Tussen niet teamgenoten nog wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.
Teamleider Roze is in de afwas gevluchtquote:
Wel alles in teamverbandquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheil
Mo vind het vast niet erg om gegangraped te worden door alle mannen,...quote:
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.quote:
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
net gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Je jankt als eMo in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
Precies! Jo speelt weer vals, akelige bekstekker dat ze is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
ik wil het heel niet horen, heb al een pestpokkehekel an dr dat ze alex zo natraptquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |