oh ja, pizza was ook een optie geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goedhier staat pizza op het menu (Y)
Hey Ll![]()
Daarom moeten ouders ook altijd een wachtwoord gebruiken voor hun PC en mailquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg eigenlijk dat je dat bent gaan opzoeken![]()
Ja hequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat erg eigenlijk dat je dat bent gaan opzoeken![]()
Ik weet het wachtwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daarom moeten ouders ook altijd een wachtwoord gebruiken voor hun PC en mail
Dat is hier omdat niemand geen zin heeft om te koken en mijn ouders de hort op zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, pizza was ook een optie geweest
Ola Trev
En dan kom je er nog zo inquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
edit:quote:
Het is al 10 jaar het standaardwachtwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
edit:
en dat natuurlijk niet aan hun kinderen vertellen![]()
slim van je ouders...
Ahaquote:
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is hier omdat niemand geen zin heeft om te koken en mijn ouders de hort op zijn
[..]
En dan kom je er nog zo in
Zo blijkt maar weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha
Allemaal een beetje de stijl van Vans dus
Oh ik hack ook niet ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokken
Ik zou dat dus echt niet kunnen
Dus mensen: een w8woord is genoeg om mij van je pc te houden
Sarquote:
Hey Saraquote:
Het is meestal heel makkelijk wachtwoord of via een omweg ben je er ook zo inquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als je een dochter hebt die alleen doet msn-en en fokken
Ik zou dat dus echt niet kunnen
Dus mensen: een w8woord is genoeg om mij van je pc te houden
Beetje monotoon jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Barreltje het volgende:
wat heefrt die gast van Oasis toch een ZEIK stem zeg..
Op zich wel, heb nu weekend en daar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef sararaats het volgende:
alles goed met jullie? ik ga straks weer in het zonnetje over het gras lopen
Oasisquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Barreltje het volgende:
wat heefrt die gast van Oasis toch een ZEIK stem zeg..
Beetje??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje monotoon jaMaar klinkt opzich wel goed
wat zijn nou weer voordehand liggende wachtwoorden dan??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer vaak gewoon wat andere wachtwoorden of typ iets voor de hand liggends in, zo lukt het vaak wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |