nee maar die is niet af te stoppenquote:
echt bij de tv uitzending van vanavond luisterde ik niet eens meer naar haar wat een jankdoosquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dan liever Mo, laat aub Mo voor Maik vertrekken.... Niet weer een tranendal in de hoogste versnelling....
Nou ik ben vrij neutraal hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je ziet alleen wat je wilt zien?
Let eens op....
Ga je nu in die waan mee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werk
Sharon en Karim zijn Captains.....Teamleiders whatever......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is ze TeamCapt, Capt?![]()
Nee, die baasspelerige Jo dan..
Joh echt? Je praktijk zal lopen als een tierelier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heel begrijpelijk dat Mo nu verdrietig is, zelfs ik begrijp dat.
Niet omdat je teamcaptain bent, mag je zo doen! Kijk der nu gelijk rustig..quote:Op [url= 8 april 2011 21:04[/url] schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!
Watjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie moest er trouwens tijdens die missie ook bijna kotsen?
Ik wel namelijk
Oke, super!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon en Karim zijn Captains.....Teamleiders whatever......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef pullup het volgende:
Na 10 minuten ratelen: "Shar, Gerard zijn jullie het eens met wat ik net zei ? "
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
De kans is groot dat voor 1 van beiden of Maik of Mo dit de laatste week is, logisch dat ze dan samen willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |