Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Mager plankje maar verder doe ik geen uitlatingenquote:
Met jouquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan de tt niet lezen op mn mobielmet wie gaan we deze keer dansen?
Wel in de goede bakken gooien he!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even de post en de vuilnis wegbrengen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is anders
nu: Waar iedereen vanavond met LDG wil dansen!
was: Waar LDG vanavond met iedereen wil dansen!
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is heerlijk in het zonnetje
ik ben uit de zon gevlogen, m'n gezicht was bijna verbrand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw![]()
het is heerlijk in het zonnetje
fijn weekend wokquote:
Tuurlijk ben ik er nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck Muck, ben je er nog?
En hallo allemaal![]()
schreeuw niet zo!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck Muck, ben je er nog?
En hallo allemaal![]()
Ik ga NU foto's uploadenquote:
omgquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga NU foto's uploadenWas bij de Action en vond gympen
He Stuquote:
Nijnerquote:
Ik schreeuw nietquote:
3,49 per paar!!!!quote:
Hoi Marijkquote:
Het is dat ik nog een miljoen dingen moet doen, anders ging ik NU naar Actionquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He StuAlles goed?
[..]
Nijner
[..]
Ik schreeuw niet
[..]
3,49 per paar!!!!
[ afbeelding ]
Dus toen moest ik er 2![]()
Woohooquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had een 7,3 voor het proefwerk waar ik vannacht tot kwart voor drie aan had geleerd
Jij moet of eerder beginnen met leren of eerder stoppen met leren.... kwart voor 3 is geen gezonde tijd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had een 7,3 voor het proefwerk waar ik vannacht tot kwart voor drie aan had geleerd
Ja lekker he?quote:
Welke maat heb je? Ik kom er maandag weer langs, dus kan zo voor je meenemen mocht je dat willenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een miljoen dingen moet doen, anders ging ik NU naar Action
Eerder beginnen.. nouja, dat ging niet echt, ik was helemaal kapot van deze week en moest gewoon even rust hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij moet of eerder beginnen met leren of eerder stoppen met leren.... kwart voor 3 is geen gezonde tijd...Maar wel een prachtcijfer though!
Succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu bezig met poetsen
Tot strakjes
En ik maar rammen en proppen met die zak door dat gleufje van 2 cmquote:
Flashquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar rammen en proppen met die zak door dat gleufje van 2 cm
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar rammen en proppen met die zak door dat gleufje van 2 cm
stuartquote:
De zwarte wel denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, zijn die gympen ook voor heren?
Ik zou niet weten waarom niet? Ik draag ook altijd All Starsquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke, zijn die gympen ook voor heren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Barreltje het volgende:
STU ! oude muziek spammerd!HiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben er niet meer zoveel![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
is goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al een nieuwe baan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is goed!
Ja, is ook wel goed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al een nieuwe baan?![]()
Nope, vooralsnog niets. Volgende week vrijdag heb ik een job interview though
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Whehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Muts en zonnebril op omdat koud + zon![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had vroeger vaak zat Nike Air Max (lady)
Die kleuren waren namelijk altijd mooier![]()
Dan had je paarse, zodat je niet tussen rood en blauw hoefde te kiezen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had vroeger vaak zat Nike Air Max (lady)
Die kleuren waren namelijk altijd mooier![]()
Hey DMquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat duurt nog een uur!
Hey Stuquote:
Oohh, dan is het goedquote:
Ik krijg die CD voor mijn verjaardag en dat weet ik eigenlijk nietquote:
De enige gympjes die ik nu nog heb zijn All Starsquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg die CD voor mijn verjaardag en dat weet ik eigenlijk niet![]()
Ik draag alleen maar DC, Vans, Nike, Etnies, All Stars en van dat spulquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De enige gympjes die ik nu nog heb zijn All Stars
Hoezo weet jij dat dan nog niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg die CD voor mijn verjaardag en dat weet ik eigenlijk niet![]()
Ik ken DC en Ethnies nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik draag alleen maar DC, Vans, Nike, Etnies, All Stars en van dat spul
Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Boodschappen gedaan
menu van vanavond: varkenshaas met aardappelschijfjes en sla met tomaat
Maandagquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toffe CD
Wanneer is je verjaardag ook alweer? Paar dagen toch nog maar
Dat klinkt heel goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Boodschappen gedaan
menu van vanavond: varkenshaas met aardappelschijfjes en sla met tomaat
Wat erg eigenlijk dat je dat bent gaan opzoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maandag
Er zat een doos in de brievenbus en ik zag er bol.com opstaan en toen zocht ik de bestelmail op en toen WASTING LIGHT![]()
![]()
Maar eigenlijk weet ik dus niet dat ik die krijg
oh ja, pizza was ook een optie geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goedhier staat pizza op het menu (Y)
Hey Ll![]()
Daarom moeten ouders ook altijd een wachtwoord gebruiken voor hun PC en mailquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg eigenlijk dat je dat bent gaan opzoeken![]()
Ja hequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg eigenlijk dat je dat bent gaan opzoeken![]()
Ik weet het wachtwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom moeten ouders ook altijd een wachtwoord gebruiken voor hun PC en mail
Dat is hier omdat niemand geen zin heeft om te koken en mijn ouders de hort op zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, pizza was ook een optie geweest
Ola Trev
En dan kom je er nog zo inquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
edit:quote:
Het is al 10 jaar het standaardwachtwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
edit:
en dat natuurlijk niet aan hun kinderen vertellen![]()
slim van je ouders...
Ahaquote:
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is hier omdat niemand geen zin heeft om te koken en mijn ouders de hort op zijn
[..]
En dan kom je er nog zo in
Zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Allemaal een beetje de stijl van Vans dus
Oh ik hack ook niet ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokken
Ik zou dat dus echt niet kunnen
Dus mensen: een w8woord is genoeg om mij van je pc te houden
Sarquote:
Hey Saraquote:
Het is meestal heel makkelijk wachtwoord of via een omweg ben je er ook zo inquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokken
Ik zou dat dus echt niet kunnen
Dus mensen: een w8woord is genoeg om mij van je pc te houden
Beetje monotoon jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Barreltje het volgende:
wat heefrt die gast van Oasis toch een ZEIK stem zeg..
Op zich wel, heb nu weekend en daar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef sararaats het volgende:
alles goed met jullie? ik ga straks weer in het zonnetje over het gras lopen
Oasisquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Barreltje het volgende:
wat heefrt die gast van Oasis toch een ZEIK stem zeg..
Beetje??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje monotoon jaMaar klinkt opzich wel goed
wat zijn nou weer voordehand liggende wachtwoorden dan??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer vaak gewoon wat andere wachtwoorden of typ iets voor de hand liggends in, zo lukt het vaak wel
Zoals je eigennaam of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer vaak gewoon wat andere wachtwoorden of typ iets voor de hand liggends in, zo lukt het vaak wel
VAKANTIE !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich wel, heb nu weekend en daar?
Koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat zijn nou weer voordehand liggende wachtwoorden dan??
4 keer 0quote:
ik heb een tijdje lang de halve keukenkast als wachtwoord gehadquote:
Vakantie is wel fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
VAKANTIE !!!!!!!!!
alhoewel ik bijna altijd vakantie heb
Nou, ik weet de wachtwoorden van mijn werkgeefsterquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het was een understatementquote:
Dat ligt aan de persoon van wie het wachtwoord isquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar dingen zoals de complete naam of de naam van kinderen is het ook vaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een tijdje lang de halve keukenkast als wachtwoord gehad
hagelslag, pindakaas, vlokken, etc
op werk moesten we een pincode bedenken voor inloggen op de computer..quote:
Dat is hier dus vaakquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dingen zoals de complete naam of de naam van kinderen is het ook vaak
Ik heb meestal een Naam met hoofdletter en cijfercombinatiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb bijna altijd hetzelfde wachtwoord
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb meestal een Naam met hoofdletter en cijfercombinatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb meestal een Naam met hoofdletter en cijfercombinatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meestal een naam/woord met cijfers, zoiets als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
$tu4rt86"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Er staan zoveel tekens en cijfers in dat niemand het raadtquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staan zoveel tekens en cijfers in dat niemand het raadt
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
Op school moet je ook om de zoveel maanden een nieuw wachtwoord en om het aan de eisen te laten voldoen eindigt de mijna altijd op 123*
Hier, uhm, altijd 8 of 9 jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
meestal is het ook een wachtwoord van minimaal 8 tekens
Dat verschilt volgens mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Ladylike het volgende:
is er eigenlijk een maximum aan tekens dat je als wachtwoord mag gebruiken (hier op fok of mail ofzo)
Ik weet wel dat iedere functie met wachtwoord altijd een minimum vraagt maar ik heb er nooit op gelet of er ook een maximum aan gesteld wordt
Ligt een beetje aan waar maar ik geloof dat op websites je max 255 aan tekens is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Ladylike het volgende:
is er eigenlijk een maximum aan tekens dat je als wachtwoord mag gebruiken (hier op fok of mail ofzo)
Ik weet wel dat iedere functie met wachtwoord altijd een minimum vraagt maar ik heb er nooit op gelet of er ook een maximum aan gesteld wordt
Soms welquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het niet op zulke programma'squote:Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was laatst het wachtwoord van mijn wachtwoord-onthoud-programma vergeten
Waaromquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet mn wachtwoord van hier ook eens veranderen...
ik deed hier altijd 0111 (jan 2011) achter het wachtwoord en da maand wer op 0211 (feb 2011)quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
Op school moet je ook om de zoveel maanden een nieuw wachtwoord en om het aan de eisen te laten voldoen eindigt de mijne altijd op 123*
omdat ik realiseer dat die erg makkelijk te achterhalen isquote:
Ooohquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat ik realiseer dat die erg makkelijk te achterhalen is
nja tis ook fok maar...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik deed hier altijd 0111 (jan 2011) achter het wachtwoord en da maand wer op 0211 (feb 2011)
als ik iedere maand een neiuw wachtworod in moetstellen.. ga ik dat echt niet onthouden hoor!
Dat is zo. Zou me er niet al te druk om makenquote:
Heb het op mijn telefoonquote:
quote:Ben (provider)
Chip/pin-pas
Edupoort (iets van school)
Fok
Hyves
Nimbuzz
Scheikunde huiswerk online
U2Start
YouTube
MSN
Computer beneden
Computer boven
Computer School
Telefoon
Ik vergeet mijn wachtwoorden nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb het op mijn telefoonEr staan er echt veel in
[..]
tsja.. de meeste trucjes zullen wel bekend zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zie hier zoveel van die dingen voor bij komen die ik al ken van dat men dat gebruikt
Wachtwoorden niet zo snelquote:
Ik van sommige wel als ik ze niet te vaak gebruik, voor websites die me niet zo veel boeien gebruik ik wel vaak de zelfdequote:
ik vergeet altijd welk wachtwoord ik voor welk ding gebruikt hebquote:
Ik heb een ICT opleiding gedaan dus dan krijg je ze heel snel voor je kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. de meeste trucjes zullen wel bekend zijn
Dat ook jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vergeet altijd welk wachtwoord ik voor welk ding gebruikt heb
Ja, dat wil ik ook nog wel eens vergeten inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wachtwoorden niet zo snelGebruikersnamen wel
Dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik van sommige wel als ik ze niet te vaak gebruik, voor websites die me niet zo veel boeien gebruik ik wel vaak de zelfde
ik vergeet altijd m'n DIGID -naamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook nog wel eens vergeten inderdaad
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vergeet altijd m'n DIGID -naam![]()
moet ik WEER een nieuwe DIGID aanvragen
Hahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ikke nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Toch heb ik ontdekt dat er systeem in zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook nog wel eens vergeten inderdaad
Dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch heb ik ontdekt dat er systeem in zitVoor school gebruik ik vaak voor+achternaam
niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig hebquote:
Ik voor school wel, daar kun je niet aankomen met 'RockNijntje' of weet ik veel watquote:
Doe dan een mix van je voor en achternaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig heb
pfff...
en dan kan ik DIE natuurlijk ook niet onthouden want alle handige usernamen heb ik al gebruikt
Ik snap dat eigenlijk niet zo goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig heb
pfff...
en dan kan ik DIE natuurlijk ook niet onthouden want alle handige usernamen heb ik al gebruikt
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voor school wel, daar kun je niet aankomen met 'RockNijntje' of weet ik veel wat
Hack Proof Password Manager downloaden dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfff...
Weet ik veelquote:
Hack Proofquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hack Proof Password Manager downloaden dus
Vraag het maar aan Wok of hij het wil testenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hack Proof Password Manager downloaden dus
Ik vind het juist wel creaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Is stom denk ik als leraren dat zien
Gebruik anders je student nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Is stom denk ik als leraren dat zien
quote:
Niks 'hack proof'quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Wok of hij het wil testen
Ohja leerlingnummerquote:
Maar daar heb je toch een pasje voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kon in de 1e mijn leerlingnummer nooit onthouden![]()
![]()
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch een pasje voor?
Op mijn laatste opleiding was die wel makkelijk, gewoon je geboorte datum en dan de zoveelste leerling die op die dag geboren was die zich had aangemeld
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bij
Maar nu ken ik hem wel gewoon hoorAgtnulneeguntienagtzeeven
ik wil ook weer eens een keer abseilen!quote:
Daar is het toch ook een school foto voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bij
Maar nu ken ik hem wel gewoon hoorAgtnulneeguntienagtzeeven
Ja maar was onzekerquote:
Kom zondag naar maastricht, neem ik je meequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook weer eens een keer abseilen!
Je had het toch niet nodig. En zo kon ik het ook niet kwijtrakenquote:
Is tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook weer eens een keer abseilen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is het toch ook een school foto voor![]()
Dat snap ik best hoor. Ik vond het de eerste keer ook best engquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
Deze stond op de weblog maar kan het even niet laten om hem hier te plaatsen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ZOOO ver!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom zondag naar maastricht, neem ik je mee
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daarna vond ik het super, nu veel gaan doen om houding te verbeterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best hoor. Ik vond het de eerste keer ook best eng
Ook jij mag zondag meequote:
Hooooiquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wisten jullie dat geruit een kleur is?
vanaf mij of vanaf LaLi??quote:
Ik vind het ook erg leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Daarna vond ik het super, nu veel gaan doen om houding te verbeteren
[..]
Ook jij mag zondag mee
Maar ik wil nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Daarna vond ik het super, nu veel gaan doen om houding te verbeteren
[..]
Ook jij mag zondag mee
Net zo als dat er garen zijn met een bloemetjes patroon?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Blijkbaar nietquote:
quote:Chelsea Ladies Trousers [Kleur: geruit]
http://www.large-online.n(...)c=PULLDOWN_00GIRLSPD
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
keiharde neuqseksquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
http://9.forumer.com/html/emoticons/akbf/109.gif
WTF nijn wat doe je nou?
Koenquote:
ik heb ook een filmpje van mn eerste keer tokkelen van 9,5 meter(na 18 jaar ofzo..)quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg leuk
Maar ik vind tokkelen al erg leuk
Ik schrok er van:quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:47 schreef Toekito het volgende:
http://9.forumer.com/html/emoticons/akbf/109.gif
WTF nijn wat doe je nou?
quote:
Whehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb ook een filmpje van mn eerste keer tokkelen van 9,5 meter(na 18 jaar ofzo..)
Allereerste keer was ik een jaar of 12
Tijdens een Survivaldag van school gedaan. Mega leuke dag gevonden
Jaaaa nou zie ik je ineensquote:
Die site faalt echt met z'n beschrijvingenquote:
Nog alquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die site faalt echt met z'n beschrijvingen
Ik al helemaalquote:
hieroquote:
erg hequote:
zow da's vroegquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef sararaats het volgende:
de Belgen hebben paasvakantie.
ik heb al in de zon gelegen
Ook de nederlandse kindjes die in belgie op school zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef sararaats het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hiero
de week daarna van 35 meter hoogte getokkeld, dat was ff mezelf over de rand heen gillen
maar daarna nog eens gegaan
Duurt nog 2 weken voor dat het Pasen isquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef sararaats het volgende:
die van jou neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook de nederlandse kindjes die in belgie op school zitten
dies leukquote:
Nogmaals:quote:
Leuk dat je er filmpjes van hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hiero
de week daarna van 35 meter hoogte getokkeld, dat was ff mezelf over de rand heen gillen
maar daarna nog eens gegaan
Niet meer verkrijgbaarquote:
Whehehe komt betaster Stu weer aanquote:
was super onnatuurlijk, jezelf over die rand gooienquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik ook
[..]
Duurt nog 2 weken voor dat het Pasen is
Yepquote:
van 35 meter heeft iemand anders een filmpje en van de survivalbaan ga ik binnenkort een filmpje van makenquote:
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer verkrijgbaarMaar zó leuk issie nou ook weer niet
We hebben ook wel meer dan genoeg vakantiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Paasvakantie bestaat in NL eigenlijk niet meer, over 2 weken Mei vakantie
koenquote:
het is dit jaar wel erg krom hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Paasvakantie bestaat in NL eigenlijk niet meer, over 2 weken Mei vakantie
Gewoon zo heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was super onnatuurlijk, jezelf over die rand gooien
[..]
Yep
[..]
van 35 meter heeft iemand anders een filmpje en van de survivalbaan ga ik binnenkort een filmpje van maken
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehehe komt betaster Stu weer aan
Wisten jullie dat zowel Cerise als Peach dat NIET zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Welkom in NLquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dit jaar wel erg krom hoor
met pasen vrij, dan moet sander dinsdag woensdag en donderdag naar school en dan mei vakantie
dat is idd achterlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met pasen vrij, dan moet sander dinsdag woensdag en donderdag naar school en dan mei vakantie
Nope, wist ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wisten jullie dat zowel Cerise als Peach dat NIET zijn?
mijn kleine heeft nu dus 2 weken vrij (tot en met paasmaandag) dinsdag naar de bieb met school, woensdag halve dag school, donderdag vrij, vrijdag schoolquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefquote:
Nee, ik heb al een hoop water gedronken omdat ik wat weinig gedronken had, maar het gaat niet overquote:
het balkon schiet ook opquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
de tuin is klaar![]()
klanten kunnen nou lekker buiten gaan zitten als het weer zo blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |