Dacht al dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef danilel het volgende:
[..]
weet ik ook, maar kliniek Jo verkoopt nog wel meer onzin
snotkoker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Stranger1977 het volgende:
Jo duwt ook overal die verrekte snotkoker tussen,... mensch bemoei je eens niet overal mee
scherrupppppquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch al een ruil gevraagd naar het andere team, want ze draagt toch nooit roze?
Nix, minimaal 7 keer batsen dus, en dan na het batsen per ongeluk die lekkere milkshake opdrinken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Mo en Maik (vooral Mo) gooit het er telkens op dat het hun laatste week kan zijn, moet nu maar eens ophouden!
Als captain wat commando's afgeven werkt alleen bij paarden en mensen die zich graag laten commanderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sharon is de captain maar Jo maakt de dienst uit.
ze draagt toch ook blauw.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Betty Bitch al een ruil gevraagd naar het andere team, want ze draagt toch nooit roze?
Yep, met nog een pakkende volzin er achteraan, maar die wist ik niet meer te reproduceren. Iets dat ze hier niet is gekomen om de liefde van haar leven tegen te komen ofzo, maar dat ze in een spelshow toevallig Maik tegen het lijf liep.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry spuit 11 reactie: heeft hij dat echt gezegd?
Dan gaan ze gewoon samen slapen dan worden ze beide genomineerd en op het moment dat 1 van beide het huis weer in moet gauw naar buiten rennen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
Mo en Maik (vooral Mo) gooit het er telkens op dat het hun laatste week kan zijn, moet nu maar eens ophouden!
Daar is de COS ook voorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie
hebbie zin in shoarma?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Daar is de COS ook voor
Enne,... wanneer gaat Psych de skoetert op?
Is een best emailadres, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie
Die is mooi!quote:
lol, kan ook niet te duidelijk, dan kan de redactie zelf niet meer sjoemelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat de regels weer zo lekker duidelijk zijn.
jammer de rest wat ik overhad is al naar de poes gegaan!quote:
Dat zegt zegt ik dus ook continue!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Yep, met nog een pakkende volzin er achteraan, maar die wist ik niet meer te reproduceren. Iets dat ze hier niet is gekomen om de liefde van haar leven tegen te komen ofzo, maar dat ze in een spelshow toevallig Maik tegen het lijf liep.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik tegen Mo:
Ook al zijn de dagen nog zo grouw, ik weet het zeker als jij wou, dan verfde jij de wolken blauw!
Ben je erg gehecht aan je poes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
jammer de rest wat ik overhad is al naar de poes gegaan!
(eigengemaakt knobi-saus heb ik nog wel voor je)
Dan vliegt Mo eruit hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Mylene het volgende:
Wel balen als Laura dankzij Philip in het spel kan blijven. Alleen daarom moet blauw verliezen.
Onzin Mo verliest dik van Lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Mylene het volgende:
Wel balen als Laura dankzij Philip in het spel kan blijven. Alleen daarom moet blauw verliezen.
is de paashaas over 2 weken.quote:
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
lol, kan ook niet te duidelijk, dan kan de redactie zelf niet meer sjoemelen.
Sanctiequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo weer stoer doen wat ze allemaal 'letterlijk' tegen haar teamgenoten heeft gezegd, tegen Laura en Mo. Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Gadfer ik word zo simpel van dat wijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef beequeen het volgende:
Jo fluistert weer over nominaties en de teamverdeling.
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheilquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Inderdaad veroorzaken juist pogingen om seksualiteit in het verdomhoekje te plaatsen ophopingen van seksuele spanning die geredelijk in verkrachting resulteren
Tussen niet teamgenoten nog wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.
Teamleider Roze is in de afwas gevluchtquote:
Wel alles in teamverbandquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheil
Mo vind het vast niet erg om gegangraped te worden door alle mannen,...quote:
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.quote:
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
net gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Je jankt als eMo in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Precies! Jo speelt weer vals, akelige bekstekker dat ze is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natraptquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
Wel met een klein gaatje erin toch, toch, tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natrapt
totaal onnodig
Jij ook een goeie avond!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Zoals ik al eerder zei: op een ouwe ezel over de grens schoppen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
heb je niet goed geluisterd! Filmpje graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbed
hahahhaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie@sst.nl?
Fijne avond lieverd.. Misschien dat ik het morgen nog een keer probeer!quote:
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik heb een shirt aan met allemaal streepjes, zit rose en blauw in......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb een zachtroze shirtje aan team The Screamers!!!!!
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een zwart shirtje aan...TEAM STEM!!!!!
Ze refereert aan die plaat voor haar kop denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
Mo heeft aparte versie van het Pizzalied....
Bij haar is de bodem van beton in plaats van karton.
whats geburt, je bent zo mild vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk je strak aan
Maar jij moet gaan
En
Ik kan niet alleen zijn {Ik kan niet alleen zijn}
Nee, ik wil niet alleen zijn {k wil niet alleen zijn}
NEE Ik GA NIET SCHREEUWEN JOANNA
(lau afscheid van Alex)
Alles wat ik wil {oehoehoe}
Alles wat ik wil, is iemand die me ziet
Viel mij laatst ook al op, hij is misschien wel afgestompt door alle emoties daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
whats geburt, je bent zo mild vanavond
Nu al gestopt met je Modieet ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |