Wel met een klein gaatje erin toch, toch, tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natrapt
totaal onnodig
Jij ook een goeie avond!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Zoals ik al eerder zei: op een ouwe ezel over de grens schoppen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
heb je niet goed geluisterd! Filmpje graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
enige wat ze zei was ik slaap lekker in 2 persoonsbed
hahahhaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Neukmealsikdronkenbenmaarnuffnietwantmijnliefjemoetineenandereslaapkamerhetisnieteerlijkhetiseenkutmissie@sst.nl?
Fijne avond lieverd.. Misschien dat ik het morgen nog een keer probeer!quote:
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik heb een shirt aan met allemaal streepjes, zit rose en blauw in......quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb een zachtroze shirtje aan team The Screamers!!!!!
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een zwart shirtje aan...TEAM STEM!!!!!
Ze refereert aan die plaat voor haar kop denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Schild het volgende:
Mo heeft aparte versie van het Pizzalied....
Bij haar is de bodem van beton in plaats van karton.
whats geburt, je bent zo mild vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk je strak aan
Maar jij moet gaan
En
Ik kan niet alleen zijn {Ik kan niet alleen zijn}
Nee, ik wil niet alleen zijn {k wil niet alleen zijn}
NEE Ik GA NIET SCHREEUWEN JOANNA
(lau afscheid van Alex)
Alles wat ik wil {oehoehoe}
Alles wat ik wil, is iemand die me ziet
Viel mij laatst ook al op, hij is misschien wel afgestompt door alle emoties daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
whats geburt, je bent zo mild vanavond
Nu al gestopt met je Modieet ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |