anders ik welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef RobbieBoy het volgende:
De week van de angst. Ben heel benieuwd
Ze mogen alleen niet samen slapen toch? Alsof ze nu bruut van elkaar gescheiden zijn, gezeur om niets....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij wil samen met Monique knuffelen etc, maar dat mag niet
Die zit met Jo en Mo in een huis. Ik denk dat dat de zwaarste emotionele rollercoaster is die je een mens kunt aandoen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De stem verzint deze opdracht precies op het moment dat Mo en Maik onder in de polls staan. Dus bewust weer naaien van dezelfde 2 bewoners, waar bewoners als bijvoorbeeld Sharon nog geen enkele emotionele zware missie gehad hebben.
Sowieso 2 Mosquitos samenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
leuk dat sharon bij team van gerard zit
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mogen alleen niet samen slapen toch? Alsof ze nu bruut van elkaar gescheiden zijn, gezeur om niets....
jo, sharon en gerard, dat gaat leukere botsingen geven dan het andere teamquote:
maar blauw heeft mo..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jo, sharon en gerard, dat gaat leukere botsingen geven dan het andere team
Dat vind ik ook. Dat blijkt nu maar weer. Jo wil de boel wil sturen en dat gaat clashen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
leuk dat sharon bij team van gerard zit
Mo!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef IamCurious het volgende:
Als Sharon wint gaat Laura of Mo eruit.......
Lol, nee, eMo en dinges.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en ik denk even dat je het over Mark en Annelies hebt
Op dit moment clashed het al tussen Sharon en Joannequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je van Gerard en Joanna![]()
hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb een lichte favoriet
Als ik echt moet kiezen, wordt het blauw
Papa Mo zei toch; je bent alleen gekomen dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze houden echt niet op met Mo en Maik naaien....
Een van hun staat nu sowieso genomineerd (en gaat naar huis) plus ze mogen niet samen slapen?
Lullig weer.
Ze gebruikt Maik alleen om zelf alleen met Flip te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
OH jezus Jo houdt gewoon je bek met je Maik is emotioneel instabiel ik weet niet of je jezelf goed gezien hebt de laatste week...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Piediepiediepiediepiediepiediepiediepiedie.. Adriaantjuh![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas voor haar heeft ze de leider-skills van een os.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel ineens een hoge dunk nu ze weet populair te zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef afca_oc het volgende:
Geef Gerard de missie: zorg dat je team verliest. slaag je krijg je 15.000 euro
Onzin, ze heeft gewoon een punt. Jo wil haar zin doordrijven en daar is ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel ineens een hoge dunk nu ze weet populair te zijn.
Precies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gebruikt Maik alleen om zelf alleen met Flip te kunnen zijn.
ja maar wie is die damequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie http://spixtv.nl/live.php ?
gaat binnenkort 24/7 worden, in normale SD kwaliteit... (nu nog bagger).
binnenkort kunnen jullie gebruikers, zelf filmpjes op dit kanaal uploaden!
Sharon heeft waarschijnlijk Maiks geheim geraden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Coos het volgende:
Was de hele dag druk en weg. Heb net wel het laatste half uur de dagelijkse gezien. Die teamopdrachten komen ook weer uit het grote verjaardagfeestjesboek.![]()
Maar de grote vraag is!!! Is er verder nog iets noemswaardig gebeurd??
Yip!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt bij jullie http://spixtv.nl/live.php ?
gaat binnenkort 24/7 worden, in normale SD kwaliteit... (nu nog bagger).
binnenkort kunnen jullie gebruikers, zelf filmpjes op dit kanaal uploaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |