Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
de tuin is klaar![]()
klanten kunnen nou lekker buiten gaan zitten als het weer zo blijft
yep, bij ons the same.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dit jaar wel erg krom hoor
met pasen vrij, dan moet sander dinsdag woensdag en donderdag naar school en dan mei vakantie
Neuh, meer koude armpjens zeg maarquote:
quote:
Zeker weten niet van 3? Ik weet zeker van hemelvaart en 2 de pinksterdag maar niet de dag na hemelvaart vrij?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn kleine heeft nu dus 2 weken vrij (tot en met paasmaandag) dinsdag naar de bieb met school, woensdag halve dag school, donderdag vrij, vrijdag school
verder geen vakanties meer voor mijn kleine, wel nog twee vrije dagen in juni
Hey Pienquote:
En dan ook nog met de jongens naar legoland?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, bij ons the same.
En dan vrijdag in de auto richting Denemarken
nope, dan gaat ie weer naar de biebquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker weten niet van 3? Ik weet zeker van hemelvaart en 2 de pinksterdag maar niet de dag na hemelvaart vrij?
[..]
Hey Pien![]()
Hij kan het dus nog steeds niet winnen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog lang wachten voor het eten
oooh Koen is weer in slaap gedonderd![]()
yep daar gaan we zeker heen, paar vrijkaarten gescoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ook nog met de jongens naar legoland?
zondag belooft het ook heerlijk te wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat blijft nog ff zo, zaterdag gaan we lekker de hele dag wandelen met vrienden en de kleine
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij kan het dus nog steeds niet winnen?
quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Stuart het volgende:
Nou eens bedenken wat ik vanavond wil eten
kook ze LLquote:
Altijd lastig om iets te bedenkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
[..]
Inderdaad jaWat moet het worden
ziekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
brrrrrrVest+muts+sjaal+zonnebril halen
Ergens in de verte hoor ik "broodje kebab! bestellen!". Nog maar even afwachten.quote:
Nee, maar best veel buiten geweest (tussenuren, pauze) Dus binnen is het best koudquote:
Enfquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Middag![]()
Wat een heeeeerlijk zonnetje zeg... Net ff een paar uur buiten op de galerij gezeten met een vriendin, supergezelligEn lekker warm
Gezien het weer is zwemmen wel een optiequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wat zal ik morgen op papadag weer eens gaan ondernemen
Wat een schatjequote:
Hey Enfequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
Middag![]()
Wat een heeeeerlijk zonnetje zeg... Net ff een paar uur buiten op de galerij gezeten met een vriendin, supergezelligEn lekker warm
Hmmmz, dat gaat het voor mij niet worden denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
[..]
Ergens in de verte hoor ik "broodje kebab! bestellen!". Nog maar even afwachten.
En dan zo'n taalmod die de TT gewoon laat staan?quote:
BUITENquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezien het weer is zwemmen wel een optie
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zo'n taalmod die de TT gewoon laat staan?
Jij leest er nog een "we" in en bij "wie", ik niet.quote:
Ik heb daar een prima zwempak voorquote:
In Australië zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar een prima zwempak voorMaar dan zwem ik ook nog in november buiten
Ik zou het toch maar nog wel bij binnen houden maar bij sommige zwembaden kan je ook een stukje buiten zijn en dat is nu wel fijnquote:
hmmmm dan prefereer ik een overdekt zwembedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar een prima zwempak voorMaar dan zwem ik ook nog in november buiten
Mijn pa leest niet mee hoor. DIe weet net hoe hij zijn mail moet lezen. Hij is 62quote:
misschien de speeltuin een goed idee....quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar nog wel bij binnen houden maar bij sommige zwembaden kan je ook een stukje buiten zijn en dat is nu wel fijn
Nou, die leeftijd zegt natuurlijk niets. Mijn vader is ook 62 en is juist ontzettend handig. Hij heeft een iPad,een iPhone 4 en een laptop en weet van dingen soms veel meer dan ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pa leest niet mee hoor. DIe weet net hoe hij zijn mail moet lezen. Hij is 62
Stuquote:
Trevjequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezien het weer is zwemmen wel een optie
[..]
Wat een schatje
[..]
Hey Enfe![]()
Dat is zeker lekker
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef Stuart het volgende:
Bovendien, Koen is 66 en GF ook zoiets meen ik
Whyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
En dan moet ik nog een uur wachten tot we kunnen eten![]()
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pa leest niet mee hoor. DIe weet net hoe hij zijn mail moet lezen. Hij is 62
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef Stuart het volgende:
Bovendien, Koen is 66 en GF ook zoiets meen ik
Ben nog bek af van dat ik van woensdag op donderdag weinig heb geslapenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
TrevjeLekker gewerkt vandaag? Nu weekend?
Waar de intresse ligt hčquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die leeftijd zegt natuurlijk niets. Mijn vader is ook 62 en is juist ontzettend handig. Hij heeft een iPad,een iPhone 4 en een laptop en weet van dingen soms veel meer dan ik
Oooh, vandaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander is aan het zwemmen van 17:00 tot 18:00
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptopquote:
Ja, voorgoed, net als Whiskquote:
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vandaar
Ik ben niet nieuwsgierig hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptop
Ja, dat begrijp ik. Ook wel zo gezellig om samen te etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niets hoor
Maar goed even wachten dus daar op...
Grapje johquote:
62 is nog geen honderdveertien hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Nederland.quote:
Iets met aandacht te kort.quote:
Ja, alweerquote:
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, alweer
Dat zegt ze regelmatig
Soort van rel
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Ook wel zo gezellig om samen te eten![]()
Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageertquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.
Dat zal best jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trek
Okee, zo bedoel ik het ook niet. Maar ik bedoel dat het niet raar is dat iemand van zijn leeftijd niet met PC's om kan gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptop
Ja, ben de afgelopen week nauwelijks online geweestquote:
Dat is zeker wel normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trek
Misschien. Maar waar moet ze dat anders doen? Ze is toch ook maar alleen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageert
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.
ze is natuurlijk geestelijk niet op en topquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben de afgelopen week nauwelijks online geweest
Oh well, ze komt er wel overheen denk ik. En ja, ik herken het wel een beetje eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ze is natuurlijk geestelijk niet op en top
Als je dat voelt aankomen kan je beter nokken
Maar ze bleef wat vreemd doen tegen Myraela en een paar anderen
vervolgens was het ''doei, tot nooit meer''
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageert
Nouja, wat Koen zegt dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?
Maar je hebt je ouders waar je eventueel mee zou kunnen praten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me eigenlijk niet zo snel alleen... Kleine familie, geen broers of zussen, vrienden woonden 'vroeger' te ver weg om zo snel even langs te gaan
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?
Nahh, vrienden staan boven ouders hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt je ouders waar je eventueel mee zou kunnen praten toch?
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reagerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophouden
denk dat ze te ver heen was om dat te beseffen op dat moment helaas
Ik was bezig met huishouden enzo, maar ik ben daar wel een beetje in thuis. Al heeft Mart meer parate kennisquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
Marijke weet jij de wetgeving rondom tijdelijke arbeidscontracten?
Ooooh, met een paar biertjes in de hand zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef missyB het volgende:
zo de oven bloemkoolschotel zit er in.
Zometeen naar voetbaltraining van oudste zoon,we gaan lekker met zijn allen, gezellig nog even buiten zitten daar.
Ik heb alleen Totoroquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me eigenlijk niet zo snel alleen... Kleine familie, geen broers of zussen, vrienden woonden 'vroeger' te ver weg om zo snel even langs te gaan
op gegeven moment ging ze wel weg dus, om niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reageren![]()
Nou DAT is me nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reageren![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen TotoroOh ja, en een vrouw.
Ja, ook ik heb dat soort dingen wel eens geroepen en/of gedachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op gegeven moment ging ze wel weg dus, om niet meer terug te komen
Nog wel verandering in de toekomst of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen TotoroOh ja, en een vrouw.
quote:
het gaat niet om wat er kwijt moest maar op de manier waarop..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hoe bedoel je? Ik ben niet op zoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wel verandering in de toekomst of niet?
Uh ja hoi en zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef missyB het volgende:
nou nee gewoon koffie eigenlijk, zuipen mag de rest daar doen, wat daar weggetetterd word kan ik niet tegen op hoor.
Dat ongeduldige is me een beetje teveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik vind Whisker altijd wel leuk alleen soms wat ongeduldig. Maar ik vind het wel jammer als ze er niet is dus
Als je de film nog niet gezien hebt: kijken. En alles van Ghibli Studio eigenlijk. Ik heb hier nog een docu op Blu ray liggen over de achtergrondtekenaar. Die heeft een expositie gehad in het Tokio Museum: twee maanden lang een vol museumquote:
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik vind Whisker altijd wel leuk alleen soms wat ongeduldig. Maar ik vind het wel jammer als ze er niet is dus
Het stoort me niet echt eigenlijk. Maar goed, genoeg over iemand die er niet isquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ongeduldige is me een beetje teveel
Ah, ik zie nog welquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de film nog niet gezien hebt: kijken. En alles van Ghibli Studio eigenlijk. Ik heb hier nog een docu op Blu ray liggen over de achtergrondtekenaar. Die heeft een expositie gehad in het Tokio Museum: twee maanden lang een vol museum
Vast niet, gewoon wat rust gezocht. Ik heb hier ook ruim een half jaar lang niet gepost door wat users.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??
Ik zie het vanzelf wel johquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??
Ik denk niet dat ze snel naar een andere SC zou gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Da's waar ja. Maar goed, ze is geen kind meer. Ergens houdt het wel op natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophouden
denk dat ze te ver heen was om dat te beseffen op dat moment helaas
WAT bedoel je??!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ze is gisteren nog ergens op Fok geweest zo te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zo geef je toch heel wat informatie weg in de laatste zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
sorry, ik dacht ik val er maar zo in hier, t lijkt me wel gezellig hier.
Anyweee, hoi allemaal!
ik vrouw, 37,getrouwd, 2 kinderen arnhem
Hier is het meestal wel gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
Anyweee, hoi allemaal!
De meeste bachelors hier vinden dat geen probleem!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
Anyweee, hoi allemaal!
ik vrouw/meisje, 14, singlequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
Anyweee, hoi allemaal!
welkom,quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
Anyweee, hoi allemaal!
hoiquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
Anyweee, hoi allemaal!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)smetische-trend.html![]()
Debiliteit, one step beyond
zou je niet eens opschieten dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik vrouw/meisje, 14, single, 0 kinderen, Deurne
Ik hou van mijn Dr. Spok orenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)smetische-trend.html![]()
Debiliteit, one step beyond
Beetje laat hč als je naar het gemiddelde kijktquote:
Tegenwoordig is 12 al hipquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef Muck het volgende:
ik vrouw, 25, samenwonend, 1 heel groot kind, Rotterdam
Sommige vaders vinden van wel jaquote:
of zijn dat nou de opa'squote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommige vaders vinden van wel ja
Stenigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommige vaders vinden van wel ja
getrouwd en wil eigenlijk in Japan wonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
Oh, voorstellen: ik pinguīn en ben geëmigreerd naar NL, ik woon daar in Arnhem in de buurt.
Jij bent niet in NL geborenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
Oh, voorstellen: ik pinguīn en ben geëmigreerd naar NL, ik woon daar in Arnhem in de buurt.
Twee bakstenen en wrijven bij die gevoelige plek is nog te aardigquote:
wat ben je nou, getrouwd of over 10 wekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
getrouwd en wil eigenlijk in Japan wonen
Nou ja, er is nu weer ruimte om een dorpje Arnhem te stichten daar. Stralend weer...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
getrouwd en wil eigenlijk in Japan wonen
Bubbaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef missyB het volgende:
Ach in de bajes zelf weten ze ook wel raad met zo n gast.
En dat hij een pinguīn is verbaast je niet?quote:
Dat hoor ik niet vaak eigenlijkquote:
No, not reallyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat hij een pinguīn is verbaast je niet?
Stenigen doen ze bij mensen die onschuldig zijn...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat hij een pinguīn is verbaast je niet?
laten nemen door 100 fors geschapen homo'squote:Op vrijdag 8 april 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee bakstenen en wrijven bij die gevoelige plek is nog te aardig
Dat weten ze zeker, die gaat het daar heel fijn krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef missyB het volgende:
Ach in de bajes zelf weten ze ook wel raad met zo n gast.
Autsjquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten nemen door 100 fors geschapen homo's
ballen er onverdoofd afhakken
eikel er onverdoofd afhakken
dagelijks 10x een bad in zout water
bier en tieten tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik man 37, liberaal, atheīst, WO, bier.
Wat boeit het of iemand getrouwd is?
Zolang ze maar een gat heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanvulling:quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dichter bij de 0, strakker om de .....quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben linksIk rij alleen linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
hey, Jodyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dichter bij de 0, strakker om de .....
we zijn allemaal even gek.. daarom lijken we normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Koen66 het volgende:
@Missy: verder zijn we wel redelijk normaal hier hoor
alhoewel
prul, krul, vulquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ohjaaa, daar ken ik het vanquote:
GF - bats koningquote:
Hoi batskoning met een reguliere baan.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, wat niet rekt dat scheurt wel en wat scheurt dat moet genaaid worden
als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pinguinquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi batskoning met een reguliere baan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
die missyB is gillend weggerend van dit zooitje malloten![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zaagt men plankenquote:
of ze denkt dat er over 30 minuten wel 1 post er bij is gekomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het toch aan ons liggen, eerst Whiskers en nu missyB?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
is tenslotte een slowchatquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of ze denkt dat er over 30 minuten wel 1 post er bij is gekomen
Wat nou?quote:
eeziedieziequote:
Op wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat nou?Ik kijk er nooit op hoor
Was ist das?quote:
Fijne avond Barquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Barreltje het volgende:
Ook maar eens op huis aan!
lekker pasta eten en daarna vanavond weer een wedstrijdje volley doen
tot morgen maar weer!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Barreltje het volgende:
tot morgen maar weer!
Bar en Missyquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef missyB het volgende:
neee ik was er nog, ondertussen kind aankleden voor training, t kleine kind van totale hysterie afhouden want dr broer heefr dr slokje cola opgedornken, etc etc etc
en ondertussen probeer ik hier te volgen.
ben er nu even paar uur van tussen,
latersssss
Bis Later Barquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef Barreltje het volgende:
tot morgen maar weer!
Bis Later Bquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef missyB het volgende:
neee ik was er nog, ondertussen kind aankleden voor training, t kleine kind van totale hysterie afhouden want dr broer heefr dr slokje cola opgedornken, etc etc etc
latersssss
Tot laterquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:56 schreef missyB het volgende:
latersssss
Ja, wordt dit weer zo'n knie-ontwijkverhaal?quote:
Jammerquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
geen leuke restaurantjes meer met plek voor tweedan maar morgen uit eten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is zeker wel balen LDGquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
wist ik veel datquote:
inspiratiequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wist ik veel datineens uit eten wilde
dan maar morgenook prima
ik kan daar echt zo gelukkig van wordenquote:
hmmm morgen iets te koud om 's avonds op een terras te eten I guessquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan daar echt zo gelukkig van wordenstom eigenlijk
Zolang je in de zon zit valt het denk ik nog wel meequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm morgen iets te koud om 's avonds op een terras te eten I guess
Tot een andere keer Koenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef Koen66 het volgende:
lieve mensen
Ik ga rijden
Tot vanavond, morgen of een andere keer![]()
Doeiiiiiiiiiiii
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef Koen66 het volgende:
lieve mensen
Ik ga rijden
Tot vanavond, morgen of een andere keer![]()
Doeiiiiiiiiiiii
Frietquote:
Neuhquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wordt dit weer zo'n knie-ontwijkverhaal?
Maar wat is het dan?quote:
de zon gaat nog vrij snel onder hequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm morgen iets te koud om 's avonds op een terras te eten I guess
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind je als je gaat zoeken naar derp. En nog veel ergere dingen
oh.quote:
Vraag me af wat uberhaupt die zooi isquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe![]()
Wtf is dat zwarte/bruine?
![]()
[ afbeelding ]
Steppegrasquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag me af wat uberhaupt die zooi is![]()
Een frikandel die zich verstoppelt!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe![]()
Wtf is dat zwarte/bruine?
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de rasfriet.quote:
derpquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag me af wat uberhaupt die zooi is![]()
Ook al patat? Hmmmz, ziet er niet lekker uitquote:
NLDquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:27 schreef sararaats het volgende:
Ik ben online maar moet nog huishoudelijke taken doen
Door m'n NLD loopt de planning steeds in het 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |