Gaat de goede kant op Kwaliteitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie http://spixtv.nl/live.php ?
gaat binnenkort 24/7 worden, in normale SD kwaliteit... (nu nog bagger).
binnenkort kunnen jullie gebruikers, zelf filmpjes op dit kanaal uploaden!
Draait hiero;)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie http://spixtv.nl/live.php ?
gaat binnenkort 24/7 worden, in normale SD kwaliteit... (nu nog bagger).
binnenkort kunnen jullie gebruikers, zelf filmpjes op dit kanaal uploaden!
200.000 fakking % zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Sharon heeft waarschijnlijk Maiks geheim geraden...
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef ItsDidi het volgende:
Raar meisje die Sharon baas spelen enso, maar de rest kapt het af hahahhaha
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Heel begrijpelijk dat Mo nu verdrietig is, zelfs ik begrijp dat.
Jij, morgen even de andere kant op omrijden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Reksie1981 het volgende:
SJer en Geer moeten hun team laten verliezen.
Dan gaat Maik of Jo weg.. wie zegt dat even tegen ze
ja ze is echt erg bazig hoor !!!!! en die toon is inderdaad niet normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef ItsDidi het volgende:
Raar meisje die Sharon baas spelen enso, maar de rest kapt het af hahahhaha
stuur haar een blommetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat snap ik als je voor een consult 500 euro vraagt, het is je werk
Ga je ook nog op de brommert stappen vanavond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nee, dan liever Mo, laat aub Mo voor Maik vertrekken.... Niet weer een tranendal in de hoogste versnelling....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Reksie1981 het volgende:
SJer en Geer moeten hun team laten verliezen.
Dan gaat Maik of Jo weg.. wie zegt dat even tegen ze
gelukkkig zei maik dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ja ze is echt erg bazig hoor !!!!! en die toon is inderdaad niet normaal
Je ziet alleen wat je wilt zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ja ze is echt erg bazig hoor !!!!! en die toon is inderdaad niet normaal
Is ze TeamCapt, Capt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is toch wel zorgelijk, want sharon is Teamcaptain, snugger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |