogste versnelling....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Reksie1981 het volgende:
SJer en Geer moeten hun team laten verliezen.
Dan gaat Maik of Jo weg.. wie zegt dat even tegen ze
gelukkkig zei maik dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ja ze is echt erg bazig hoor !!!!! en die toon is inderdaad niet normaal
Je ziet alleen wat je wilt zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Is ze TeamCapt, Capt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!
nee maar die is niet af te stoppenquote:
echt bij de tv uitzending van vanavond luisterde ik niet eens meer naar haar wat een jankdoosquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dan liever Mo, laat aub Mo voor Maik vertrekken.... Niet weer een tranendal in de hoogste versnelling....
Nou ik ben vrij neutraal hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je ziet alleen wat je wilt zien?
Let eens op....
Ga je nu in die waan mee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werk
Sharon en Karim zijn Captains.....Teamleiders whatever......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ze TeamCapt, Capt?![]()
Nee, die baasspelerige Jo dan..
Joh echt? Je praktijk zal lopen als een tierelier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Niet omdat je teamcaptain bent, mag je zo doen! Kijk der nu gelijk rustig..quote:Op [url= 8 april 2011 21:04[/url] schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!
Watjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie moest er trouwens tijdens die missie ook bijna kotsen?
Ik wel namelijk
Oke, super!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon en Karim zijn Captains.....Teamleiders whatever......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef pullup het volgende:
Na 10 minuten ratelen: "Shar, Gerard zijn jullie het eens met wat ik net zei ? "
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
De kans is groot dat voor 1 van beiden of Maik of Mo dit de laatste week is, logisch dat ze dan samen willen zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben zich opgegeven voor een spel, neuken doen ze maar thuis weer het is geen ballebak plus glijbaan
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)quote:
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben zich opgegeven voor een spel, neuken doen ze maar thuis weer het is geen ballebak plus glijbaan
Geen dank, er hadden nog wel 4 anderen gedrukt om een geheim te raden maar die schijnen niet aan de beurt geweest te zijn, wel eerst gehoord door de stem. Aangezien Sharon het eerst was mocht zij eerst en toen was er een SL van 45 min of zo ... Daarna werd er over Maiks operatie gesproken en zo ....quote:
Kee dan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag snap ik ook alles, dat dus.
Vergis je niet, Geer en Shar zijn strek samen. Jo is de rotte appel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef rico80 het volgende:
Alleen is Sharon captain op een zinkend schip.
Nix mis mee, met dat liedje.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Kots kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand onderkotst
Uit verveling
als ze dat zo erg vinden stapt de ander volgende week gewoon lekker op. kunnen ze elke dag samen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
De kans is groot dat voor 1 van beiden of Maik of Mo dit de laatste week is, logisch dat ze dan samen willen zijn.
Dat is de beste tot nu toequote:
bracht me op een idee, effe wat van usenet trekkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nix mis mee, met dat liedje.....
Hun oudere werk bevalt me ook goed trouwens
Maar daar wringt de schoen, Mo is al de dood dat er over 1, 2,3, 4 of 5 weken geen Maik meer voor haar is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelen
daarom, omdat het hele SST geflopt is vergeten ze de spelregels ook maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelen
Mijn moeder zaliger zong dan altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is misschien iets voor mo.....![]()
Logisch ?, ronduit egoistisch, ze komen voor een spel, al die bewoners missen mensen die ze liefhebben, als ze zo nodig bij elkaar willen blijven moeten ze lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Onzin.quote:
Hahaha die tooon ja was zeker niet normaal ja.quote:Op [url= 8 april 2011 21:04[/url] schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Of ze krijgen steun en ze blijven samen en hebben we nog vele uurtjes dramatiek enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze dat zo erg vinden stapt de ander volgende week gewoon lekker op. kunnen ze elke dag samen zijn
Luie hond speelt ook nederlandstalige ska;)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
bracht me op een idee, effe wat van usenet trekken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Mijn moeder zalig zong dan altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is misschien iets voor mo.....![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef danilel het volgende:
[..]
Mijn moeder zalig zong dan altijdvoor alle 2 die dozen, maik vannacht in andere slaapkamer en laura haar ridder in zijn prinsessenbed thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is misschien iets voor mo.....
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Sharon is de captain maar Jo maakt de dienst uit.quote:
Er is maar een klein gaatje nodig om een schip te laten zinken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Geer en Shar zijn strek samen. Jo is de rotte appel.
Mo met d'r zachte G heeft liever een harde Lquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat een kudstem heeft die Sharon zeg. Liever een zachte G.
Maaike en eMo in Team Steunzool dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vind ik ook.Of ze krijgen steun en ze blijven samen en hebben we nog vele uurtjes dramatiek enzo.
als dat zo zou zijn dan stelt de tijd die ze hier nog samen zouden hebben ook niks voor dus is dan ook geen gemis als ze dat niet hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar daar wringt de schoen, Mo is al de dood dat er over 1, 2,3, 4 of 5 weken geen Maik meer voor haar is.
Tot Gemene Geer een keer van leer trekt... die laat ze eerst even 'vechten'.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon is de captain maar Jo maakt de dienst uit.
maar nu moeten ze niet zeiken en gewoon spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vind ik ook.Of ze krijgen steun en ze blijven samen en hebben we nog vele uurtjes dramatiek enzo.
reken maar dat dat heel snel weer misgaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry spuit 11 reactie: heeft hij dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo Karim zegt het ff tegen Mo; je zit hier in een spel, niet voor Maik.
Hellemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Geer en Shar zijn strek samen. Jo is de rotte appel.
Echt niet... Sharon en Geer en ik denk dat Maik hun volgtquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dacht al dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef danilel het volgende:
[..]
weet ik ook, maar kliniek Jo verkoopt nog wel meer onzin
snotkoker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Stranger1977 het volgende:
Jo duwt ook overal die verrekte snotkoker tussen,... mensch bemoei je eens niet overal mee
scherrupppppquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch al een ruil gevraagd naar het andere team, want ze draagt toch nooit roze?
Nix, minimaal 7 keer batsen dus, en dan na het batsen per ongeluk die lekkere milkshake opdrinken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Mo en Maik (vooral Mo) gooit het er telkens op dat het hun laatste week kan zijn, moet nu maar eens ophouden!
Als captain wat commando's afgeven werkt alleen bij paarden en mensen die zich graag laten commanderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
ze draagt toch ook blauw.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch al een ruil gevraagd naar het andere team, want ze draagt toch nooit roze?
Yep, met nog een pakkende volzin er achteraan, maar die wist ik niet meer te reproduceren. Iets dat ze hier niet is gekomen om de liefde van haar leven tegen te komen ofzo, maar dat ze in een spelshow toevallig Maik tegen het lijf liep.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry spuit 11 reactie: heeft hij dat echt gezegd?
Dan gaan ze gewoon samen slapen dan worden ze beide genomineerd en op het moment dat 1 van beide het huis weer in moet gauw naar buiten rennen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Mo en Maik (vooral Mo) gooit het er telkens op dat het hun laatste week kan zijn, moet nu maar eens ophouden!
Daar is de COS ook voorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie
hebbie zin in shoarma?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Daar is de COS ook voor
Enne,... wanneer gaat Psych de skoetert op?
Is een best emailadres, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie
Die is mooi!quote:
lol, kan ook niet te duidelijk, dan kan de redactie zelf niet meer sjoemelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat de regels weer zo lekker duidelijk zijn.
jammer de rest wat ik overhad is al naar de poes gegaan!quote:
Dat zegt zegt ik dus ook continue!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yep, met nog een pakkende volzin er achteraan, maar die wist ik niet meer te reproduceren. Iets dat ze hier niet is gekomen om de liefde van haar leven tegen te komen ofzo, maar dat ze in een spelshow toevallig Maik tegen het lijf liep.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik tegen Mo:
Ook al zijn de dagen nog zo grouw, ik weet het zeker als jij wou, dan verfde jij de wolken blauw!
Ben je erg gehecht aan je poes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
jammer de rest wat ik overhad is al naar de poes gegaan!
(eigengemaakt knobi-saus heb ik nog wel voor je)
Dan vliegt Mo eruit hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Mylene het volgende:
Wel balen als Laura dankzij Philip in het spel kan blijven. Alleen daarom moet blauw verliezen.
Onzin Mo verliest dik van Lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Mylene het volgende:
Wel balen als Laura dankzij Philip in het spel kan blijven. Alleen daarom moet blauw verliezen.
is de paashaas over 2 weken.quote:
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
lol, kan ook niet te duidelijk, dan kan de redactie zelf niet meer sjoemelen.
Sanctiequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo weer stoer doen wat ze allemaal 'letterlijk' tegen haar teamgenoten heeft gezegd, tegen Laura en Mo. Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Gadfer ik word zo simpel van dat wijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef beequeen het volgende:
Jo fluistert weer over nominaties en de teamverdeling.
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheilquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Inderdaad veroorzaken juist pogingen om seksualiteit in het verdomhoekje te plaatsen ophopingen van seksuele spanning die geredelijk in verkrachting resulteren
Tussen niet teamgenoten nog wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.
Teamleider Roze is in de afwas gevluchtquote:
Wel alles in teamverbandquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheil
Mo vind het vast niet erg om gegangraped te worden door alle mannen,...quote:
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.quote:
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
net gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Je jankt als eMo in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Precies! Jo speelt weer vals, akelige bekstekker dat ze is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natraptquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
Wel met een klein gaatje erin toch, toch, tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natrapt
totaal onnodig
Jij ook een goeie avond!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: op een ouwe ezel over de grens schoppen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
heb je niet goed geluisterd! Filmpje graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbed
hahahhaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie@sst.nl?
Fijne avond lieverd.. Misschien dat ik het morgen nog een keer probeer!quote:
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik heb een shirt aan met allemaal streepjes, zit rose en blauw in......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb een zachtroze shirtje aan team The Screamers!!!!!
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een zwart shirtje aan...TEAM STEM!!!!!
Ze refereert aan die plaat voor haar kop denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
Mo heeft aparte versie van het Pizzalied....
Bij haar is de bodem van beton in plaats van karton.
whats geburt, je bent zo mild vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk je strak aan
Maar jij moet gaan
En
Ik kan niet alleen zijn {Ik kan niet alleen zijn}
Nee, ik wil niet alleen zijn {k wil niet alleen zijn}
NEE Ik GA NIET SCHREEUWEN JOANNA
(lau afscheid van Alex)
Alles wat ik wil {oehoehoe}
Alles wat ik wil, is iemand die me ziet
Viel mij laatst ook al op, hij is misschien wel afgestompt door alle emoties daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
whats geburt, je bent zo mild vanavond
Nu al gestopt met je Modieet ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |