quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben zich opgegeven voor een spel, neuken doen ze maar thuis weer het is geen ballebak plus glijbaan
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)quote:
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben zich opgegeven voor een spel, neuken doen ze maar thuis weer het is geen ballebak plus glijbaan
Geen dank, er hadden nog wel 4 anderen gedrukt om een geheim te raden maar die schijnen niet aan de beurt geweest te zijn, wel eerst gehoord door de stem. Aangezien Sharon het eerst was mocht zij eerst en toen was er een SL van 45 min of zo ... Daarna werd er over Maiks operatie gesproken en zo ....quote:
Kee dan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag snap ik ook alles, dat dus.
Vergis je niet, Geer en Shar zijn strek samen. Jo is de rotte appel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef rico80 het volgende:
Alleen is Sharon captain op een zinkend schip.
Nix mis mee, met dat liedje.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Kots kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand onderkotst
Uit verveling
als ze dat zo erg vinden stapt de ander volgende week gewoon lekker op. kunnen ze elke dag samen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
De kans is groot dat voor 1 van beiden of Maik of Mo dit de laatste week is, logisch dat ze dan samen willen zijn.
Dat is de beste tot nu toequote:
bracht me op een idee, effe wat van usenet trekkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nix mis mee, met dat liedje.....
Hun oudere werk bevalt me ook goed trouwens
Maar daar wringt de schoen, Mo is al de dood dat er over 1, 2,3, 4 of 5 weken geen Maik meer voor haar is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelen
daarom, omdat het hele SST geflopt is vergeten ze de spelregels ook maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, over 5 weken kunnen ze zoveel samen zijn als ze willen, nu moeten ze gewoon het spel meespelen
Mijn moeder zaliger zong dan altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is misschien iets voor mo.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |