Ligt een beetje aan waar maar ik geloof dat op websites je max 255 aan tekens is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Ladylike het volgende:
is er eigenlijk een maximum aan tekens dat je als wachtwoord mag gebruiken (hier op fok of mail ofzo)
Ik weet wel dat iedere functie met wachtwoord altijd een minimum vraagt maar ik heb er nooit op gelet of er ook een maximum aan gesteld wordt
Soms welquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:20 schreef Ladylike het volgende:
is er eigenlijk een maximum aan tekens dat je als wachtwoord mag gebruiken (hier op fok of mail ofzo)
Ik weet wel dat iedere functie met wachtwoord altijd een minimum vraagt maar ik heb er nooit op gelet of er ook een maximum aan gesteld wordt
Ik heb het niet op zulke programma'squote:Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was laatst het wachtwoord van mijn wachtwoord-onthoud-programma vergeten
Waaromquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet mn wachtwoord van hier ook eens veranderen...
ik deed hier altijd 0111 (jan 2011) achter het wachtwoord en da maand wer op 0211 (feb 2011)quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
Op school moet je ook om de zoveel maanden een nieuw wachtwoord en om het aan de eisen te laten voldoen eindigt de mijne altijd op 123*
omdat ik realiseer dat die erg makkelijk te achterhalen isquote:
Ooohquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat ik realiseer dat die erg makkelijk te achterhalen is
nja tis ook fok maar...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik deed hier altijd 0111 (jan 2011) achter het wachtwoord en da maand wer op 0211 (feb 2011)
als ik iedere maand een neiuw wachtworod in moetstellen.. ga ik dat echt niet onthouden hoor!
Dat is zo. Zou me er niet al te druk om makenquote:
Heb het op mijn telefoonquote:
quote:Ben (provider)
Chip/pin-pas
Edupoort (iets van school)
Fok
Hyves
Nimbuzz
Scheikunde huiswerk online
U2Start
YouTube
MSN
Computer beneden
Computer boven
Computer School
Telefoon
Ik vergeet mijn wachtwoorden nooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb het op mijn telefoonEr staan er echt veel in
[..]
tsja.. de meeste trucjes zullen wel bekend zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zie hier zoveel van die dingen voor bij komen die ik al ken van dat men dat gebruikt
Wachtwoorden niet zo snelquote:
Ik van sommige wel als ik ze niet te vaak gebruik, voor websites die me niet zo veel boeien gebruik ik wel vaak de zelfdequote:
ik vergeet altijd welk wachtwoord ik voor welk ding gebruikt hebquote:
Ik heb een ICT opleiding gedaan dus dan krijg je ze heel snel voor je kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. de meeste trucjes zullen wel bekend zijn
Dat ook jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vergeet altijd welk wachtwoord ik voor welk ding gebruikt heb
Ja, dat wil ik ook nog wel eens vergeten inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wachtwoorden niet zo snelGebruikersnamen wel
Dat doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik van sommige wel als ik ze niet te vaak gebruik, voor websites die me niet zo veel boeien gebruik ik wel vaak de zelfde
ik vergeet altijd m'n DIGID -naamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook nog wel eens vergeten inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |